ATN määritelmä

wsxwxd

Niin, mitä tekijöitä naiselta vaaditaan ollakseen at? Mieshän voi olla atm ilman mitään erityistä syytä pl. se ettei saa seuraa, jolloin atm-statukseen on myös vaikea vaikuttaa. Oma käsitys naisten osalta on se, että jos on edes suunnilleen normaalipainoinen, ei silmiinpistävän ruma (esim. epämuodostunut) ja pää ei ole aivan totaalisen sekaisin, seuraa löytyy, viimeistään sitten netistä. At-naisella on siis huomattavasti paremmat mahdollisuudet vaikuttaa tilaansa kuin at-miehellä, koska naisen alempi tasoisuuteen liittyy havaittavia tekijöitä, joihin voi vaikuttaa paljon jo esim. liikunnalla.

AT-naisten omat kokemukset ovat erityisen tervetulleita.

35

964

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Nainen on aina alfa, mies beeta.

• aloittaja

Ja tosiaan sitä kysytään usein, miksei atm ja atn pariudu keskenään? Sanoisin että at-naisella ja at-miehellä on keskimäärin aika vähän yhteistä. Atm on varmaan usein ihan normikaveri, mitä nyt vähän ujo eikä tosiaan naisista kokemusta, niin sekin mutkistaa asioita. Atn taas monessa tapauksessa entinen ytn, jota aiemmin alfa-pelimiehet painaneet joka ilmansuunnasta, ja sitten tullut kakara ja 30kg ylipaino ja ihankaikkimiehetsikoja-syndrooma ja oma taso kokonaisuudessaan tippunut. Eihän sellainen katkeroitunut yh-kasa, joka myös vain tyytyy at-mieheen paremman puutteessa, ole mitenkään kiinnostava.

• abcde12345

Mikä on atm tai atn?

• ...

Alemman tason mies ja alemman tason nainen.

• 3+5

Lapsi. Tai ainakin nuorilla naisilla.

• reipas_poikamies

"Atm on varmaan usein ihan normikaveri, mitä nyt vähän ujo eikä tosiaan naisista kokemusta, niin sekin mutkistaa asioita."

-Kyllä näin. Mieshän voi yksinkertaisesti syntyä at:ksi, olla mies joka ei nyt niin hot ole ulkoisesti.
        Se vain on niin iso juttu se kokemuksen vähyys. Onhan se sääli että ei sitten sen takia "saa" edes yrittää.

Kyllähän yh:ksi päätyneet naiset saavat miehen kuitenkin ihan mukavasti vaikka sitä painoakin olisi. Ainakin hyvin arka/ujo nainen on liian vaikea atm:llä iskettäväksi. Toki jos nainen lähtee heti juttuun mukaan niin mikäs siinä...

• se kyllä
        reipas_poikamies kirjoitti:

"Atm on varmaan usein ihan normikaveri, mitä nyt vähän ujo eikä tosiaan naisista kokemusta, niin sekin mutkistaa asioita."

-Kyllä näin. Mieshän voi yksinkertaisesti syntyä at:ksi, olla mies joka ei nyt niin hot ole ulkoisesti.
        Se vain on niin iso juttu se kokemuksen vähyys. Onhan se sääli että ei sitten sen takia "saa" edes yrittää.

Kyllähän yh:ksi päätyneet naiset saavat miehen kuitenkin ihan mukavasti vaikka sitä painoakin olisi. Ainakin hyvin arka/ujo nainen on liian vaikea atm:llä iskettäväksi. Toki jos nainen lähtee heti juttuun mukaan niin mikäs siinä...

on että naiselle aina on miehen vähäinen kokeneisuus panohommissa turn-off. Se on sitä myös vähemmän kokeneillekkin naisille(joskaaan ei tällaisia naisia nykyoloissa paljon missään ole), sillä hekin etsivät itselleen ensisijaaisesti juurikin kokeneita nussijoita.
        Tähän kun sitten vielä julkisuudessa ja kulttuurissa yleensä puhutaan mahdollisimman halventavaan ja leimaavaan sävyyn seksi- kokemattomista miehistä vahvistaa tämä osaltaan heidän syrjäytymistään lopullisesti ja loppuiäksi näistä kuvioista.

• 6+16

Minä olen kait nykymittapuiden mukaan tälläinen parisuhdemarkkinoiden alemman tason mies jos tuloksia vertaillaan. Olen hyvännäköinen, urheilen ja pärjään työssäni hyvin. Korkeakoulututkinto löytyy.

Kaverit epäilevät kaappihomoksi ja osa luultavasti vain pitää narsistina. Todellisuudessa olen naurettavan ujo ja itsetuntoni rapistuu samantien, kun pitäisi jotain naisasioita yrittää hoitaa. En kykene ymmärtämään, että joku voisi nauttia seurastani ja vaikka haluta kanssani sänkyyn. Luultavasti ne harvat naiset joihin olen tutustunut paremmin ovat tulkinneet käytökseni niin, että he eivät kiinnosta minua. Vaikka todellisuudessa tilanne on päinvastoin.

Jos lähden ulkopaikkakunnalle vaikka koulutukseen tai työmatkalle, niin kukaan tapaamistani ihmisistä ei mitenkään pysty arvaamaan, että vaikka kykenen toimimaan miljoonien eurojen projektien johdossa, niin parisuhdeasioissa olen ala-asteelaisen ujon pojan tasolla joka ei pysty edes katsomaan tuntematonta naista silmiin.

Että tämä ATM juttu on monesti ihan pään sisällä. Siitä ei välttämättä tiedä kukaan, eikä se näy päällepäin normaalissa elämässä mitenkään.

• se on, vaikka
        6+16 kirjoitti:

Minä olen kait nykymittapuiden mukaan tälläinen parisuhdemarkkinoiden alemman tason mies jos tuloksia vertaillaan. Olen hyvännäköinen, urheilen ja pärjään työssäni hyvin. Korkeakoulututkinto löytyy.

Kaverit epäilevät kaappihomoksi ja osa luultavasti vain pitää narsistina. Todellisuudessa olen naurettavan ujo ja itsetuntoni rapistuu samantien, kun pitäisi jotain naisasioita yrittää hoitaa. En kykene ymmärtämään, että joku voisi nauttia seurastani ja vaikka haluta kanssani sänkyyn. Luultavasti ne harvat naiset joihin olen tutustunut paremmin ovat tulkinneet käytökseni niin, että he eivät kiinnosta minua. Vaikka todellisuudessa tilanne on päinvastoin.

Jos lähden ulkopaikkakunnalle vaikka koulutukseen tai työmatkalle, niin kukaan tapaamistani ihmisistä ei mitenkään pysty arvaamaan, että vaikka kykenen toimimaan miljoonien eurojen projektien johdossa, niin parisuhdeasioissa olen ala-asteelaisen ujon pojan tasolla joka ei pysty edes katsomaan tuntematonta naista silmiin.

Että tämä ATM juttu on monesti ihan pään sisällä. Siitä ei välttämättä tiedä kukaan, eikä se näy päällepäin normaalissa elämässä mitenkään.

tällä sivulla nyt taitaa enemmän esiintyä näinä ATM-miehinä sellaisia jotka hyvinkin paljon naisia lähestyvät ja ilman mitään estoja yrittävät niitä itselleen iskeä. Itse asiassa ihan käänteinenkin käyttäytymismalli näyttäisi heillä olevan tässä asiassa, käyvät naiseen kiinni kuin panomiehet mutta eivät vaan onnistu iskemisyrityksissään.

Jos vaikka sitten tapaisitkin naisen ja hänen kanssaan pitäisi alkaa touhuta jotain advanssia seksiä niin se on vähän nolo tilanne jos ei sellaisista mitään tiedä, ja ei sellaiset edes voi kiinnostaa silloin kun ei niihin kasvanut omien seksikokemusten kautta ole.
        Sitten kun tähän vielä kulttuurisesti aletaan miestä arvottaa kaikenkaikkiaankin yhä enemmän vaan pelkästään nais/panokokeneisuuden perusteella, niin kynnys paljastaa oma vähäinen kokeneisuus näissä aaisoissa vaan kasvaa.

• aloittaja

Joo, missään tapauksessa yh ei putoa at-miehen tasolle vaikka taso jonkun verran laskeekin. Seksiseuran löytymiselle yh-statuksella tuskin on mitään vaikutusta, etenkään jos ei ole tullut näitä lieveilmiöitä; lihomista, vaimotukkaa ym.

• aloittaja
        6+16 kirjoitti:

Sinulla on siitä hyvä tilanne, että osaat määritellä ongelmasi; huono itsetunto ja ujous (jotka yleensä vielä vahvistavat toisiaan), silloin niille voi ainakin yrittää tehdä jotain.

Joillekin treffeillekin olet päässyt, joka sekin viittaa siihen että ongelmat ovat juuri edellä mainitut.

Hankalin tilanne on silloin kun ei vain herätä naisissa minkäänasteista kiinnostusta, on tavallaan näkymätön.

• atn76
        aloittaja kirjoitti:

Joo, missään tapauksessa yh ei putoa at-miehen tasolle vaikka taso jonkun verran laskeekin. Seksiseuran löytymiselle yh-statuksella tuskin on mitään vaikutusta, etenkään jos ei ole tullut näitä lieveilmiöitä; lihomista, vaimotukkaa ym.

Olen yli kolmekymppinen neitsytnainen enkä edes lihava. Atn olen rumuuden ja ujouden takia. Ja kriteeritkin miehen suhteen ovat todella kovat, minulle kelpaa vain neitsyt. Haluan aloittaa ns. samalta viivalta. Seksiseuraa tietysti saisin mutta haluan menettää neitsyyteni ihmiselle joka välittää minusta aidosti.

• joo o
        atn76 kirjoitti:

Olen yli kolmekymppinen neitsytnainen enkä edes lihava. Atn olen rumuuden ja ujouden takia. Ja kriteeritkin miehen suhteen ovat todella kovat, minulle kelpaa vain neitsyt. Haluan aloittaa ns. samalta viivalta. Seksiseuraa tietysti saisin mutta haluan menettää neitsyyteni ihmiselle joka välittää minusta aidosti.

Olet ruma mutta saísit seksiseuraa "tietysti"? Onko oletettu rumuus jotenkin määriteltävissä vai pelkästään korvien välissä?

Pistä deitti-ilmoitus (vaikka sitten kuvaton) ja saa kvadriljoona vastausta, joista sitten valkkaamaan. Jaa mutta piti olla neitsyt, eiköhän niitäkin silti löydä, joskaan ei välttämättä omasta ikäluokasta, kun pitäisi varmaan olla muutenkin kelvollinen tapaus.

Tässä kyllä näkyy hyvin atm:n ja atn:n ero, atn saa seuraa halutessaan ja voi vielä asettaa korkeita kriteereitäkin. Monenkohan atm:n kriteerilistaan sisältyy, että pitää olla neitsyt...

• VªühСlLªATM¦mÂ$§Ã
        joo o kirjoitti:

Olet ruma mutta saísit seksiseuraa "tietysti"? Onko oletettu rumuus jotenkin määriteltävissä vai pelkästään korvien välissä?

Pistä deitti-ilmoitus (vaikka sitten kuvaton) ja saa kvadriljoona vastausta, joista sitten valkkaamaan. Jaa mutta piti olla neitsyt, eiköhän niitäkin silti löydä, joskaan ei välttämättä omasta ikäluokasta, kun pitäisi varmaan olla muutenkin kelvollinen tapaus.

Tässä kyllä näkyy hyvin atm:n ja atn:n ero, atn saa seuraa halutessaan ja voi vielä asettaa korkeita kriteereitäkin. Monenkohan atm:n kriteerilistaan sisältyy, että pitää olla neitsyt...

"Monenkohan atm:n kriteerilistaan sisältyy, että pitää olla neitsyt..."

Ööö... minun.

• mielenkiintoista...
        VªühСlLªATM¦mÂ$§Ã kirjoitti:

"Monenkohan atm:n kriteerilistaan sisältyy, että pitää olla neitsyt..."

Ööö... minun.

Miksi pitää olla nimenomaan neitsyt? Itse kun en ole tuota vaatimusta ikinä ymmärtänyt.

Tekisi mieleni myös sanoa, että mies jolle ei kelpaa nainen jolla on yksikin aiempi seksikokemus, ei ole atm.

• vinkkinä_
        atn76 kirjoitti:

Tee deitti-ilmo. Pistä siihen, että haluat neitsyt-miehen. On kaikkein paras tapa, koska muulla tavoin sellaisen löytäminen menee liian vaikeaksi. Onhan neitsyt-miehiä kuitenkin enemmän kuin neitsyt-naisia, joten siinä mielessä ei ole mahdoton vaatimus.

• muuten hyvä mutta
        vinkkinä_ kirjoitti:

Tee deitti-ilmo. Pistä siihen, että haluat neitsyt-miehen. On kaikkein paras tapa, koska muulla tavoin sellaisen löytäminen menee liian vaikeaksi. Onhan neitsyt-miehiä kuitenkin enemmän kuin neitsyt-naisia, joten siinä mielessä ei ole mahdoton vaatimus.

Niiltä "neitsytmiehiltä" tulisi varmaan vastaus jos toinenkin.

Yleensäkään en voi käsittää tuota vouhotusta neitsyydestä - kummankaan sukupuolen osalta.

• VªühСlLªATM¦mÂ$§Ã
        mielenkiintoista... kirjoitti:

Miksi pitää olla nimenomaan neitsyt? Itse kun en ole tuota vaatimusta ikinä ymmärtänyt.

Tekisi mieleni myös sanoa, että mies jolle ei kelpaa nainen jolla on yksikin aiempi seksikokemus, ei ole atm.

1. Naisen kanssa on mukavampi lähteä ihmisten ilmoille kun ei tarvitse jokaisen miehen kohdalla miettiä että onkohan tuokin upottanut peniksensä naiseeni
        2. Naiselle on miellyttävämpi antaa suuseksiä kun tietää käyttävänsä omaa kieltä pinnalla ja reiässä jossa ei toisen miehen oksettava elin ole ollut
        3. Naisen kanssa on helpompi asioida kun tietää että tämä ei ole irstaillut ja rietastellut muiden miesten kanssa
        4. Naista on helpompi kunnioittaa
        5. Naisen kanssa kehtaa lähteä viettämään kavereiden kanssa aikaa koska ei ole sitä riskiä että joku kavereistani olisi upottanut naiseeni peniksensä ja se ajatus pilaisi koko vitun illan
        6. Naisen puhtaus on aivan toistaluokkaa kuin toisen miehen nussimassa naisessa
        7. Nainen ei pilaa elämäänsä ja suhdetta miettimällä entisiä panojaan
        8. jne.

• vaikeaa on

1. Naisen kanssa on mukavampi lähteä ihmisten ilmoille kun ei tarvitse jokaisen miehen kohdalla miettiä että onkohan tuokin upottanut peniksensä naiseeni
        2. Naiselle on miellyttävämpi antaa suuseksiä kun tietää käyttävänsä omaa kieltä pinnalla ja reiässä jossa ei toisen miehen oksettava elin ole ollut
        3. Naisen kanssa on helpompi asioida kun tietää että tämä ei ole irstaillut ja rietastellut muiden miesten kanssa
        5. Naisen kanssa kehtaa lähteä viettämään kavereiden kanssa aikaa koska ei ole sitä riskiä että joku kavereistani olisi upottanut naiseeni peniksensä ja se ajatus pilaisi koko vitun illan
        8. jne.

Otan osaa. Elämä on varmasti haateellista kun on tuon tasoisia komplekseja.

Minkä takia muuten koet olevasi atm?

• ...

8. jne.

Sulla on joku pakkomielle puhtauteen. Taidanpa tästä lähteä suihkuun, koska siellä tulee puhtaaksi vaikka ei enää neitsyt olisikaan..Tai ehkä menen jopa saunaan.

• VªühСlLªATM¦mÂ$§Ã
        ... kirjoitti:

Sulla on joku pakkomielle puhtauteen. Taidanpa tästä lähteä suihkuun, koska siellä tulee puhtaaksi vaikka ei enää neitsyt olisikaan..Tai ehkä menen jopa saunaan.

"Minkä takia muuten koet olevasi atm?"

---Kuulin kerran mielenkiintoisen termin PATM (psyykkinen alemman tason mies tai jotain), joka ehkä kuvastaa minua paremmin. Olen ollut yli viisi vuotta ilman naista. Syy on kokonaan itsessäni, koska en huoli todellakaan ketä tahansa tyttöystäväkseni enkä harrasta mitään yhdenillanjutut -paskaa. Olisin luultavasti monet kerrat päässyt poikuudestani jos olisin oikeasti sitä halunnut. En vain koe tilannetta mitenkään arvokkaaksi jos työntäisin puhtaan penikseni toisen miehen nussimaan naiseen. Minulla ei ole koskaan ollut ongelmaa saada kauniilta naisilta pitkiä katseita.

"Sulla on joku pakkomielle puhtauteen. Taidanpa tästä lähteä suihkuun, koska siellä tulee puhtaaksi vaikka ei enää neitsyt olisikaan..Tai ehkä menen jopa saunaan."

---Puhtaus on puoliruokaa. Itsekin saunottelin tänäiltana eikä tarvinnut käyttää saunaa edes kovin kuumana. Lämpötila oli sopivat 65-70c astetta.

• ööö.

"Minkä takia muuten koet olevasi atm?"

---Kuulin kerran mielenkiintoisen termin PATM (psyykkinen alemman tason mies tai jotain), joka ehkä kuvastaa minua paremmin. Olen ollut yli viisi vuotta ilman naista. Syy on kokonaan itsessäni, koska en huoli todellakaan ketä tahansa tyttöystäväkseni enkä harrasta mitään yhdenillanjutut -paskaa. Olisin luultavasti monet kerrat päässyt poikuudestani jos olisin oikeasti sitä halunnut. En vain koe tilannetta mitenkään arvokkaaksi jos työntäisin puhtaan penikseni toisen miehen nussimaan naiseen. Minulla ei ole koskaan ollut ongelmaa saada kauniilta naisilta pitkiä katseita.

"Sulla on joku pakkomielle puhtauteen. Taidanpa tästä lähteä suihkuun, koska siellä tulee puhtaaksi vaikka ei enää neitsyt olisikaan..Tai ehkä menen jopa saunaan."

---Puhtaus on puoliruokaa. Itsekin saunottelin tänäiltana eikä tarvinnut käyttää saunaa edes kovin kuumana. Lämpötila oli sopivat 65-70c astetta.

Ei se ettei harrasta pari tai seksisuhteilua tee alempi tasoista, vaan se ettei saa seuraa vaikka haluaisi ja olisi yritystä. PATM tarkoittaa kai sitä ettei saa seuraa, mutta se johtuu huonosta itsetunnosta ujoudesta ym. Et ole siis kumpikaan, ATM tai PATM.

• VªühСlLªATM¦mÂ$§Ã
        ööö. kirjoitti:

Ei se ettei harrasta pari tai seksisuhteilua tee alempi tasoista, vaan se ettei saa seuraa vaikka haluaisi ja olisi yritystä. PATM tarkoittaa kai sitä ettei saa seuraa, mutta se johtuu huonosta itsetunnosta ujoudesta ym. Et ole siis kumpikaan, ATM tai PATM.

"PATM tarkoittaa kai sitä ettei saa seuraa, mutta se johtuu huonosta itsetunnosta ujoudesta ym."

Naulan kantaan!

• en...
        atn76 kirjoitti:

En tiedä minkä tasoisesta ujoudesta on kysymys, mutta keskimääräinen ujous ei voi tehdä naisesta atn-tasoista.

• määäääääääääääääääää

En pidä ihmisten luokittelusta. Jos nyt kysyt ominaisuuksia, jotka ovat naisella niin täydellinen turn off, että riittävät esteiksi, etten voi naista vakavasti edes ajatella, niin niitä kyllä silti riittää:
      suvaitsemattomuus
      typeryys
      liiallinen itsekkyys
      piittaamattomuus omasta hyvinvoinnista
      epäsiisteys
      kunnianhimon puute
      kunnioituksen puute muita ihmisiä kohtaan
      liiallinen alkoholin käyttö
      itsekunnioituksen puute
      EPÄLUOTETTAVUUS
      siinä kymmenen kohtaa, jotka ensimmäisinä mieleen tulivat:)

• aloittaja

Nuo ovat tietysti yhtäkaikki huonoja ominaisuuksia, joita silti esiintyy kaikissa ihmisissä jossain muodossa, enemmän ja vähemmän. Moni YTN (kuten myös YTM) kuitenkin voi olla ja varmasti onkin kaikkea noita mitä suurimmissa määrin (ehkä epäsiisteys pois lukien). Ja silti saantia ja tasokasta sellaista piisaa, ja seurustelusuhteenkin saavat aikaiseksi halutessaan. Voisi siis sanoa, että nuo eivät ole ERITYISEMMIN AT-ominaisuukia.

"ominaisuuksia, jotka ovat naisella niin täydellinen turn off"

Nuo mainitsemasi kohdat ovat turn off myös yhtälailla miehillä, ja ATM:n olemusta tällä palstalla on ruodittu jo riittämiin, mutta ATN on jäänyt jotenkin varjoon. Ei ole hahmottunut sellaista kokonaiskuvaa tai stereotypiaa kuin ATM:stä, pl. tuo tässäkin ketjussa mainitsemani lihava yh, entinen ytn.

Että voisi kysyä, mitkä ominaisuudet NIMENOMAAN naisessa tekevät naisesta AT:n? Millainen naisen pitää olla, jotta saanti on yhtä heikkoa kuin neitsytmies ATM:llä?

• määäääääääääääääääää
        aloittaja kirjoitti:

Nuo ovat tietysti yhtäkaikki huonoja ominaisuuksia, joita silti esiintyy kaikissa ihmisissä jossain muodossa, enemmän ja vähemmän. Moni YTN (kuten myös YTM) kuitenkin voi olla ja varmasti onkin kaikkea noita mitä suurimmissa määrin (ehkä epäsiisteys pois lukien). Ja silti saantia ja tasokasta sellaista piisaa, ja seurustelusuhteenkin saavat aikaiseksi halutessaan. Voisi siis sanoa, että nuo eivät ole ERITYISEMMIN AT-ominaisuukia.

"ominaisuuksia, jotka ovat naisella niin täydellinen turn off"

Nuo mainitsemasi kohdat ovat turn off myös yhtälailla miehillä, ja ATM:n olemusta tällä palstalla on ruodittu jo riittämiin, mutta ATN on jäänyt jotenkin varjoon. Ei ole hahmottunut sellaista kokonaiskuvaa tai stereotypiaa kuin ATM:stä, pl. tuo tässäkin ketjussa mainitsemani lihava yh, entinen ytn.

Että voisi kysyä, mitkä ominaisuudet NIMENOMAAN naisessa tekevät naisesta AT:n? Millainen naisen pitää olla, jotta saanti on yhtä heikkoa kuin neitsytmies ATM:llä?

Valitettavasti tuohon kysymykseen en oikein osaa vastata. Kuten sanoin, en koko ihmisten luokitteluajatuksesta pidä. Jos luokittelu tehdään vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen perusteella (aika suppea tapa luokitella), niin silloin nuo nyt sattuvat olemaan ne tekijät, jotka itseltäni vuoren varmasti tämän kiinnostuksen kaatavat.

Minun kohdallani taas tuo yh-status ei tällainen ole. Myönnän, että jos olisi kaksi samanlaista naista, joista toinen yh ja toinen lapseton, niin ilman muuta ottaisin lapsettoman, mutta yh voi kyllä kompensoida muilla ominaisuuksillaan itsensä kelpaavaksi. Kysymys tosin on vain teoreettinen, koska vakavampaa seuraa en ylipäätään ole etsimässä ja jos olisin, niin ihmisten yksilöllisyys on sitä luokkaa, että tyyppiin ihastutaan, ei lapsi-statukseen.

Jos miettii, millainen olisi nainen, jonka saanti olisi nolla, niin lyhyt vastaus olisi, että joku niin ärsyttävä, ettei kukaan jaksa katsella:)

• aloittaja
        määäääääääääääääääää kirjoitti:

Valitettavasti tuohon kysymykseen en oikein osaa vastata. Kuten sanoin, en koko ihmisten luokitteluajatuksesta pidä. Jos luokittelu tehdään vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen perusteella (aika suppea tapa luokitella), niin silloin nuo nyt sattuvat olemaan ne tekijät, jotka itseltäni vuoren varmasti tämän kiinnostuksen kaatavat.

Minun kohdallani taas tuo yh-status ei tällainen ole. Myönnän, että jos olisi kaksi samanlaista naista, joista toinen yh ja toinen lapseton, niin ilman muuta ottaisin lapsettoman, mutta yh voi kyllä kompensoida muilla ominaisuuksillaan itsensä kelpaavaksi. Kysymys tosin on vain teoreettinen, koska vakavampaa seuraa en ylipäätään ole etsimässä ja jos olisin, niin ihmisten yksilöllisyys on sitä luokkaa, että tyyppiin ihastutaan, ei lapsi-statukseen.

Jos miettii, millainen olisi nainen, jonka saanti olisi nolla, niin lyhyt vastaus olisi, että joku niin ärsyttävä, ettei kukaan jaksa katsella:)

En edes usko että tuosta yh:sta on tullut yleinen esimerkki-ATN nimenomaan sen lapsen takia, vaan niiden yleisesti yh-äiteihin liitettyjen lieveilmiöiden takia.

• määäääääääääääääää
        aloittaja kirjoitti:

En edes usko että tuosta yh:sta on tullut yleinen esimerkki-ATN nimenomaan sen lapsen takia, vaan niiden yleisesti yh-äiteihin liitettyjen lieveilmiöiden takia.

Uskon, että tuossa on perää, mutta paino nimenomaan sanalla liitettyjen, yksilötasolla harvoin edes paikkaansa pitävien.

Toisaalta uskon, että se lapsikin valitettavasti vaikuttaa. Sen olen päätellyt omakohtaisesta kokemuksesta, että joihinkin naisiin kyllä vaikuttaa miehen lapsi, pitkää suhdetta miettien nimenomaan negatiivisesti. "Hauskanpitoa" se ei hidasta, vaan mutu-tuntumalta ennemminkin on siihen kutsuva tekijä. Tämä tosiaan vain omasta kokemuksesta yleistettyä.

Toinen jännä pointti tässä tuntuu olevan, että nimenomaan tyttölapsi on se, joka häiritsee eikä poikalapsi (siis miehellä). Olen niinkin perversseihin tilanteihin törmännyt, että kun tytärtäni suukottelen tai halaan, kokee aikuinen nainen mustasukkaisuutta! Niinkuin nyt isän ja tyttären suhteella olisi mitään tekemistä aikuisten seurustelusuhteen kanssa.

Olisikin mielenkiintoista kuulla toisaalta naisten kommentteja, onko potentiaalisen kumppanin lapsen sukupuolella väliä ja samoin toisaalta miesten, että onko sen potentiaalisen yh-kumppanin lapsen sukupuolella väliä. Itselleni olisi ainakin ihan yksi ja sama:)

• yksi määritelmä

Paino 100 (pituuden ollessa alle 160) ja naama kuin petolinnun perse

• ...........

ATN = nainen joka painaa yli 100 kg,

• toivoa on

Painan 99,9 kg, huh, en ole atn!

• kovakundi

ATN = lihava ja katkera yksinhuoltaja. En koskis pitkällä tikullakaan. Vituttaako yh:t? Hinkatkaa vaan menemään niiden kärryjenne kanssa :D

• Tässä yksi versio
    • ytimessä

Olisi syytä kyllä tarkentaa tätä AT - määritelmää, että te miehet ymmärtäisitte ongelman ytimen:

AT- mies tarkoittaa sitä, että mies ei saa seksiä.

AT- nainen tarkoittaa sitä, että nainen ei saa pysyvää parisuhdetta kenenkään muun kanssa kuin vaikeasti mielenterveysongelmaisen, alkoholistin, narkkarin, rikollisen, väkivaltaisen, hieman vajaaälyisen miehen kanssa.

Vasta kun te miehet ymmärrätte tämän, kanssanne voi keskustella tästä aiheesta asiallisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      90
      7502
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      121
      6237
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      160
      4357
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      230
      2990
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      91
      2608
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      18
      1818
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1348
    8. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      165
      1334
    9. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      741
    10. "Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen

Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      676
    Aihe