Rakastaja

petollinenko

Olen naimisissa oleva nainen ja rakastan miestäni syvästi. En missään nimessä halua hänestä erota. Minulla on silti rakastaja vai miksikä sitä siis loppupeleissä kutsutaan. Mieheni ei tiedä asiasta. tiedän tekeväni väärin, mutta en silti pode huonoa omaatuntoa. Olen onnellinen näin eikä minua haittaisi vaikka miehenikin maistaisi nk. kiellettyä hedelmää. Minusta se tekisi meidän suhteelle vain hyvää. Olen avoin ihminen ja koen olevani välillä liian kahlittu ja kaavoihin kangistunut. Onko muita naisia kellä rakastaja tai on ollut?

78

10600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salainen nainen

      Vaihtelua se vaan on tylsään koti seksiin. Tapaamme kerran kesässä täällä tampereella festareitten merkeissä ja silloin kun hänellä on täällä työ-tai kurssikeikkoja.
      Olen erittäin tyytyväinen tilanteeseen, vaikka hän asuukin itärajalla ja mie täällä pirkanmaalla.

    • Rakastajatar

      rakastaja. Enkä myöskään pode huonoa omaatuntoa. Kun mieheni on työreissuissa en enää tunne mustasukkaisuutta. Rakastajani on todella hyvä sängyssä ja miehinen mies muutoinkin. Meillä on hauskaa yhdessä eikä kumpikaan ripustaudu toiseen. Silti täytyy myöntää että ikävöin rakastajaani silloin kun emme tapaa esim. viikkoon. Mä olen myös onnellinen, mutta se on selvää että ero tulee jos tästä jään kiinni.

      • ssshhhh!

        Ennen maa repee kuin huora häpee.


      • petollinenko
        ssshhhh! kirjoitti:

        Ennen maa repee kuin huora häpee.

        Vastanneella on tainnut kilahtaa oma mahtavuutensa nuppiin. Mielestäni tämä palsta käsitteli avointa suhdetta ja niin edelleen.


      • ssshhhh!
        petollinenko kirjoitti:

        Vastanneella on tainnut kilahtaa oma mahtavuutensa nuppiin. Mielestäni tämä palsta käsitteli avointa suhdetta ja niin edelleen.

        Niinhän se otsikko sanoo. Mutta onko suhteet avoimia, jos avio/avomiehet eivät tiedä kumppaniensa retkistä, ja ilmitulo johtaisi eroon?


      • 3xeronnut

        Mulla on ihana rakastaja. Olen ite sinkku. Ja hiiskatin kiireinen. Tää mun rakastaja taas on avioliitossa. Eroprosessissa tosin, ainakin oman kertomansa mukaan.
        Mulla välillä käy oma tunne-elämä tosi kuumana kun ei nähdä kuin n. kerran kuussa. Tosin ei itsellänikään tällä hetkellä ole aikaa panostaa parisuhteeseen. Mun mielestä ja puolesta meidän asetelma on tosi hyvä. Toivon, ettei vastapuoli kärsi omantunnon tuskista.
        Vaikeitakin hetkiä mulla on. Joskus kun on sitä aikaa, toivois et joku olis vierellä. Mut eihän ihmisiä voi noin vain kaapista ottaa esiin juuri silloin kun sattuu aikaa liikenemään. Olen valinnut osani. Ja päättänyt olla valittamatta omista valinnoista. Ihanaa kun on vaki seksikumppani. Hyvä sellainen ja erittäin miellyttävä ja huomaavainen. Parasta mitä olen ikuna kokenut.


      • Anonyymi

        Mulla on muutama kumppani ja myös satunnaisia panoja. Eräs naimisissa oleva mies myös käy luonani,jo vuosia tunnettu. Eiköhän tämmönen ole nykyään ihan yleistä ja normaalia. Monet meistä naisistakaan emme halua miestä saman katon alle,mutta sitä hyvää oloa tarvitsemme💋


      • Anonyymi
        ssshhhh! kirjoitti:

        Ennen maa repee kuin huora häpee.

        Aijaa😄😄no en häpeä enkä repeä.


      • Anonyymi
        3xeronnut kirjoitti:

        Mulla on ihana rakastaja. Olen ite sinkku. Ja hiiskatin kiireinen. Tää mun rakastaja taas on avioliitossa. Eroprosessissa tosin, ainakin oman kertomansa mukaan.
        Mulla välillä käy oma tunne-elämä tosi kuumana kun ei nähdä kuin n. kerran kuussa. Tosin ei itsellänikään tällä hetkellä ole aikaa panostaa parisuhteeseen. Mun mielestä ja puolesta meidän asetelma on tosi hyvä. Toivon, ettei vastapuoli kärsi omantunnon tuskista.
        Vaikeitakin hetkiä mulla on. Joskus kun on sitä aikaa, toivois et joku olis vierellä. Mut eihän ihmisiä voi noin vain kaapista ottaa esiin juuri silloin kun sattuu aikaa liikenemään. Olen valinnut osani. Ja päättänyt olla valittamatta omista valinnoista. Ihanaa kun on vaki seksikumppani. Hyvä sellainen ja erittäin miellyttävä ja huomaavainen. Parasta mitä olen ikuna kokenut.

        Vaki kumppani? No, onhan se kerran kuussakin säännöllistä...


    • Petonenko

      Jooo, ihan kiva kun ihmiset ovat vapaamielisiä ja viisaita siinä mielessä, että osaavat hoitaa tarpeensa muualla, jos himassa ei onnaa. Mutta kyllä toi "... rakastan miestäni syvästi" kirskuu näissä tapauksissa aika pahasti korvaan ja kalskahtaa johonkin mielen syvään sopukkaan asti. Oisko näissä tapauksissa kuitenkin kyse vain siitä, että osaa rakastaa itseään kunnolla ja oikein, muutenhan ei osaa ketään ...

    • avoinsuhde?

      Miten te käsitätte termin "avoinsuhde" ?

      - Kaikki osapuolet tietää?
      - Rakastaja / rakastajatar tietää että on varatun kanssa?
      - Kolmen porukka jossa kaksi pettää yhtä?

      Minusta se on sellainen jossa ketään ei petetä. Kaikki osapuolet tietävät että eivät ole seksikumppanilleen se ainoa. Olenko väärässä?

      • tulikki

        ... mielestäni sellainen, jossa kaikki osapuolet tietävät toisistansa, eikä näin ollen ketään petetä, eli AVOIN. Mutta sitä mietin, voiko avoin suhde todella oikeasti toimia.


      • meppis
        tulikki kirjoitti:

        ... mielestäni sellainen, jossa kaikki osapuolet tietävät toisistansa, eikä näin ollen ketään petetä, eli AVOIN. Mutta sitä mietin, voiko avoin suhde todella oikeasti toimia.

        Siis eihän tuo mistä täällä nyt on kerrottu ole suinkaan avoin suhde vaan PETTÄMISTÄ!!! Siis itsehän nämä naiset sanoivat että miehet eivät tiedä että he pettävät jotenka silloin ei voi todellakaan puhua avoimesta suhteesta vaan nimenomaan nämä naiset ovat PETTÄJIÄ!!

        Siis kyllä tekee pahaa lukea noiden naisten kirjoituksia "rakastan miestäni syvästi"...ja noinko sen rakkauden osoitatte?!?!? Ei tuossa ole kuulkaa misstään rakkaudesta kyse, ei sit millään tavalla..petosta tuo on pahimmasta päästä eikä suinkaan kuuluisi tänne avoimiin suhteisiin vaan pettäjien palstoille!!

        HÄVETKÄÄ!!! Silloin se on ok jos molemmat osapuoleet hyväksyy tämän järjestelmän ja kaikki osapuolet tietävät tästä mut toi mistä te kerrotte on pettämistä..oottekos miettiny sitä et mitäs sit ku miehenne saavat tietää asiasta...?? Taitaa tulla ero siihen paikkaan kun saavat tietää et tuommoista peliä on pidetty heidän selän takana..


      • Koko-nainen
        meppis kirjoitti:

        Siis eihän tuo mistä täällä nyt on kerrottu ole suinkaan avoin suhde vaan PETTÄMISTÄ!!! Siis itsehän nämä naiset sanoivat että miehet eivät tiedä että he pettävät jotenka silloin ei voi todellakaan puhua avoimesta suhteesta vaan nimenomaan nämä naiset ovat PETTÄJIÄ!!

        Siis kyllä tekee pahaa lukea noiden naisten kirjoituksia "rakastan miestäni syvästi"...ja noinko sen rakkauden osoitatte?!?!? Ei tuossa ole kuulkaa misstään rakkaudesta kyse, ei sit millään tavalla..petosta tuo on pahimmasta päästä eikä suinkaan kuuluisi tänne avoimiin suhteisiin vaan pettäjien palstoille!!

        HÄVETKÄÄ!!! Silloin se on ok jos molemmat osapuoleet hyväksyy tämän järjestelmän ja kaikki osapuolet tietävät tästä mut toi mistä te kerrotte on pettämistä..oottekos miettiny sitä et mitäs sit ku miehenne saavat tietää asiasta...?? Taitaa tulla ero siihen paikkaan kun saavat tietää et tuommoista peliä on pidetty heidän selän takana..

        Ero on usein se kaikista pienin paha parisuhteissa, maanpäällisissä helveteissä, joissa ihmiset eivät saa olla omia itsejänsä vaan jonkun toisen jatke ja / tai puolikas. Ja sellainen ajatus on syvältä.


      • Anonyymi
        meppis kirjoitti:

        Siis eihän tuo mistä täällä nyt on kerrottu ole suinkaan avoin suhde vaan PETTÄMISTÄ!!! Siis itsehän nämä naiset sanoivat että miehet eivät tiedä että he pettävät jotenka silloin ei voi todellakaan puhua avoimesta suhteesta vaan nimenomaan nämä naiset ovat PETTÄJIÄ!!

        Siis kyllä tekee pahaa lukea noiden naisten kirjoituksia "rakastan miestäni syvästi"...ja noinko sen rakkauden osoitatte?!?!? Ei tuossa ole kuulkaa misstään rakkaudesta kyse, ei sit millään tavalla..petosta tuo on pahimmasta päästä eikä suinkaan kuuluisi tänne avoimiin suhteisiin vaan pettäjien palstoille!!

        HÄVETKÄÄ!!! Silloin se on ok jos molemmat osapuoleet hyväksyy tämän järjestelmän ja kaikki osapuolet tietävät tästä mut toi mistä te kerrotte on pettämistä..oottekos miettiny sitä et mitäs sit ku miehenne saavat tietää asiasta...?? Taitaa tulla ero siihen paikkaan kun saavat tietää et tuommoista peliä on pidetty heidän selän takana..

        Tämä on se naisen tapa ajatella? Uskottelee asian totena, jolloin se on ainakin itselle totta ja hyväksyttävää?


      • meppis kirjoitti:

        Siis eihän tuo mistä täällä nyt on kerrottu ole suinkaan avoin suhde vaan PETTÄMISTÄ!!! Siis itsehän nämä naiset sanoivat että miehet eivät tiedä että he pettävät jotenka silloin ei voi todellakaan puhua avoimesta suhteesta vaan nimenomaan nämä naiset ovat PETTÄJIÄ!!

        Siis kyllä tekee pahaa lukea noiden naisten kirjoituksia "rakastan miestäni syvästi"...ja noinko sen rakkauden osoitatte?!?!? Ei tuossa ole kuulkaa misstään rakkaudesta kyse, ei sit millään tavalla..petosta tuo on pahimmasta päästä eikä suinkaan kuuluisi tänne avoimiin suhteisiin vaan pettäjien palstoille!!

        HÄVETKÄÄ!!! Silloin se on ok jos molemmat osapuoleet hyväksyy tämän järjestelmän ja kaikki osapuolet tietävät tästä mut toi mistä te kerrotte on pettämistä..oottekos miettiny sitä et mitäs sit ku miehenne saavat tietää asiasta...?? Taitaa tulla ero siihen paikkaan kun saavat tietää et tuommoista peliä on pidetty heidän selän takana..

        Kuinka heidän tekemiset tai tekemättä jättämiset millään muotoa koskettavat sinun elämääsi. Ei pidä tuomita noin herkästi. Sinä noudatat omaa tapaasi elää ja he omaansa. Kyllä he tietävät mitä tuleman pitää eivät ole eilisen teeren tyttöjä..


      • Anonyymi
        tulikki kirjoitti:

        ... mielestäni sellainen, jossa kaikki osapuolet tietävät toisistansa, eikä näin ollen ketään petetä, eli AVOIN. Mutta sitä mietin, voiko avoin suhde todella oikeasti toimia.

        Kuinka voi olla avoin. Puolisokaan ei tiedä että vaimolla on rakastaja ja erokin voi tulla jos puoliso saa tietää. Naurettavaa itsensä pettämistä, yksipuolista luulottelua ei mitään avointa sovittua vapautta puolison kanssa.
        Voi herran pieksut näitä, rakastaa paljon miestään mutta pettää. Ei kukaan petä sitä jota paljon rakastaa ettei häntä menettäisi. Siis valehtelee itselleenkin, voiko enemmän petetty ollakaan.
        Lähinnä etukäteis "koston'" tai "ähä kutti minullakin on" mielialaa jos mies saa tietää.
        Oman itsekkään halunsa tyydyttämistä vain kun aviomies on usein menossa. Ei voi näin ollen luottaa mieheensä jonka epäilee pettävän häntä itseään?
        Missä on ihmisten luotettavuus ja miksi pysyä yhdessä valheineen jos ei ole haluakaan olla uskollinen puolisolleen? Nykyajalla ei voi mitään puolustella. Se on ihmisten moraalintaju joka on täydellisesti hukassa ja siitä ei hyvää seuraa.


    • täyttää

      Sinun laatimasi avoin kirje kyllä täyttää kaikki tunnusmerkit ,LUTKASTA..sanoin suoraan ,koska faktaa
      ei kannata muunnella..Toivottavasti miehesi saa selville ja potkii pellolle sinut.. Tai sinä voisit miehellesi
      kertoa ,koska miehet keskuudessa varmasti juttelevat aiheesta..

      • Anonyymi

        Älä tuomitse toista, kun et tiedä kaikkea etkä elä hänen paikallaan.
        Ei yksi sivusuhde kenestäkään tee lutkaa. Lutkat jakaa kaikille, AP antaa vain miehelleen ja salarakkaalle - melkein pihtaaja siis.
        Ei kuitenkaan ole mikään avoin suhde kyseessä, nauratti vähän lukea toi juttu tällä palstalla :)


    • 4+13

      Kylläpä ottaa päähän tällaisia haaskalintujen kirjoituksia. Että oikein rakastaa omaa miestä syvästi, mutta silti levittelee haarojensa muille miehille.
      Voiko ihminen vajoa syvemmälle suolle?
      Millä tavalla olet avoin? Jos olet niin avoin kin kirjoitat niin tottakai kerrot omalle miehellesi.

      • Koko-nainen

        Miehellehän voi kertoa ihan heti, kun mieäs osaa suhtautua asiaan niin kuin aikuiseksi kasvanut, normaali, terve, ajatteleva, tunteva, ymmärtävä, tunneälyinen, oikeasti rakastava ... ihminen osaa suhtautua. Muuten ei voi, tulee kuula kalloon tai puukko kylkeen. Ja luulenpa, että "Tämmöinen" ja "Voi h******i" kaltaiset pitävät sitä vieläpä ihan oikeutettuna käytöksenä. Että se siitä avoimuudesta ja suoraan puhumisesta !


      • 4+13
        Koko-nainen kirjoitti:

        Miehellehän voi kertoa ihan heti, kun mieäs osaa suhtautua asiaan niin kuin aikuiseksi kasvanut, normaali, terve, ajatteleva, tunteva, ymmärtävä, tunneälyinen, oikeasti rakastava ... ihminen osaa suhtautua. Muuten ei voi, tulee kuula kalloon tai puukko kylkeen. Ja luulenpa, että "Tämmöinen" ja "Voi h******i" kaltaiset pitävät sitä vieläpä ihan oikeutettuna käytöksenä. Että se siitä avoimuudesta ja suoraan puhumisesta !

        "Kylläpä ottaa päähän tällaisia haaskalintujen kirjoituksia. Että oikein rakastaa omaa miestä syvästi, mutta silti levittelee haarojensa muille miehille.
        Voiko ihminen vajoa syvemmälle suolle?
        Millä tavalla olet avoin? Jos olet niin avoin kin kirjoitat niin tottakai kerrot omalle miehellesi."
        Missä kirjoitin väkivaltaisuudesta, ja että kannatan sitä?
        Edelleen, rakastaa omaa miestä syvästi mutta silti salaa makaa muitten kanssa ja antaa oma miestä elää valheessa.
        "Että se siitä avoimuudesta ja suoraan puhumisesta ! "


      • Mies22vkl
        Koko-nainen kirjoitti:

        Miehellehän voi kertoa ihan heti, kun mieäs osaa suhtautua asiaan niin kuin aikuiseksi kasvanut, normaali, terve, ajatteleva, tunteva, ymmärtävä, tunneälyinen, oikeasti rakastava ... ihminen osaa suhtautua. Muuten ei voi, tulee kuula kalloon tai puukko kylkeen. Ja luulenpa, että "Tämmöinen" ja "Voi h******i" kaltaiset pitävät sitä vieläpä ihan oikeutettuna käytöksenä. Että se siitä avoimuudesta ja suoraan puhumisesta !

        Onko sinulla vaikeuksia käsittää, että on muitakin mielipiteitä kuin omasi ? Sanoisin, että lähtökohtaisesti seurustelu tarkoittaa sitä että ollaan vain toistensa kanssa. Jos haluaa ottaa mukaan muitakin seksisuhteita niin tästä tulisi keskustella kumppanin kanssa. Molempien mielipiteet tulee julki ja molemmat tekevät omat ratkaisunsa.

        Tietenkin voi pitää salarakkaita, mutta kyllä tällöin on kyse pettämisestä, jota en hyväksy. Tietenkin jos "rakkaalleen" haluaa valehdella ja häntä todennäköisesti jossain vaiheessa myös verisesti loukata niin antaa mennä vaan. Itse en tässä vaiheessa kuitenkaan puhuisi rakkaudesta, koska minusta siihen kuuluu oleellisesti toisen arvostus. Jos toiselle valehtelee vuodesta toiseen päin naamaa näin vakavassa asiassa niin kyse ei mielestäni ole rakkaudesta.


      • Toootaaa
        4+13 kirjoitti:

        "Kylläpä ottaa päähän tällaisia haaskalintujen kirjoituksia. Että oikein rakastaa omaa miestä syvästi, mutta silti levittelee haarojensa muille miehille.
        Voiko ihminen vajoa syvemmälle suolle?
        Millä tavalla olet avoin? Jos olet niin avoin kin kirjoitat niin tottakai kerrot omalle miehellesi."
        Missä kirjoitin väkivaltaisuudesta, ja että kannatan sitä?
        Edelleen, rakastaa omaa miestä syvästi mutta silti salaa makaa muitten kanssa ja antaa oma miestä elää valheessa.
        "Että se siitä avoimuudesta ja suoraan puhumisesta ! "

        Yritäpä uudelleen - oikein kovasti. Sillä "Vastaus"-kommentista puuttuu ajatus. Miksi aukoa päätään tai kirjoitella jos ei ole mitään sanomista - tai taitoa esittää ajatuksiaan ymmärrettävässä muodossa.


      • Anonyymi
        Mies22vkl kirjoitti:

        Onko sinulla vaikeuksia käsittää, että on muitakin mielipiteitä kuin omasi ? Sanoisin, että lähtökohtaisesti seurustelu tarkoittaa sitä että ollaan vain toistensa kanssa. Jos haluaa ottaa mukaan muitakin seksisuhteita niin tästä tulisi keskustella kumppanin kanssa. Molempien mielipiteet tulee julki ja molemmat tekevät omat ratkaisunsa.

        Tietenkin voi pitää salarakkaita, mutta kyllä tällöin on kyse pettämisestä, jota en hyväksy. Tietenkin jos "rakkaalleen" haluaa valehdella ja häntä todennäköisesti jossain vaiheessa myös verisesti loukata niin antaa mennä vaan. Itse en tässä vaiheessa kuitenkaan puhuisi rakkaudesta, koska minusta siihen kuuluu oleellisesti toisen arvostus. Jos toiselle valehtelee vuodesta toiseen päin naamaa näin vakavassa asiassa niin kyse ei mielestäni ole rakkaudesta.

        "Jos toiselle valehtelee vuodesta toiseen päin naamaa näin vakavassa asiassa niin kyse ei mielestäni ole rakkaudesta."

        Onko sinulla vaikeuksia käsittää, että jotkut voivat erottaa rakkauden ja seksin?


      • Anonyymi
        4+13 kirjoitti:

        "Kylläpä ottaa päähän tällaisia haaskalintujen kirjoituksia. Että oikein rakastaa omaa miestä syvästi, mutta silti levittelee haarojensa muille miehille.
        Voiko ihminen vajoa syvemmälle suolle?
        Millä tavalla olet avoin? Jos olet niin avoin kin kirjoitat niin tottakai kerrot omalle miehellesi."
        Missä kirjoitin väkivaltaisuudesta, ja että kannatan sitä?
        Edelleen, rakastaa omaa miestä syvästi mutta silti salaa makaa muitten kanssa ja antaa oma miestä elää valheessa.
        "Että se siitä avoimuudesta ja suoraan puhumisesta ! "

        "Millä tavalla olet avoin? Jos olet niin avoin kin kirjoitat niin tottakai kerrot omalle miehellesi."
        Etkö nyt ymmärrä? Avoin = avaa jalkansa poikaystävälleen :) Ei kai tässä muuta avointa ole kuin AP:n lemmenpesä? LOL
        Itse varmaan tiedät parhaiten AP, mitä tehdä. Ei näiltä suoli24:n kaheleilta mitään neuvoja kannata ottaa vastaan.


    • panox

      Moi mulla on pari rakastajatarta. Aina kun eukko ei anna niin pääsen panee vieraaseen pesään. Sit jos akka on hankala, niin kostoksi meen panemaan sen kavereita. En kadu ja on kivaa. Oma akka vähän rajottunu, ja antaa vaan pari kolme kertaa viikossa.... seksiä voi harrastaa kunhan ei jää kiinni.

      • fhwlhwr

        vai millä hurmaat kaikki naisesi...et ainakaan älynlahjoilla,pääätellen kirjoituksesi tasosta.


      • niimpä niin
        fhwlhwr kirjoitti:

        vai millä hurmaat kaikki naisesi...et ainakaan älynlahjoilla,pääätellen kirjoituksesi tasosta.

        rakkaus ja satunnainen seksi todellakin kaksi eri asiaa. Miksi nainen joka sattuu harrastamaan seksiä useamman kuin yhden miehen kanssa on heti lutka huora tai what ever! ehkä kirjoittaja kantaa sitten itse vastuun teoistaan tuli ero tai ei. tervetuloa 2000 luvulle rakkaat ihmiset!


      • ,.-.,-,.-
        niimpä niin kirjoitti:

        rakkaus ja satunnainen seksi todellakin kaksi eri asiaa. Miksi nainen joka sattuu harrastamaan seksiä useamman kuin yhden miehen kanssa on heti lutka huora tai what ever! ehkä kirjoittaja kantaa sitten itse vastuun teoistaan tuli ero tai ei. tervetuloa 2000 luvulle rakkaat ihmiset!

        jos päättää elää "2000-luvun ehdoilla", kannattaa antaa sen toisen osapuolen tietää asiasta, ennenkuin menee kahlitsemaan itseään avioliiton vanhanaikaiseen instituutioon.

        eihän tässä ole kyse siitä, että nainen olisi harrastanut seksiä useamman kuin yhden miehen kanssa, tässä on kyse naisesta, joka pettää miestään. siksi vastailijat häntä huorittelevat.


      • Hah !
        ,.-.,-,.- kirjoitti:

        jos päättää elää "2000-luvun ehdoilla", kannattaa antaa sen toisen osapuolen tietää asiasta, ennenkuin menee kahlitsemaan itseään avioliiton vanhanaikaiseen instituutioon.

        eihän tässä ole kyse siitä, että nainen olisi harrastanut seksiä useamman kuin yhden miehen kanssa, tässä on kyse naisesta, joka pettää miestään. siksi vastailijat häntä huorittelevat.

        Ei ne "toiset osapuolet" useimmiten kestä sitä tietoa. Pahempaa pettämistä on pettää itseään ja kieltää omat tarpeensa. - Toi toinen kappale on kyl jotenkin kierä mut kai se on sitä varten, kun ajatuskin on.


      • Anonyymi

        Ei onnistu tollanen suomi touhu


      • Anonyymi

        Olet valinnut väärän akan jo alunperin. Parempaa onnea seuraavalle kierrokselle!


      • Anonyymi
        ,.-.,-,.- kirjoitti:

        jos päättää elää "2000-luvun ehdoilla", kannattaa antaa sen toisen osapuolen tietää asiasta, ennenkuin menee kahlitsemaan itseään avioliiton vanhanaikaiseen instituutioon.

        eihän tässä ole kyse siitä, että nainen olisi harrastanut seksiä useamman kuin yhden miehen kanssa, tässä on kyse naisesta, joka pettää miestään. siksi vastailijat häntä huorittelevat.

        Kirjoittaja on itärajalta. Tullut huora. Toki rajan takaa tulee fiksujakin ihmisiä... Suurin osa, mut joukkoon mahtuu jos jonninlaista.


    • 24

      asia on sinulle ok, niin et kirjoittelisi siitä täällä. Sisälläsi itket tilannetta. Valitettavasti olet heikko.

      Rakastat miestäsi syvästi, mutta haarat aukeaa toisaalle.

      Toivottavasti en ikinä joudu koskemaan pitkällä tikullakaan kaltaisesi naiseen.

      • *maria*

        Mulla on vuoden ollut rakastaja. Löysin netistä, chatista. En olisi koskaan uskonut, että sieltä löydän ihanan miehen!. Olen aviossa ja minulla on perhe ja olen sitoutunut olemaan perheeni kanssa lopun elämän. Rakastajallani on myös perhe, vaimo! ja ei halua sitoutua minuun kuin pari kertaa kuukaudessa. Soittelemme ja viestittelemme ja treffimme kestää kerralla joko tunnin tai pari ja kolmekin. Nautimme toistemme seurasta. Rakastuminen on kiellettyä, mutta valitettavasti olen rakastunut häneen ja kaipaan häntä tolkuttomasti. Haluaisin olla hänen kanssa jatkuvasti. Se vaara tässä on, että menettää hermot!
        Olen kerran lopettanut tämän suhteen, mutta se alkoi uudestaan. Poden koko ajan ikävää mutta huonoa omatuntoa en ...minulla on siihen syyni...


