Elämälle kiitos !

sain paljon...

Kun sain silloin vuosia sitten kohdata Sinut. Sinä sait minun sydämeni syttymään, minkä kätkin kuitenkin kauan aikaa. Olin elänyt "pakkasvuosia" niin kauan, joten kaikki tuo sydämeni sulaminen hämmensi ja tuotti vastustusta. Sinä sait aikaan paljon minussa, osittain tietämättäsi, osin tietäen, mitä hyvää minussa tapahtui. Oli paljon ristiriitoja, jännitteitä ja olosuhteet koin liian vaikeaksi itselleni. Syntyi monia väärinkäsityksiä välillämme. Tapahtui muuta tuskallista, mikä vei minut taas takaisin kuoreeni muutamaksi ajaksi, koska tunsin sisäistä kipua. Olin siis epävarma. Koin, että en riittäisi Sinulle. Kaiken tämän aikana sain kuitenkin eheytyä. Se oli Sinun ansioitasi ja vaikutustasi. Ei ollut kyse mistään ns. auttaja-autettava-suhteesta välillämme. Kaiken aikaa vahvistui minulle tuo syvä ihana tunne, että Sinä olet osa minun sielustani. Ihana riemuitseva tunne ja aina tuo kokemus toistui milloin missäkin tilanteessa ! Se yllätti pitemmänkin viileän kauden jälkeen. Ja minä aistin Sinusta sen saman !
Tarina jatkuu kyllä omalla tavallaan, mutta enempää en halua tähän kirjoittaa. Sanon vain haikeana, että Elämälle kiitos , että sain kerran kohdata Sinut.

9

1022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyy
    • samoin

      tottakaan..olisitko..no en usko, vielä huomennakaan :)
      Hyvää työpäivää!
      Mielenkiintoista, miten se tarina jatkuu..

      • kaipaus jäi...

        Mitä et usko..? Halusin kirjoittaa ajatukseni näille sivuille. Kokemukseni on totta ja liittyy pitempään ajanjaksoon. Niinhän se on, että vasta jälkeenpäin näkee ja ymmärtää selvemmin, mitä on ollut ja on. En ole enää samoissa olosuhteissa...tapahtui äkkimuutos minulle. Nyt siis nämä ajatukseni, menkööt universaalisesti kaikille luettavaksi. Sydän tuntee kaipausta, se on päivittäistä...Nyt kun rohkeampi ja aito sydämeni uskaltaa tuntea mitä sitten kohdalleni tuleekaan. Sitähän en näe vielä.

        Työpäiväni sujui oikein kivasti.


    • tiedän...

      Saimme paljon molemmat! Elämä on täynnä hassuja sattumia! Niiden voimalla eteenpäin...

      • ^^^^

        pirun voimalla.


    • dghkfgk

      olisit voinut sanoa tän mulle...mutta jatkotarinoista en tiedä mitään.

    • täällä taas

      Mies vai nainen? Tarinasi kuulostaa tavallaan tutulta... Itse olen nainen pääkaupunkiseudulta.

    • <3

      Ajattelen ihans samalla tavalla. Sydän tihentää lyöntejään jos ajattelen sinua, edelleenkin vaikka paljon on tapahtunut. Välillä yritän unohtaa sinut ja siksi etäisyyttäkin... Jotain uskomatonta tapahtui välillämme. S***

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe