Meillä eri käsitykset

apapap

Meillä on suhteessa vähän eri käsitykset siitä, mitä toiselle saa sanoa ja miten. Itse en tajua, miksi suhteessa ollessaan pitäisi toiselle osapuolelle, jota rakastaa, kehua muita naisia/miehiä. Se on ihan ok kaveriporukassa jutella tuollaisista asioista, mutta oma poikaystäväni kehuu minulle toisia naisia, vaikkei itseäni kiinnosta kuulla. Olen hänelle sanonut asiasta, koska minusta se on jopa vähän loukkaavaa, että sä hän kertoo, että esim. punapäät on seksikkäimpiä (en ole punapää). Omasta mielestään hän on vain rehellinen ja vetoaa siihen, että minulla on huono itsetunto, kun en kestä kuulla, että maailmassa on minuakin kauniimpia naisia :D

Kyse ei siis ole siitä, että olisin omasta mielestäni lajini kaunein ja ihanin edustaja, mutta ainakin omasta mielestäni odotan poikaystävältäni sen verran kunnioitusta ja arvostusta, että pitää tuollaiset puheet sisällään ja pitää minua tarpeeksi seksikkäänä ja kauniina. Joten miten on, puheleeko kaikki miehet tällaisia vai onko oma poikaystäväni "ainut rehellinen mies"? :D

9

674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • törkimykset

      Onhan noita muitakin...

      Mun ex valitti että haluaisi naida 20-vuotiasta naista. Minä olin silloin 35. En tiedä saiko sitä muuta kuin rahalla, mutta kävi varmasti kokeilemassa.

      • tollo mikä tollo!!

        Joo..mullakin mies tosi tosi fiksu selvinpäin..mutta auta armias sen kolmannen paukun jälkeen..kaikki muut naiset on ihanii ja seksikkäitä.!!.ja sitä ällöttävää naurunremakkaa siltä..luulee sen olevan niin viettelevää..
        Hohhoijaa!! Mulle ei sano esim.et rakastaa minua,mut kännissä örveltää sitä kaikille naisen näkösille..
        Seuraavana aamuna sit häpeillen pyytelee anteeksi..ei pettäny oo kuiteskaan..luulisin,en kyllä enää oikein välitä siitäkään..oon niin kyllästynyt siihen tuon kännikäytöksen takia..
        Enää en vuosiin ole lähtenyt sen kanssa yhdessä juhlimaan..hävettää niin..onneksi asumme isossa kaupungissa,muuten en kehtaisi sen kans yleisillä paikoilla kulkee..


    • mies...öö

      Tosin en ole naiseni ulkonäköä koskaan verrannut toiseen naisen ulkonäköön, mutta muuten kehunnnut vähän muitten naisien ulkonäköä.. Tosin välillä on katunut, että pitäisi pitää mölyt mahassa..

      Tuossa yksi kommentaattori sanoo Mun ex valitti että haluaisi naida 20-vuotiasta naista, niin tohon voin sanoa että näin olen ajatellut itsekkin tuhat kertaa suhteen aikana, mutta en ole näin sentään sanonut kumppanille, se olisi liian törkeetä....

      • haaveet..

        Joo ja tuohonkin voisin näin yli kolmekymppisenä naisena sanoo,et kyllä sellaisen yli 20 vuotiaan kanssa seksi olis makee juttu!! Ukon kans sängyssä ollessa kuvittelen naapurin komeen nuoren jullin mua nuolemassa ja vot! Muuten en edes saisi orkkuja oman ukon kanssa,jos ei olisi näitä fantasioita..
        Mutta tietenkään en ukolle näistä kerro..pitkään katson kuitenkin nuorien miesten periä..


    • 2

      Kuulostaa pelottavan tutulta!! Seurustelin erään miehen kanssa joka aina muisti kehua minulle muita naisia. Maailma on pullollaan kauniita naisia ja miehiä, mutta jos seurustelee niin pitäisi osata kunnioittaa omaa naistaan sen verran ettei muita kokoajan kehu. Missä hemmetissä on miehen käytöstavat? Hän ei arvosta tarpeeksi jos ei ymmärrä ettei noin tehdä. Tottakai sitä voi tehdä joskus ja asiasta voi yhdessä puhua, mutta luulisi olevan muitakin puheenaiheita että muutama kerta tuosta aiheesta riittäisi...

      ... mutta kuuloti pelottavalta siksi koska entinen poikaystävä oli samanlainen ja hänestä paljastui lopulta vielä pahempia puolia jonka takia hän tosiaan on entinen poikaystävä...

    • viesti --

      Ei ole käytöstapoja. hän on moukka. Tee hälle samoin kehu muita miehiä..jokohan menis perille..?

    • Sama vene

      Apapap. Et ole ainoa, jolla on "rehellinen" poikakaveri. Valitettavasti tai onneksi...
      Oma itsetuntoni on jaksanut aika kauan kuunnella satunnaisia lausuntoja muiden(kin) naisten kauneudesta ja tyylitajusta, mutta pikkuhiljaa alkaa tuntumaan pahalta...
      Ajattelen nykyisin aika usein omaa huonommuuttani ja mietin, kuinka kelpaamaton olen...Huonoja fiiliksia.
      Mutta niin kauan kuin mies kehuu minuakin, olen koittanut olla uppoutumatta miehen kommentteihin muista naisista.

    • että näin

      Vaikuttaa ihan tahalliselta loukkaamiselta ja nöyryyttämiseltä toi käytös. Vinkkinä vaan että kaikki miehet eivät harrasta tuommoista.

      Tuskin säkään muistelet "rehellisyyden nimissä" sille jonkun exän isoa mulkkua, että "kyllä sä olisit täydellinen kundikaveri jos sulla olis yhtä iso kanki ku Tanella".

      • ...

        "Vaikuttaa ihan tahalliselta loukkaamiselta ja nöyryyttämiseltä toi käytös."

        Jotkut miehet alistavat naisia. Luulisi että sellainen olisi menneisyydessä, vaan ei ole. Itsellä avautunut silmät miten itsekkäitä kypsymättömiä miehiä voi olla yms. Surullista..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe