vastaan vain

kuvattomille,

sillä siellä ne kultakimpaleet ovat.
Kyllä niitä kuvia voi sitten sähköpostilla vaihdella. Kuvalliset ovat yleensä vain itseään täynnä olevia ja valitettavasti monta vuotta putkeen tyrkyllä.

12

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuvaton

      Olen samaa mieltä kanssasi,koska itselläni on kuvaton ilmoitus ja löysin itselleni kultakimpaleen,hän oli myös kuvaton. Kun aikamme kirjoittelimme niin vaihdoimme kuvia,tapaismme ja sen jälkeen olemme tavanneet ja tapailemme,joten jos joku väittää että en vastaa kuvattomiin,niin saattaa olla että hän menettää elämänsä miehen/naisen.Näin se vaan on että he jotka viitsivät laittaa kaiken kansan nähtäville kuvansa,niin ovat jossain määrin epätoivoisia.Ei se kuva ihmisestä paljonkaan kerro,kyllä se kertoo mitä sen ihmsien korvien välissä liikkuu.Kokemus puhuu!

      • zx10.

        Hienoa jos jotkut tässä onnistuu. Mulla on kuvaton ja se vähä mitä sillä profiililla saa aikaan naisten kanssa-asiaa ei puutu, niin kuvan vaihto ja se on siinä.

        Seuraavaksi laitan kuvan profiiliin, karsin tekstini puoleen ja saa riittää. Mitä hienompaa tekstiä, sitä huonommin on toiminut.
        Naisella ei tarvitse kuin pari sanaa, jopa hymiö ja hot kuva niin vieraskirja ja tähdet vain pursuvat :)


    • 12+6+11

      Eli jos etsii netistä seuraa, niin kaikki kuvalliset kannattaa unohtaa?
      Kuvallinen ei siis voi olla kultakimpale tai helmi, vaan kaikki kuvalliset
      ovat itseään täynnä olevia pinnallisia kakkiaisia?
      Kuvattomana ei tarvitse olla montaa vuotta putkeen tyrkyllä ja ilman seuraa?
      Kuinka nopeasti kuvattomana löytää sitten seuraa, jos kuvallisena ei
      löydä moneen vuoteen, vaan joutuu olemaan epätoivoisesti tyrkyllä vuosikaudet?

      T. Aloitteleva treffailija

      • ihan noinkaan...

        kuvittele pientä paikkakuntaa, kuvasi on siellä, menet treffeille paikkakunnan ainoaan kuppilaan.
        Siellä kaikki ( kyllähän näitä profiileita voi katsella se naapurin tätikin..) katselevat, jaahas nyt on toi taas treffeillä! Eri asia on jossain helsingissä.
        Muutamia vuosia seuranneena , silloin tällöin noita profiileita ja muutenkin näkeehän niistä kun on nimim.
        mies45 ikä on 55, kertoohan se jo kuinka kauan siellä on oltu. Voishan sitä vähän uudistaa, jos on välillä seurustellu ja tullu takas..


      • hjördiss
        ihan noinkaan... kirjoitti:

        kuvittele pientä paikkakuntaa, kuvasi on siellä, menet treffeille paikkakunnan ainoaan kuppilaan.
        Siellä kaikki ( kyllähän näitä profiileita voi katsella se naapurin tätikin..) katselevat, jaahas nyt on toi taas treffeillä! Eri asia on jossain helsingissä.
        Muutamia vuosia seuranneena , silloin tällöin noita profiileita ja muutenkin näkeehän niistä kun on nimim.
        mies45 ikä on 55, kertoohan se jo kuinka kauan siellä on oltu. Voishan sitä vähän uudistaa, jos on välillä seurustellu ja tullu takas..

        Se on ihan ymmärrettävää, jos asuu paikkakunnalla,
        missä ihmisiä on vain kourallinen ja kaikki tuntee
        toisensa, niin ei sitä kuvaa viitsi nettiin laittaa.
        Mutta yleensähän täällä käydään paljon keskustelua
        siitä, että kuvattomien profiilien takana on vain niitä
        ihania helmiä, kun taas kuvalliset on niitä itseriittoisia,
        veemäisiä pintaliitäjiä. Onhan niitä, pinnallisiakin kuvallisissa,
        mutta löytyy niitä helmiä ja aarteita kuvallistenkin joukosta.
        Ja sellaisen kun löytää, aarteen, niin se kannattaa korjata äkkiä
        talteen, on se sitten kuvalla tai ilman. ;-)


      • todennut,
        hjördiss kirjoitti:

        Se on ihan ymmärrettävää, jos asuu paikkakunnalla,
        missä ihmisiä on vain kourallinen ja kaikki tuntee
        toisensa, niin ei sitä kuvaa viitsi nettiin laittaa.
        Mutta yleensähän täällä käydään paljon keskustelua
        siitä, että kuvattomien profiilien takana on vain niitä
        ihania helmiä, kun taas kuvalliset on niitä itseriittoisia,
        veemäisiä pintaliitäjiä. Onhan niitä, pinnallisiakin kuvallisissa,
        mutta löytyy niitä helmiä ja aarteita kuvallistenkin joukosta.
        Ja sellaisen kun löytää, aarteen, niin se kannattaa korjata äkkiä
        talteen, on se sitten kuvalla tai ilman. ;-)

        kun tulee `uusi kasvo´pitäisi heti korjata parempaan talteen, sillä ne viedään käsistä...


      • hjöördis
        todennut, kirjoitti:

        kun tulee `uusi kasvo´pitäisi heti korjata parempaan talteen, sillä ne viedään käsistä...

        Jos meinaa lempiä, silloin ei passaa empiä. ;-)

        Helmi pitää heti piilottaa pusakan rintataskuun
        ja poistua hiljaa takavasemmalle, pois näiltä
        turhuuden markkinoilta, sen aarteensa kanssa.


    • JuubaJaaba

      Oli se sitten kuvallinen, tai kuvaton niin kaikki s24:n treffeillä ovat pelureja, se on todettu!!

    • deft

      Täytynee hyväksyä sitten se, että mä en ole kultakimpale, jos tahdon kuvalla ilmaista kaikille, että olen jotain rehellisesti. Olen mä laittanut profiilini ilmoituksen siitä, että itse otan yhteyttä toiseen, niin jos mun naama ei miellytä, sen voi suoraan sanoa.
      Jos ei ole mitään hävettävää tai salattavaa, on ihan vain hyvä että on kuva profiilissa.

      • kulakimpale !

        älä ota sitä noin. Samalla tavalla moni sanoo, ettei vastaa kuvattomille.
        Se on pointti, että molemmissa löytyy.


    • Katin kulta

      En ole kyllä mikään kultakimpale. Toisaalta niin aika monet naiset olettavat ennen kuin näkevät naamani. Sitten olen vain katinkultaa.

      Joten pieni varoituksen sana sinulle. Osa kuvattomista ovat naamaltaan rumia tai sitten ovat huijareita, jotka eivät halua kasvojaan näkyviinsä koska ovat varattuja.

      • niin, OSA

        pitää vaan etsiä ne kullannuput, olen aivan varma, että niitä on..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe