Kun NAINEN ihastuu.

oomoloo omoo

Kun nainen on ihastunut mieheen tai kiinnostunut miehestä niin miten hän yleensä käyttäytyy miestä kohtaan? Lähestyykö hän miestä, esim. juttelee enemmän, vilkuilee, hymyilee tms. Vai eikö hän oikein uskalla ottaa kontaktia, vetäytyy ja pysyttelee vähän kauempana miehestä ja pikemminkin tarkkailee onko tällä kenties vastatunteita?

Tämähän on täysin yksilöllistä ja mitään yleistä oikeaa vastausta tähän ei ole mutta kertokaa vaikka kuinka asia on teidän kohdallanne jos ei muuten. Ja mielellään sellaisia tapauksia joissa mies ja nainen näkevät lähes päivittäin jossain, esim. työ- tai kouluyhteisöissä.

20

5999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks nainen.

      Mä vastaan, tässä jotain kommentteja.

      Ei ole mitään yleispätevää sääntöä miten naiset käyttäytyvät. Joistakin naisystävistä huomaan, jos ovat kiinnostuneita miehestä niin pyytävät minut (kaverin) mukaan, esim. jossain opiskelupaikassa tämä oli yleistä käytöstä. Eli hakeudutaan kiinnostavan miehen lähellä, mielellään oman kaverin kanssa.

      Työpaikan pikkujouluissa sama juttu. Naisystävä mukaan ja sitten voikin jutella jo rentoutuneesti.

      Yksin ollessa nainen saattaa olla vetäytyvä.

      Kaiken tavoite on selvittää onko mies kiinnostunut. Jos mies on kiinnostunut niin yleensä homma lähtee käyntiin siitä että aluksi pyöritään samoissa porukoissa ja pikkuhiljaa sitten kahden kesken. Harvoin ne miehetkään yksin on, ainakaan opiskelupaikoissa. Eli lähestytään kaveripohjalta oman kaverin kanssa.
      Näin miehetkin tekevät.

      • ---------------

        yksin suoria aloitteita toisin kuin naiset. Naiset vain kyhjöttää nurkassa ja odottaa että mies tulee iskemään.


      • Yks nainen.
        --------------- kirjoitti:

        yksin suoria aloitteita toisin kuin naiset. Naiset vain kyhjöttää nurkassa ja odottaa että mies tulee iskemään.

        Väittämäsi ei pidä paikkansa. Moni vanhempi nainen on hyvinkin aktiivinen miesten suhteen. Hakevat miehiä tanssimaan firman juhlissa, menevät juttelemaan ja ehdottelevat kaikennäköistä.
        Eivät vaan ole sellaisia naisia joista miehet olisivat kiinnostuneita, vai missä vika.
        Siis pääsääntöisesti tekevät aloitteita suunnilleen omanikäisilleen miehille, mutta kun miehille pitää olla 10-20 vuotta nuorempi missitasoinen kaunotar.

        Olen minä nähnyt aktiivisia nuoriakin naisia, mutta he eivät ole selvinpäin.

        Tässä esimerkkejä aktiivisista naisista.

        Vai kuvitteletko sinä, että ne naisille ehdottelevat miehet olisivat kiinnostavia. Pääsääntöisesti varatut ja vanhat äijät ovat kaikkein innokkaimpia.


      • ----------
        Yks nainen. kirjoitti:

        Väittämäsi ei pidä paikkansa. Moni vanhempi nainen on hyvinkin aktiivinen miesten suhteen. Hakevat miehiä tanssimaan firman juhlissa, menevät juttelemaan ja ehdottelevat kaikennäköistä.
        Eivät vaan ole sellaisia naisia joista miehet olisivat kiinnostuneita, vai missä vika.
        Siis pääsääntöisesti tekevät aloitteita suunnilleen omanikäisilleen miehille, mutta kun miehille pitää olla 10-20 vuotta nuorempi missitasoinen kaunotar.

        Olen minä nähnyt aktiivisia nuoriakin naisia, mutta he eivät ole selvinpäin.

        Tässä esimerkkejä aktiivisista naisista.

        Vai kuvitteletko sinä, että ne naisille ehdottelevat miehet olisivat kiinnostavia. Pääsääntöisesti varatut ja vanhat äijät ovat kaikkein innokkaimpia.

