Renne korppila!

nii taas

http://www.iltalehti.fi/viihde/2010020911082146_vi.shtml

"..Uusnatseihin viittaa lisäksi Rennen kyynärpäässä oleva seittitatuointi.."

Tuo seitti joskus aikoinaan viittasi siihen, mutta nykyään seittitatuointia kyynerpäästä löytyy niin mustillakin. Tuo "skins-renne" ei ole nähnytkää neo-natsia, tietääkseni punkkari kun oli misfits-paitakin päällä! Tuosta seitistä sen verran että sillä on eri kulttureissa eri merkitys, vankilassa usa:ssa se tarkoitti henkilä joka on valmis käyttää väkivaltaa, lisäksi se tarkoittaa (en nyt muista maata) myös diileriä sekä seitti jossain muualla kehossa käyttäjää. Muistaakseni mike nessilläkin löytyy kummastakin kädestä tuo samainen seitti eikä hän taida olla mikään "nahka" =D Iltalehdellä menee oikeasti huonosti, ei voi muuta sanoa..

19

2989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Blaah'

      On muute helvetin hirveet kädet. Likasen näkönen äijä!
      Heh... Siis oma mielipide vain.

      • faktat tiskissä

        Mielipiteitä ja faktoja ei kannata sekoittaa keskenään. Lisäksi kannattaa aina muistaa ettei sinun mielipide ole minkään arvoinen kenellekään missään tilanteessa. Että heh vaan ja muista ottaa lääkkeesi ajallaan niin ei tarvi turhaan hihitellä.


      • mielipiteet tiskissä
        faktat tiskissä kirjoitti:

        Mielipiteitä ja faktoja ei kannata sekoittaa keskenään. Lisäksi kannattaa aina muistaa ettei sinun mielipide ole minkään arvoinen kenellekään missään tilanteessa. Että heh vaan ja muista ottaa lääkkeesi ajallaan niin ei tarvi turhaan hihitellä.

        Ei täällä saakkaan kertoa omaa mielipidettä vai! Hei, en todellakaan väitäkään ja tiedänkin että omalla henk. koht. mielipiteellä ei ole mitään väliä. Ei mitään merkitystä, mutta mielipiteitä saa olla ja niistä saa kertoa täälläkin. Ja mitä heepo selität faktoista? En oo faktaa tänne kirjotellu enkä kirjottelekaan. Mut ne lääkkeet, hae lisää on näemmä sulta päässy loppumaan. Huhhuh, on Helvetin hirveet kädet! Ei Vittu likasen näkönen äijä!


      • voi että sentään

        ihana ihana ihana renne on suloinen ja voi että se on ihana .


      • tosikot on pop
        mielipiteet tiskissä kirjoitti:

        Ei täällä saakkaan kertoa omaa mielipidettä vai! Hei, en todellakaan väitäkään ja tiedänkin että omalla henk. koht. mielipiteellä ei ole mitään väliä. Ei mitään merkitystä, mutta mielipiteitä saa olla ja niistä saa kertoa täälläkin. Ja mitä heepo selität faktoista? En oo faktaa tänne kirjotellu enkä kirjottelekaan. Mut ne lääkkeet, hae lisää on näemmä sulta päässy loppumaan. Huhhuh, on Helvetin hirveet kädet! Ei Vittu likasen näkönen äijä!

        kiitos, hyvin provosoitu! :D


    • Erkkiensio

      Tuollainen tatuointivimma osoittaa lyhytjännitteistä luonnetta ja lapselliselle kehitystasolle jääntiä. Vautsi vau ja rock n roll tatskat tuntuvat varmaan tietyissä piireissä tietyisstä tilanteissa tosi "makeilta", mutta tulisi miettiä myös sitä, että voi joskus tulla ehdolle valittavaksi vaikkpapa jopa ihan X-factor tuomariksi. On ymmärrettävä, että mitä on tyhmyyttään tehnyt keholleen potkaisee takaisin toisenlaisissia valintatilanteissa, esimerkiksi työpaikan saannissa jne. Kaikkea ei voi saada - on valittava - ottaako ärhäkkäät tatuoinnit, vai ottaako työpaikan. Maailman suurimpiin kysymyksiin ja osaamisalueeseen tietysti kuuluu juuri tuo, että liittyykö hämähäkkitatuointi diileriin vai ennymmuista käyttäjiin... Opiskelkaa nyt jotain järkevämpää.

      • kylmä totuus puree

        Taidat kuulua niihin tynnyrissä kasvaneisiin jotka kuvittelee ettei tatuoinnin omaava voi olla rehellisessä työssä. Tiedoksi sinulle tyhjäpäälle/taskulle että minulla on helvetin monta tatuointia ja omistan useita asuntoja jotka olen vuokrannut (ja molempia tulee lähivuosina lisää), joten kuukausituloni ylittää keskivertoduunarin tulot pelkästään sillä että makaan kotona. Ja minulla on myöskin kaksi ammattitutkintoa mutta en ole enää vuosiin tehnyt duunarin hommia koska saman rahan tienaa rehellisesti myös tekemättä mitään jos on päässä yhtään älliä. Tästä syystä sinä joudut repimään pennosesi sossun luukulta. Siinä olen sinun kans samaa mieltä että kannattaa opiskella jotain järkevämpää, ja suosittelen sitä sinulle kiireellisesti.
        Valitettava fakta on myös se että sinun nokan edestä menee työpaikka sellaiselle jolla on tatuointeja, koska osaaminen on aina ensisijalla. Sinulla sitä ei löydy etkä voi korvata sitä tatuoimattomuudellasi.


      • on se

        Itselläni on kädet ja kroppa täynnä tatuointeja, korvat venytetty ja lävistyksiä. Olen kansainvälissä yhtiössä myyntipäällikönä. Ulkonäöstäni ei ole ollut kuin työssäni kuin plussa, ihmiset muistavat minut ja sen kautta taas tuotteemme.


      • Tatuoitu duunari
        on se kirjoitti:

        Itselläni on kädet ja kroppa täynnä tatuointeja, korvat venytetty ja lävistyksiä. Olen kansainvälissä yhtiössä myyntipäällikönä. Ulkonäöstäni ei ole ollut kuin työssäni kuin plussa, ihmiset muistavat minut ja sen kautta taas tuotteemme.

        Minä en ole myyntipäällikönä (sic) kansainvälissä (sic) yhtiössä, eikä minulla ole useita asuntojakaan eikä kahta ammattitutkintoa kuten ylemmällä kirjoittajalla. Olen kuitenkin täysipäiväisesti töissä sisäsiistissä kaupungin virassa. Kukaan työpaikallani ei tiedä, että minulla on tatuointeja melkein kuin Rennellä, sillä erotuksella että kämmenselkiä en ole kuvittanut.


      • tatuoitu duunari nr2
        Tatuoitu duunari kirjoitti:

        Minä en ole myyntipäällikönä (sic) kansainvälissä (sic) yhtiössä, eikä minulla ole useita asuntojakaan eikä kahta ammattitutkintoa kuten ylemmällä kirjoittajalla. Olen kuitenkin täysipäiväisesti töissä sisäsiistissä kaupungin virassa. Kukaan työpaikallani ei tiedä, että minulla on tatuointeja melkein kuin Rennellä, sillä erotuksella että kämmenselkiä en ole kuvittanut.

        Ja osa ihmisistä sen mukana. Nykyään ei ole kiellettyä ottaa tatuointi vaikka on vakinaisessa työssä. Myöskin homous ja lesbous alkaa olla kohtuullisen hyväksyttyä, paitsi kirkon puolella ei edelleenkään hyväksytä naispappia, tatuoinnilla tai ilman. Hyvin harvalla ammattitaito laskee vaikka muutaman kuvan ottaakin. Näyttipä joka kodin asuntomarkkinoissakin sillä remontti-reiskan kaverilla olevan kuva kädessä, ja hyvin pysyy vasara edelleen hanskassa. Tietysti aina löytyy niitäkin idiootteja joiden mielestä ei edes lusikka pysy enää kädessä kun on kuva otettu, mutta ehkä se perustuu niiden omaan kokemukseen...


      • nipunip
        tatuoitu duunari nr2 kirjoitti:

        Ja osa ihmisistä sen mukana. Nykyään ei ole kiellettyä ottaa tatuointi vaikka on vakinaisessa työssä. Myöskin homous ja lesbous alkaa olla kohtuullisen hyväksyttyä, paitsi kirkon puolella ei edelleenkään hyväksytä naispappia, tatuoinnilla tai ilman. Hyvin harvalla ammattitaito laskee vaikka muutaman kuvan ottaakin. Näyttipä joka kodin asuntomarkkinoissakin sillä remontti-reiskan kaverilla olevan kuva kädessä, ja hyvin pysyy vasara edelleen hanskassa. Tietysti aina löytyy niitäkin idiootteja joiden mielestä ei edes lusikka pysy enää kädessä kun on kuva otettu, mutta ehkä se perustuu niiden omaan kokemukseen...

        Vaikuttaa siltä että tässä keskustelussa ne tatuoidut tyypit on niitä jotka osaa kirjoittaa normaalisti ja jopa ajatella mitä kirjoittaa.
        Itse olen aikalailla tatuoitu nainen ja aina olen päässyt normaalitöihin.
        Ps. Renne on varsin kuuma.


      • "Hyvä jätkä"
        nipunip kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä että tässä keskustelussa ne tatuoidut tyypit on niitä jotka osaa kirjoittaa normaalisti ja jopa ajatella mitä kirjoittaa.
        Itse olen aikalailla tatuoitu nainen ja aina olen päässyt normaalitöihin.
        Ps. Renne on varsin kuuma.

        Tämä tatuoitu naikkonen on varmaan joku "hyvä jätkä", johon yksikään oman arvonsa tunteva mies ei koske pitkällä tikullakaan.


      • muhmad-albro
        "Hyvä jätkä" kirjoitti:

        Tämä tatuoitu naikkonen on varmaan joku "hyvä jätkä", johon yksikään oman arvonsa tunteva mies ei koske pitkällä tikullakaan.

        ei umara jos tauota ota ihminen mika ola tumari x-factor ohjelma?se kertoa hane itsesalista ja seiti kerto hane rtausta joka ei ola huva,mina ukomalanen ja sada ilma tatoita paljo sumalanen nanen.kakki sumalaset naset juksea minu perasa vaika ei uhta tatuointi ola.mina ola laitanut sumesa jo 3nasta raskaksi vaika ei tauoiti.teila sumalasila huno itsetuto ku tatuoita itse ja lule sata sila nasta.mina ola itse esimerki sita eta ilman tatuointi sata 100kerta eneman nasta ja suvunjatkijaita ola sitanut ilman tatuoita.


      • Tattoo boy
        muhmad-albro kirjoitti:

        ei umara jos tauota ota ihminen mika ola tumari x-factor ohjelma?se kertoa hane itsesalista ja seiti kerto hane rtausta joka ei ola huva,mina ukomalanen ja sada ilma tatoita paljo sumalanen nanen.kakki sumalaset naset juksea minu perasa vaika ei uhta tatuointi ola.mina ola laitanut sumesa jo 3nasta raskaksi vaika ei tauoiti.teila sumalasila huno itsetuto ku tatuoita itse ja lule sata sila nasta.mina ola itse esimerki sita eta ilman tatuointi sata 100kerta eneman nasta ja suvunjatkijaita ola sitanut ilman tatuoita.

        Mieltä muhmad-albron kanssa.


      • Äbäläwbälä
        muhmad-albro kirjoitti:

        ei umara jos tauota ota ihminen mika ola tumari x-factor ohjelma?se kertoa hane itsesalista ja seiti kerto hane rtausta joka ei ola huva,mina ukomalanen ja sada ilma tatoita paljo sumalanen nanen.kakki sumalaset naset juksea minu perasa vaika ei uhta tatuointi ola.mina ola laitanut sumesa jo 3nasta raskaksi vaika ei tauoiti.teila sumalasila huno itsetuto ku tatuoita itse ja lule sata sila nasta.mina ola itse esimerki sita eta ilman tatuointi sata 100kerta eneman nasta ja suvunjatkijaita ola sitanut ilman tatuoita.

        Sukujatkamine ei aina länsimaisele ihmisen pääasia. Jatkajia ihan liikaa jo. Toiset haluu muut asiat. Itsensätoteut-tami-nen. Esimerkiksi voi otta tattoo.


      • kjkl
        Äbäläwbälä kirjoitti:

        Sukujatkamine ei aina länsimaisele ihmisen pääasia. Jatkajia ihan liikaa jo. Toiset haluu muut asiat. Itsensätoteut-tami-nen. Esimerkiksi voi otta tattoo.

        Lapin ukko. voiko mies olla noin ruma kun renne noi tatskat on tosi rumat


    • Iknowtattoos

      Mutku ihmiset rakkaat ymmärtäkää että Elbow Web is traditional symbol used by rasist to indicate time served in jail. JOTEN se on VITUNSAMA mitä se hänelle merkkaa ja vaikka on miljoona eri tarinaa varmaan... mut fact is a fact.

    • youliveinthepast

      Alunperin kyseessä on merimiesten tatuointi, mutta jälkeenpäin tatuoinnista tuli tosiaan tuollainen symboli. Yhdellä kaverillani on tatuoitu seitti kyynärpäähän ilmeisesti juuri pahennusta luomaan. Tää tyyppi on kaukana "rasistista", eikä voisi todellakaan erehtyä luulemaan esim skinheadiksi. On se hauskaa ku porukka alkaa analysoimaan tatuoinneista ihmisiä.. Eletään nyt kuitenkin 2010 lukua, eivätkä tatuoinnit juurikaan symboloi enää mitään yleisellä tasolla.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe