Mistä saada sitä itsevarmuutta jolla naiset hurmataan?
Itsellä kun tahtoo nämä naisiin tutustumiset loppua usein siihen että naiset haluaakin vain olla kavereita ikä mitään sen enempää. Rupeaa pikkuhiljaa syömään miestä nämä jatkuvat epäonnistumiset. Sitä olen toivonut kun tulis edes välillä yksi onnistuminen, pääsis esim. edes halauli, kädestäpito asteelle jonkun kanssa. Kyllä se lisäis itseluottamusta.
Itsevarmuus kuntoon
7
750
Vastaukset
- VaihtelevanTasonM
Katso mallia YTM:ltä ja sovella heidän käyttäytymistään omaan persoonaasi. Esitä itsevarmaa niin kauan, että se alkaa olla luontaista sulle.
- qwedsa
No juuri tuota itsevarman esittämistä olen yrittäny, mutta alkaa pitemmän päälle olla raskasta kun se ei ole tuottanu tulosta. Ei vaan enää edes jaksa yrittää.
- puhun
qwedsa kirjoitti:
No juuri tuota itsevarman esittämistä olen yrittäny, mutta alkaa pitemmän päälle olla raskasta kun se ei ole tuottanu tulosta. Ei vaan enää edes jaksa yrittää.
Itsevarmuus lähtee siitä että tietää mitä on ja tietää myös mitä ei ole.
Ole oma itsesi aina ja kaikkialla, sitä kautta opit olemaan itsevarma siitä mitä olet. - qwedsa
puhun kirjoitti:
Itsevarmuus lähtee siitä että tietää mitä on ja tietää myös mitä ei ole.
Ole oma itsesi aina ja kaikkialla, sitä kautta opit olemaan itsevarma siitä mitä olet.Kun olen oma itseni, eli ujo ja hiljainen niin eipä ne naiset tule juttelemaan. Jos naisiin haluaa tutustua pitää vetää puheliaan rooli päälle ja se roolin vetäminen on niin perkeleen raskasta. Sen ku keksis missä on ne naiset jotka haluais ujon ja hiljasen miehen. Ulkonäössä ei ole moittimista, siihen olen täysin tyytyväinen.
- Vastaaja mies
Itsetuntoa kohtottomalla usein myös itsevarmuuskin lisääntyy, ja tällöin eivät pakitkaan syö miestä niin paljon, ja olo on paljon miellyttävämpi. Ulkoista itsevarmuutta saa iskemällä ja harjoittelemalla sitä, mutta jos itsetunto on matala, niin ei se onnistuminenkaan silloin välttämättä aiheuta hyvänolon tunnetta (ehkä ahdistuu, ehkä kokeen näytelleen, ehkä kokee ettei toinen kuitenkaan pidä, ehkä epäilee toisen tunteita...).
- qwedsa
Tuota itsetuntoa oon täs kooajan hakenukki takaa. Väärällä termillä näköjään. Itsetunto on täysin nollilla tällähetkellä.
- Vastaaja mies
qwedsa kirjoitti:
Tuota itsetuntoa oon täs kooajan hakenukki takaa. Väärällä termillä näköjään. Itsetunto on täysin nollilla tällähetkellä.
Hae vaikka googlella tietoa. Asiahan ei liity naisen iskemiseen vaikka voikin vaikuttaa asiaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483