Suominaisiin vetoaa Porche

S_guru

Suomalaiset naiset eivät sano ääneen, eivät puhu siitä julkisesti, mutta Porchella on taianomainen vaikutus heihin.

Ulkomaalaiset miehet tietävät asian paremmin.

4

326

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FrozenCorpse

Aika harva auto on oikeesti kehumisen arvoinen, ulkonäöltään saati sisältä.
      Auton merkillä ei oo helvetinkää väliä, jos se vaa toimii kuten pitää ja läpäisee katsastuksen.
      En pidä autoista muutenkaan.

• Pääminist. morsian

Suomalainen mies, saita mies. Vanhanen osti pääministerin morsiamelle vain käytetyn koslan. Tai lainais siihen 3000 euroa, joita ei tahtonut takaisin. Toista on tämä uuden missin Pechman

• Suomalainen nainen

Ei ainakaan omalla kohdallani pidä paikkaansa. Mielestäni Porche kertoo omistajastaan tämän: Olen varakas juppi, mutta mielikuvitusta minulla ei ole koskaan ollut. Haluan olla pimpsamagneetti, joten ostin hävyttömän kalliin ja epäkäytännöllisen auton, jota en niin hirveästi tarvitse, ja joka muistuttaa sammakkoa, mutta minkäs teet jos naista haluat ja näyttää statuksesi muulle maailmalle.

Mielestäni Porche on esteettisesti epämiellyttävä, keikarimainen mauttomuuden osoitus. Itse pidän enemmän vanhoista klassikko-autoista ja jenkeistä, vaikka paras kulkuväline miehellä on lähiliikennekortti. En ole mikään ituhippi-intohimoinen maailmanparantaja, mutta lajittelen jätteeni ja vastustan turkistarhausta. Omistan kyllä nahkavaatteita ja syön lihaa, mutta miehessä jolla on periaatteet, mielikuvitus, kyky tuntea empatiaa ja parempaa tekemistä rahoilleen kun typerä ylihinnoiteltu auto, on vain jotain todella vetävää.

BTW: Mites noi ulkomaalaiset tähän liittyy? Sulla on nyt mennyt puurot ja vellit sekaisin kun sehän on sitä mustaa makkaraa mitä naiset himoaa, ei autolla ole asian kanssa mitään tekemistä;)

• Ei juntti

Jotenkin kuvaavaa, että tiedetään kyllä mikä on tavoiteltavaa, mutta ei osata edes kirjoittaa sitä oikein. Siis PORSCHE.

Juntteja mitä juntteja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 64
      1032
    2. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      64
      1032
    3. 93
      817
    4. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      57
      803
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      42
      668
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      640
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      588
    8. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      570
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      565
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      553
    Aihe