        "Väittämäsi ei pidä paikkansa. Moni vanhempi nainen on hyvinkin aktiivinen miesten suhteen. Hakevat miehiä tanssimaan firman juhlissa, menevät juttelemaan ja ehdottelevat kaikennäköistä.
        Eivät vaan ole sellaisia naisia joista miehet olisivat kiinnostuneita, vai missä vika."

        Joo tota ei lasketa tarkoitin että 20-30-vuotiaat nuoret naiset ei tee aloitteita noin ikäisilleen miehille.

        "Vai kuvitteletko sinä, että ne naisille ehdottelevat miehet olisivat kiinnostavia. Pääsääntöisesti varatut ja vanhat äijät ovat kaikkein innokkaimpia."

        Naisille ehdottelevat miehet ovat ainoita joilla on mahdollista saada naisseuraa. Vai väitätkö että mies joka ei tee aloitetta vaan odottaa sitä naiselta, saisi naisen? Se mies saa odottaa naisen aloitetta hautaan saakka.


    • nisnasnos

      No tästä lähtee vastausta sulle. Mä olen ainakin aivan toivoton jos tosissani olen ihastunut. En pysty mitenkään menemään puhumaan ihastukselle mitään ellei sitten ole joku oikea asia minkä vuoksi on pakko. Pelkästään jo sen ajatteleminen että nyt olisi jotain tehtävä ja että nyt on PAKKO tehdä ja keksiä jotain saa mut melkeinpä pakokauhun valtaan. Yritän tietysti olla normaalisti, mutta mitään ekstralähestymisiä en uskalla tehdä. Katselen kyllä joskus kauempaa enemmän kuin muita ihmisiä katselisin, mutta niin ettei se toinen huomaa (vaikka huomaahan sellaisen tietysti jos ollenkaan katselee ympärilleen...) En osaa sanoa miksi tämä näin on, tiedän että tällä taktiikalla ei pitkälle pääse, mutta en ole vielä keksinyt tapaa muuttua muuttua toisenlaiseksi näissä jutuissa.

      • ...

        Mä en tiiä mitä nykyään tekisin. Mutta 5v sitte ja nuorempana kattelin ensin kauempaa, saatoin hymyillä mutta en uskaltanu mennä juttelemaan. Jos mies (tai no sillon poika) ei huomannu niin hommasin sen puhelinnumeron ja laitoin viestiä. Siinä ilmaisin suoraan kiinnostukseni. Saatoin kehua pojan ulkonäköä, tai sanoa että oon katellu sitä jo pidempään ja laittanu myös henkilöllisyyteni. Yleensä nää keihin oon ollu ihastunu ei oo tienny kuka oon ja sitte seuraavaksi on saanu kuvailla omaa ulkonäköä että toinen tunnistais mut koulussa. Sitte se on joko siitä edenny tai jääny siihen riippuen ihmisestä.


      • ------------
        ... kirjoitti:

        Mä en tiiä mitä nykyään tekisin. Mutta 5v sitte ja nuorempana kattelin ensin kauempaa, saatoin hymyillä mutta en uskaltanu mennä juttelemaan. Jos mies (tai no sillon poika) ei huomannu niin hommasin sen puhelinnumeron ja laitoin viestiä. Siinä ilmaisin suoraan kiinnostukseni. Saatoin kehua pojan ulkonäköä, tai sanoa että oon katellu sitä jo pidempään ja laittanu myös henkilöllisyyteni. Yleensä nää keihin oon ollu ihastunu ei oo tienny kuka oon ja sitte seuraavaksi on saanu kuvailla omaa ulkonäköä että toinen tunnistais mut koulussa. Sitte se on joko siitä edenny tai jääny siihen riippuen ihmisestä.

        "Mä en tiiä mitä nykyään tekisin. Mutta 5v sitte ja nuorempana kattelin ensin kauempaa, saatoin hymyillä mutta en uskaltanu mennä juttelemaan. Jos mies (tai no sillon poika) ei huomannu niin hommasin sen puhelinnumeron ja laitoin viestiä. Siinä ilmaisin suoraan kiinnostukseni. Saatoin kehua pojan ulkonäköä, tai sanoa että oon katellu sitä jo pidempään ja laittanu myös henkilöllisyyteni. Yleensä nää keihin oon ollu ihastunu ei oo tienny kuka oon ja sitte seuraavaksi on saanu kuvailla omaa ulkonäköä että toinen tunnistais mut koulussa. Sitte se on joko siitä edenny tai jääny siihen riippuen ihmisestä."

        Ohhoh! Tän oli pakko olla joko homomiehen kirjoittama tai sitten pelkkä provo. Ei naiset ongi vieraiden miesten numeroita ja lähetä niille viestejä joissa kehuvat miehen ulkonäköä! :D


    • vxcv

      Hmm vaikea..kaiketi sitä ainakin hämmentyy ja mahdollisesti punastuu. sanat takeltelevat. itse en kovin usein ihastu joten on vaikea miettiä. Ainakin jos en ole ihastunut olen viileä jos huomaan toisen ihastuneen, yritän viestittää että ei kiinnosta. Olen kuitenkin kaikille ystävällinen. Ajoittainen sanoissa sekoilu lienee minulla se merkki

      • ddfgfg

        ...miehenä päätellä, että tuossa tilanteessa olisi kyse ihastuksesta. Yksi tuntematon nainen käyttäytyi juuri tuolla tavalla, punasteli, takelteli, katseli pitkään kaukaa, vastaili kuitenkin ystävällisesti jos kysyin häneltä jotain... lopulta mietin että ei hitto, johtuuko se ihastuksesta ja kysyin häntä viestillä kahville... ei vastausta, sitten kysyin suoraan oliko vastaamattomuus vihje siitä ettei pyyntö kiinnosta, no niin kuulemma oli. todella noloa. toisten en enää rupea noin epämääräisesti käyttäytyvää naista kysymään.


      • dfd
        ddfgfg kirjoitti:

        ...miehenä päätellä, että tuossa tilanteessa olisi kyse ihastuksesta. Yksi tuntematon nainen käyttäytyi juuri tuolla tavalla, punasteli, takelteli, katseli pitkään kaukaa, vastaili kuitenkin ystävällisesti jos kysyin häneltä jotain... lopulta mietin että ei hitto, johtuuko se ihastuksesta ja kysyin häntä viestillä kahville... ei vastausta, sitten kysyin suoraan oliko vastaamattomuus vihje siitä ettei pyyntö kiinnosta, no niin kuulemma oli. todella noloa. toisten en enää rupea noin epämääräisesti käyttäytyvää naista kysymään.

        Tuokin on henkilökohtaista. Punasteleminen voi johtua ihan sosiaalisten tilanteiden pelosta eikä ihastumisesta. Tuo kysymys on vaikea koska naiset on erinlaisia.
        Seuraavat asiat ainakin tulisi ottaa huomioon...... Jos nainen puhelias ja hymyilevä kaikille se, että hymyilee sinulle ei ole ihastumisen merkki. Jos laskee leikkiä ja flirttailee luonnostaan, sekään ei ole...
        Joskus sitä alkaa puhua pälpättää koska toinen on kiinnostava eikä siksi että on ihastunut. Mutta jos kyse ei ole aivan ujosta naisesta nainen tulee antamaan sinulle merkkejä. Ole lähettyvillä, mutta odota hiukan. Nainen kuin nainen joka on ihastunut ellei ole hirveän ujo alkaa hakeutua lähelle sinua. Järkevintä on edetä hitaasti. Jos nainen on pitkästynyt seurassasi niin se on taattu merkki siitä, että hän EI ole kiinnostunut. Jos nainen viihtyy seurassasi kannattaa alkaa tutkailla tarkemmin, mutta ei vielä tehdä lopullista johtopäätöstä.


    • kuin satuolento

      idiootti joka on unohtanut ottaa lääkkeensä, törmäilee seiniin, unotelee mitä oli tekemässä ja jää lähes autonalle, lakkaa syömästä mitä vain

    • 98943

      itse vetäydyn ja muutun jotenkin viileäksi jos olen todella ihastunut johonkin. kummallista mutta niin vain tapahtuu, kai se on joku suojamekanismi itselle ettei näytä tunteitaan ettei vaan käy huonosti. vaikka ei tuo ole näyttänyt mitään tosin suojaavan..

      • N50talkonly

        Minäkään en näytä tunteitani fyysisesti, korkeintaan ilmeillä. Aluksi on pientä small talkia, mutta jään odottamaan, jospa mies tekisi aloitteen.


    • vänksy

      Nauraa kaikkia sen miehen juttuja, vaikka ne ei oikeesti ees niin kovin hauskoja oliskaan. Hakeutuu kosketusetäisyydelle. Sekoaa sanoissa, tai muuttuu vallan mykäksi sen miehen läheisyydessä. Ei pysty niin helposti katsomaan miestä silmiin jutellessa.

      • Nainen 30->

        Vilkuilee toistuvasti, yrittää päästä lähietäisyydelle, yrittää saada jonkin kontaktin, herättää huomiota.

        Olen enemmänkin uhkarohkea kuin ujo, uskallan ottaa riskin ja koittaa kepillä jäätä varovasti. Vaikka olenkin ujo ;)


    • ujo tytsykkä

      jos katseemme kohtaavat, käännän äkkiä katseeni pois ja katson melkeinpä heti uudelleen häntä silmiin. :D
      Katselen häntä usein salaa luokassa. En uskalla yksin mennä juttusille hänen kanssaan koulussa, moikkaillaan kuitenkin siellä. Saatan jopa vältellä häntä vähän koulussa ollessa. Muiden ihmisten läsnäolo jotenkin häiritsee siellä minua.
      Vapaa-ajalla kun ollaan nähty sattumalta jossain, olen aloittanut jutun tai hän. Tekisi mieli aina hänet nähdessäni jäädä juttelemaan pitkäksikin aikaa, mutta pelkään möläyttäväni jotakin typerää suustani tai vaikuttavani liian tungettelevalta. Hänelle puhuessani muutun turhankin puheliaaksi, joka ei ole minuntapaistani. Sanat saattavat puhuessa mennä sekaisin.

    • life mimma

      Kunpa hän pystyisi kopioimaan!

    • dssd

      No mitä nyt itse ollut havaitsevinani niin kyllä ne akat yrittää hakeutua jutteleen ja kyselevät yleensä kauheasti eri asioita (joku sulhaskandidaatti-kuulustelu kai). Mutta siinä sitten jäävät odottelemaan mieheltä sitä ratkaisevaa peliliikettä ja jos sellaista ei kuulu niin näkevät ettei mies ole kiinnostunut ja forgetaboutit.

    • Mallipojun perässä

      Ihastunut nainen seuraa miestä kuin koira paikasta paikkaan, kieli pitkänä ulkona... eli vähän niinkuin miehet naisia yleensä, mutta harvemmin sitä näkee (todella komea mies pitää olla).

    • saurimo

      sen mitä olen huomannut (ollut miltei joka kerta huomaamatta ihan täysin), niin olen miehenä joutunut paria (humalaista) yksittäistapausta lukuunottamatta tekemään itse aloitteen. en suosittele sitä miehille, etenkään nykyisin valtoimenaan jylläävän emaskulaation ja metoo-kampanjoinnin aikakautena. ei ole reilua, että mies joutuu sekä tekemään itsestään pellen, että maksamaan siitä vielä, pelkästään riippuen naisen "armeliaisuudesta". ok, rantti sikseen ja asiaan. osa tuntuu käyttäytyvän hermostuneesti, osasta ei voi sanoa mitään käyttäytymisestä, osa välttelee, mutta kaikille on tähän mennessä ollu yhteistä se, että jokaikinen (jonka kanssa asiat on edennyt tietenkin vain minun aloitteesta) on jäänyt katsomaan pitkään silmiin lähellä ollessa. osansa varmaan tekee se, että osaan hurmata tarvittaessa nunnaltakin alkkarit jalasta halutessani (eräs nainen totesi jälkeenpäin, kun kysyin mikä minut erotti muista). siltikin suosittelen lämpimästi lämminhenkistä läsnäolemista, mutta ilman aloitetta. jos ei naine ala kantaa vastuutaan, niin sinulla se kaiken muunkin teettää lopulta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2058
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1962
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      149
      1563
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe