Tuli tuossa vaihdettua Tokain Les Pauliin uudet mikit, Seymour Duncanin Hot Roded setti. Kolvaaminen ynm. härpäke meni ihan hyvin ja virtakin näytti kulkevan johdoissa hyvin.
Mutta mutta... sitten kun laitoin kitaran vahvistimeen kinni alkoi v-käyrä ottamaan nousua. Ensinnäkin, mikeistä ei kuulu juurikaan mitään... korkeitain kun gainiä vääntä lähemmäs kymppiä alkaa tapahtumaan, mutta tällöinkin ääntä ei tule nimeksikään. Kitara myös "särisee" koko ajan, mikäli en kosketa jotain metallista kohtaa esim. talla tms.
Jotta jotta, mikäs on v-tuillaan? Liitäntöjen pitäis olla kunnossa ja oikein laitettu. Onko mahdollista, että mikit ovat vioittuneet asennus vaiheessa? Ruuvimeisseli taisi pari kertaa osua mikkien magneetteihin. Asiallista apua siis kaivataan.
Kitaran mikkien asennus päin mäntyä?
KeijjoX
0
694
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 72599
- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522