REDUCTIL

Epäinhimillinen

Hei.
Tietääkö joku saako tuota lääkettä tilattua ulkomailta vai onko se vedetty markkinoilta kaikkialla?

Tarve olisi kova ja pelko suuri.

Olen ko. lääkkeen kanssa saanut elämäni uskomattoman hyvin oikeille raiteille (enkä siis vain pelkästään painon kanssa) ja nyt se olisi sit kerrasta poikki :(

Tarkotus oli kesään laihduttaa ja pärjätä ja sitten olisi lopetettu lääkitys, painokin olisi ollut kenties sopiva, nyt on edelleen ainakin 20kg ylimäärästä ja pelkään että masennun kokonaan ja heitän todella läskiksi koko yrityksen.

Ja ei!
En kaipaa mitään kommentteja tyyliin "Miksi mitään lääkkeitä edes käytät"
Miksi en?
Jos olen sairas ja siihen on olemassa lääke joka auttaa jollei jopa parenna niin miksi ei?

Tämä on mulle tärkee juttu ja en tahdo heittää hukkaan tätä kaikkea.

60

5148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toopenooo

      Itelläni loppu kans kun seinään, älä vaan tilaa mistään netistä ainakaan, ettei vaan käy mitään :( Ite sain 35 kiloa pois vuodessa noilla lääkkeillä, harmittaa kun pistivät pois. Mutta, olen nyt pari viikkoa ollu ilman, ja paino putoaa kuitenkin :) (ostin tonalin purkin) (ja juu, ei ollu mainos)

    • reductilmies

      eikö reductiliä enää saa? Ilmeisesti minulla jäänty huomaamatta tommonen tiedo? Itselläni on niitä lääkkeitä kaapissa vielä paljon. Onko niistä ilmennyt jotai radikaalia??

      • muoreli

      • Epäinhimillinen

        Jotain huuhaata olivat eka jossain Isos-Britanias keksineet, siitä luin iltiksestä ja mietin että ei perkele kohta ne kuulee sen Suomessaki, pitää äkkii hakee 3kk satsi, mutta myöhästyin =/

        En lukenut tuota linkkiä tuossa yhdessä viestissä, mutta ainakin siinä iltiksessä oli jotaki sydäreitä, mutta liekö ollut redu syypäänä, vaan se helvetinmoinen läskikuorma -Mene ja Tiedä!

        Kävin kysymäs Apteekissa Allia, sitä on vahvempaakin, reseptillä sitten, mutta se on sellanen rasvasieppari, ei siis sama asia.

        Mulla oli kaikenlaisia isoja elämänmuutoksia kun aloitin Reductilin, eli en voi 100% varmasti sanoa mitkäkaikki HYVÄT asiat on Redun ansiota, mitkä jonku muun, mutta mulla on esimerkiksi Reductil hoidon aikana kadonnut masennuskin (tai no, siis ei diag. masennus, vaan masenus, ja se alakulo ja vire) Se mua pelottaa että palaa ja alan ryyppäämään ja kaikkea -Katastrooffi ajatuksia!

        Tietysti otan sen Allin, jos siihen respan saan, ylipainoa on takana liki 30kg ja jälellä 20kg joten matka on vielä kesken.

        Toivon tietysti, että päästäisivät Reductilin pikaisesti takaisin myyntiin, TAI vaihtoehtoisesti tietäisin miten sitä voi (vai voiko) tilata mistään. Ja tyyliin esim Ruotsista sitä vois jopa käydä ostamassa.


      • Rustinna

        Hei!

        Voitko lähettää niitä minulle?
        Maksan hinnan jonka sä oot maksanut! Mikä on sun s-posti?

        Mun: [email protected]


      • mamselli62

        Hei, mikä on sun sähköposti?

        Terv. Makaroni


      • nina47

        Moi!
        Mikä on sun s-posti?


      • makaroni2

        Hei!

        Voisitko antaa maksusta niitä minulle, tarve olisi kova, polvet ei kestä!

        [email protected] Kirjoittele


      • makaroni3

      • epätoivoinen2010

        oisisitko halukas myymään niitä?


      • kaisa82551

    • Napina

      Voi persialainen suti!
      Aivan samat kokemukset kuin aloittajalla. "Jos olen sairas ja siihen on olemassa lääke joka auttaa jollei jopa parenna niin miksi ei?" Ekan kerran n 30 vuoteen syömiseni oli NORMAALIA Reductilin ansiosta. Painoa putosi yli 20kg, ja lisää läskiä olisi vielä paljon pois annettavaksi.
      Harmittaa! Verrattuna laihdutusleikkauksen riskeihin, reductilin haittavaikutukset tuntuvat vähäisiltä.

