Onko kellään tieto ja uskallusta kertoa millä tasolla mahtaa olla K-trainee -ohjelmassa lähtöpalkka? Harkitsen hakemista, tällä hetkellä bruttoansioni toisen palvelualan alan vuorotöissä on n. 2340e /kk. Olen valmistunut AMK:staviime vuoden lopussa.
Keskon K-trainee -palkka?
8
8104
Vastaukset
- asdfasdfasdf1asc
SOK:lla vastaavassa on noin 1600e. Käytännössä tes-palkka. Aamutyötä, joten ei lisiä. Uskoisin olevan samaa tasoa.
- huhhuhhuijaa...
Muutama vuosi sitten S-ryhmän kaupallisssa kenttäkoulutuksessa, joka on K-trainee -ohjelman lähin vastine, trainee-palkka oli n.2100. Mistä tuon 1600€ oikein revit?
- sdafsdafsdfasdf2323
huhhuhhuijaa... kirjoitti:
Muutama vuosi sitten S-ryhmän kaupallisssa kenttäkoulutuksessa, joka on K-trainee -ohjelman lähin vastine, trainee-palkka oli n.2100. Mistä tuon 1600€ oikein revit?
Ei varmasti ole trainee-palkka tuolla tasolla, se on varma. Minkä takia he maksaisivat koulutukseen tuleville, alaa mahdollisesti jopa osaamattomille tuollaisia summia, kun eivät maksa muillekaan. Kaupan alalla ei saa apulais- ja myymäläpäällikköä lukuunottamatta kukaan 2100e kuussa ilman lisiä. Ei myöskään traineet.
- huhhuhhuijaaaa...!
sdafsdafsdfasdf2323 kirjoitti:
Ei varmasti ole trainee-palkka tuolla tasolla, se on varma. Minkä takia he maksaisivat koulutukseen tuleville, alaa mahdollisesti jopa osaamattomille tuollaisia summia, kun eivät maksa muillekaan. Kaupan alalla ei saa apulais- ja myymäläpäällikköä lukuunottamatta kukaan 2100e kuussa ilman lisiä. Ei myöskään traineet.
Tämä 2100€ on varma tieto, koska hain itse ohjelmaan tuolloin.
Epäilen että emme nyt puhu samasta asiasta. Kyseessä ei ole kassa- tai myyjäharjoittelijapaikka. K-trainee-ohjelmaan ja S-ryhmän kenttäkoulutukseen haetaan korkeakoulututkinnon (AMK tai yliopistotaso)suorittaneita, jotka rekrytään tavoitteena perehdyttää ja sijoittaa heidät organisaation esimies- ja asiantuntijatehtäviin, esim. myymäläpäällikkö, aluepäällikkö, suunnittelija jne.
Osana ohjelmaa on käytännön toimipaikkaharjoittelu, mutta ohjelman tavoitteena ei ole kouluttaa myymälähenkilökuntaa vaan operatiivisen ja strategisen suunnittelun ja ohjauksen tulevia asiantuntojoita. Siksi palkkataso ei ole kaupan alan työntekijäportaan TES. - Alqua
huhhuhhuijaaaa...! kirjoitti:
Tämä 2100€ on varma tieto, koska hain itse ohjelmaan tuolloin.
Epäilen että emme nyt puhu samasta asiasta. Kyseessä ei ole kassa- tai myyjäharjoittelijapaikka. K-trainee-ohjelmaan ja S-ryhmän kenttäkoulutukseen haetaan korkeakoulututkinnon (AMK tai yliopistotaso)suorittaneita, jotka rekrytään tavoitteena perehdyttää ja sijoittaa heidät organisaation esimies- ja asiantuntijatehtäviin, esim. myymäläpäällikkö, aluepäällikkö, suunnittelija jne.
Osana ohjelmaa on käytännön toimipaikkaharjoittelu, mutta ohjelman tavoitteena ei ole kouluttaa myymälähenkilökuntaa vaan operatiivisen ja strategisen suunnittelun ja ohjauksen tulevia asiantuntojoita. Siksi palkkataso ei ole kaupan alan työntekijäportaan TES.Olin haastatteluissa tämän vuoden traineeksi, palkka on 2200€/kk.
- trainee
Alqua kirjoitti:
Olin haastatteluissa tämän vuoden traineeksi, palkka on 2200€/kk.
Olen itse käynyt ohjelman läpi. Palkka on todellakin tuo 2200€.
- spaakkeli
trainee kirjoitti:
Olen itse käynyt ohjelman läpi. Palkka on todellakin tuo 2200€.
Autokaupan puolella Keskolla se menee sit niin että kun olet ekaksi ollut koko vuoden juoksupoikana saat sen jälkeen alan pohjapalkan ja palkasta loppu koostuu provisiosta jota on tosi vaikea ansaita kun kaikki kantis ja firma asiakkaat menevät vanhojen myyjien kautta jotka ovat olleet sata vuotta hommissa..Provikka on sit tosi pieni..Loppujen lopuksi saa sit kokonaisuudessaan alempaan palkkaa kun automyyjä-traineen ekana vuonna eli se 2200e, paljon alempaa ja siitä verot sit:) Firma saa sit sellaisen autojen hoitajan vuodeksi..ja lauantait töissä..
- Nurmijärven Nuuskaaj
Itse suoritin K-trainee ohjelman 2008, silloin palkka oli 2200€/kk.
Voi olla, että toi on noussut 100€:lla muutaman vuoden aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560