En oikein tunne jazz musiikkia, olen sattumalta kuunnellut hänen The Nightfly levyä ja pidän siitä letkeästä menosta, mitä muita levyjä olisi tuon tyyppistä musiikkia johon kannattaisi tutustua. Wikipediassa tuo Donald Fagen on sanottu "Jazz-rock" musiikiksi.
Jotain tuollaista, soudit voisivat olla hiukan "ajattomammat" tuossa Nightfly levyllä niin se olisi vielä parempi.
Suositelkaa Donald Fagenin kaltaisia
-hippu-
1
505
Vastaukset
- Poro.Tallinnasta
Itse asiassa tuo Nightfly on suoraa jatkoa Donald fagenin ja Walter Beckerin Steely Dan -yhtyeen musiikille, joten suosittelen, että hankit esim. Citizen Steely Dan -boxin (1995, 4 cd), joka sisältää kaikki Steely Danin studioalbumit vuosilta 1972-1980 (Can't Buy A Thrill, Countdown To Ecstacy, Pretzel Logic, Katy Lied, The Royal Scam, Aja, Caucho) sekä myöhemmät albumit Two Against Nature (2000) ja Everything Must Go (2003).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012087
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501922- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91531- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020