akustisen ostettua kaveriltani hintaan 25€. Olen soitellut satunnaisesti kitaraa nyt noin parisen vuotta, bassoa sitten enemmän. Osaan vähän sointuja, jne mutta olisi kiva alkaa harjoitella aktiivisemmin oman kitaran kanssa. Tunneillakin olen käynyt. Nyt kaverini olisi valmis myymään Samick-merkkistä, melkeimpä uudenveroista vastaavan akustisen tuohon 25€ hintaan, ja kitaraan pitäisi vaihtaa kielet koska on kuitenkin jo viitisentoista vuotta vanha - tästä tosin olen neuvotellut saavani tarjouksen parinkympin hujakoille. Kannattaako minun siis tarttua tilaisuuteen kun kitara on kuitenkin ollut kovin vähällä käytöllä?
Kiitoksia jo etukäteen!
Saisin Samick-merkkisen
2
181
Vastaukset
- että....
kitara olisi kooltaan kokonaiset 4/4.
- mika2
.... kitara on mielestäsi ok, niin mikäs siinä. Ei tuossa ainakaan pahasti takkiin tule. Samick on maailman suurin kitara valmistaja joten hyvin monen tasoista kapinetta tuon merkin alta löytyy, mutta yleensä ne on ollut ihan hyviä mitä itse olen kokeillut. Jos kitara on noinkin iäkäs ja pysynyt hyvissä säädöissä niin se on sikäli turvallinen hankinta, koska puut on ehtineet asettua eikä täkäläinen ilmankosteuskaan enää aiheuttane ikäviä yllätyksiä. Uusissahan on aina se riski, että puu on vielä kuivumassa ja ilman suhteellisen kosteuden vaihtelut voivat ratkoa hyvänkin kitaran soittokelvottomaksi, koska kitara on useinmiten tuotu jostakin toisenlaisesta ilmastosta ja suomessa säilytetty musiikkiliikkeen ilmankostuttimilla vakioidussa ympäristössä jolloin tulikokeeseen ne joutuvat vasta asiakkaalla.
Jatkossa kielen vaihdot ja virittäminen kannattaa opetella itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664