      • Joskiinnostaa
        *maria* kirjoitti:

        Mulla on vuoden ollut rakastaja. Löysin netistä, chatista. En olisi koskaan uskonut, että sieltä löydän ihanan miehen!. Olen aviossa ja minulla on perhe ja olen sitoutunut olemaan perheeni kanssa lopun elämän. Rakastajallani on myös perhe, vaimo! ja ei halua sitoutua minuun kuin pari kertaa kuukaudessa. Soittelemme ja viestittelemme ja treffimme kestää kerralla joko tunnin tai pari ja kolmekin. Nautimme toistemme seurasta. Rakastuminen on kiellettyä, mutta valitettavasti olen rakastunut häneen ja kaipaan häntä tolkuttomasti. Haluaisin olla hänen kanssa jatkuvasti. Se vaara tässä on, että menettää hermot!
        Olen kerran lopettanut tämän suhteen, mutta se alkoi uudestaan. Poden koko ajan ikävää mutta huonoa omatuntoa en ...minulla on siihen syyni...

        Hitto, minäkun olen laittanut viestiä tänne että suostuisin rakastajaksi naiselle, mutta ei yhtään viestiä ole tullut laatikkoon, *hmph*. Nuorena miehenä haluaisi jännitystä eli äxöniä kun ei jaksa hampurilaista baaristakaan metsästää, aina kun on sitä samaa, bang bang ja next tai sitten yksin himaan. Täällä naikkoset sitten rakastajista avoimesti puhuu... Jos vaikka koukun laittais vesille, tuliskohan kalaa? hahah.


    • --------

      Sama tilanne. Älä välitä noista huorittelijoista. Tosin minulla on mielestäni oikeutettu syy, nimittäin seksi sujuu huonosti ja välillä ei ollenkaan, vaikka mieheni on muuten aivan täydellisen ihana puoliso. Pitäisikö sitten olla "rehellinen" ja erota, rikkoa lapsilta koti ja rikkoa välit toistemme sukulaisiin, joista on tullut läheisiä ystäviä? Tai ehdottaa suoraan, että mites olisi jos oltais muidenkin kanssa? Sama kun sanoisi päin naamaa, että sinun kanssa seksi on huonoa. Sekö sitten muka ei loukkaisi?

      En voi elää onnellisesti ilman kunnollista seksiä. Yritin sitä pari vuotta, ihan tosissani. Aika sekopäiseksi siinä tuli, aloin flirttailla työkavereillekin ja ihan koko ajan oli seksi mielessä. Sitten hakeuduin nettideittipalstalle ja löysin tosi kivan miehen. Neljä vuotta ollaan tapailtu ja hyvältä tuntuu. Mieheni kyllä arvaa että minulla ehkä on rakastaja ja ymmärtää syynkin, mutta ei halua puhua eikä tietää siitä. En haluaisi minäkään tietää jos hänellä olisi rakastajatar. Tämä nyt vaan on sellainen asia että "rehellisyys" olisi vain turhaa julmuutta, sama kun sanoisi toiselle että olet päässyt vähän lihomaan ja rupsahtamaan.

      Jos avioliitto perustuu vain siihen että seksiin on yksinoikeus, niin eipä olisi minkään arvoinen. Jos taas avioliitto on oikeasti hyvä ja säilyttämisen arvoinen, niin ei sen voi antaa kaatua pelkkien seksivaikeuksien takia. Ei se ole häneltä pois että saan tyydytykseni toisen kanssa, päinvastoin.

      Mutta tällaistahan nuo kivittäjät eivät ymmärrä, kun eivät ole itse koskaan edes parisuhteessa olleet, tai edes harrastaneet seksiä toisen ihmisen kanssa. Jos he saavat tyydytystä muiden huorittelusta nettipalstoilla, niin halvat on huvit, eipä ole sekään minulta pois.

      • meppis

        Turha tulla täällä mitään äkisemään näille jotka ovat sitä mieltä, että tämä toisen selän takana toisen kanssa paneminen on pettämistä pahimmasta päästä sillä sitähän se on, te jotka näin teette ette halua vaan myöntää sitä ja yritätte selitellä jotain jonniinjoutavaa sontaa syyksi että näin toimitte ja että se muka olisi oikein toimittu eikä siinä olisi mitään väärää! Mutta kun siinä ON ja PALJON VÄÄRÄÄ!! Siis avioliitto on TODELLA hunossa jamassa jos siihen täytyy kolmas osapuoli löytää tyydyttämään seksuaaliset puutteet. Itse olen jo pitkään ollut VAIN yhden miehen kanssa parisuhteessa (en voisi koskaan edes kuvitella pettäväni kumppaniani) ja voin sanoa ihan rehellisesti että eipä ole koskaan tarvinnut lähteä muualta seksiä hakemaan..kyllä se on se oma mies joka vain kiinnostaa, muita miehiä en edes kattele.

        Ja ei mun mielestä avioliitto valassa sanota missään et pettäminen olis muka oikeutettua..siis siinähän nimenomaan luvataan sitoutua vain tähän yhteen ja ainoaan osapuoleen loppuelämäksi eikä siinä puhuta mistään seksikumppanien oikeudellisuudesta!

        Ja sitäpaitsi jos ihminen toista rakastaa niin kyllä se sen kans teoillaan osoittaa eikä loukkaa toista millään tavalla!


      • Jaa mikä rakkaus ?
        meppis kirjoitti:

        Turha tulla täällä mitään äkisemään näille jotka ovat sitä mieltä, että tämä toisen selän takana toisen kanssa paneminen on pettämistä pahimmasta päästä sillä sitähän se on, te jotka näin teette ette halua vaan myöntää sitä ja yritätte selitellä jotain jonniinjoutavaa sontaa syyksi että näin toimitte ja että se muka olisi oikein toimittu eikä siinä olisi mitään väärää! Mutta kun siinä ON ja PALJON VÄÄRÄÄ!! Siis avioliitto on TODELLA hunossa jamassa jos siihen täytyy kolmas osapuoli löytää tyydyttämään seksuaaliset puutteet. Itse olen jo pitkään ollut VAIN yhden miehen kanssa parisuhteessa (en voisi koskaan edes kuvitella pettäväni kumppaniani) ja voin sanoa ihan rehellisesti että eipä ole koskaan tarvinnut lähteä muualta seksiä hakemaan..kyllä se on se oma mies joka vain kiinnostaa, muita miehiä en edes kattele.

        Ja ei mun mielestä avioliitto valassa sanota missään et pettäminen olis muka oikeutettua..siis siinähän nimenomaan luvataan sitoutua vain tähän yhteen ja ainoaan osapuoleen loppuelämäksi eikä siinä puhuta mistään seksikumppanien oikeudellisuudesta!

        Ja sitäpaitsi jos ihminen toista rakastaa niin kyllä se sen kans teoillaan osoittaa eikä loukkaa toista millään tavalla!

        Mitä tekemistä "avioliittovalalla" on maanpäällisten helvettien, joita avioliitoiksi kutsutaan, kanssa. Kaikki muut parisuhteet lienevät ihan samaa lajia. Älä tarjoile asenteitasi, ne voivat olla toisille ihan yhtä vääriä. Ole vain tyytyväinen ja soikea onnesta, jos olet, mutta sinä et päätä muitten puolesta, míkä on oikein, mikä väärin.

        'Oikealla' rakkaudella (onx se jotain syötävää?) ei ole parisuhteissa useinkaan yhtään mitään tekemistä. Ihmiset ovat toisilleen sellaisia p-reikiä, että on parasta rakastaa kaikista eniten itseään, jotta jaksaa ehjin nahoin elämästä selvitä.

        Sääli muuten, jos sun täytyy kulkea niin läpyt silmillä, että et saa edes katsella kaikkea nättiä ja komeeta, mitä silmiin väistämättä eläessä osuu. Siinä jää kuule elämästä huomaamatta monta muutakin juttua ja asiaa, kun katselee liian kapoisesti.


      • I'm just a dreamer

        Heiii, hyvää jatkoa sinä onnellinen ja viisas ihminen. Helpottaa ihan hiivatisti, kun lukee tuollaista tekstiä; suurella sielulla, avoimella mielellä, viisaalla sydämellä järkeä unohtamatta, kirjoitettua. Onneksi teitä alkaa olla joukossa aina vaan enemmän ja enemmän, se valaa uskoa vapaaseen ja onnelliseen huomiseen.


      • Anonyymi

        Olen 38-vuotias mies vaimon kanssa oli seksiä 2-3 kertaa viikossa ja vaimo halusi enemmän.
        Otettiin minun kaveri mukaan hän on kanssamme viikonloppuisin ja välillä keskiviikkoisin kun meillä saunotaan silloin ja jos kaveri on meillä niin silloin ainakin pannaan vaimoa kimpassa.
        Meillä lisääntyi keskinäinen seksi ja vaimoa pannaan huomattavasti ennemmän kuin ennen ja minun seksi on lisääntynyt myös joten pelkkää positiivisuutta ottaa kaveri panemaan vaimoa.


      • Anonyymi
        meppis kirjoitti:

        Turha tulla täällä mitään äkisemään näille jotka ovat sitä mieltä, että tämä toisen selän takana toisen kanssa paneminen on pettämistä pahimmasta päästä sillä sitähän se on, te jotka näin teette ette halua vaan myöntää sitä ja yritätte selitellä jotain jonniinjoutavaa sontaa syyksi että näin toimitte ja että se muka olisi oikein toimittu eikä siinä olisi mitään väärää! Mutta kun siinä ON ja PALJON VÄÄRÄÄ!! Siis avioliitto on TODELLA hunossa jamassa jos siihen täytyy kolmas osapuoli löytää tyydyttämään seksuaaliset puutteet. Itse olen jo pitkään ollut VAIN yhden miehen kanssa parisuhteessa (en voisi koskaan edes kuvitella pettäväni kumppaniani) ja voin sanoa ihan rehellisesti että eipä ole koskaan tarvinnut lähteä muualta seksiä hakemaan..kyllä se on se oma mies joka vain kiinnostaa, muita miehiä en edes kattele.

        Ja ei mun mielestä avioliitto valassa sanota missään et pettäminen olis muka oikeutettua..siis siinähän nimenomaan luvataan sitoutua vain tähän yhteen ja ainoaan osapuoleen loppuelämäksi eikä siinä puhuta mistään seksikumppanien oikeudellisuudesta!

        Ja sitäpaitsi jos ihminen toista rakastaa niin kyllä se sen kans teoillaan osoittaa eikä loukkaa toista millään tavalla!

        Ei ainakaan mun "avioliittovalassa" sanota kuinka monen kanssa saa peuhata.


    • n 35v

      Minulla on ollut noin 4 kuukauden ajan rakastaja. Olen ollut puolisoni kanssa yhdessä reilut kymmenen vuotta ja suhteemme on todella väljehtynyt, seksi ei ole enää aikoihin tuntunut miltään, eikä tunteikaan pahemmin enää ole, kummankaan puolelta. Miksi sitten emme eroa? Emme tahdo hajottaa kotia pieniltä lapsilta ainakaan tässä vaiheessa, eikä ero ole rahallisestikkaan mahdollista. Elämme suhteessamme kuin sisko ja veli.
      Rakastajani on maailman ihanin rakastaja, seksi hänen kanssaan on todella upeaa ja sitä on tarjolla usein ja kauan. Huonoa omaatuntoa en suostu potemaan, vaan nautin elämästäni täysin rinnoin. Pitkästä aikaa olen onnellinen!

      • hoi omatunto

        olla asiat hyvin kun miehelläsikin on rakastaja vaikkakaan et tiedä sitä,joten tasoissa olette äläkä luovu tavoistasi,koska olet pettäjäluonne ja sellaisena pysytkin.


      • Hoi yksinkertaisuus
        hoi omatunto kirjoitti:

        olla asiat hyvin kun miehelläsikin on rakastaja vaikkakaan et tiedä sitä,joten tasoissa olette äläkä luovu tavoistasi,koska olet pettäjäluonne ja sellaisena pysytkin.

        Ja mikähän mahtaa olla pointtisi ? Mitä haittaa "pettäjäluonne", ovat sellaisia molemmat tai vain toinen, jos elävät tyytyväisinä, onnellisina ja tasapainoisina elämäänsä, tietävät sitten toistensa pettämisistä tai eivät.

        Jos et ole keksinyt maailman pahoista asioista mitään pahempaa, niin ehkä kannattaisi ottaa läpyt pois silmiltä ja ruveta katselemaan ja tutkimaan tarkemmin. Ihmisen omantunnon pitää toimia oman itsetunnon mukaan, jos ei tykkää itestään, ei tykkää kenestäkään muustakaan. 'Pettäjä' hakee, täyttää omat yksityiset tarpeensa siellä, missä saa niile vastakaikua. Väljähtäneet parisuhteet ovat viimeinen paikka muolimassa, missä tietyt tarpeet tyydyttyvät. Silti ne on joskus 'pakko' pitää pystyssä muitten tarpeitten ja vaatimusten takia.


      • Anonyymi

        "suhteemme on todella väljehtynyt, seksi ei ole enää aikoihin tuntunut miltään, eikä tunteikaan pahemmin enää ole"

        Pienet lapset piti kuitenkin näissä olosuhteissa tehdä? Oliko ihan pakko saada sitä jälkikasvua? Hävetä saisit!


    • toinennainenko

      naimisissa olevan miehen rakastaja ja mies pettää vaimoaan minun kanssani. Vaimo ei tiedä minusta. Eikös avoin suhde tarkoita sitä, että molemmat tietävät, että vieraissa käydään, siis aivan avoimesti ja molemmilla on siihen lupa? Minun mielestäni sinäkin vaan petät miestäsi, koska mies ei asiasta tiedä. Eli et elä avoimessa suhteessa.

      • meppis

        Sitähän se avoin suhde juuri tarkoittaa, että molemmat osapuolet tietää, että toisella on myös toinen pano jonka kans käy panemassa mut ku nää niin itseään täynnä olevat ihmiset täällä ovat päättäneet että hehän eivät ole tehneet mitään väärää et tää on avointa suhdetta vaikka tuo mistä täällä nyt koko ajan puhutaan on pettämistä!!

        Siis todellakin avoimen suhteen hyväksyisin kyllä, siinähän kukaan ei tee toisilleen pahaa JOS KAIKKI KERRAN TIETÄVÄT PELISÄÄNNÖT!! Mutta kun nythän näin ei ole, nämä naiset valehtelevat tylysti kumppanilleen ja selittävät sitä itselleen ties millä tavalla että saisivat sen näyttämään oikeutetulta ja jopa normaalilata toiminnalta...VÄÄRIN!!

        Itse en todellaakaan kulje laput silmillä, mutta en vaan voi hyväksyä että kukaan ulkopuolinen mies tulee edes mun pöytään jos olen baarissa..se on vaan sitä rehellisyyttä ja luottamuksen osoittamista toiselle! Hauskaa saa ja pitääkin pitää, mutta muut miehet ei siihen tule väliin sorkkimaan! Mut on kasvatettu yhden miehen naiseks ja koskaan en vois edes kuvitella että pettäisin toista enkä hyväksy sitä myös kumppaniltanikaan.

        Ja sitäpaitsi mitä syitä mulla olis kattoo vieraaseen pöytään kun saan omalta mieheltäni kaiken tarvistsemani? Ei vois muut miehet vähempää kiinnostaa, ei missään milelessä. Kyllä se on se oma kulta paras kulta ja toiseen en vaihtais! =)


      • sartr´e
        meppis kirjoitti:

        Sitähän se avoin suhde juuri tarkoittaa, että molemmat osapuolet tietää, että toisella on myös toinen pano jonka kans käy panemassa mut ku nää niin itseään täynnä olevat ihmiset täällä ovat päättäneet että hehän eivät ole tehneet mitään väärää et tää on avointa suhdetta vaikka tuo mistä täällä nyt koko ajan puhutaan on pettämistä!!

        Siis todellakin avoimen suhteen hyväksyisin kyllä, siinähän kukaan ei tee toisilleen pahaa JOS KAIKKI KERRAN TIETÄVÄT PELISÄÄNNÖT!! Mutta kun nythän näin ei ole, nämä naiset valehtelevat tylysti kumppanilleen ja selittävät sitä itselleen ties millä tavalla että saisivat sen näyttämään oikeutetulta ja jopa normaalilata toiminnalta...VÄÄRIN!!

        Itse en todellaakaan kulje laput silmillä, mutta en vaan voi hyväksyä että kukaan ulkopuolinen mies tulee edes mun pöytään jos olen baarissa..se on vaan sitä rehellisyyttä ja luottamuksen osoittamista toiselle! Hauskaa saa ja pitääkin pitää, mutta muut miehet ei siihen tule väliin sorkkimaan! Mut on kasvatettu yhden miehen naiseks ja koskaan en vois edes kuvitella että pettäisin toista enkä hyväksy sitä myös kumppaniltanikaan.

        Ja sitäpaitsi mitä syitä mulla olis kattoo vieraaseen pöytään kun saan omalta mieheltäni kaiken tarvistsemani? Ei vois muut miehet vähempää kiinnostaa, ei missään milelessä. Kyllä se on se oma kulta paras kulta ja toiseen en vaihtais! =)

        Huomaa, että ne jotka täällä tuomitsevat ovat joko a) nuoria, lapsettomia ja kovin ehdottomia tai sitten b) huonoitsetuntoisia ja mustasukkaisia.

        Ymmärrän hyvin sen, että kun on pieniä lapsia, ei myöskään erota helpolla ensimmäisten ongelmien tullessa. Itse pienen lapsen äitinä tiedän, miten arki muuttuu. Pitkässä liitossa tulee myös väistämättä väljähtymistä ja on pikemminkin normaalia kuin epänormaalia, että katselee muualle. Mielestäni olisi ihan tervettä, että kumpikin puoliso saa toteuttaa itseään ja hakea hyväksyntää ja ihailluksi tulemisen tunnetta muualta. Me olemme tästä jo puhuneet ja kumpikin pitää sitä hyvänä ideana, sitte kun sen aika on. Emme missään nimessä halua rikkoa lapsemme perhettä ja meillä on todella mukavaa yhdessä. Seksi toisen kanssa kuitenkin piristää - MYÖS omaa parisuhdetta.

        Toinen asia. Kumppanille ei missään tapauksessa kerrota, jos on rakastaja olemassa. Miksi loukata toista? Miksi aiheuttaa paha mieli toiselle ja ruokkia ajatuksia vaikka sille olisi annettu lupa?

        Kolmas asia. Ymmärrän hyvin myös sen, että pidetään rakastajaa salassa. Me elämme vain kerran ja jos suhteessa muut asiat toimii ja on rakkautta, mutta seksi mättää niin miksi ei korjaisi sitä rakastajan avulla. Kun molemmat on tyytyväisiä, myös perhe voi hyvin.

        Onneksi asenteet ovat muuttumassa ja ihmiset ajattelevat jo järkevämmin. Ketään ei voi omistaa eikä pitäisikään voida.

        Suosittelen asiasta kiinnostuneita lukemaan Sartréta:

        "Kahden vapaan yksilön välisessä suhteessa tulee väistämättä ongelmia. Rakkauden kohde on vapaa yksilö, joka on kaikessa vapaudessaan päättänyt rakastavansa. Tämä tuntuu liian sattumanvaraiselta ja siitä seuraa halu supistaa toisen vapautta, niin että rakkaus olisi välttämätöntä, eikä vapaa valinta. Eihän ole mitään takeita, että rakastettu rakastaisi myös tulevaisuudessa. Sehän on vain valinta, jota voi muuttaa. Rakkauden yleisesti ajatellaan vaativan kummaltakin osapuolelta uhrauksia: molemmat supistavat omaa vapauttaan vähän, niin että rakkaus onnistuisi. Sanaton sopimus: lupaan rakastaa sinua, jos sinä rakastat minua. Sartren mukaan tämä on kuitenkin vain itsepetosta, koska vapaudesta ei voi luopua koskaan. Samaa itsepetosta on kaikki ”ennustettava vapaus”.


      • Alkaa helpottaa
        sartr´e kirjoitti:

        Huomaa, että ne jotka täällä tuomitsevat ovat joko a) nuoria, lapsettomia ja kovin ehdottomia tai sitten b) huonoitsetuntoisia ja mustasukkaisia.

        Ymmärrän hyvin sen, että kun on pieniä lapsia, ei myöskään erota helpolla ensimmäisten ongelmien tullessa. Itse pienen lapsen äitinä tiedän, miten arki muuttuu. Pitkässä liitossa tulee myös väistämättä väljähtymistä ja on pikemminkin normaalia kuin epänormaalia, että katselee muualle. Mielestäni olisi ihan tervettä, että kumpikin puoliso saa toteuttaa itseään ja hakea hyväksyntää ja ihailluksi tulemisen tunnetta muualta. Me olemme tästä jo puhuneet ja kumpikin pitää sitä hyvänä ideana, sitte kun sen aika on. Emme missään nimessä halua rikkoa lapsemme perhettä ja meillä on todella mukavaa yhdessä. Seksi toisen kanssa kuitenkin piristää - MYÖS omaa parisuhdetta.

        Toinen asia. Kumppanille ei missään tapauksessa kerrota, jos on rakastaja olemassa. Miksi loukata toista? Miksi aiheuttaa paha mieli toiselle ja ruokkia ajatuksia vaikka sille olisi annettu lupa?

        Kolmas asia. Ymmärrän hyvin myös sen, että pidetään rakastajaa salassa. Me elämme vain kerran ja jos suhteessa muut asiat toimii ja on rakkautta, mutta seksi mättää niin miksi ei korjaisi sitä rakastajan avulla. Kun molemmat on tyytyväisiä, myös perhe voi hyvin.

        Onneksi asenteet ovat muuttumassa ja ihmiset ajattelevat jo järkevämmin. Ketään ei voi omistaa eikä pitäisikään voida.

        Suosittelen asiasta kiinnostuneita lukemaan Sartréta:

        "Kahden vapaan yksilön välisessä suhteessa tulee väistämättä ongelmia. Rakkauden kohde on vapaa yksilö, joka on kaikessa vapaudessaan päättänyt rakastavansa. Tämä tuntuu liian sattumanvaraiselta ja siitä seuraa halu supistaa toisen vapautta, niin että rakkaus olisi välttämätöntä, eikä vapaa valinta. Eihän ole mitään takeita, että rakastettu rakastaisi myös tulevaisuudessa. Sehän on vain valinta, jota voi muuttaa. Rakkauden yleisesti ajatellaan vaativan kummaltakin osapuolelta uhrauksia: molemmat supistavat omaa vapauttaan vähän, niin että rakkaus onnistuisi. Sanaton sopimus: lupaan rakastaa sinua, jos sinä rakastat minua. Sartren mukaan tämä on kuitenkin vain itsepetosta, koska vapaudesta ei voi luopua koskaan. Samaa itsepetosta on kaikki ”ennustettava vapaus”.

        KIITOS sinä ihana ihminen !


      • meppis
        Alkaa helpottaa kirjoitti:

        KIITOS sinä ihana ihminen !

        Menkää pettäjien palstoille älkääkä tänne tulko kehumaan miten teillä on muka avoin suhde..sitähän se ei todellakaan ole, se lienee nyt jo kaikille selvä asia! Ja varmaan PETTÄJIEN palstoilla teitä ymmärrettäis myös enemmän,nyt kun tääl tuntuu porukka pitkälti tuomitsevan teidät juuri sen takia että olette PETTÄJIÄ!!! Se ei ole missään tapauksessa hyväksyttävää, vaikka kuinka yrittäisitte sitä miten päin selittää..petos on petos niin se vaan on ja en todellakaan ymmärrä miten voitte tehdä noin omille puolisoillenne ja vielä selitellä sitä että "minulla on oikeus kun.." HÄVETKÄÄ!! Kenelläkään ei ole mitään oikeutta pettää kumppaniaan, ettekä todellakaan ole kumppanienne rakkauden arvoisia ja toivon todella että kuimppaninne saavat vielä tuon selville ja jättävät teidät siihen paikkaan sillä te ette ole teoillanne ansainnut puolisonne rakkautta teitä kohtaan!

        Itse en voisi koskaan olla noin julma puolisoani kohtaan, tuo on julminta mitä ihminen voi toiselle tehdä..repiä toisen sydän julmasti kahtia teoillaan ja sit vielä yrittää selvittää et eihän tässä nyt ole ensinnäkään mitään väärää tapahtunut..hohhoi!


      • Prkl !
        meppis kirjoitti:

        Menkää pettäjien palstoille älkääkä tänne tulko kehumaan miten teillä on muka avoin suhde..sitähän se ei todellakaan ole, se lienee nyt jo kaikille selvä asia! Ja varmaan PETTÄJIEN palstoilla teitä ymmärrettäis myös enemmän,nyt kun tääl tuntuu porukka pitkälti tuomitsevan teidät juuri sen takia että olette PETTÄJIÄ!!! Se ei ole missään tapauksessa hyväksyttävää, vaikka kuinka yrittäisitte sitä miten päin selittää..petos on petos niin se vaan on ja en todellakaan ymmärrä miten voitte tehdä noin omille puolisoillenne ja vielä selitellä sitä että "minulla on oikeus kun.." HÄVETKÄÄ!! Kenelläkään ei ole mitään oikeutta pettää kumppaniaan, ettekä todellakaan ole kumppanienne rakkauden arvoisia ja toivon todella että kuimppaninne saavat vielä tuon selville ja jättävät teidät siihen paikkaan sillä te ette ole teoillanne ansainnut puolisonne rakkautta teitä kohtaan!

        Itse en voisi koskaan olla noin julma puolisoani kohtaan, tuo on julminta mitä ihminen voi toiselle tehdä..repiä toisen sydän julmasti kahtia teoillaan ja sit vielä yrittää selvittää et eihän tässä nyt ole ensinnäkään mitään väärää tapahtunut..hohhoi!

        Kiesus prkl ! Ota läpyt pois silmiltäsi ja avaa ne. Jos "tuo on julminta ..." niin maailmasta sinä et tiedä / ymmärrä yyyhtäään mitään. Etkä parisuhteestakaan, jossa tehdään niin paljon pahaa ja väärää rakastamisen nimissä, että ulkopuoliset suhteet ovat itse asiassa ihan pelkkää hyvää ihmissielulle. Pahinta lajia pettämistä on pettää itseään.


      • Madame Bovary
        sartr´e kirjoitti:

        Huomaa, että ne jotka täällä tuomitsevat ovat joko a) nuoria, lapsettomia ja kovin ehdottomia tai sitten b) huonoitsetuntoisia ja mustasukkaisia.

        Ymmärrän hyvin sen, että kun on pieniä lapsia, ei myöskään erota helpolla ensimmäisten ongelmien tullessa. Itse pienen lapsen äitinä tiedän, miten arki muuttuu. Pitkässä liitossa tulee myös väistämättä väljähtymistä ja on pikemminkin normaalia kuin epänormaalia, että katselee muualle. Mielestäni olisi ihan tervettä, että kumpikin puoliso saa toteuttaa itseään ja hakea hyväksyntää ja ihailluksi tulemisen tunnetta muualta. Me olemme tästä jo puhuneet ja kumpikin pitää sitä hyvänä ideana, sitte kun sen aika on. Emme missään nimessä halua rikkoa lapsemme perhettä ja meillä on todella mukavaa yhdessä. Seksi toisen kanssa kuitenkin piristää - MYÖS omaa parisuhdetta.

        Toinen asia. Kumppanille ei missään tapauksessa kerrota, jos on rakastaja olemassa. Miksi loukata toista? Miksi aiheuttaa paha mieli toiselle ja ruokkia ajatuksia vaikka sille olisi annettu lupa?

        Kolmas asia. Ymmärrän hyvin myös sen, että pidetään rakastajaa salassa. Me elämme vain kerran ja jos suhteessa muut asiat toimii ja on rakkautta, mutta seksi mättää niin miksi ei korjaisi sitä rakastajan avulla. Kun molemmat on tyytyväisiä, myös perhe voi hyvin.

        Onneksi asenteet ovat muuttumassa ja ihmiset ajattelevat jo järkevämmin. Ketään ei voi omistaa eikä pitäisikään voida.

        Suosittelen asiasta kiinnostuneita lukemaan Sartréta:

        "Kahden vapaan yksilön välisessä suhteessa tulee väistämättä ongelmia. Rakkauden kohde on vapaa yksilö, joka on kaikessa vapaudessaan päättänyt rakastavansa. Tämä tuntuu liian sattumanvaraiselta ja siitä seuraa halu supistaa toisen vapautta, niin että rakkaus olisi välttämätöntä, eikä vapaa valinta. Eihän ole mitään takeita, että rakastettu rakastaisi myös tulevaisuudessa. Sehän on vain valinta, jota voi muuttaa. Rakkauden yleisesti ajatellaan vaativan kummaltakin osapuolelta uhrauksia: molemmat supistavat omaa vapauttaan vähän, niin että rakkaus onnistuisi. Sanaton sopimus: lupaan rakastaa sinua, jos sinä rakastat minua. Sartren mukaan tämä on kuitenkin vain itsepetosta, koska vapaudesta ei voi luopua koskaan. Samaa itsepetosta on kaikki ”ennustettava vapaus”.

        Kirjilija Simone de Beauvoir kärsi mielettömästi "ihanan" Sartrensa pettämisistä, joita tämä julkkismies ei tod peitellyt! Lähtikö filosofin filosofointi omista tarkoitusperistä? Filosofia pyhittää omat teot?


    • Aviovaimo

      >Miehesi pitäisi tietää ,että hänen naisestaan on tullut TOISTEN LUMPPU.. Sinuna jakorasia kertoisin miehellesi
      ,että olet sortunut toisten miesten jakorasiaksi ja antaisit miehesi valita mitä tekee.Normaali mies
      potkisi sinut pellolle..Toivottavasti et tuonut tauteja miehellesi...

      • yksvaannainen

        meil on avoin suhde ja on kummallakin seksiä tahollaan toisen kanssa...aina välillä. kyllähän siinä tunteitakin toki liikkuu paljon välillä mutta onko se rakastumista, ehkä se on ihastumista. Kiva on silti olla omankin kullan kanssa ja jotenkin sitten kun välillä on toisen kanssa niin siihen omaan elämään palaaminen on ihan mukavaa. näin se on molemminpuolin ja ketään ei siis petetä.
        se ei mielestäni ole avoin suhde jossa toista petetään mutta en lähde syyllistämään ketään...nykyään tuo pienen vipinän pitäminen liiton ulkopuolisen henkilön kanssa taitaa olla aika yleistä. kaikista ei ole avoimesti tekemään eikä kaikki kestä sitä että puoliso haluaisi myös jotain muuta kun sitä omaa ukkoaan tai akkaansa.
        ei kai se vehje siitä kulu jos sitä joskus jollekin muullekin vähän antaa.


    • liikkiö

      " Olen avoin ihminen ja koen olevani välillä liian kahlittu ja kaavoihin kangistunut."
      Ethän sinä mikään avoin ihminen ole, kun kerran panet muita miehesi selkäsi takana. On aivan eri asia sopia että voi olla rakastajia kuin teeskennellä uskollista ja pettää. Kerro sille miehellesi mikä on homman nimi ja kehoita häntäkin asiaa miettimään. Pettäminen on keskenkasvuisten itsekkäiden kusipäiden hommaa ja helvetin loukkaavaa petettyä kohtaan. Se ei ole mikään puolustus että petetty ei tiedä, ihan samalla tavalla se on loukkaavaa esim. puhua läheisestään pahaa ja ilkkuen naureskella hänelle ja puolustella sitä sillä ettei hän tiedä

      • Kalteritango

        Jäikö lukematta "sartr'e':n kommentti. - Miehellehän voi kertoa aivan kaikki maailman ja omat asiansa kun ei tarvitse pelätä, että tulee kuula kalloon ja puukko kylkeen.

        Pahinta pettämistä onkin juuri tuo: "... puhua läheisestään pahaa ja ilkkuen naureskella ...". Ja siinä miehet ovat maailmanmestareita. Niillä on ego ja itsetunto niin vähissä, että koettavat suurentaa sitä kumppania, läheisintä ihmistä, mollaamalla, arvostelemalla, vähättelemällä ... Se kun on luvallista toimintaa omaisuudeksi luettavalle. - Oletan, että sun mielestä em. ei ole "keskenkasvuista ja kusipäistä".

        Minäkin olen avoin - joka paikassa muualla paitsi en siinä huushollissa, missä se mieäs asuu.


      • meppis
        Kalteritango kirjoitti:

        Jäikö lukematta "sartr'e':n kommentti. - Miehellehän voi kertoa aivan kaikki maailman ja omat asiansa kun ei tarvitse pelätä, että tulee kuula kalloon ja puukko kylkeen.

        Pahinta pettämistä onkin juuri tuo: "... puhua läheisestään pahaa ja ilkkuen naureskella ...". Ja siinä miehet ovat maailmanmestareita. Niillä on ego ja itsetunto niin vähissä, että koettavat suurentaa sitä kumppania, läheisintä ihmistä, mollaamalla, arvostelemalla, vähättelemällä ... Se kun on luvallista toimintaa omaisuudeksi luettavalle. - Oletan, että sun mielestä em. ei ole "keskenkasvuista ja kusipäistä".

        Minäkin olen avoin - joka paikassa muualla paitsi en siinä huushollissa, missä se mieäs asuu.

        Kyllä se vaan niin on, et ei tervejärkinen ihminen joka todella rakastaa kumppaniaan täydestä sydämestä petä toista!! Itse olen pitkän ajan ollut parisuhteessa ja voin sanoa et eipä tulis kuuloonkaan lähteä tuommoisille vesille! Niin alhaiselle tasolle en vaivu, että alkaisin toista pettämään ja sitten vielä koittaisin saada muilta ihmisiltä ymmärrystä asiaan, että "ethän sinä mitään väärää tee, jatka ihmeessä, mieheshän siinä sika on"!! Ja katin kontit!!

        Tuntuu vaan et nykypäivänä ei enää aitoa, yhteen ihmiseen sitoutuvaa ihmistä tunnu löytyvän ku monet on juuri tuolla asenteella liikkeellä, et "onhan mulla oikeus ku mies on niin huono sängyssä!" Se ei vaan mene niin!! Mikään, toistan ei mikään oikeuta pettämään toista ja toivoisin nyt edes et ihmisillä olis sen verran järkee et jos niin tekevät niin jättäisivät ainakin sillä asialla kehumisen pois ja olisivat hyvin hiljaa ja häpeäisivät tekojaan..ja kun kerran sen teon olis tehny ni tulis sitte viimeistään siinä vaiheessa järkiinsä ja lopettais kyseisen homman!

