tämä suomi 24:n sieltä. Ei meikäläinen osaa edes yhteenlaskua vaikka olen laudatur matemaatikko.
Vastaukset 5
- Kisukuusi,
Oletko Karttulasta?
Matemaatikko voit olla, mutta äidinkieli on vähän hakusessa. Älä loukkaannu, Romanian entisen johtajan eukko oli kemian tohtori, mutta ei tiennyt hapen kemiallista merkkiä. Ei se oppi välttämättä tuo viisautta.
- kales
on myös Laudatur. En ole niin pätemisentarpeessa, että tällä palstalla sitä erikseen todistelisin.
- tervetuloa vaan
kales kirjoitti:
on myös Laudatur. En ole niin pätemisentarpeessa, että tällä palstalla sitä erikseen todistelisin.
Minun äidinkieleni on suomen kieli. Osaatko puhua suomea sujuvasti? Itse en edes tiedä missä päin maailmaa Laudatur sijaitsee, jossain Etelä-Amerikassako? Suomessa tuo matematiikan opiskelukin on varsin tehokasta ja jo peruskoulun jälkeen yleensä osataan laskea varsin hyvin. Eli matemaatikko Laudaturista vastannee Suomen ala-asteen kuudesluokkalaista. Kehitysmaissahan on niitä titteleitä vaikka minkälaisia mm. kenraaleitakin joka toinen viisitoistavuotias jne.
Johtuisiko se siitä, että noinkin vaativat matemaattiset tehtävät opetetaan laudatur-matemaatikoillekin vasta ala-asteen toisella luokalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911457
- 831012
- 67897
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92753
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585- 46490
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta126483- 32445