    • majken47

      Hei!

      Mä käytin redua 2 kk ja sain 10 kg pois.
      Uskaltaisko tilata ulkomailta, mulla se auttoi hyvin, joten just vetivät sen pois.

      Kirjoita minulle s-postiin, tilataanko yhdessä jostain verkkoapteekista, mut ei Virosta?

      Terv. [email protected]

      • Alkuperäinen..

        Mä en oo toviin lukenu tääl, ku suoraan sanottuna vituttaa!!

        Ootko jo tilannut jostain??
        Mä en tiedä mitä mä teen.

        Eniten ehkä ottaa päähän tämä itsensä sääliminen, tai hakkaaminen tai mikälie ruoskiminen.

        Mä oon 10 kiloo jälessä painonpudotus haaveesta ja tässä samassa kilomäärässä oon pysynyt niin kauan, etten enää edes muista, Reduja voisin ottaa nyt tuplasti, että saisi pudotuksen vauhtiin ja sit taas sinnikkäästi jatkaa.

        Epäonnissaan sitä syö sit jäätelöt ja muut herku kun fiilis on "Paskan välii, luuseri mikä luuseri"


    • Staffer

      Sama minullakin! Olen laihtunu yli 25 kiloa Reductililla, ja ois kiva vielä jakaa! En siis vielä ole normaalipainoinen.

      • Epäinhimillinen

        Vaikka lääkäri sanoikin melkeen 100% varmuudella, ettei Reductil palaa markkinoille, odotan.. Odotan... Odotan.. Mä todella odotan sen palaavan.

        Ei helpota vaikka lekuri sanoo "Lihot varmasti pari kolme kiloo nyt alkuun" SIISTIII!! Mä en HALUA lihoa!!! JOS painaisin 10 kiloo vähemmän, ei se parin kilon lihominen haittaisi, mutta tässä painossa se viel haittaa, en ole läheskään normi edelleenkään, vaikka olenkin 30 kiloo lähempänä normaalia!

        Mun pitäis keksiä itelleni todellinen rangaistuskeino, JOS syön jäätelöä/namia, koska se että niiden takia en laihdu on ihan todella typerää, mässytän masentuneeseen mieleen, vaikka se vasta enemmän masentaa. pian varmaan ryyppään.

        Ei ole kavereita joiden kaa lenkkeilis, joten lenkkeilen yksin, mikä kyllä on hyvä, koska en edes tahtoisi tavata ketään -IKINÄ!

        Mulla on mieli niin solmussa, etten tiedä mitä tekis.
        Tiedän, että Reductil oli syy Onneeni, pakostakin, niin...

        Ne toiset lääkkeet, jotka imee sitä rasvaa, on ihan törkeen kalliita.

        Mutta tosiaan JOS joku keksii mistä Reduja saa tilattua niin kertokoot meillekin!!

        Mä ihan tosissani oon ajatellut jo Amfetamiinin ostamista, mutta en oo ihan niin tohtori, että osaisin taiteilla sen kaa ilman että kohta oisin sillan alla asuva nisti -HEH! Mutta se ainakin pitäisi tuota ruokahalua kurissa ja antaisi puhtia askareisiin, mutta se annostus, se on se ongelma.. Joo, ja ehkä se sen ostaminen :D


    • Täällä yks kohtalotoveri lisää.. :(
      Aluks paino näytti pysyvän samassa(reduilla jotain häntävaikutusta?), mutta nyt eilisen punnituksen tulos oli se, että paino noussut parissa viikossa 5 kiloa. Yeppee.. :(

      Olen todella, todella katkera tupakka-teollisuudelle!
      Miksi ne saa myydä RESEPTITTÄ moskaa, joka aiheuttaa hengenvaaran myös muille, kuin käyttäjille, mutta mä en saa ostaa halutessani pillereitä?? Onks tää jotain EU:n loistavaa politiikkaa taas? >:C

      Käsitinkö oikein, että tuota saisi siis vielä EU:n ulkopuolella myydä? Täällä yksi valmiina kimppatilaukseen, jos sellainen on mahdollista!!

      • makaroni4

        Hei!

        mä tuun kimppaan mukaan, olisko kellään Sveitsissä käyntiä? Siellä vielä myydään, mutta pitää olla sveitsiläisen lääkärin ´resepti ja sitten saa apteekista!

        Mailailkaa: [email protected]


    • J.Järvenpää

      Tänne vaan linkkiä ktoshh!

      • ajan tasalla oleva

        Mitä tuon perään enää itkee.

        Tuntuu yleistä olevan, että entiset redun käyttäjät ovat nykyään tyroksiinin käyttäjiä.

        Sitä paitsi se laihduttaa paljon nopeammin kuin redu ja iät ajat on bodaajat yms.käyttäneet tyroa

        ennen kisoja kiinteytyäkseen ja se toimii aina.


      • tiedän
        ajan tasalla oleva kirjoitti:

        Mitä tuon perään enää itkee.

        Tuntuu yleistä olevan, että entiset redun käyttäjät ovat nykyään tyroksiinin käyttäjiä.

        Sitä paitsi se laihduttaa paljon nopeammin kuin redu ja iät ajat on bodaajat yms.käyttäneet tyroa

        ennen kisoja kiinteytyäkseen ja se toimii aina.

        Olen ajan tasalla tuosta tiedosta.
        Ihmettelin, että miten työkaveri laihtuu silmissä ja syy selvisi. Hän on käyttäny kuntoilun lisäksi tyroksiinia kevään, tulokset näkyy nyt myös minulla.
        Samalla kun hän tilasi viimeisen satsin, niin samalla sain itsekin.
        Kuukaudessa on painoa lähtenyt kymmenen kiloa, jaksaa kuntoilla, ei sivuvaikutukset ole sen kummempia kuin reduillakaan, ei oikeastaan mitään sivareita.
        Tietysti uusi ja outo kokeilu, maailmalta kuuluu kauhutarinoita jokaisesta aineesta, mutta kun järjen kanssa käyttää niin tulokset näkyy ja olen tyytyväinen.
        Aion käyttää jatkossakin, eikä hinta päätä huimaa, sadan kappaleen annos oli reilu viiskyt ekee.


      • williwilma
        tiedän kirjoitti:

        Olen ajan tasalla tuosta tiedosta.
        Ihmettelin, että miten työkaveri laihtuu silmissä ja syy selvisi. Hän on käyttäny kuntoilun lisäksi tyroksiinia kevään, tulokset näkyy nyt myös minulla.
        Samalla kun hän tilasi viimeisen satsin, niin samalla sain itsekin.
        Kuukaudessa on painoa lähtenyt kymmenen kiloa, jaksaa kuntoilla, ei sivuvaikutukset ole sen kummempia kuin reduillakaan, ei oikeastaan mitään sivareita.
        Tietysti uusi ja outo kokeilu, maailmalta kuuluu kauhutarinoita jokaisesta aineesta, mutta kun järjen kanssa käyttää niin tulokset näkyy ja olen tyytyväinen.
        Aion käyttää jatkossakin, eikä hinta päätä huimaa, sadan kappaleen annos oli reilu viiskyt ekee.

        Mistä TIEDÄN tilasit reduja?

        Itse runsas viisi vuotta sitten pudotin menestyksekkäästi reduilla 18 kg. Valitettavasti elämän eri ikävät käännöt ovat saaneet retkahtamaan lohtusyömiseen ja sohvalla nyhjäämiseen ja sitä myötä kilot takaisin. Ja kauhukseni ei tätä mahdollisuutta ole enää. Allit eivät minulle auta, koska en ole rasvasyöppö.


      • makaroni5
        tiedän kirjoitti:

        Olen ajan tasalla tuosta tiedosta.
        Ihmettelin, että miten työkaveri laihtuu silmissä ja syy selvisi. Hän on käyttäny kuntoilun lisäksi tyroksiinia kevään, tulokset näkyy nyt myös minulla.
        Samalla kun hän tilasi viimeisen satsin, niin samalla sain itsekin.
        Kuukaudessa on painoa lähtenyt kymmenen kiloa, jaksaa kuntoilla, ei sivuvaikutukset ole sen kummempia kuin reduillakaan, ei oikeastaan mitään sivareita.
        Tietysti uusi ja outo kokeilu, maailmalta kuuluu kauhutarinoita jokaisesta aineesta, mutta kun järjen kanssa käyttää niin tulokset näkyy ja olen tyytyväinen.
        Aion käyttää jatkossakin, eikä hinta päätä huimaa, sadan kappaleen annos oli reilu viiskyt ekee.

        Hei, mistäs niitä saa???

        [email protected] meilailkaa, please!


      • sibukuurilla
        makaroni5 kirjoitti:

        Hei, mistäs niitä saa???

        [email protected] meilailkaa, please!

        redua saa monissa muissa maissa, esim Egyptissä ilman reseptiä, Sibutrim nimellä. 30 kapselin paketti maksaa n 10 euroa. Monissa muissakin (yleensä EU:n ulkopuolella) myydään ilman reseptiä ja tosi halvalla,e ttä jos reissaat johonkin tms niin osta samalla.


      • Aloittaja...
        sibukuurilla kirjoitti:

        redua saa monissa muissa maissa, esim Egyptissä ilman reseptiä, Sibutrim nimellä. 30 kapselin paketti maksaa n 10 euroa. Monissa muissakin (yleensä EU:n ulkopuolella) myydään ilman reseptiä ja tosi halvalla,e ttä jos reissaat johonkin tms niin osta samalla.

        Mä pyysin tuttavaa katselemaan kun reissasi ulkomailla niin mulle noita reduja, muttei ollut humalaltaan ehtinyt piipahtaa apteekissa. Mulla ei itellä oo varaa matkustaa saatika että mulla olisi kielipäätä mennä apteekkiin :D

        Ymmärtääköhän ne jos esittää pantomiimina?

        Mä oon oman vaa'an nakannut jo vesilinnuille.
        Kävin kuitenki tuos punnitsemas itteni terkalla ja uskokaa pois, olin erittäin yllättynyt kun olin päässyt uudelle kymmenelle, eli ne 5kg mitkä tuli redun loputtua on kohta pian poissakin, mutta kyllä tämä vie aikaa...

        Mulla oli siis haaveena painaa toukokuun 2010 lopussa 60-66kg joka ei onnistunut. Siirsin siis päivämäärää vuodella.

        Eli haaveena Toukokuu 2011 painoa ~60kg.

        Jotkut tuossa mainitsivat jotaki työkavereista ja laihtumisista. Mitä ne olikaan käyttänyt ja mistä tilannut, vai oliko se joku "Vittuilu"


      • ah-matt-i
        Aloittaja... kirjoitti:

        Mä pyysin tuttavaa katselemaan kun reissasi ulkomailla niin mulle noita reduja, muttei ollut humalaltaan ehtinyt piipahtaa apteekissa. Mulla ei itellä oo varaa matkustaa saatika että mulla olisi kielipäätä mennä apteekkiin :D

        Ymmärtääköhän ne jos esittää pantomiimina?

        Mä oon oman vaa'an nakannut jo vesilinnuille.
        Kävin kuitenki tuos punnitsemas itteni terkalla ja uskokaa pois, olin erittäin yllättynyt kun olin päässyt uudelle kymmenelle, eli ne 5kg mitkä tuli redun loputtua on kohta pian poissakin, mutta kyllä tämä vie aikaa...

        Mulla oli siis haaveena painaa toukokuun 2010 lopussa 60-66kg joka ei onnistunut. Siirsin siis päivämäärää vuodella.

        Eli haaveena Toukokuu 2011 painoa ~60kg.

        Jotkut tuossa mainitsivat jotaki työkavereista ja laihtumisista. Mitä ne olikaan käyttänyt ja mistä tilannut, vai oliko se joku "Vittuilu"

        Lääke just täältä suomi24 luin että ahmimiseen auttaa myös masennuslääke seronil saiskohan siihen reseptin ?


      • vajokki
        Aloittaja... kirjoitti:

        Mä pyysin tuttavaa katselemaan kun reissasi ulkomailla niin mulle noita reduja, muttei ollut humalaltaan ehtinyt piipahtaa apteekissa. Mulla ei itellä oo varaa matkustaa saatika että mulla olisi kielipäätä mennä apteekkiin :D

        Ymmärtääköhän ne jos esittää pantomiimina?

        Mä oon oman vaa'an nakannut jo vesilinnuille.
        Kävin kuitenki tuos punnitsemas itteni terkalla ja uskokaa pois, olin erittäin yllättynyt kun olin päässyt uudelle kymmenelle, eli ne 5kg mitkä tuli redun loputtua on kohta pian poissakin, mutta kyllä tämä vie aikaa...

        Mulla oli siis haaveena painaa toukokuun 2010 lopussa 60-66kg joka ei onnistunut. Siirsin siis päivämäärää vuodella.

        Eli haaveena Toukokuu 2011 painoa ~60kg.

        Jotkut tuossa mainitsivat jotaki työkavereista ja laihtumisista. Mitä ne olikaan käyttänyt ja mistä tilannut, vai oliko se joku "Vittuilu"

        Kuten otsikko kertoo, tyroksiini on lääke jota käytetään kilpirauhasen vajaatoimintaan. Vajaatoiminta aiheuttaa mm. aineenvaihdunnan hidastumista, lihomista, hitautta, palelua, ihon kuivumista ja monia muita oireita. Kyseessä on siis sairaus, hormonitoiminnan "vika". Tyroksiini lääkkeenä vastaa elimistön omaa kilpirauhashormonia, ja vajaatoiminnan lääkkeenä se mm. vilkastuttaa aineenvaihduntaa ja helpottaa siten myös painon hallintaa - ei kyllä mitenkään automaattisesti laihduta.

        Liika tyroksiinikaan ei ole hyväksi ja pitempiaikaisella liika-annostuksella voi olla vakavia haittavaikutuksia. Varsinkin, jos sydämessä on jotain vikaa, seuraukset voivat olla kohtalokkaitakin. En siis missään nimessä menisi haalimaan sitä mistään pelkästään laihdutusta varten!


      • Ketjun aloittaja
        vajokki kirjoitti:

        Kuten otsikko kertoo, tyroksiini on lääke jota käytetään kilpirauhasen vajaatoimintaan. Vajaatoiminta aiheuttaa mm. aineenvaihdunnan hidastumista, lihomista, hitautta, palelua, ihon kuivumista ja monia muita oireita. Kyseessä on siis sairaus, hormonitoiminnan "vika". Tyroksiini lääkkeenä vastaa elimistön omaa kilpirauhashormonia, ja vajaatoiminnan lääkkeenä se mm. vilkastuttaa aineenvaihduntaa ja helpottaa siten myös painon hallintaa - ei kyllä mitenkään automaattisesti laihduta.

        Liika tyroksiinikaan ei ole hyväksi ja pitempiaikaisella liika-annostuksella voi olla vakavia haittavaikutuksia. Varsinkin, jos sydämessä on jotain vikaa, seuraukset voivat olla kohtalokkaitakin. En siis missään nimessä menisi haalimaan sitä mistään pelkästään laihdutusta varten!

        En mä uskaltaisi lähteä pelleilemään lääkkeiden kanssa ihan itse ummikkona, pidän kuitenkin elämästäni niin paljon, että en sitä tahtoisi pilata pelkällä halulla olla laiha.

        Tämä saavutus mitä tähänmennessä on tullut on plussaa, se on parantanut elämänlaatuani niin ettei sitä osaa edes sanoa.

        Ihaninta tietenkin on, kun jaksaa juosta lasten kanssa mennen tullen.

        Juoksemisesta mieleeni, voikohan juoksemisen opetella? Meinaan siis niinkun hölkkäämistä, jotenkin mä oon ihan solmussa jalkoineni ja kun yritän pysyä rytmissä pidätän hengitystä ja - plääh nauruhan siitä aina tulee, tosin pidän kävelystä ja kävelen aamuin illoin (kesällä tuli fuskattua kuumuuden ja pölyjen takia) mutta nyt taas on kiva kun on raikas ilma. Mutta ahneena tietenkin ajattelen, että juosten - olisin jo perillä!!

        Syksyinen kiitos vastauksesta ja vipinää töppösiin (ei tosin nyt, nyt on nukkuaika, mutta aamulla taas)


      • luomulaihduttaja
        Ketjun aloittaja kirjoitti:

        En mä uskaltaisi lähteä pelleilemään lääkkeiden kanssa ihan itse ummikkona, pidän kuitenkin elämästäni niin paljon, että en sitä tahtoisi pilata pelkällä halulla olla laiha.

        Tämä saavutus mitä tähänmennessä on tullut on plussaa, se on parantanut elämänlaatuani niin ettei sitä osaa edes sanoa.

        Ihaninta tietenkin on, kun jaksaa juosta lasten kanssa mennen tullen.

        Juoksemisesta mieleeni, voikohan juoksemisen opetella? Meinaan siis niinkun hölkkäämistä, jotenkin mä oon ihan solmussa jalkoineni ja kun yritän pysyä rytmissä pidätän hengitystä ja - plääh nauruhan siitä aina tulee, tosin pidän kävelystä ja kävelen aamuin illoin (kesällä tuli fuskattua kuumuuden ja pölyjen takia) mutta nyt taas on kiva kun on raikas ilma. Mutta ahneena tietenkin ajattelen, että juosten - olisin jo perillä!!

        Syksyinen kiitos vastauksesta ja vipinää töppösiin (ei tosin nyt, nyt on nukkuaika, mutta aamulla taas)

        Minä kokeilin lääkärin valvonnassa sitä ja 2viikossa leposyke nousi vaarallisen korkeaksi. 198!!!! Jo pelkkä istuminen oli raskasta ja töissä olin ihan hengästynyt.
        Luojan kiitos älysin lopettaa sen syönnin!!!!
        Ja töissä normaalipainoiset työkaverini olivat olleet kateellisia, kun minä sain reseptin ja he eivät!?!? Tyhmyyttä sanon minä.


      • luomulaihduttaja kirjoitti:

        Minä kokeilin lääkärin valvonnassa sitä ja 2viikossa leposyke nousi vaarallisen korkeaksi. 198!!!! Jo pelkkä istuminen oli raskasta ja töissä olin ihan hengästynyt.
        Luojan kiitos älysin lopettaa sen syönnin!!!!
        Ja töissä normaalipainoiset työkaverini olivat olleet kateellisia, kun minä sain reseptin ja he eivät!?!? Tyhmyyttä sanon minä.

        Itselläni on vajaa kaksi pakettia reduja syömättä. Lopetin kun maksa-arvot nousivat ja syke kohosi ja suuta kuivasi. Nyt olen saanut vähähiilarisella dieetillä pudotettua paino n.vuoden aikana n.20 kg. Harmi kun ei saa takaisin rahojaan tuosta kalliista lääkkeestä.


      • Aloittaja..
        luomulaihduttaja kirjoitti:

        Minä kokeilin lääkärin valvonnassa sitä ja 2viikossa leposyke nousi vaarallisen korkeaksi. 198!!!! Jo pelkkä istuminen oli raskasta ja töissä olin ihan hengästynyt.
        Luojan kiitos älysin lopettaa sen syönnin!!!!
        Ja töissä normaalipainoiset työkaverini olivat olleet kateellisia, kun minä sain reseptin ja he eivät!?!? Tyhmyyttä sanon minä.

        Kuulin että redut tosiaan saattavat nostaa sykettä, mikä olisi minulle enemmän kuin tervetullutta, kaikille eivät kaikki lääkkeet sovi, itse liputan edelleen Redujen puolesta ja jaksan uskoa, että ne palautuu markkinoille.


      • Aloittaja..
        [email protected] kirjoitti:

        Itselläni on vajaa kaksi pakettia reduja syömättä. Lopetin kun maksa-arvot nousivat ja syke kohosi ja suuta kuivasi. Nyt olen saanut vähähiilarisella dieetillä pudotettua paino n.vuoden aikana n.20 kg. Harmi kun ei saa takaisin rahojaan tuosta kalliista lääkkeestä.

        Maksa-arvot voivat myös nousta, kuten kaikista lääkkeistä, itselläni ei onneksi ollut sitäkään ongelmaa, kuten vastasin aikaisemmalle kirjoittajalle niin vastaan tähänkin, että liputan Redujen puolesta.

        Kallishan lääke oli, muitta mielestäni halvempi kuin Xenical jota olen nyt syönyt vaikka ja kuinka, eikä paino enää vain yksinkertasesti putoa (paino siis nousi, Redujen loputtua joka kuulemma oli ihan odotettavissa, kun se piti lopettaa seinään)

        Minä olisin ostanut Redusi pois varmasti heti, jos olisit kirjoittanut tuon saman silloin kun aloitin tämän ketjun, nytkin tekisi mieli, mutta kun tiedän, etten niitä saa lisää mistään.

        MUTTA:
        Erittäin paljon onnea kadonneista kiloista, itse tahkoan edelleen että saisin tuon 10 kiloa pois, jossain vaiheessa laskin, etten ole ainakaan puoleen vuoteen laihtunut, KOSKA en hyväksy laskemaan laihtumiseksi sitä, että lihoin jalaihduin välissä.

        Aika ahdistavaa, jotenkin tästä on tullut kovasti pakonomaista, joskus mietin ettei pitäisi syödä enää ikinä mitään niin laihtuisi ilman lääkkeitä ja säästyisi rahaa, mutta eihän se ole edes vaihtoehto!


      • sivustaseurannut...

        Miettikääpäs hetki ennekuin ostatte tai myytte RESEPTIlääkkeitä.................


      • Kaikenlaisia
        sivustaseurannut... kirjoitti:

        Miettikääpäs hetki ennekuin ostatte tai myytte RESEPTIlääkkeitä.................

        On sulla vissiin käsitykset sekasin?


      • Luomulaihduttaja
        Kaikenlaisia kirjoitti:

        On sulla vissiin käsitykset sekasin?

        Mikä minulla on sekaisin? Addikti mikä addikti. Ja onko reseptilääkkeiden välitys sinusta asiallista? Puhumattakaan laillisuudesta.


      • Mulla ei oo myydä
        Luomulaihduttaja kirjoitti:

        Mikä minulla on sekaisin? Addikti mikä addikti. Ja onko reseptilääkkeiden välitys sinusta asiallista? Puhumattakaan laillisuudesta.

        Tiettävästi tuossa lääkkeessä ei ole mitään semmoista ainetta joka tekisi millään tapaa riippuvaiseksi? Ei siis ole mikään huume. Onhan vahvemmat buranatkin reseptilääkkeitä. Jos jostain lääkkeestä on jollekkin apua niin mitä pahaa siinä on oli se sit resepti lääke tai ei. Ja tiedän ettei nuo lääkkeet ole mitään halpoja maksoi n.50 euroo kuukauden kuuri ja jos ei ne sovi niin ei niistä rahoja apteekista takaisin saa. Miksei vois myydä semmoiselle jolle siis sopisi.


      • luomu...

        ei saa maallikko myydä toiselle. PISTE


      • samaamieltä
        luomu... kirjoitti:

        ei saa maallikko myydä toiselle. PISTE

        Kyllä se aikamoista riippuvuutta osoittaa, jos täällä "itketään" lääkkeen perään, joka on vedetty pois markkinoilta. Yksi kommentoijahan olisi valmis kokeilemaan amfetamiinia......???


      • näin on
        Luomulaihduttaja kirjoitti:

        Mikä minulla on sekaisin? Addikti mikä addikti. Ja onko reseptilääkkeiden välitys sinusta asiallista? Puhumattakaan laillisuudesta.

        myynti ja/tai toiselle luovutus on maassamme RIKOS, tässä tapauksessa lääkeainerikos. Rikokseen syyllistyy kumpikin, niin ostaja kuin myyjäkin.


      • .

        on PKV-lääke! Ei se ole "vain".....


      • farm.
        Mulla ei oo myydä kirjoitti:

        Tiettävästi tuossa lääkkeessä ei ole mitään semmoista ainetta joka tekisi millään tapaa riippuvaiseksi? Ei siis ole mikään huume. Onhan vahvemmat buranatkin reseptilääkkeitä. Jos jostain lääkkeestä on jollekkin apua niin mitä pahaa siinä on oli se sit resepti lääke tai ei. Ja tiedän ettei nuo lääkkeet ole mitään halpoja maksoi n.50 euroo kuukauden kuuri ja jos ei ne sovi niin ei niistä rahoja apteekista takaisin saa. Miksei vois myydä semmoiselle jolle siis sopisi.

        että se on RIKOS.Rikos se on vaikka sitä katsottaisiin miltä kantilta tahansa, laki sanoo niin.


      • Jestas sentään
        sibukuurilla kirjoitti:

        redua saa monissa muissa maissa, esim Egyptissä ilman reseptiä, Sibutrim nimellä. 30 kapselin paketti maksaa n 10 euroa. Monissa muissakin (yleensä EU:n ulkopuolella) myydään ilman reseptiä ja tosi halvalla,e ttä jos reissaat johonkin tms niin osta samalla.

        Ja kiitos kaikille muillekin !!!

        Lääkkeillä jatketaan ja ollaan hurjia narkomaaneja.

        Se on se kateus, se ei sitten lähde kulumallakaan!!

        Viittaan noihin ..


      • Indexi 26
        Jestas sentään kirjoitti:

        Ja kiitos kaikille muillekin !!!

        Lääkkeillä jatketaan ja ollaan hurjia narkomaaneja.

        Se on se kateus, se ei sitten lähde kulumallakaan!!

        Viittaan noihin ..

        Kerroppa, miksi sinulle pitäisi olla kateellinen? Laihduttaminen onnistuu ihan vaivattomasti ilman lääkkeitäkin.


