Eka tatuointi

17?

Olen ajatellut ottaa tatuoinnin ranteeseen, ja varmaan otankin lähiaikoina.
Elikkä kertokaa omia kokemuksia ekasta tatuoinnista, paljon maksoi, minkä kokoinen ja tietysti paljonko sattui ( mieluiten alle 20v ) koska itse olen alaikäinen.
Onko kenelläkään tietoa puudutusvoiteista ja auttaako ne mitään.

24

4623

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfdfgg

      Monet aloittavat pienillä tatuoinneilla. Niin aloitin minäkin. Eka tatuointini on pieni kiinalainen merkki niskassa, jonka otin ollessani 18-vuotias. Maksoi vain 25€. Alaikäinen tarvitsee huoltajan suostumuksen tatuointiin!

      Mielestäni puudutusvoiteita ei tarvitse.

      • jo

        Mulla on sellainenkuva pers poskes,siinä on piru joka heittää lapiolla hiiliä perseeseen joka askeleella.


      • Mistä saa noin halvalla tatuointeja?! :O 25€ ei ole kyllä paha hinta, ite oon varautunu maksamaan pienestäkin tatuoinnista 50€...


    • ._.

      Kannattaa vähintäänkin odottaa että ikää riittää, ranne on kuitenkin sen verran näkyvä paikka että tatuointi siinä kohtaa voi vaikuttaa tulevaisuudessa työelämässä. Jos vähänkin epäröit kuvan ottamista, niin et ole siihen valmis!

      • 17?

        En epäröi tatuoinnin ottamista, haluaisin vain kuulla muiden kokemuksia.
        Jos minua ei oteta töihin omana itsenäni katsoen vain ulkokuorta niin en varmaan haluaisi siellä edes olla töissä!!!!!!!
        En tietääkseni kysynyt mitään muutakuin nämä (Elikkä kertokaa omia kokemuksia ekasta tatuoinnista, paljon maksoi, minkä kokoinen ja tietysti paljonko sattui)


      • sori vaan
        17? kirjoitti:

        En epäröi tatuoinnin ottamista, haluaisin vain kuulla muiden kokemuksia.
        Jos minua ei oteta töihin omana itsenäni katsoen vain ulkokuorta niin en varmaan haluaisi siellä edes olla töissä!!!!!!!
        En tietääkseni kysynyt mitään muutakuin nämä (Elikkä kertokaa omia kokemuksia ekasta tatuoinnista, paljon maksoi, minkä kokoinen ja tietysti paljonko sattui)

        Olen ajatellut ja varmaan otan ei kuulosta siltä että hlö on 100% varma hankkeestaan.
        Ja miten ikä muka vaikuttaa kivun määrään?

        Asiat joita kysyt on suhteellisia: hinta riippuu siitä millaisen kuvan ottaa ja kenellä sen teettää, samoin kipukynnys on jokaisella erilainen. Emlaa on turha harkita, koska sen vaikutus ei kauaa kestä ja todennäköisesti ehtii loppua sillä välillä kun kamat laitetaan kasaan ja laitetaan kuva paikoilleen. Jos kipu olisi kovin sietämätöntä niin tuskin ihmiset ottaisivat esim koko selän kuvia?

        Eikö sulla ole kavereita joilta kysyä kokemuksista? Ai niin, nekin varmaan ovat alaikäisiä eikä ikää kuvan ottamiseen riitä.


      • 1*1=2
        sori vaan kirjoitti:

        Olen ajatellut ja varmaan otan ei kuulosta siltä että hlö on 100% varma hankkeestaan.
        Ja miten ikä muka vaikuttaa kivun määrään?

        Asiat joita kysyt on suhteellisia: hinta riippuu siitä millaisen kuvan ottaa ja kenellä sen teettää, samoin kipukynnys on jokaisella erilainen. Emlaa on turha harkita, koska sen vaikutus ei kauaa kestä ja todennäköisesti ehtii loppua sillä välillä kun kamat laitetaan kasaan ja laitetaan kuva paikoilleen. Jos kipu olisi kovin sietämätöntä niin tuskin ihmiset ottaisivat esim koko selän kuvia?

        Eikö sulla ole kavereita joilta kysyä kokemuksista? Ai niin, nekin varmaan ovat alaikäisiä eikä ikää kuvan ottamiseen riitä.

        On tusinan verran tutuilla/kavereilla tatuointeja.
        Edelleenkin haluaisin vain muiden kokemuksista ekasta tatuoinnista.


      • sori vaan
        1*1=2 kirjoitti:

        On tusinan verran tutuilla/kavereilla tatuointeja.
        Edelleenkin haluaisin vain muiden kokemuksista ekasta tatuoinnista.

        Jos tutuillasi kerran on tatuointeja, niin miksi kyselet kokemuksia täältä etkä heiltä? Varmasti jokin heidän tatuoinneistaan on ollut ensimmäinen.

        Ja lopuksi laskuoppia: 1 1=2, 1*1=1


      • 1*1=2
        sori vaan kirjoitti:

        Jos tutuillasi kerran on tatuointeja, niin miksi kyselet kokemuksia täältä etkä heiltä? Varmasti jokin heidän tatuoinneistaan on ollut ensimmäinen.

        Ja lopuksi laskuoppia: 1 1=2, 1*1=1

        Jaa kattos vaan meillähän on täällä oikein sherlock holmes vaativia laskuja ratkaisemassa.


      • lolx2
        1*1=2 kirjoitti:

        Jaa kattos vaan meillähän on täällä oikein sherlock holmes vaativia laskuja ratkaisemassa.

        ei tarvitse olla sherlock holmes osatakseen peruskouluasteen matematiikkaa.


      • hohhohijaa
        sori vaan kirjoitti:

        Olen ajatellut ja varmaan otan ei kuulosta siltä että hlö on 100% varma hankkeestaan.
        Ja miten ikä muka vaikuttaa kivun määrään?

        Asiat joita kysyt on suhteellisia: hinta riippuu siitä millaisen kuvan ottaa ja kenellä sen teettää, samoin kipukynnys on jokaisella erilainen. Emlaa on turha harkita, koska sen vaikutus ei kauaa kestä ja todennäköisesti ehtii loppua sillä välillä kun kamat laitetaan kasaan ja laitetaan kuva paikoilleen. Jos kipu olisi kovin sietämätöntä niin tuskin ihmiset ottaisivat esim koko selän kuvia?

        Eikö sulla ole kavereita joilta kysyä kokemuksista? Ai niin, nekin varmaan ovat alaikäisiä eikä ikää kuvan ottamiseen riitä.

        päänaukomista täällä ... aikuistukaa ihmiset nyt herranjumala. iällä ei ole tässä tapauksessa mitään merkitystä, jos toinen haluaa tatuoinnin ottaa ja on vielä alaikäinen niin so what, aika lapsellista alkaa vittuilemaan tuollasesta asiasta jos toinen vaan kysyy muiden kokemuksia ensimmäisestä tatuoinnista. ei täällä ole kukaan kenellekään sanomaan onko toinen valmis vai ei, eiköhän henkilö itse tiedä sen kaikista parhaiten.


      • Anonyymi
        hohhohijaa kirjoitti:

        päänaukomista täällä ... aikuistukaa ihmiset nyt herranjumala. iällä ei ole tässä tapauksessa mitään merkitystä, jos toinen haluaa tatuoinnin ottaa ja on vielä alaikäinen niin so what, aika lapsellista alkaa vittuilemaan tuollasesta asiasta jos toinen vaan kysyy muiden kokemuksia ensimmäisestä tatuoinnista. ei täällä ole kukaan kenellekään sanomaan onko toinen valmis vai ei, eiköhän henkilö itse tiedä sen kaikista parhaiten.

        Näin on, mekin ollaan 75v pari ja ollaan oltu yhdessä 55vuotta. Nyt ajateltiin ottaa tatskat, vaan yhdet ..minä otan penikseen "olkaa hyvä" ja vaimo ottaa alapäähän "kiitos".
        Kun on ,niin hyvä seksielämä ollut ja on.


    • Maa-

      Jos haluat ottaa tastkan et tarvitse mitään puudutusvoiteita- neitien hommaa se. Iho "turtuu" jossakin vaiheessa tekoa ja ammattitaitoinen tatuoija kyselee miltä tuntuu ja taukoja voi pitää jos haluaa.

      Kysyppä äiteeltä ja isiltä lupa saatko etes ottaa tatskaa. Tai ole viisas ja odota että olet 18... mieli voi nääs muuttua.

      Terveisin: Kinusin tatskaa 16 veenä, äitee sano että mietippä sitten uudestaan kun olet 18. Tällähetkellä 2 tastkaa löytyy EI näkyvältä paikalta jota suosittelen sinullekkin ekaksi paikaksi.

      Maksaahan ne- Eka 90 €, toka 180 € mutta laadusta ja ammattitaidosta maksan!

    • geisha20

      Harmittaa vähän ittee eka tatska, tuli otettua turhan pienenä(olin 15v nyt 20). Eli paikkana käsivarsi ja tatuoinnin koko noin 12 x 5cm. Nyt ajattelin ottaa puolen käden ''hihan'' sen päälle :)

    • tatska-mama

      herkkä paikka, eka kantsis ottaa vähän lihaksikkaampaan paikkaan...Jos puudutusvoiteita kyselet et ole hommaan valmis. Otin ensimmäiseni 40-v, ja silloinkin vain sen takia kun en voi enää luovuttaa verta, tatuoinnin jälkeen pitää olla tietty varoaika, ennen oli ainakin vuosi. Liikkeiden hintoja en osaa sanoa. Ei se sattunut, pisteli vähän vain

    • kaikennäköstäidioott

      ''...ja tietysti paljonko sattui ...''
      V: Sattui ihan perkeleesti.

      Paljonko hyödyt tästä? varmaan jätät ottamatta koko kuvan??

    • Tatuoimaton

      Katsotaanpa sitten joko että ihminen on Jumalan kuvaksensa luoma tai kehitysopillisten periaatteiden mukaan nykyisellensä kehittynyt niin mielestäni tatuoiminen, samoin kuin lävistykset, on kuvottavaa ihmi-
      sen itsensä samoin kuin muidenkin ihmisten eli koko ihmiskunnan häpäisemistä ja halveksimista. - No mihin-
      kä ei ihminen mielensä vinksahtaneessa pimeydessä ryhtyisi.

      • Rationaalinen apina

        Kun saatana loi minut omaksi kuvakseen, hän sanoi: Ota hyvä ihminen iso tatuointi, jotta ihmiset saisivat jotakin ihmeteltävää.


    • vastaajatar

      -monessa paikassa minimihinta 50-70€ johtuen aloituskustannuksista(neulat, värit yms..)
      -KAIKKI tutut kenellä tatuointeja, ja minä, ovat sitä mieltä, että tatuointi sattui vähemmän mitä odotti, paikasta riippumatta.
      -ranteeseen mahtuu niin pieni kuva, ettet sinä siihen puudutteita tarvitse! :)

      • 1*1=2

        edes joku osaa antaa sellaisen vastauksen kun halusin tai edes sinne päin.


    • JOKLÖ

      itse otin pienen kuvan parikymppisena ,muka varmana.muutama vuosi menee alkaa harmittamaan , mutta minkä voit. ELÄ OTA

      • tiukka fakta.

        Mene jakelemaan niitä tyhjiä mielipiteitäsi paikallisen ala-asteen pihalle. Sieltä saattaa löytyä joku jota kiinnostaa..


    • Tatuoitu realisti

      ""Olen ajatellut ottaa tatuoinnin ranteeseen""

      Niin.

      ""paljon maksoi""

      Maksoi.

      ""paljonko sattui""

      Sattui.

      ""olen alaikäinen""

      Ammattilaiset eivät tee tatuointeja alaikäisille.

      ""Onko kenelläkään tietoa puudutusvoiteista ja auttaako ne mitään""

      Tatuoinnit sattuvat. Se kuuluu asiaan.

      • :))

        Itse otin ensimmäisen tatuointini ollessani 16-vuotias. Tietysti äiti oli mukana aikaa varaamassa ja itse tatuoinnin otossa, mutta missään vaiheessa ei kyllä ikää kysytty. Kävin ottamassa tatuointini Black & Yellow tattoossa Helsingissä. Tatuointi maksoi 250€ ja kuva on varmaankin joku 15cm x 15cm, eli sellainen keskikokoinen. Otin sen vasempaan lapaan ja kuvan otto ei sattunut. :) Tietysti sen tuntee kun tatuoija tekee kuvaa, mutta itseäni se ei sattunut tippaakaan. Tatuoijan jälki oli hyvää ja olin todella tyytyväinen kuvaani. Nyt menen ensi kuussa ottamaan ranteeseen uuden kuvan samaiseen paikkaan samaiselle tatuoijalle :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe