Keskon K-trainee -palkka?

Juupas vai eipäs

Onko kellään tieto ja uskallusta kertoa millä tasolla mahtaa olla K-trainee -ohjelmassa lähtöpalkka? Harkitsen hakemista, tällä hetkellä bruttoansioni toisen palvelualan alan vuorotöissä on n. 2340e /kk. Olen valmistunut AMK:staviime vuoden lopussa.

8

8104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfasdfasdf1asc

      SOK:lla vastaavassa on noin 1600e. Käytännössä tes-palkka. Aamutyötä, joten ei lisiä. Uskoisin olevan samaa tasoa.

      • huhhuhhuijaa...

        Muutama vuosi sitten S-ryhmän kaupallisssa kenttäkoulutuksessa, joka on K-trainee -ohjelman lähin vastine, trainee-palkka oli n.2100. Mistä tuon 1600€ oikein revit?


      • sdafsdafsdfasdf2323
        huhhuhhuijaa... kirjoitti:

        Muutama vuosi sitten S-ryhmän kaupallisssa kenttäkoulutuksessa, joka on K-trainee -ohjelman lähin vastine, trainee-palkka oli n.2100. Mistä tuon 1600€ oikein revit?

        Ei varmasti ole trainee-palkka tuolla tasolla, se on varma. Minkä takia he maksaisivat koulutukseen tuleville, alaa mahdollisesti jopa osaamattomille tuollaisia summia, kun eivät maksa muillekaan. Kaupan alalla ei saa apulais- ja myymäläpäällikköä lukuunottamatta kukaan 2100e kuussa ilman lisiä. Ei myöskään traineet.


      • huhhuhhuijaaaa...!
        sdafsdafsdfasdf2323 kirjoitti:

        Ei varmasti ole trainee-palkka tuolla tasolla, se on varma. Minkä takia he maksaisivat koulutukseen tuleville, alaa mahdollisesti jopa osaamattomille tuollaisia summia, kun eivät maksa muillekaan. Kaupan alalla ei saa apulais- ja myymäläpäällikköä lukuunottamatta kukaan 2100e kuussa ilman lisiä. Ei myöskään traineet.

        Tämä 2100€ on varma tieto, koska hain itse ohjelmaan tuolloin.
        Epäilen että emme nyt puhu samasta asiasta. Kyseessä ei ole kassa- tai myyjäharjoittelijapaikka. K-trainee-ohjelmaan ja S-ryhmän kenttäkoulutukseen haetaan korkeakoulututkinnon (AMK tai yliopistotaso)suorittaneita, jotka rekrytään tavoitteena perehdyttää ja sijoittaa heidät organisaation esimies- ja asiantuntijatehtäviin, esim. myymäläpäällikkö, aluepäällikkö, suunnittelija jne.

        Osana ohjelmaa on käytännön toimipaikkaharjoittelu, mutta ohjelman tavoitteena ei ole kouluttaa myymälähenkilökuntaa vaan operatiivisen ja strategisen suunnittelun ja ohjauksen tulevia asiantuntojoita. Siksi palkkataso ei ole kaupan alan työntekijäportaan TES.


      • Alqua
        huhhuhhuijaaaa...! kirjoitti:

        Tämä 2100€ on varma tieto, koska hain itse ohjelmaan tuolloin.
        Epäilen että emme nyt puhu samasta asiasta. Kyseessä ei ole kassa- tai myyjäharjoittelijapaikka. K-trainee-ohjelmaan ja S-ryhmän kenttäkoulutukseen haetaan korkeakoulututkinnon (AMK tai yliopistotaso)suorittaneita, jotka rekrytään tavoitteena perehdyttää ja sijoittaa heidät organisaation esimies- ja asiantuntijatehtäviin, esim. myymäläpäällikkö, aluepäällikkö, suunnittelija jne.

        Osana ohjelmaa on käytännön toimipaikkaharjoittelu, mutta ohjelman tavoitteena ei ole kouluttaa myymälähenkilökuntaa vaan operatiivisen ja strategisen suunnittelun ja ohjauksen tulevia asiantuntojoita. Siksi palkkataso ei ole kaupan alan työntekijäportaan TES.

        Olin haastatteluissa tämän vuoden traineeksi, palkka on 2200€/kk.


      • trainee
        Alqua kirjoitti:

        Olin haastatteluissa tämän vuoden traineeksi, palkka on 2200€/kk.

        Olen itse käynyt ohjelman läpi. Palkka on todellakin tuo 2200€.


      • spaakkeli
        trainee kirjoitti:

        Olen itse käynyt ohjelman läpi. Palkka on todellakin tuo 2200€.

        Autokaupan puolella Keskolla se menee sit niin että kun olet ekaksi ollut koko vuoden juoksupoikana saat sen jälkeen alan pohjapalkan ja palkasta loppu koostuu provisiosta jota on tosi vaikea ansaita kun kaikki kantis ja firma asiakkaat menevät vanhojen myyjien kautta jotka ovat olleet sata vuotta hommissa..Provikka on sit tosi pieni..Loppujen lopuksi saa sit kokonaisuudessaan alempaan palkkaa kun automyyjä-traineen ekana vuonna eli se 2200e, paljon alempaa ja siitä verot sit:) Firma saa sit sellaisen autojen hoitajan vuodeksi..ja lauantait töissä..


    • Nurmijärven Nuuskaaj

      Itse suoritin K-trainee ohjelman 2008, silloin palkka oli 2200€/kk.

      Voi olla, että toi on noussut 100€:lla muutaman vuoden aikana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe