joo, olen ollut yhdessä tyttöystäväni kanssa 3,5kk.
Haluaisin olla hänen kanssaan enemmän yhdessä, mutta hänellä tuntuu olevan koko ajan kiireitä. Ehditään nähdä keskimäärin 2 kertaa viikossa vain, vaikka asutaan samassa pienessä kaupungissa. Kotien välissä ehkä 3km välimatka. Ihmettelen että miksei muka kerkeä edes nähdä vähän aikaa, mutta kun ei. En ole sanonut asiasta sen enempää hänelle. Tiedän kyllä et hän tykkää minusta, mutta miksei sitten haluaisi nähdä useammin. Menee monesti muut asiat edelle, esim sisaruksensa hakemiset, äidin kanssa kaupassa käynnit yms. Miten minun kannattaisi esittää asia hänelle? Turhauttaa aina vaan kun tulee viesti että "joudunkin tekee jotain muuta, et tehään sit ens viikol jotian kivaa". eikä oo kyl sit nähty ku sen kerran tai kaks pikasesti :E
enemmän yhdessä
5
348
Vastaukset
- Huuruäijä
Kuinka usein haluaisit häntä nähdä?
- xcvxcv
mies eikä aina tyytyä kohtaloosi.
ala itse perumaan treffejä viimehetkellä. - kokemusta on!
oot nuori kaveri vielä..hommaa omia harrastuksia ja oo muittenkin kavereiden kanssa..ei sitä tuossa iässä kaikki halua vielä kotista leikkiä..se seurustelu loppuu alkuunsa,jos aletaan yhessä nyyssätä kaiken aikaa..
Jos se tyttö haluaa enempi ollakkin sun kaveri..älä painosta häntä..
Nykyajan nuoria patistetaan ja kannustetaan enempi koulunkäyntiin ja harrastushommiin jo kotoakin käsin..
Ei enää kukaan toivo nuoren heti alkavan pesää rakentaan toisen kanssa,kun ei ne seurustelut tahdo kestää..
Joten anna tyttös touhuilla omiaan ja elä sinäkin elämääsi..näette silloin kuin näette!
Nuoruus on parasta aikaa! Elä,niinkuin nuorten kuuluu!! Seurustella ehtii myöhemminkin!!- ''''''''
Kannattaa ihan vain rehellisesti kertoa miten paljon haluaisit viettää aikaa hänen kanssaan ja kuinka paljon yhteinen aika sinulle merkitsee. Ehkä tyttöystäväsi ei vain ole huomannut tätä tai on jopa voinut pelätä sinun ahdistuvan jos yrittää sitoutua liikaa, kun nylyään noita parisuhdevinkkej tungetaan sisään joka kolosta.Tee tämä kuitenkin joskus kun olette rauhassa, ei syyttelynä että kun et sä ikinä... Jos tyttöystäväsi oikeasti välittää sinusta, varaa hän aikaa myös sinulle elämässään. Muista kuitenkin että kaikki eivät vain ole valmiita tiiviiseen seurustelusuhteeseen samanikäisinä. Siinä tilanteessa joudutte joko tekemään kompromissin tai täytyy sinun vaihtaa tyttöystävää.
- lonely guy
'''''''' kirjoitti:
Kannattaa ihan vain rehellisesti kertoa miten paljon haluaisit viettää aikaa hänen kanssaan ja kuinka paljon yhteinen aika sinulle merkitsee. Ehkä tyttöystäväsi ei vain ole huomannut tätä tai on jopa voinut pelätä sinun ahdistuvan jos yrittää sitoutua liikaa, kun nylyään noita parisuhdevinkkej tungetaan sisään joka kolosta.Tee tämä kuitenkin joskus kun olette rauhassa, ei syyttelynä että kun et sä ikinä... Jos tyttöystäväsi oikeasti välittää sinusta, varaa hän aikaa myös sinulle elämässään. Muista kuitenkin että kaikki eivät vain ole valmiita tiiviiseen seurustelusuhteeseen samanikäisinä. Siinä tilanteessa joudutte joko tekemään kompromissin tai täytyy sinun vaihtaa tyttöystävää.
Tyttöystävälläni on omat kaverinsa joiden kanssa hän käy ulkona ravintoloissa, juhlimassa, keilaamassa ym. eikä koskaan pyydä minua mukaan, olen tästä hieman loukkaantunut sillä pyydän häntä mukaan esim. omien kaverieni syntymäpäiville, tupaantuliaisiin ym.. Olemme yhdessä kotona, silloin kun hän harrastuksiltaan ym.ehtii. Hän pitää minut ja kaveripiirinsä erillään. Tunnen oloni ulkopuoliseksi. Mikä avuksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466