Miten sanoa kauniisti "Ei kiinnosta"?

Ei enää shotteja

Eli tapasin viime viikonloppuna miehen (loppuillasta, kun olin jo todella kännissä ja halusin säpinää tylsään elämääni) ja vietettiin yö yhdessä, ja yöllä vaihdettiin numeroitakin. Koko yö halittiin ja pussailtiin, mutta aamulla kun juteltiin siinä herättyämme, tajusin ettei toinen ole yhtään mun tyyppiäni; ei ulkoisesti eikä myöskään sisäisesti. Todella tylsä, ei juurikaan hymyillyt, ei yhtään samanlainen huumorintaju. Ja nyt tämä mies on ihastunut minuun! Sovimme jo treffit (kiltti kun olen, ajattelin vielä antaa mahdollisuuden), mutta kun treffipaikaksi hän ehdotti jotain halpaa paikkaa, tuli lopullisesti sellainen olo että ei kiitos. Jos mennään ekoille treffeille, ei kannata mainita sanaa "halpa". Tämähän ei tarkoita sitä, että haluaisin jonnekin ravintolaan tms., ihan vaikka vaan kävelylle, kunhan jättää sen halpa-sanan pois.

Olen jo vinkannut tälle tyypille, ettei tästä tule mitään, mutta hän ei tajua. Jatkaa vain kirjoittelua ja painostaa. Joten miten sanoa, että ei kiinnosta? Kaiken lisäksi mulla on tunteita yhtä toista kohtaan, enkä todellakaan halua pilata sitä juttua. Mitä te tekisitte?

17

12156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jsnmo

ööö..."halusin säpinää tylsään elämään" & "Kaiken lisäksi mulla on tunteita yhtä toista kohtaan, enkä todellakaan halua pilata sitä juttua. Mitä te tekisitte?" Missä logiikkaa?

Olin niin kännissä...juujuu, mahtaako kelvata selityksesi edes itsellesi??

Mut niih, sanot sille toiselle, että ei kiinnosta! That's it!
      Voit vielä varmistaa rauhasi kertomalla, että sinulla on joku toinen kiikarissa. Valehtele vaikka, että seurustelet ja se sun "mies" tulee vetää sitä toista turpiin :D

Käytä päätäsi, kyllä sä osaat!

• heli^-^

Olen itse samanlaisessa tilanteessa. Olen ollut sinkku pitkään ja tapaillut jos jonkinmoista tallaajaa, mutta olen liian kiltti sanomaan "ei" jos minua ei kiinnosta. Sitten sovin aina tapaamisia ja käyn todella huonoilla treffeillä, joissa toinen osapuoli ei kiinnosta yhtään. Tyhmäähän tämä on, mutta en tahdo loukata. Kaverinikin kuvaili minua vanhalla sanonnalla "annan ymmärtää, mutten ymmärrä antaa" :)

Nyt olen samaan tapaan, kuin sinä, löytänyt jonkun aidosti kiinnostavan ihmisen, mutta noita roikkujia sitten riittää... Suora puhehan tässä vain auttaisi, mutta jotenkin se ei vain onnistu minulta! Vinkkejä tännekin päin, jos sitä vaikka saisi kierrettyä tämän illan ei-kiinnosta-treffitkin samalla :)

• Järkevä mies

Vittu mitä pissiksiä te olette.

Vai roikkujia? Ja itse olette tippa linssissä kun se teistä kiinnostunut ajattelee ehkä teistä samoin?

Jos sinä olet sopinut treffit niin et mene niitä kyllä perumaan.
        Ota se siltä kannalta että saat viettää ihmisen kanssa yhdessä aikaa jota et ehkä välttämättä koskaan tapaa.

Ette te kilttejä ole vaan idiootteja.

• Järkevä mies

Herran jumala tuollaisen idiootin kanssa.

Kännissä panolle ja sitten se menee juuri noin teillä pikkulikoilla että jos sai munaa tarpeeksi niin sitten ollaan niin ihastuneita että ja itketään kun se panomies jätti yksin.
      Sitten mietitään sitä kuukausia että mitä tehdä kun toinen ei ota yhteyttä.

Tai sitten ette ihastu ja itkette sitä kun mies on kiinnostunut teistä. Kuvaatte niitä "roikkujiksi" joka johtuu vain siitä ettei teillä ole sydäntä eikä järkeä sanoa oikeaan aikaan "ei".

Ehdotti jotain "halpaa" paikkaa?
      Tuoko on se veruke joka "pilasi kaiken"?

Voi vittu, et ansaitse ohjeita mutta tuon miehen vuoksi sen annan.

Eli käyt treffeillä jos ne on sovittu ja ovat lähiaikoina. Mutta jos ne ovat vasta vaikka ensi viikolla niin soitat ja pyydät anteeksi, kyllä pyydät anteeksi ja kerrot ettet ole kiinnostunut. Sen jälkeen jos hän alkaa vielä pyydellä, anella tai ruikuttaa niin tiukennat asiaa ettet ole kiinnostunut.

Ei se ole kilttiä ettette kerro suoraan ettette ole kiinnostunut.
      Toimit kuin nämä playerit jotka heruttelevat naisia vievät ne sänkyyn ja sitten kohtelevat naista kuin paskaa.

Olkaa reiluja ja pitäkää sovitusta kiinni. Treffien jälkeen voitte todeta että ettte ole kiinnostunut tai sen jälkeen kun hän ottaa yhteyttä treffien jälkeen.

Siinä ei ole mitään väärää ettei ole toisesta kiinnostunut vaikka yhteisen yönkin jälkeen mutta siinä on että annatte ensin yhtä kuvaa ja sitten toista.

• Aloittaja

Ihan vaan tiedoksi, en todellakaan ole mikään pissis. Ikää on aivan tarpeeksi. (reippaasti yli 20, tarkemmin en kerro)

Niin, ja perusin ne treffit pari päivää ennen. Ilmoitin vain että tästä ei tule mitään. Tämä mies vielä yritti udella että miksei tule, mutten jaksannut enää vastata.

Ja sitten tämä toinen tapaus, jota kohtaan mulla oli tunteita. No, ei ole enää. Hän ei minusta liiemmin välittänytkään. Siltikään en kadu että peruin ne treffit, parempi vaan ajoissa kuin liian myöhään.

Nyt olen yksin, ilman minkäänlaista sutinaa mihinkään suuntaan, ja oikeastaan todella tyytyväinen tilanteeseen. Nyt voi aloittaa taas puhtaalta pöydältä, ja noista aikaisemmista virheistä olen nyt oppinut sen, että en sekaannu yön viimeisinä tunteina kehenkään sellaiseen joka ei täysin kolahda, ja jos sekaannun, en ainakaan anna numeroani. Tarttee sitä joskus kuitenkin saada seksiä ja läheisyyttä, ja sinkkuna se tarkoittaa yhden illan juttua. Mitään vakituista panokaveria en itselleni halua, siinä ei muutakuin polta näppinsä.

Ei muutakuin odottamaan mitä seuraava baari-ilta tuo tullessaan :D

• ---

Tää vastaus on ehkä enemmän näille muille vastaajille, jotka tuntuvat olevan jotain etiikkahihhuleita. Mun mielestä on luonnollista deittailla monia samaan aikaan. Koskaan ei tiiä, josko tää vaikka kolahtais tai ehkä se hyvä tyyppi onkin seuraava jamppa tai sitten se olikin edellinen kaveri. Vasta sitten, kun on todettu että tunteita on molemmilla niin voidaan "vakavoitua" ja sopia keskenään ettei muita enää tapailla. Tähän mennessä tapaamisia on kuitenkin sitten kertynyt jo ainakin muutama. Yleensä tämän yhteensopivuuden huomaa ekalla tapaamisella, ja viimeistään ekasta suudelmasta. Itse olen jättänyt muut tapaukset taaemmalle, jos joku on kolahtanut ekalla tapaamisella, ihan vain sen takia, että haluan katsoa kaikki kortit. Jos ei hommasta sittenkään tullut mitään, on rehtiä se myös kertoa toiselle osapuolelle, ja sen jälkeen voi jatkaa jäljellä olevilla puolisoehdokkailla. Deittailu on hauskaa, jos siitä tekee hauskaa =) Mutta sen pitää myös olla reilua!

Kirjoittajalle sanoisin, että et ole kiltti deittikaverille lähtiessäsi tämän kanssa treffeille, jos et niin itse halua. Ole tälle kiltti olemalla suora. Ajattele itsesi hänen tilalle... joku lähtee kanssasi treffeille vain koska ei raaski sanoa ettei kiinnosta! Ihan oikeesti! Olen monille monille ja monille sanonut yleensä hyvin lyhyen ajan jälkeen, ettei nyt iske, ja vastaanotto on ollut hyvä. Ollaan istuttu alas ja juteltu, tai vielä lyhyemmän jutun voi hoitaa puhelimitse. Ilkeä ei tarvitse olla. Jopa ihastunut toinen osapuoli on ollut hyvin tyytyväinen suoraan puheeseen ja siihen, etten jää heitä roikottamaan epätietoisuudessa ja veikkailemaan, että missähän me mennään.

Älä siis vinkkaile vaan sano se suoraan. Eipähän jää arvailujen varaan.

• rshtdjt

missään nimessä tapaa sitä enää se pistää ensin toisen jalan sisään ja sitten toisen...Niin alkoi mullakin edellinen juttu, mies jäi katsomaan koripalloa perkele olis pitänyt heittää se mäkeen.

• valehtele

(ei enää shotteja vastaus)

Vai huomasit vasta aamulla alkoholin laskeuduttaa verestä ja silmät alkoi näkemään oikeasti..Näin ne
      monesti tapahtuvat nämä seksi asiat,,humalassa ei nähdä minkälaisen kriminaalin kanssa lähden reissuun..
      Vastaa ,että et ole kiinnostunut ,kun sinulla on toinen heppu kiikarissa ,sinultahan tämä valehtelu onnistaa...

• näin vaan suoraan

sävyisästi ja suoraan että meistä ei ole yhteen !! (Ja olen sanonutkin joskus)...sinusta tuntuu juuri siltä nyt. Älä missään nimessä kiemurtele ja tee asioita mieliksi. Et ole muuten rehellinen itsellesi. Etkä myöskään tee todella oikein toiselle. Hän on ihastunut mutta sinä et. Sano, että et halua nyt ja sinun pitää olla omiksesi. Jos lepertelet toiselle ja toinen ihastuu, teet todella pahaa jälkeä toiselle.

Kyllä kannattaa tyypin tajuta, muuten on sanottava suoremmin. Entä miten käyttäytyy hän sen jälkeen ?? Onko vaarallinen...tyylistä päätellen??

• entinensinkku.vi

olin siis niin paskana edellisestä erostani että ei tullut mieleenkään aloittaa uutta suhdetta. Niin aina sitten sanoin vaikka olisin ollut kuinka kännissä että en sit ala seurusteleen enkä ole ihastunut, jos täs nyt mikään kiinnostaa niin ehkä seksi, nyt ku ollaan kännis mut luultavasti aamulla en viitti naamaas kattoo ni lähden sitte sutiin aika nopeeta (tai että lähe sää, jos siis mentiin mun luo).

Näin meni muutamia. Yksi sitte jäi käteen. mut se oli aika hyvä tapaus. ollaan oltu nyt 7 vuotta.

• älä pidä yhteyttä

En koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa mutta monen(näädän) luota olen herännyt.

• Mnxs

Minusta paras tapa on aina puhua totta. Ensin sinun pitää olla rehellinen itsellesi ja tehdä itsellesi selväksi, miksi hän ei kelpaa. Ei riitä, että toteat, ettet halua häntä vaan sinun pitää osata sanoa, miksi et.

Sitten kun asia on sinulle selvä, niin sanot asian suoraan, kiertelmättä kaartelematta. Ja jos hän vielä lähestyy sinua, niin vastaaat, että voit vastata hänelle kerran tai kaksi ja vain siksi, ettei hänelle jää epäselvyyksiä.

Kun ihminen ymmärtää syyn, hän yleensä hyväksyy tilanteen.

Kaikki alkaa siitä, että tiedät itse miksi.

• höh ja höh

mitä naiiviutta. Jos ei halua niin ei halua, ei sitä aina voi tietää miksi nyt kutakin ei halua. sittenkö ei voi toista heivata jos ei osaa itse sanoa miksi ei sitä toista halua?

• näin mietin

hah ja höh... ei voi olla niin että on yritettävä löytää joku jätentyn mielestä sopiva syy oaalle haluamattomuudelleen, ainakaan jos ei kuviossa ole edes lapsia... jos ollaan yhdessä vanhempia yhteisille lapsille niin sitten tietysti pitää tarkkaan pohtia puolet ja puolet mutta niinhän varmaan useimmat tekee...kin. Mutta jos lakkaa haluamasta, tai on ittelle ollukkin vaan joku kuvitelma siitä että rakastaa ja on rakastunut tai luullut olevansa ja sitten se loppuu, niin ei sellasille asioille välttämättä mitään syitä edes ole.

• ghjiuyyhgs

niin juuri,mitä helvettiä? Ai kun ei osaa sanoa että MIKSI ei sitä toista halua niin sen seurassa pitäis väkisin viettää aikaa? Voi pyhä sylvi! Aina ei vaan iske ja thats it.Ei sitä tarvitse sen enempää itselleen tai sille toiselekkaan ruveta analysoimaan että miksi.

Jos syy olisikin vaikka se että kyseisen henkilön hygienia oli huono,niin sitten täytyis tälle sanoa vai että "en halua enää nähdä sinua koska haisit paskalle".Joo-o,se vasta kohteliasta oliskin :D

• APUA!!!

Mä olen niiin paksussa liemessä että ei mitään järkeä. Olen bi ja sain äsken tietää että paras ystäväni tykkää minusta. Minulla ei ole häntä kohtaan mitään tunteita mutta olen umpi-ihastunut hänen siskoonsa. MITÄ TEEN? APUA!!!!

• Life is a bitch

"Niin, ja perusin ne treffit pari päivää ennen. Ilmoitin vain että tästä ei tule mitään. Tämä mies vielä yritti udella että miksei tule, mutten jaksannut enää vastata."

No vittu jos on kerta treffit peruttu ja syynä ollut se että paikka ollut halpa... Mitä vittua?!

Eli jos mies tekisi tämmöistä vastaavaa että kännipano ja sitten akka mäkeen niin täällä ne olis vuodattamassa "Yhyy vedän ranteeni lusikalla auki"

Ja pisteet järkevälle miehelle kun luin niin olisi voinut olla vaikka itseni kirjoittama.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3392
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3212
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      2781
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      45
      2564
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1963
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1505
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1330
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1260
    Aihe