sohvalla makaaminen

Mikämikä ?

Niin , miten se liittyy työttömyyteen tai työttömiin?
En mä ainakaan tunne ketään työtöntä joka "makailee sohvalla"
Typerä ja idioottimainen sanonta.
Monet yrittävät kovasti päästä työnsyrjästä kiinni, tekevät päivittäisiä askareita, tekevät työhakemuksia jne.

6

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Makaaja

      tämä sohvallamakaaminen: meillä kuitenkin koira makaa useinkin sohvalla ja minun puolestani saakin maata.

      • anticaleb..

        Johtuu siitä kun tuli lapsena isänsä väkisinmakaamaksi päivittäin.


    • rouva nimimerkki

      Sama käynyt mielessä. Yksi kirjoitti, että hänellä ei aika työttömän kuluisi. Kysyin, että sä et sitten harrasta mitään, et työttömänä hakisi töitä ja olet muutekin mielikuvitukseton, että mitäs noin aloitekyvytön ja luovuuden puutteinen tyyppi osaa töissä. Ei vastannut.

      Mulla valmistuu kohta, luulisin, että tänään, hartiahuivi kokoa tulee melkein metri/kantti, ohuet langat maksoivat loppuunmyyntitarjouksessa neljä euroa. Aloitin sen viime torstaina. Kaksi avointa hakemusta olen tänään pistänyt menemään. Lenkillä en ole vielä käynyt, mutta kohta lähden pariksi tunniksi hiihtämään. Huomenna teen pullat ja sämpylät kilon taikinan molempia ja käyn varmaan nyt pitkiä lenkkejä, kun on kivoja pakkaskelejä tiedossa.

      Sohvalla makaamisesta puhuvat ne, jotka eivät itse tee mitään, niin ei tule mieleen, että joku muu tekee..toinen ryhmä on sitten ne heikon itsetunnon omaavat, jotka mollaavat työttömiä kaikin voimin tietäen itsekin, että täyttä skeidaa puhuvat...

      • antiperspirantti.

        Terve ihminen ei edes sohvaa tarvi, oli sitten töissä tai työtön. Sohvalle on tarvista yleensä silloin kun ollaan niin kipeänä ettei kykene töihin tai ulkoilemaan. Kaaleppi on viettänyt koko elämänsä pimeässä homeissa kellarissa joten ummehtunut ilma on tuhonnut suurimman osan aivosoluista, joten on täysin ymmärrettävää ettei kaalepilla ole käsitystä siitä mitä tervepäinen ihminen voi vapaa-ajallaan harrastaa. Siitä johtuu yleistäminen että työttömät makaa sohvalla ja juo kaljaa.


    • ei töissä ei töissä

      Mitäs pahaa sohvassa on ?
      töissä ollessa ja työttömänä olen aina joskus maannut sohvalla.
      Hyvä paikka se on katsoa televisiota tai lukea tai nukkua.
      Hyvä keksintö on sohva.
      Niin on nainenkin. Naisen vieressä on joskus mukava olla, alla ja yllä.

      Töissäkin olisi mukava olla. Palkan takia. Muuten ei.
      Nyt ei ole ollenkaan töitä, ei siis palkkaa.
      Elämä muuttuu kun ei ole palkkaa. Ehkä jopa järkevöityy. Ei ole rahaa tuhlata ja juopotella ja käydä naisissa ja tanssimassa ja huoraamassa.
      Töissä ollessa oli rahaa huorata ja ryypätä ja matkustella sexi-lomilla.
      Oli varaa myös kalliiseen nahkasohvaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe