kannattaako tuo ottaa, pohjola tyrkyttää vakuutuksiinsa sitä, yli 30€ vuodessa.
kriisivakuutus
kairz
2
1179
Vastaukset
- Per Saukko
...minkälaiseen vahingon korvaamiseen se on tarkoitettu. Yleensä ei kannata ottaa mitään sellaista vakuutusta, jonka vahingon pystyy itse kattamaan. Esim. lyijykynän lyijyn katkeamisen varalta ei kannata tehdä vakuutusta.
- ngfh
Kriisiturvavakuutuksen hinta riippuu vakuutusmatematiikalla arvioidusta vahinkoalttiudesta. Liikennevakuutuksen bonusten ollessa 80% tämä lisävakuutus voi maksaa esimerkiksi vain 1 eur/kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2241833- 821143
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112978- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117648Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92629- 21622