VIKAA SIVUSTOSSA?

Onko teillä muillakin ongelmaa sivuston latautumisen kanssa?

Eilisillasta lähtien minulla näkyi vain html-koodi, joka vika korjaantui vasta äsken poistettuani historia- yms. tietoja Firefoxista.

- Ja ongelmaa on edelleen:

En pääse Firefoxin kautta vastaamaan avaamaani ketjuun korva-, nenä- ja kurkkutautien lääkäreistä ( http://keskustelu.suomi24.fi/node/8820130 ). Vastaa-nappi ei toimi.

Sama ongelma Explorerissakin. Vastaa-nappi ei toimi, jonka lisäksi Explorer ilmoittaa virheestä sivulla.

*

Ihme juttu.

Eihän vaan sensuroida? Sitäkin kun on tapahtunut...

13

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laitoin palautteeni eteenpäin.

Ei siitä ole niin kauaa, kun sheriffin toiminnastakin kantelin.

• giru

Ei ongelmia...

• sanasinko kirjoitti:

Pystyisitkö vastaamaan ketjuun http://keskustelu.suomi24.fi/node/8820130 ?

- Minulla ei Vastaa-nappi toimi minkään viestin kohdalla ketjussa.

Kokeilkaa vastata linkittämääni ketjuun.

Jos se onnistuu muilta, vika on vain täällä päässä tai vastaamiseni on estetty.

• uoh

Meillä näyttää taas olevan yksi salaliittofani lisää täällä mukana.

• Valitin taas ylläpitoon palstan pikku pikku sheriffistä, joka poisti ketjuni "Viidenkympin villitys".

Välimuistin kautta sain peistattua koko jutun linkkeineen ylläpitoon.

- Oli vähän tilanpuutetta taas tai muuta ahdasmielisyyttä pikku-pikku sheriffillä?

• ??????????????

muu kuin rekattu itse ja ylläpito voi poistaa viestejä.

• ?????????????? kirjoitti:

muu kuin rekattu itse ja ylläpito voi poistaa viestejä.

"Eihän kukaan muu kuin rekattu itse ja ylläpito voi poistaa viestejä."

- Älä unohda palstan pikku-pikku sheriffiä tuossa välissä. Hän se on täällä, joka noita viestejä ahdasmielisesti poistelee.

Mutta kun noin tiukkaa tekee, autoin häntä poistelemalla joitain viestejäni taas.

*

Tarkemmin ajateltuna, mitä suotta kirjoittaakaan?

Toisilta säästyy lukemisen ja itseltä kirjoittamisen vaiva.

• sanasinko kirjoitti:

- Älä unohda palstan pikku-pikku sheriffiä tuossa välissä. Hän se on täällä, joka noita viestejä ahdasmielisesti poistelee.

Mutta kun noin tiukkaa tekee, autoin häntä poistelemalla joitain viestejäni taas.

*

Loppuupahan hötkyily.

Tarkemmin ajateltuna oma palsta pitäisi saada jo auki. Ongelmana on vaan reilut neljä ja puoli sataa uutista, jotka ovat jääneet peistaamatta ja joissa seuraan monia asioita maailmalla.

Laskin, että jos peistaan viisi uutista päivässä, saan palstani kolmessa kuukaudessa auki.

Mutta peistaaminen on tylsää hommaa, ja toisaalta olen periksiantamaton tyyppi.

*

Kyllä minä sen palstani vielä saan auki, mikäli henki vain pihisee. Osa uutisista tippuu toivottavasti matkan varrella pois, mutta tärkeät on säästettävä.

Toisaalta on tulossa yksi uusikin aihe, nimittäin HOME.

Se tulee työllistämään minut, mutta toivottavasti saan kirjoittamisapua muistakin.

_____

Jk. Minua on pilkattu siitä, että palstallani on niin paljon peistattuja uutisia. En välitä kuitenkaan siitä, sillä on tärkeää seurata, mitä maailmalla tapahtuu.

Nuorempana tyttönä pidin jopa lehtileikekirjaa, johon liimasin minua kiinnostaneita juttuja. Saman voi tänä päivänä tehdä sähköisestikin.

http://www.sanasinko.net/

• etkö tiennyt
        sanasinko kirjoitti:

*

valitettavasti...

• etkö tiennyt kirjoitti:

valitettavasti...

"palstalla EI ole sheriffiä
        etkö tiennyt
        valitettavasti..."

En usko tuota. Ainakin joku ahdasmielinen kyylää tätä palstaa erityisen tarkasti, että kuollut palsta saadaan vieläkin kuolleemmaksi.

• sanasinko kirjoitti:

"palstalla EI ole sheriffiä
        etkö tiennyt
        valitettavasti..."

En usko tuota. Ainakin joku ahdasmielinen kyylää tätä palstaa erityisen tarkasti, että kuollut palsta saadaan vieläkin kuolleemmaksi.

Mutta sensurointi ja ihmisten tukahduttaminen eivät tule koskaan onnistumaan.

Minäkin kirjoitan vielä sen Homeuskonto-juttuni uudestaan - sen joka täältä poistettiin.

Ja jos joku ajaa Bloggerin blogini alas, se laitetaan omaan sivutilaan.

- Kaikki kirjoitukseni ovat tallessa ja tulevat olemaan jatkossakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      173
      1174
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      45
      619
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      301
      554
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      532
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      514
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      502
    Aihe