      • Isomies130
        Jestas sentään kirjoitti:

        Ja kiitos kaikille muillekin !!!

        Lääkkeillä jatketaan ja ollaan hurjia narkomaaneja.

        Se on se kateus, se ei sitten lähde kulumallakaan!!

        Viittaan noihin ..

        Hyvä konsti on: peruna, riisi, makaroni, vaalea leipä, rasvat ja makeet pois ja hieman itsekuria, kyllä putoo. Voi syödä kaaleja vihanneksia hedelmiä tummaaleipää kanaa kalaa lihaa kevytleikkeitä.


      • possu2010
        [email protected] kirjoitti:

        Itselläni on vajaa kaksi pakettia reduja syömättä. Lopetin kun maksa-arvot nousivat ja syke kohosi ja suuta kuivasi. Nyt olen saanut vähähiilarisella dieetillä pudotettua paino n.vuoden aikana n.20 kg. Harmi kun ei saa takaisin rahojaan tuosta kalliista lääkkeestä.

        myy mulle mailaa jos haluut vaihtaa rahaksi sanelma2010luukku.com


      • pullukkapallukkainen
        Isomies130 kirjoitti:

        Hyvä konsti on: peruna, riisi, makaroni, vaalea leipä, rasvat ja makeet pois ja hieman itsekuria, kyllä putoo. Voi syödä kaaleja vihanneksia hedelmiä tummaaleipää kanaa kalaa lihaa kevytleikkeitä.

        Onko uusia ideoita mitä käyttää Redun tilalla? Tiedättekö onko tulossa uusia lääkkeitä, kun Redu ei ilmeisesti enää palaa markkinoille.


    • Niin ja aina

      Sain kyllä 10 kiloa pois redujen avulla.
      Mutta taisin kuulua juuri siihen riskiryhmään ja sainkin rytmihäiriöitä. Olisin kyllä jatkanut käyttöä, mutta onnekseni vedettiin markkinoilta!

      Allit eivät ole purreet minuun eikä Obesimed, harmin paikka. Olen syöppö.

    • Ikuinen laihduttaja

      Itellä jäi käyttämättä kun ei sopinut(tuli sen verran sivuoireita) Paino kyllä tippui tosi hyvin sen aikaa kun käytin.. nyt ne tuolla vaan vanhenee hyvät kalliit lääkkeet kaapissa:(

    • dvsdv

      itselläkin jäi käyttämättä sain melkoisesti finnejä paino kyllä putosi nopeasti:)

    • svsdf

      juupijuu

    • turhaan

      Haluisko joku ostaa mun Sibotrimmit eli siis Reductillit? s-posti osoitetta tänne jos on kiinnostusta!?

    • sdf

      Harmi kun näitä ei suomesta enään saa paras lääke ikinä..

    • -35 kg

      Otin yhteyttä Fimeaan tänä syksynä, ja sanoivat ettei Redut enää palaa myyntin.
      Se siitä.

    • Googlasin

      Venäjällä myydään.

    • Moi.
      Mulla olis. Mihin vois ottaa yhteyttä?

      • läsä

        Moikka, siis onko sulla vielä reductilia myynnissä?? Jos on niin laita viestiä [email protected]


    • R:n MyyntiRikollista

      Hei jeduiitta,

      Reductil oli reseptilääke, joka poistettiin markkinoilta, koska sen todettiin olevan vaarallinen joillekin. Tässäkin keskusteluketjussa on monta, joille R. toi sydänoireita, vaikka olivat siihen saaneet reseptin. Kun lääke oli markkinoilla Suomessa, sen saamiseksi lääkäri tutki potilaan ennen kuin kirjoitti reseptin, ja lääkitystä jatkettiin lääkärin seurannassa. Kaikki halukkaat eivät reseptiä saaneet, vaikka paino olisi ollut riittävän korkea. Jos myyt sokkona jämät Reductilsi, mistä voit tietää, ettei ostajalla ole piilevä sydänvika tai muu terveydellinen seikka, miksi R. ei hänelle käy? Seuraukset voivat olla hyvinkin vakavia. Reseptilääkkeen eteenpäin myynti tai antaminen on rikos ja täysin edesvastuutonta - erityisesti kun kyseessä on terveysriskien takia myyntikieltoon joutunut lääke. Vähän pidemmälle voisit ajatella. Tunne vastuusi äläkä myy.

      Läsä, älä ole hullu ja osta. Tiedätkö edes mitä saisit?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe