Olen työtön, hieman juoppo mies, joka ei halua lapsia eikä ole ollut koskaan töissä eikä erityisesti töihin haluakaan.
Mistä löytäisin itselleni samanhenkisen naisen? Arvaan jo millaisia vastauksia tulee, kaikki luulevat että olen joku spurgu. Mutta en ole. Olen ihan fiksu ja älykäs kaveri. Kärsin kuitenkin lievistä mielenterveyshäiriöistä ja olen ns. taiteilijaluonne, mm. olen aika lahjakas musiikillisesti ja teen itsekin mussiikkia.
Mistä muija?
7
406
Vastaukset
- rautamolo
Olen myös opiskellut ja olen lukenut paljon ja olen monessa asiassa itseoppinut. Minua voisi siis kutsua älyköksi.
- th
niitä kassialmoja löytyy, mitäs luulisit.
- rautamolo
Sanoinhan etten ole mikään spurgu. Onko sulla vika ymmärryksessä vai lukutaidossa?
- Arasville
Oikein! Työn teko on perseestä
- oomphh
Kun on musiikki-tai taidemiehiä, siis jotain kongreettista löytyy kämpiltä mitä voisi näyttää omaksi teoksekseen sille naiselle, niin ei ole huolen häivää. Tarvitsee vain tuoda tämä elämän tapa jollain lailla naisten tietoisuuteen ja katsoa mitä löytyy. Taide-elämällä voi nokittaa lukuisat puutteet, sehän on intellektuellia myös naiselle joka seuraasi pääsee.
Mä haluaisin isona taiteilijaksi, en ymmärrä siitä mitään, mutta tiedän mistä pidän. Eihän sitä järjellä tarvitse selittää mikä on hyvää tai huonoa taidetta :) - NaineN22...
oomphh kirjoitti:
Kun on musiikki-tai taidemiehiä, siis jotain kongreettista löytyy kämpiltä mitä voisi näyttää omaksi teoksekseen sille naiselle, niin ei ole huolen häivää. Tarvitsee vain tuoda tämä elämän tapa jollain lailla naisten tietoisuuteen ja katsoa mitä löytyy. Taide-elämällä voi nokittaa lukuisat puutteet, sehän on intellektuellia myös naiselle joka seuraasi pääsee.
Mä haluaisin isona taiteilijaksi, en ymmärrä siitä mitään, mutta tiedän mistä pidän. Eihän sitä järjellä tarvitse selittää mikä on hyvää tai huonoa taidetta :)On jotenkin ihania.. Varsinkin musiikillisesti lahjakkaat ihmiset. Ois ihana kun mies soittaisi juuri mulle... *haaveilee*
- oppeliini
Mitähän jos jättäisit tuon viinan pois kuvioista, jäisi paljon enemmän aikaa hakea eukkoa. Ikiomaa sellaista.
Ilman vinaa näkokin ihmeesti paranee ja hyvällä onnella saattaisit loytää ikioman eukon joka haluaisi viettää aikaa kanssasi enemmänkin kuin sen pullollisen verran.
Varsinkin kun voisit selvällä ja kirkkaalla äänellä serenoida hänelle aitoja omia balladejasi. Todennäkoisesti mielenterveytesikin paranisi samalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579