Janina Frostell, Linda Lampenius, Marika Krook , Viivi Pumpanen etc lista on loputon siis kaikki kauniit suomalaiset naiset jotka ovat joko naimisissa tai seurustelevat tai ovat ainakin seurustelleet ulkomaalaisen miehen kanssa vakavasti. Ainakin nuorina.
Kyllä se niin on, että jos naisella on ulkonäköä vähäänkään on puoliso poikkeuksitta ainakin jossain vaiheessa ulkomaalainen.
Jos ulkonäköä ja kauneutta ei ole, eikä kelpaa ulkomaalaisille miehille, tullaan häntä koipien välissä takaisin Suomeen ulkomailta ja otetaan tyypillinen Suomalainen juoppo sikaniska. Siis vaaleahko sinisilmäinen, ujo piimä.
Ajatelkaa nyt vaikka Viivi Pumpasta joka kelpasi ihanalle tummalle Pezman Ahmanille elikä Petskulle. Olen varma että moni tyttö on kyllä kateellinen kun Viivi onnistui saamaan tumman ihanan Pestkun joita ei nyt ihan joka oksalla kasvakkaan.
Tosin kisa Petskusta oli kova. Selvää että petsku kelpuutti kauneimman naisen!
Kyllähän jokainen meistä suomalaisista naisista tietää kuinka kova kisa on varsinkin tummista miehistä täällä Suomessa. Jos aikoo saada tumman miehen Suomessa ja ulkomaalaisen täytyy olla kauneutta muotoa ja AKTIIVINEN ja tarjota itseään. Tosin jono tarjoajista ja yrittäjistä on kova tummien miesten edessä.
Kauniitten Naisten Ihannemies
22
1421
Vastaukset
- KunOnSuomi
Sie se jaksat lukee naistenlehtiä ja katsoa Täydellisiä Naisia ja muita paritusepisodeja! Onko sulla jotain asiaakin?
Suomalaista miestä ei voita mikään!!! EI MIKÄÄN!!!!! Suomalaiset naiset ovat just passeleita suomalaisille miehille. Suomalaiset naiset eivät KISAA mistään halvatun "tummista miehistä", eikä fiksu nainen tarjoa itseään! Fiksu nainen saa just semmoisen miehen kuin haluaakin ilman mitään saippuaoopperoiden tarjoamaan tarjollaolo mallia.- yks blondi vaa
No ei se minun vikani ole että kaikki kauniit muodokkaat julkkisnaiset jotka voivat miljoonista miehistä haluamansa AINA päätyvät tummiin ulkomaalaisiin miehiin.
Jos nainen on kaunis ja EI OLE julkkis en ymmärrä miksi hän ei valitsisi samalla tavalla kuin kauniit muodokkaat julkkisnaiset. Ajatellaan nyt vaikka kaunista muodokasta Viivi Pumpasta joka sai vamppasi Piiiitkän Tumman Pezman Ahmanin. Olet vain kateellinen. Minulle kelpaisi ihana tumma Pezman Ahman, ja voi kertoa että olen kauniimpi kuin Viivi joten aion olla AKTIIVINEN.
Miksi muuten kauniitten suomalaisten naisten miesmaku olisi jotenkin erilainen kuin virtahepo naisten? Me kauniit suomaliset naiset vain saamme sen mitä haluamme elikä tumma tukkaiset piiiitkät Pezman Ahmanit, kun taas virtahepo naiset tyytyvät siihen mitä saavat.
On lottovoitto suomaliselle naiselle jos saa ulkkismiehen. - TheBrunette
yks blondi vaa kirjoitti:
No ei se minun vikani ole että kaikki kauniit muodokkaat julkkisnaiset jotka voivat miljoonista miehistä haluamansa AINA päätyvät tummiin ulkomaalaisiin miehiin.
Jos nainen on kaunis ja EI OLE julkkis en ymmärrä miksi hän ei valitsisi samalla tavalla kuin kauniit muodokkaat julkkisnaiset. Ajatellaan nyt vaikka kaunista muodokasta Viivi Pumpasta joka sai vamppasi Piiiitkän Tumman Pezman Ahmanin. Olet vain kateellinen. Minulle kelpaisi ihana tumma Pezman Ahman, ja voi kertoa että olen kauniimpi kuin Viivi joten aion olla AKTIIVINEN.
Miksi muuten kauniitten suomalaisten naisten miesmaku olisi jotenkin erilainen kuin virtahepo naisten? Me kauniit suomaliset naiset vain saamme sen mitä haluamme elikä tumma tukkaiset piiiitkät Pezman Ahmanit, kun taas virtahepo naiset tyytyvät siihen mitä saavat.
On lottovoitto suomaliselle naiselle jos saa ulkkismiehen.blondilla jutut! Sorry, mutta pilaat fiksujenkin blondien (tunnen jopa pari eli on heitäkin) maineen lapsellisellä lätinälläsi. Et kertonut sitten omasta ulkkismiehestä - vai onko tuo pätkä-Pumppasen niljakas poikaystävä (sukunimi on muuten Ahmadi) mahdollisesti jahtisi kohde?
No, tyhmille blondeille, jotka juoksevat näiden ulkomaan pellejen k****n ja julkisuuden perässä sopii mainiosti niljakkeen kaltaiset miehet - joiden mielestä asioiden kertomatta jättäminen tyttöystävälle ei ole missään tapauksessa sama asia kuin valehtelu... - yks blondi vaa
TheBrunette kirjoitti:
blondilla jutut! Sorry, mutta pilaat fiksujenkin blondien (tunnen jopa pari eli on heitäkin) maineen lapsellisellä lätinälläsi. Et kertonut sitten omasta ulkkismiehestä - vai onko tuo pätkä-Pumppasen niljakas poikaystävä (sukunimi on muuten Ahmadi) mahdollisesti jahtisi kohde?
No, tyhmille blondeille, jotka juoksevat näiden ulkomaan pellejen k****n ja julkisuuden perässä sopii mainiosti niljakkeen kaltaiset miehet - joiden mielestä asioiden kertomatta jättäminen tyttöystävälle ei ole missään tapauksessa sama asia kuin valehtelu...Leperrä mitä leperrät, mutta se ei sitä tosiasiaa muuta, että naiset jotka ovat kauniita SUOMESSA, heillä ON AINA ulkkismies. Ja he voivat valita miehensä miljoonista miehistä. Miksi miksi heillä on AINA ulkkismies?
Lähes aina nämä naiset ovat myös olleet AKTIIVISIA ulkkismiehen miehen suhteen. Nainen on siis se joka on tarjonnut itseään ja ollut aktiivinen!
Minä olen kaunis, joten onnnistun varmasti saamaan hienon kansallisuuden omaavan miehen, jolla on tumma tukka, on rikas , on filmaattinen ja fiksu, on hellä huomaavainen herrasmies, on pitkä mutta alle 183 cm (en pidä yli 183 cm miehistä, en edes vilkaise heitä!) pitää minua maailman kauneimpana naisena, ja jos pitää, niin ei se mikään ihme ole koska olen muodoltani ja ulkonäöltäni kuin Janina Frostell vaikka vaan vähän blondimpi.
Olet vain kateellinen koska itse et kelpaa ulkkismiehelle. Sinun täyttyy tyytyä johonkin yli 183 cm pitkään vaaleahkoon, sisnisilmäiseen mitäänsanomattomaan juoppoon sikaniskaan joka ei puhu eikä pussaa ei käytöstapoja ja sitten sillä on paskamaha ja rillit huono ryhti huonot hampaat kalju ja henki haisee.
Minä sen sijaan aion muutta ulkomaille avioitua ihanan komean rikkaan tummatukkaisen miehen kanssa ja naitiskella elämästä ja kehuista kuinka olen kaunis. - -PitkäTumma-
Leperrä mitä leperrät, mutta se ei sitä tosiasiaa muuta, että naiset jotka ovat kauniita SUOMESSA, heillä ON AINA ulkkismies. Ja he voivat valita miehensä miljoonista miehistä. Miksi miksi heillä on AINA ulkkismies?
Lähes aina nämä naiset ovat myös olleet AKTIIVISIA ulkkismiehen miehen suhteen. Nainen on siis se joka on tarjonnut itseään ja ollut aktiivinen!
Minä olen kaunis, joten onnnistun varmasti saamaan hienon kansallisuuden omaavan miehen, jolla on tumma tukka, on rikas , on filmaattinen ja fiksu, on hellä huomaavainen herrasmies, on pitkä mutta alle 183 cm (en pidä yli 183 cm miehistä, en edes vilkaise heitä!) pitää minua maailman kauneimpana naisena, ja jos pitää, niin ei se mikään ihme ole koska olen muodoltani ja ulkonäöltäni kuin Janina Frostell vaikka vaan vähän blondimpi.
Olet vain kateellinen koska itse et kelpaa ulkkismiehelle. Sinun täyttyy tyytyä johonkin yli 183 cm pitkään vaaleahkoon, sisnisilmäiseen mitäänsanomattomaan juoppoon sikaniskaan joka ei puhu eikä pussaa ei käytöstapoja ja sitten sillä on paskamaha ja rillit huono ryhti huonot hampaat kalju ja henki haisee.
Minä sen sijaan aion muutta ulkomaille avioitua ihanan komean rikkaan tummatukkaisen miehen kanssa ja naitiskella elämästä ja kehuista kuinka olen kaunis.pakko olla provo tai joku keskenkasvuinen pissis. Ei aikuinen nainen voi olla noin typerä!
Pitääkö alkaa haeskella naista ulkomailta, jos Suomen blondit on tollasia höttöpäitä?! Tervemenoa sulle ja kaltaisillesi ulkomaan "pekkojen" patjoiksi! - yks blondi vaa
-PitkäTumma- kirjoitti:
pakko olla provo tai joku keskenkasvuinen pissis. Ei aikuinen nainen voi olla noin typerä!
Pitääkö alkaa haeskella naista ulkomailta, jos Suomen blondit on tollasia höttöpäitä?! Tervemenoa sulle ja kaltaisillesi ulkomaan "pekkojen" patjoiksi!Onko suomalaisten kauniitteen naisten miehet ulkomaalaisia vai ei? Janina Frostell Marika Krook Linda Lampenius Viivi Pumpanen jne lista on loputon....
Siis onko vai eikö ole? Osaat kai vastata kyllä tai ei.
Oletko koskaan nähnyt suomalaista kaunista naista jonka kumppani olisi joku suomalainen vaaleahko sinisilmäinen ja joka olisi joku vaikka 2 metrinen ujo hujoppi. No et!
Missien miehet ovat alle 183 cm pitkiä tummatukkaisia ulkomaalaisia jotka osaavat flirttipelin ja ovat supliikkimiehiä ja osaavat ihanasti rakastella.
Kyllä jokainen nainen tietää, että Suomessa NÄITTEN tummien ulkkismiesten perään kuolataan; NÄMÄ miehet ovat niitä joittenka suhteen olemme AKTIIVISIA kun haluamme ihanan filmaattisen miehen itsellemme.
Minä ainakin haluan EKSOOTTISEN miehen itselleni, enkä jotain suomalaista tavis blondi hujoppia sikaniska rillifinninaamaa!!! - TheBrunette
Onko suomalaisten kauniitteen naisten miehet ulkomaalaisia vai ei? Janina Frostell Marika Krook Linda Lampenius Viivi Pumpanen jne lista on loputon....
Siis onko vai eikö ole? Osaat kai vastata kyllä tai ei.
Oletko koskaan nähnyt suomalaista kaunista naista jonka kumppani olisi joku suomalainen vaaleahko sinisilmäinen ja joka olisi joku vaikka 2 metrinen ujo hujoppi. No et!
Missien miehet ovat alle 183 cm pitkiä tummatukkaisia ulkomaalaisia jotka osaavat flirttipelin ja ovat supliikkimiehiä ja osaavat ihanasti rakastella.
Kyllä jokainen nainen tietää, että Suomessa NÄITTEN tummien ulkkismiesten perään kuolataan; NÄMÄ miehet ovat niitä joittenka suhteen olemme AKTIIVISIA kun haluamme ihanan filmaattisen miehen itsellemme.
Minä ainakin haluan EKSOOTTISEN miehen itselleni, enkä jotain suomalaista tavis blondi hujoppia sikaniska rillifinninaamaa!!!Janina Frostell: onko Mark Fry mielestäsi "tumma ulkkismies" ?
Marika Krook: Petri Viglioni on puoliksi italialainen, tavissuomalaisen näköinen.
Linda Lampenius: Martin Cullberg on perushurri.
Pumppaskan gigoloa ei kannata edes kommentoida, pari kuukauden hoito eikä mikään elämänkumppani.
Jatkapa tuota "loputonta" listaasi, niin tyhmätkin viisastuvat..?
Entäs Karita Tykkä, Suvi Tiilikainen, Satu Tuomisto, Vanessa Kurri, Lola Wallinkoski, jos missilinjalle lähdetään. Kaikilla supisuomalaiset miehet, vaikka kaunottaria ovatkin. Googlailepa aikasi kuluksi em kaunotarten miehiä, niin näet, että FIKSUT kauniit naiset katsovat miehissä "sisältöä" eivätkä pelkkää ulkomuotoa.
En ymmärrä, miksi jonkun ulkomaan pellen suosiosta pitäisi kilpailla jonoksi saakka?
Blondipissis ei kelpaa fiksuille suomalaismiehille ja siksi pitää täällä käydä mesoamassa... Säälittävää! - yks blondi vaa
TheBrunette kirjoitti:
Janina Frostell: onko Mark Fry mielestäsi "tumma ulkkismies" ?
Marika Krook: Petri Viglioni on puoliksi italialainen, tavissuomalaisen näköinen.
Linda Lampenius: Martin Cullberg on perushurri.
Pumppaskan gigoloa ei kannata edes kommentoida, pari kuukauden hoito eikä mikään elämänkumppani.
Jatkapa tuota "loputonta" listaasi, niin tyhmätkin viisastuvat..?
Entäs Karita Tykkä, Suvi Tiilikainen, Satu Tuomisto, Vanessa Kurri, Lola Wallinkoski, jos missilinjalle lähdetään. Kaikilla supisuomalaiset miehet, vaikka kaunottaria ovatkin. Googlailepa aikasi kuluksi em kaunotarten miehiä, niin näet, että FIKSUT kauniit naiset katsovat miehissä "sisältöä" eivätkä pelkkää ulkomuotoa.
En ymmärrä, miksi jonkun ulkomaan pellen suosiosta pitäisi kilpailla jonoksi saakka?
Blondipissis ei kelpaa fiksuille suomalaismiehille ja siksi pitää täällä käydä mesoamassa... Säälittävää!Janina Frostell ja ihana juuri sopivan pitkä Alberto Tomba, Marika Krookilla oli ennen Petri Vigliaanoa Stefano Italiasta ja hän kehui maasta taivaaseen Italialaisia miehiä, joutui sittei tyytymään vain puoliksi italialaiseen. Nyt Marika on äärettömän ylpeä Petrin Itlialilaistaustatasta.
Linda Lampeniuksella on ollut myös miehiä jotka ovat olleet ulkomaalaisia ennen hänen sveduaan tummia tietty kaikki. Taina Karpela kun oli kakskymppinen seurusteli tunisialaisen miehen kanssa jne jne
Mistäköhän muuten johtuu, että ystävättäret jotka ovat aviossa ulkomailla (ja heitä on PALJON) ovat aina niiiin ylpeitä omasta ulkomaan passistaan ja ulkomaalaisesta miehestään ja kehuvat omaa maataan maasta taivaaseen. Kerro kerro Brunette. Itse et saa ulkomalaista miestä!!! - TheBrunette
Janina Frostell ja ihana juuri sopivan pitkä Alberto Tomba, Marika Krookilla oli ennen Petri Vigliaanoa Stefano Italiasta ja hän kehui maasta taivaaseen Italialaisia miehiä, joutui sittei tyytymään vain puoliksi italialaiseen. Nyt Marika on äärettömän ylpeä Petrin Itlialilaistaustatasta.
Linda Lampeniuksella on ollut myös miehiä jotka ovat olleet ulkomaalaisia ennen hänen sveduaan tummia tietty kaikki. Taina Karpela kun oli kakskymppinen seurusteli tunisialaisen miehen kanssa jne jne
Mistäköhän muuten johtuu, että ystävättäret jotka ovat aviossa ulkomailla (ja heitä on PALJON) ovat aina niiiin ylpeitä omasta ulkomaan passistaan ja ulkomaalaisesta miehestään ja kehuvat omaa maataan maasta taivaaseen. Kerro kerro Brunette. Itse et saa ulkomalaista miestä!!!Mutta kerrohan, oi Viisas Blondi: miksi Janina EI ole Alberto Tomban vaimo tai Marika Krookin mies on "vain" puoliksi italialainen..? Molemmat ovat palanneet maailmalta kotiin ja huomanneet, ettei suomalaisen miehen voittanutta ole.
Lähinnä nuoruuden hairahduksia kaikkien luettelemiesi naisten heilastelut ulkomaan pellejen kanssa.
Paras ystäväni seurusteli pitkään italialaisen Andrean kanssa. Jätkä suhtautui tyttöystävänsä kavereihin kuin olisivat hänen haaremiaan, toooosi kivaa... No, onneksi rakkaus lakkasi olemasta sopiva ja siitä pörröpäästä päästiin eroon.
Itsellä on ollut englantilainen poikaystävä, ihan ok juttu. Homma kaatui, kun päästy sopuun siitä, kumman kotimaassa olisi yhteistä elämää aloiteltu. Sellanen 185-senttinen blondi oli Neil. Ranskalainen kaverinsa Noel ilmoittautui "vapaaehtoiseksi" muuttamaan perässäni Suomeen, kun kuuli erostamme... Ei kiitos, riitti minulle kansainvälisiä suhteita.
Brunetten mies on liki 190-senttinen ehta suomalainen punapää, itseasiassa melkeinpä naapurin poika kotikaupungista alunperin.
Mistäkö johtuu, että ulkomailla naimississa olevat ystäväsi ovat ylpeitä ulkomaan elämästään..? Siksi, että samanlaiset lapset tykkävät leikkiä hiekkalaatikolla keskenään - ja niinpä sinunkin ystäväsi ovat samanlaisia pinnallisia pissiksiä kuin sinä itse. Mikset muuten ole myös jo ulkomailla naimisissa, vaan piipität täällä?! Luulisi niillä kansainvälistyneiden ystäviesi miehillä olevan sukulaisia tai ystäviä, joille sinut voisi naittaa... - yks blondi vaa
TheBrunette kirjoitti:
Mutta kerrohan, oi Viisas Blondi: miksi Janina EI ole Alberto Tomban vaimo tai Marika Krookin mies on "vain" puoliksi italialainen..? Molemmat ovat palanneet maailmalta kotiin ja huomanneet, ettei suomalaisen miehen voittanutta ole.
Lähinnä nuoruuden hairahduksia kaikkien luettelemiesi naisten heilastelut ulkomaan pellejen kanssa.
Paras ystäväni seurusteli pitkään italialaisen Andrean kanssa. Jätkä suhtautui tyttöystävänsä kavereihin kuin olisivat hänen haaremiaan, toooosi kivaa... No, onneksi rakkaus lakkasi olemasta sopiva ja siitä pörröpäästä päästiin eroon.
Itsellä on ollut englantilainen poikaystävä, ihan ok juttu. Homma kaatui, kun päästy sopuun siitä, kumman kotimaassa olisi yhteistä elämää aloiteltu. Sellanen 185-senttinen blondi oli Neil. Ranskalainen kaverinsa Noel ilmoittautui "vapaaehtoiseksi" muuttamaan perässäni Suomeen, kun kuuli erostamme... Ei kiitos, riitti minulle kansainvälisiä suhteita.
Brunetten mies on liki 190-senttinen ehta suomalainen punapää, itseasiassa melkeinpä naapurin poika kotikaupungista alunperin.
Mistäkö johtuu, että ulkomailla naimississa olevat ystäväsi ovat ylpeitä ulkomaan elämästään..? Siksi, että samanlaiset lapset tykkävät leikkiä hiekkalaatikolla keskenään - ja niinpä sinunkin ystäväsi ovat samanlaisia pinnallisia pissiksiä kuin sinä itse. Mikset muuten ole myös jo ulkomailla naimisissa, vaan piipität täällä?! Luulisi niillä kansainvälistyneiden ystäviesi miehillä olevan sukulaisia tai ystäviä, joille sinut voisi naittaa...Alberto Tomba HYLKÄSI Janina Frostellin. STEFANO hylkäsi Marika Krookin. Haa haa pysy totuudessa.
- TheBrunette
Alberto Tomba HYLKÄSI Janina Frostellin. STEFANO hylkäsi Marika Krookin. Haa haa pysy totuudessa.
No siinäpä sen näet: mitä tekoa ulkomaan pellellä on, kun ei sellaisen kanssa voi PYSYVÄÄ parisuhdetta rakentaa?! Aivan sama, mistä syystä suhde päättyi. Itsehän aloit mesoa, miten kaikki suomalaiset kauniit naiset haluavat tumman ulkomaalaisen miehen... Suomalaiselle naiselle on paras suomalainen mies.
P.S. Tunnetko muuten Alberton ja Stefanon henk.koht., koska näin hyvin tiedät asiat? - TheBrunette
TheBrunette kirjoitti:
No siinäpä sen näet: mitä tekoa ulkomaan pellellä on, kun ei sellaisen kanssa voi PYSYVÄÄ parisuhdetta rakentaa?! Aivan sama, mistä syystä suhde päättyi. Itsehän aloit mesoa, miten kaikki suomalaiset kauniit naiset haluavat tumman ulkomaalaisen miehen... Suomalaiselle naiselle on paras suomalainen mies.
P.S. Tunnetko muuten Alberton ja Stefanon henk.koht., koska näin hyvin tiedät asiat?Missäs kohdassa muuten sanoin, että Janina tai Marika lemppasivat ulkomaan elävät? Muistaakseni sanoin, että palasivat maailmalta kotiin - käsittääkseni ei tarkoita samaa kuin poikaystävien lemppaaminen? Että pysy sinäkin totuudessa...
- yks blondi vaa
TheBrunette kirjoitti:
Missäs kohdassa muuten sanoin, että Janina tai Marika lemppasivat ulkomaan elävät? Muistaakseni sanoin, että palasivat maailmalta kotiin - käsittääkseni ei tarkoita samaa kuin poikaystävien lemppaaminen? Että pysy sinäkin totuudessa...
Mikään ei veda vertoja tummatukkaiselle ulkomaalaiselle miehelle joka omaa hienon kansallisuuden, on filmaattinen rikas todellinen gentlemanni. Kauniit naiset ottavat ulkomalaisen miehen koska sellaisen saavat, ja muuttavat miestensä perässä ulkomaille.
Keskiverto virtahevot kisaavat suomi-miehistä ja elävät tuppukylässä juopon ukkonsa kanssa ja kantavat kaljaa selkä vääränä tuolle muniaan kaivelevalle telkkua katsovalle kaljulle lihavalla haisevalle suomalaiselle paskahousu-ukolleen. - TheBrunette
Mikään ei veda vertoja tummatukkaiselle ulkomaalaiselle miehelle joka omaa hienon kansallisuuden, on filmaattinen rikas todellinen gentlemanni. Kauniit naiset ottavat ulkomalaisen miehen koska sellaisen saavat, ja muuttavat miestensä perässä ulkomaille.
Keskiverto virtahevot kisaavat suomi-miehistä ja elävät tuppukylässä juopon ukkonsa kanssa ja kantavat kaljaa selkä vääränä tuolle muniaan kaivelevalle telkkua katsovalle kaljulle lihavalla haisevalle suomalaiselle paskahousu-ukolleen.pipoasi! Mitä täällä jäkätät, sinuna menisin jo pitkin piirikuntaa hakemassa sitä unelmien prinssiä!
Karu totuus vain on, että eipä taida sinulla rahkeet muuhun riittää kuin jäkätykseen ja lopulta joudut tyytymään siihen kaljalle haisevaan perseen raappijaan, jonka ympärillä kärpäset pörrää...
Sinulla on omituinen käsitys siitä, että miehistä pitää "kisata"... Kertonee sekin osaltaan siitä, että ei ole flaksi käynyt..? Ilmeisesti äitisi on sitten tuollainen "keskiverto virtahepo" ja isäsi "kalju lihavaha haiseva suomalainen paskahousu-ukko", koskapa asiasta noin katkerana täällä huudat..? Jostainhan sinunkin esimerkkisi pitää kaivella, eikö...
No, minäpä lähden tästä jatkamaan talviloman viettoa rinteessä it-alalla olevan komean ja varakkaan SUOMALAISEN mieheni kanssa. Heippa sulle ja hyvää talven jatkoa!
- jip'jpio
eväitä lentoemoksi... No ulosannista päätellen: ei oo.
Yläilmoissa olis kuitenkin vähemmän tunkua näiden seuraavaa jalkavaimoa etsivien bisnesmiesten puheille... - 20
Tämä vaikuttaisi olevan vastaveto sille viestille, jossa kysytään hei kumpi on parempi, mä vai mun kaveri, hei jos mä saan itse valita mitä kenestäkin kerron. Mutta vielä paremmaksi vetää epäobjektiivisuudessaan tämä aloitus. Aivan huippua, en edes noteeraa yli 183 centtisiä miehiä, LOL
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8822991- suomlainen mies
aina kun puhutaan maahanmuuttajien viosta ja maahanmuuton haittavaikutuksista niin suomalaiset ämmät huutta isoon ääneen että ei saa MISSÄÄN NIMESSÄ YLEISTÄÄ MAAHANMUUTTAJIA! Mutta suomalaiset miehet saa kyllä iha huoletta yleistää kaljamahaisiksi haiseviksi juopoiksi. Tämäkö tasa arvoa arvon "ihanat suomalais kaunottaret"?
- tytteliiiiiiiiiiiiii
suomlainen mies kirjoitti:
aina kun puhutaan maahanmuuttajien viosta ja maahanmuuton haittavaikutuksista niin suomalaiset ämmät huutta isoon ääneen että ei saa MISSÄÄN NIMESSÄ YLEISTÄÄ MAAHANMUUTTAJIA! Mutta suomalaiset miehet saa kyllä iha huoletta yleistää kaljamahaisiksi haiseviksi juopoiksi. Tämäkö tasa arvoa arvon "ihanat suomalais kaunottaret"?
Mihin luigi jäi? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
En jaksa muuten enään sun kaa kanssa tästä aiheesta keskustella, paitsi että yhteenkään karvaranne mulattiin en koskisi, vaikka olisi viimeinen mies maailmassa.
Äläkä jaksa aloittaa että kun oot tollainen virtahepo rekkalesbo joka joutuu "TYYTYMÄÄN" suomalaiseen mieheen.
Viimeksi kun kävit hehkuttamassa ulkomaalaisia miehiä, niin ehdotin sinulle tapaamista että päästäisiin vertailemaan toistemme kauneutta, kun minua uskalsit epäillä.... Ikinä et edes vastannut mitään.
Taidat olla mies joka provoilee tai sitten olet itse sellainen ruma virtis, joka elää mielikuvitus maailmassa.
P.s petsku näyttää apinalta
Ja nyt jouduin tulla sinun tasollesi kun et fiksua puhetta ymmärrä... - tiittit
tytteliiiiiiiiiiiiii kirjoitti:
Mihin luigi jäi? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
En jaksa muuten enään sun kaa kanssa tästä aiheesta keskustella, paitsi että yhteenkään karvaranne mulattiin en koskisi, vaikka olisi viimeinen mies maailmassa.
Äläkä jaksa aloittaa että kun oot tollainen virtahepo rekkalesbo joka joutuu "TYYTYMÄÄN" suomalaiseen mieheen.
Viimeksi kun kävit hehkuttamassa ulkomaalaisia miehiä, niin ehdotin sinulle tapaamista että päästäisiin vertailemaan toistemme kauneutta, kun minua uskalsit epäillä.... Ikinä et edes vastannut mitään.
Taidat olla mies joka provoilee tai sitten olet itse sellainen ruma virtis, joka elää mielikuvitus maailmassa.
P.s petsku näyttää apinalta
Ja nyt jouduin tulla sinun tasollesi kun et fiksua puhetta ymmärrä...Ei voi näin naisena muuta kuin huvittuneena naureskella aloitukselle. Itse seurustelen kyllä ulkomaalaisen miehen kanssa, kyseessä ei kuitenkaan ole mikään etelän gigolo vaan ihan pohjoisemmasta Euroopasta oleva kaveri, ja ukomaalaisuudella ei ole mitään tekemistä suhteemme kanssa. Ja mitä Petskuun tulee, niin itse pidän kyseistä äijää aika limaisen näköisenä, en ihanana.
- Suomen Karhu
tiittit kirjoitti:
Ei voi näin naisena muuta kuin huvittuneena naureskella aloitukselle. Itse seurustelen kyllä ulkomaalaisen miehen kanssa, kyseessä ei kuitenkaan ole mikään etelän gigolo vaan ihan pohjoisemmasta Euroopasta oleva kaveri, ja ukomaalaisuudella ei ole mitään tekemistä suhteemme kanssa. Ja mitä Petskuun tulee, niin itse pidän kyseistä äijää aika limaisen näköisenä, en ihanana.
Lukuisat suomalaiset naiset ovat myöntäneet minulle, että ulkomaalaisten miesten on helpompi iskeä heitä kuin suomalaisten......
mutta, että sitten kuulemma suhde myös loppuu helpommin kuin suomalaisen miehen kanssa.......ja voi voi tämäköhän sitten meitä suomalaisia miehiä pitäisi lohduttaa.
Usein siinä vaiheessa kuin suomi-naisella on kolme lasta ulkomaalaisen herran kanssa olemme ihan yhtä hyviä kuin ulkomaalaiset miehet. Ihan yhtä komeita, eikä tummasta tukastakaan enää saa pisteitä vaan suomalainen pellavapää on kuulemma ihan yhtä hyvä!
Suomalaiset naiset rohkaisevat huomattavasti röyhkeämpiä ulkomaalaisia miehiä (tai te naisethan pidätte lähinnä röyhkeyttä itsevarmuutena). Sen sijaan Suomalaismiehiä kohtaan ollaan lähinnä välinpitämättömiä.
Ulkomaalaisuuteen naiset suhtautuvat äärimmäisen positiivisesti ymmärtäväsisesti ja suvaitsevaisesti.
Ulkomaalaiselta mieheltä suvaitaan esim. vaikka minkälaista sovinismia koska se "kuuluu heidän kulttuuriiinsa" siis tämä ihana itsevarma machous tai itsevarmuus.
Muuten pidätte itse itseänne rasistina ja teidänhän täytyy todistaa itse itsellenne ja ympäristöllenne että ette ole rasisteja suvaitsemalla asioita ulkkismieheltä jota ette ikinä suvaitsisi suomalaismieheltä. Nimenomaan tällaisella käyttäytymisellä todistatte olevanne rasisteja, vaikka ette tätä ikinä voikkaan ymmärtää.
Suomalaiselta mieheltä tällaista machoutta, itsevarmaa sovinistista käyttäytymistä, ei ikinä suvaittaisi.
Jos nimenomaan suomalainen mies pukeutuu hienosti ja tyylikkäästi käyttäytyisi kuin herrasmies niin hän on suomalaisnaisten mielestä lähinnä outo kummajainen.
Sesijaan joku rasvaletti Roger/Siankaarlo Britanniasta/italiasta vaikka hän käyttäytyisi kuin täysi sika, koska hän on englannista/italiasta ja koska puhuu "hienosti englantia/italiaa" hän on monien naisten mielestä todellinen "herrasmies".
On muuten hienoa olla Suomalainen Herrasmies. - hah hah ha
Suomen Karhu kirjoitti:
Lukuisat suomalaiset naiset ovat myöntäneet minulle, että ulkomaalaisten miesten on helpompi iskeä heitä kuin suomalaisten......
mutta, että sitten kuulemma suhde myös loppuu helpommin kuin suomalaisen miehen kanssa.......ja voi voi tämäköhän sitten meitä suomalaisia miehiä pitäisi lohduttaa.
Usein siinä vaiheessa kuin suomi-naisella on kolme lasta ulkomaalaisen herran kanssa olemme ihan yhtä hyviä kuin ulkomaalaiset miehet. Ihan yhtä komeita, eikä tummasta tukastakaan enää saa pisteitä vaan suomalainen pellavapää on kuulemma ihan yhtä hyvä!
Suomalaiset naiset rohkaisevat huomattavasti röyhkeämpiä ulkomaalaisia miehiä (tai te naisethan pidätte lähinnä röyhkeyttä itsevarmuutena). Sen sijaan Suomalaismiehiä kohtaan ollaan lähinnä välinpitämättömiä.
Ulkomaalaisuuteen naiset suhtautuvat äärimmäisen positiivisesti ymmärtäväsisesti ja suvaitsevaisesti.
Ulkomaalaiselta mieheltä suvaitaan esim. vaikka minkälaista sovinismia koska se "kuuluu heidän kulttuuriiinsa" siis tämä ihana itsevarma machous tai itsevarmuus.
Muuten pidätte itse itseänne rasistina ja teidänhän täytyy todistaa itse itsellenne ja ympäristöllenne että ette ole rasisteja suvaitsemalla asioita ulkkismieheltä jota ette ikinä suvaitsisi suomalaismieheltä. Nimenomaan tällaisella käyttäytymisellä todistatte olevanne rasisteja, vaikka ette tätä ikinä voikkaan ymmärtää.
Suomalaiselta mieheltä tällaista machoutta, itsevarmaa sovinistista käyttäytymistä, ei ikinä suvaittaisi.
Jos nimenomaan suomalainen mies pukeutuu hienosti ja tyylikkäästi käyttäytyisi kuin herrasmies niin hän on suomalaisnaisten mielestä lähinnä outo kummajainen.
Sesijaan joku rasvaletti Roger/Siankaarlo Britanniasta/italiasta vaikka hän käyttäytyisi kuin täysi sika, koska hän on englannista/italiasta ja koska puhuu "hienosti englantia/italiaa" hän on monien naisten mielestä todellinen "herrasmies".
On muuten hienoa olla Suomalainen Herrasmies.Kuulkaa höpö höpö tollot. Kävisitte joskus ulkona. Eiköhän suurin osa teidänkin tuntemistanne pariskunnista ole suomalaisin molemmin puolin. Että se siitä yleistämisestä TAAS.
- Anonyymi
Naurattaa näin jälkikäteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796135Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695930Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121231
- 1851077
- 59887