Olisko ketään innokas alottamaan vesipaaston ? Saisi hiukan innostusta lisää jos on kaveri ? :D
Paasto kaveria?
7
346
Vastaukset
- conéconde
Moi :) Täällä yksi vesipaastoa aloittava. Tarkoitukseni on saada vähän "tilaa hengittää" tämän ruokakaaokseni keskellä ja rauhoittua aloittamaan uusi terveellisempi elämä ja laihtuminen ilman kamalaa turvotuksen tunnetta.
Kuinkas kauan olet meinannut paastota? Itsestäni en ole vielä ihan varma, 7pv? 10pv?
Tsemppiä!- 22tiina33
Itse meinasin paastota 20pv, saattaa kuullostaa hullulta ,mutta kiloja on kerynyt aiva liikaa :D vesipaastolla kanssa mennään.
- sfgdsg
22tiina33 kirjoitti:
Itse meinasin paastota 20pv, saattaa kuullostaa hullulta ,mutta kiloja on kerynyt aiva liikaa :D vesipaastolla kanssa mennään.
onks paastoominen muka terveellistä
- Paastoaja myös
Minä olen aloittelemassa paastoa suunnitelmien mukaan ensi viikolla. En tosin aivan puhdasta vesipaastoa aio suorittaa, mutta mehupaaston kuitenkin. Olen pari kertaa vuodessa yleensä paastonnut jo ihan murkkuikäisestä asti. Tarkoitus olisi paastota noin 2-3 viikkoa, en ole tarkkaa pituutta vielä päättänyt. Enkä ehkä päätäkään etukäteen. Millaisia suunnitelmia sinulla on?
- yhbgfdfvdf
"Itse meinasin paastota 20pv, saattaa kuullostaa hullulta ,mutta kiloja on kerynyt aiva liikaa :D vesipaastolla kanssa mennään. "
Ja ikää oli? 15v? Järkee on? 0%? Ihan vain näin tiedoks, että tuskimpa kovin pysyvästi saat kiloja pudotettua..nim. kokemusta on..
- paastokaveri
Hei Tiina!
Joko olet aloittanut?
Itse aloitin tänään, ja kymmenisen päivää olisi tarkoitus paastota.
Vajaat 10 vuotta sitten paastosin kaksi viikkoa, mutta nyt on vasta toinen kerta vuorossa siis.
En polta, juo kahvia tai syö lihaa, joten ainakaan viimeksi en kärsinyt kummoisistakaan päänsäryistä tms.
Olin ekat päivät pelkällä vedellä, sitten join litran verran päivässä itse keittelemiäni kasvisliemiä ja vihannesmehuja.
Jalka nousi vähän raskaasti ensimmäiset päivät, sen muistan. Palelsi välillä. Mutta sitten olin todella touhukas ja kävin siis normaalisti töissä jä pitkillä kävelylenkeillä (tätä kun jotkut epäilevät)
Nyt jo maistuisi eväs, mutta ajattelin tiskata tiskit ja nauttia siitä, että pärjään seuraavat päivät pelkällä juomalasilla. Sitten voisi keitellä hieman vihannesliemiä ja juoda marja"teetä."
Niin, ja minulla ei ole ylipainoa.- ekaaviedään
Miten aloitat paaston? Teetkö suolihuuhtelua kuinka usein? Ja miten hitaasti paasto pitäisi lopettaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2164423
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.272871Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062305Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341940- 1841676
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291622Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111333Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211266- 391222
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1401216