Eli tilanne on siis sellainen että olin ladannut blackra1n ja sitä kautta cyndian, mutta sitten yhtenä päivänä satuin yhtä ohjelmaa käyttämään ja yhtäkkiä touchini tilttasi, no sammutin sitten ipodini mutta kun yritin käynnistää sen, se ei käynnistynyt, menin sitten koneelle ja jouduin ipodini ohjelmiston palauttamaan ja siinä sitten blackra1n ja muut ohjelmat lähtivät ipodistani mutta kun yritin blackra1nin uudestaan ladata ipodilleni se ei enää onnistu.
Joten jos kukaan voisi auttaa minua olisin erittäin kiitollinen :)
Blackra1n apua
4
746
Vastaukset
- iPod Touch 16gb
Luultavasti päivitit iPodisi samalla 3.1.3 versioon, kun palautit ohjelmiston ja uusin blackra1n versio on taas pelkästään 3.1.2 versioille.
Näin ollen joudut etsimään uuden jailbreikkaus tyylin.- hepati
No sattuuko kukaan sitten tietämään mitään jailbrake ohjelmaa joka toimii 3.1.3 ohjelmistossa?
- iPod Touch 16gb
hepati kirjoitti:
No sattuuko kukaan sitten tietämään mitään jailbrake ohjelmaa joka toimii 3.1.3 ohjelmistossa?
Juu onhan mullaki, redsn0w. Sitä vaan on hankala saada toimimaa. Itelki pari kertaa tyhjeni kokonaa enne ku onnistus.
Kato youtubesta niitä videoita ni eiköhän löydy. - jyfujygctujgft
iPod Touch 16gb kirjoitti:
Juu onhan mullaki, redsn0w. Sitä vaan on hankala saada toimimaa. Itelki pari kertaa tyhjeni kokonaa enne ku onnistus.
Kato youtubesta niitä videoita ni eiköhän löydy.youtubii vaa "how to jailbreak ipod touch" nii kyllä löytyy" :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438168
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724696
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373420Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483136Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482858Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262825- 392659
- 412106
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817