VIKAA SIVUSTOSSA?

Onko teillä muillakin ongelmaa sivuston latautumisen kanssa?

Eilisillasta lähtien minulla näkyi vain html-koodi, joka vika korjaantui vasta äsken poistettuani historia- yms. tietoja Firefoxista.

- Ja ongelmaa on edelleen:

En pääse Firefoxin kautta vastaamaan avaamaani ketjuun korva-, nenä- ja kurkkutautien lääkäreistä ( http://keskustelu.suomi24.fi/node/8820130 ). Vastaa-nappi ei toimi.

Sama ongelma Explorerissakin. Vastaa-nappi ei toimi, jonka lisäksi Explorer ilmoittaa virheestä sivulla.

*

Ihme juttu.

Eihän vaan sensuroida? Sitäkin kun on tapahtunut...

13

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laitoin palautteeni eteenpäin.

Ei siitä ole niin kauaa, kun sheriffin toiminnastakin kantelin.

• giru

Ei ongelmia...

• sanasinko kirjoitti:

Pystyisitkö vastaamaan ketjuun http://keskustelu.suomi24.fi/node/8820130 ?

- Minulla ei Vastaa-nappi toimi minkään viestin kohdalla ketjussa.

Kokeilkaa vastata linkittämääni ketjuun.

Jos se onnistuu muilta, vika on vain täällä päässä tai vastaamiseni on estetty.

• uoh

Meillä näyttää taas olevan yksi salaliittofani lisää täällä mukana.

• Valitin taas ylläpitoon palstan pikku pikku sheriffistä, joka poisti ketjuni "Viidenkympin villitys".

Välimuistin kautta sain peistattua koko jutun linkkeineen ylläpitoon.

- Oli vähän tilanpuutetta taas tai muuta ahdasmielisyyttä pikku-pikku sheriffillä?

• ??????????????

muu kuin rekattu itse ja ylläpito voi poistaa viestejä.

• ?????????????? kirjoitti:

muu kuin rekattu itse ja ylläpito voi poistaa viestejä.

"Eihän kukaan muu kuin rekattu itse ja ylläpito voi poistaa viestejä."

- Älä unohda palstan pikku-pikku sheriffiä tuossa välissä. Hän se on täällä, joka noita viestejä ahdasmielisesti poistelee.

Mutta kun noin tiukkaa tekee, autoin häntä poistelemalla joitain viestejäni taas.

*

Tarkemmin ajateltuna, mitä suotta kirjoittaakaan?

Toisilta säästyy lukemisen ja itseltä kirjoittamisen vaiva.

• sanasinko kirjoitti:

- Älä unohda palstan pikku-pikku sheriffiä tuossa välissä. Hän se on täällä, joka noita viestejä ahdasmielisesti poistelee.

Mutta kun noin tiukkaa tekee, autoin häntä poistelemalla joitain viestejäni taas.

*

Loppuupahan hötkyily.

Tarkemmin ajateltuna oma palsta pitäisi saada jo auki. Ongelmana on vaan reilut neljä ja puoli sataa uutista, jotka ovat jääneet peistaamatta ja joissa seuraan monia asioita maailmalla.

Laskin, että jos peistaan viisi uutista päivässä, saan palstani kolmessa kuukaudessa auki.

Mutta peistaaminen on tylsää hommaa, ja toisaalta olen periksiantamaton tyyppi.

*

Kyllä minä sen palstani vielä saan auki, mikäli henki vain pihisee. Osa uutisista tippuu toivottavasti matkan varrella pois, mutta tärkeät on säästettävä.

Toisaalta on tulossa yksi uusikin aihe, nimittäin HOME.

Se tulee työllistämään minut, mutta toivottavasti saan kirjoittamisapua muistakin.

_____

Jk. Minua on pilkattu siitä, että palstallani on niin paljon peistattuja uutisia. En välitä kuitenkaan siitä, sillä on tärkeää seurata, mitä maailmalla tapahtuu.

Nuorempana tyttönä pidin jopa lehtileikekirjaa, johon liimasin minua kiinnostaneita juttuja. Saman voi tänä päivänä tehdä sähköisestikin.

http://www.sanasinko.net/

• etkö tiennyt
        sanasinko kirjoitti:

*

valitettavasti...

• etkö tiennyt kirjoitti:

valitettavasti...

"palstalla EI ole sheriffiä
        etkö tiennyt
        valitettavasti..."

En usko tuota. Ainakin joku ahdasmielinen kyylää tätä palstaa erityisen tarkasti, että kuollut palsta saadaan vieläkin kuolleemmaksi.

• sanasinko kirjoitti:

"palstalla EI ole sheriffiä
        etkö tiennyt
        valitettavasti..."

En usko tuota. Ainakin joku ahdasmielinen kyylää tätä palstaa erityisen tarkasti, että kuollut palsta saadaan vieläkin kuolleemmaksi.

Mutta sensurointi ja ihmisten tukahduttaminen eivät tule koskaan onnistumaan.

Minäkin kirjoitan vielä sen Homeuskonto-juttuni uudestaan - sen joka täältä poistettiin.

Ja jos joku ajaa Bloggerin blogini alas, se laitetaan omaan sivutilaan.

- Kaikki kirjoitukseni ovat tallessa ja tulevat olemaan jatkossakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      77
      3611
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      30
      2374
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      84
      2043
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1580
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1431
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1423
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1384
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1337
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1237
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1085
    Aihe