        Itse olen (onneks) niin hyvässä parisuhteessa, et kummallakaan ei ole pienintäkään tarvetta loukata toista noin julmasti ja verisesti, se ollaan puhuttu alusta asti selväks et jos kerran pettää ni se loppuu siihen! Molemmat onneks samoilla linjolla ni on helppo olla itsekin kun tietää et kummallakin sama arvostus aitoa rakkauteen perustuvaa parisuhdetta kohtaan eikä niin et tehtäis rakkaudesta julmaa pilaa niinkuin täällä nää muutamat naiset näyttää tekevän..


      • Usko sinä vaan
        meppis kirjoitti:

        Kyllä se vaan niin on, et ei tervejärkinen ihminen joka todella rakastaa kumppaniaan täydestä sydämestä petä toista!! Itse olen pitkän ajan ollut parisuhteessa ja voin sanoa et eipä tulis kuuloonkaan lähteä tuommoisille vesille! Niin alhaiselle tasolle en vaivu, että alkaisin toista pettämään ja sitten vielä koittaisin saada muilta ihmisiltä ymmärrystä asiaan, että "ethän sinä mitään väärää tee, jatka ihmeessä, mieheshän siinä sika on"!! Ja katin kontit!!

        Tuntuu vaan et nykypäivänä ei enää aitoa, yhteen ihmiseen sitoutuvaa ihmistä tunnu löytyvän ku monet on juuri tuolla asenteella liikkeellä, et "onhan mulla oikeus ku mies on niin huono sängyssä!" Se ei vaan mene niin!! Mikään, toistan ei mikään oikeuta pettämään toista ja toivoisin nyt edes et ihmisillä olis sen verran järkee et jos niin tekevät niin jättäisivät ainakin sillä asialla kehumisen pois ja olisivat hyvin hiljaa ja häpeäisivät tekojaan..ja kun kerran sen teon olis tehny ni tulis sitte viimeistään siinä vaiheessa järkiinsä ja lopettais kyseisen homman!

        Itse olen (onneks) niin hyvässä parisuhteessa, et kummallakaan ei ole pienintäkään tarvetta loukata toista noin julmasti ja verisesti, se ollaan puhuttu alusta asti selväks et jos kerran pettää ni se loppuu siihen! Molemmat onneks samoilla linjolla ni on helppo olla itsekin kun tietää et kummallakin sama arvostus aitoa rakkauteen perustuvaa parisuhdetta kohtaan eikä niin et tehtäis rakkaudesta julmaa pilaa niinkuin täällä nää muutamat naiset näyttää tekevän..

        En nyt jaksa käydä textejäsi läpi, oisiko siellä jossain ikä. Mutta eläpä vielä eteenpäin, katsele avoimin silmin ja varsinkin mielin, ja kuuntele. Kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää, ihmiset 'piilottelevat' ties vaikka mitä toisen puolesta luullen sitä suureksi 'rakkaudeksi'.

        Ole onnellinen, jos sinulla on parisuhteessasi kaikki hyvin mutta älä tyrkytä tapojasi täällä tai missään, kun kaikilla ei ole enää vaaleanpunaista harsoa silmien ja mielen peittona. Kun se on poistettu, tavalla tai toisella, täytyy hakea ne tiet, joita kulkemalla saa edes joskus sitä s-n 'rakkauta', mitä ilman täällä ei kuulema pärjää eikä tule toimeen.


      • meppis
        Usko sinä vaan kirjoitti:

        En nyt jaksa käydä textejäsi läpi, oisiko siellä jossain ikä. Mutta eläpä vielä eteenpäin, katsele avoimin silmin ja varsinkin mielin, ja kuuntele. Kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää, ihmiset 'piilottelevat' ties vaikka mitä toisen puolesta luullen sitä suureksi 'rakkaudeksi'.

        Ole onnellinen, jos sinulla on parisuhteessasi kaikki hyvin mutta älä tyrkytä tapojasi täällä tai missään, kun kaikilla ei ole enää vaaleanpunaista harsoa silmien ja mielen peittona. Kun se on poistettu, tavalla tai toisella, täytyy hakea ne tiet, joita kulkemalla saa edes joskus sitä s-n 'rakkauta', mitä ilman täällä ei kuulema pärjää eikä tule toimeen.

        Eipä ole kuule mun iästä tää mielipide kiinni, niinkuin jo sanoin niin aika paljon on jo tullut nähtyä elämää ja koettua jos mitäkin mutta siinä en ole koskaan lipsunut periaatteistani että pettäjäksi en rupea! Ei silloin kannata olla sellaisen ihmisen kanssa jos rakastaa toista niin vähän et kykenee jopa pettämään häntä julmimmalla mahdollisella tavalla..sillä petosta ei saa mitenkään hyväks asiaks vaik tääl kuinka sitä on yritetty tosiaan et on oikeus koska...sellaista oikeutta ei vaan yksinkertaisesti ole jos toinen ei asiasta tiedä mitään!! Mut jos molemmat tietää ja molemmille se on ihan ok niin eihän siinä silloin mitä..

        Musta ainakin tuntuis tosi pahalta jos kuulisin et kumppanini olis pettänyt mua ja vielä pahempi siitä tilanteesta tulis jos yrittäis alkaa selittämään et ei hän halua mitenkään loukata mutta kun...

        Ja en todellakaa kulje vaaleanpunaiset silmälasit silmillä, mut musta löytyy sen verran kyllä luonnetta et osaan ja sanon varmasti toiselle ei jos joku edes uskaltais tulla ehdottamaan seksisuhdetta mulle..sinkkuna se toki on sallittua ja jne mut ei missään tapauksessa kuulu parisuhteeseen jossa molemmat kunnioittaa ja arvostaa toista koko sydämestään. Näin se vaan on enkä mielipidettäni tästä muuta..

        Ja sitäpaitsi täällä on jokaisella sananvapaus, kaikki saa täällä kertoa rehellisesti oman mielipiteensä ja ajatuksiaan asiasta. Ja jos et sitä kestä ni ei sit varmaan kannata tulla tänne enää lukemaan näitä kommentteja.


      • Uskon asia ?
        meppis kirjoitti:

        Eipä ole kuule mun iästä tää mielipide kiinni, niinkuin jo sanoin niin aika paljon on jo tullut nähtyä elämää ja koettua jos mitäkin mutta siinä en ole koskaan lipsunut periaatteistani että pettäjäksi en rupea! Ei silloin kannata olla sellaisen ihmisen kanssa jos rakastaa toista niin vähän et kykenee jopa pettämään häntä julmimmalla mahdollisella tavalla..sillä petosta ei saa mitenkään hyväks asiaks vaik tääl kuinka sitä on yritetty tosiaan et on oikeus koska...sellaista oikeutta ei vaan yksinkertaisesti ole jos toinen ei asiasta tiedä mitään!! Mut jos molemmat tietää ja molemmille se on ihan ok niin eihän siinä silloin mitä..

        Musta ainakin tuntuis tosi pahalta jos kuulisin et kumppanini olis pettänyt mua ja vielä pahempi siitä tilanteesta tulis jos yrittäis alkaa selittämään et ei hän halua mitenkään loukata mutta kun...

        Ja en todellakaa kulje vaaleanpunaiset silmälasit silmillä, mut musta löytyy sen verran kyllä luonnetta et osaan ja sanon varmasti toiselle ei jos joku edes uskaltais tulla ehdottamaan seksisuhdetta mulle..sinkkuna se toki on sallittua ja jne mut ei missään tapauksessa kuulu parisuhteeseen jossa molemmat kunnioittaa ja arvostaa toista koko sydämestään. Näin se vaan on enkä mielipidettäni tästä muuta..

        Ja sitäpaitsi täällä on jokaisella sananvapaus, kaikki saa täällä kertoa rehellisesti oman mielipiteensä ja ajatuksiaan asiasta. Ja jos et sitä kestä ni ei sit varmaan kannata tulla tänne enää lukemaan näitä kommentteja.

        Hah ! No kuule niii-in, mullakin on sananvapaus. Laskepa monta riviä olet paasannut omaa uskontoasi eikä siitä mikään maailman asia kuitenkaan miksikään muutu. Ei pahalla mutta kuitenkin.


      • meppis
        Uskon asia ? kirjoitti:

        Hah ! No kuule niii-in, mullakin on sananvapaus. Laskepa monta riviä olet paasannut omaa uskontoasi eikä siitä mikään maailman asia kuitenkaan miksikään muutu. Ei pahalla mutta kuitenkin.

        Enhän mä nyt mistään uskonnosta täällä puhu, vaan siitä et mun moraali ei antais tuommoiseen mahdollisuutta. En vois ikinä antaa itelleni anteeks jos koskaan noin menisin tekemään toiselle. JA jokaisella se moraali on varmaan sit erilainen mut olkoon se moraali mikä hyvänsä ni ei se silti tee sallituks pettämistä..niin se vaan on ja niin sen kuuluukin mennä.

        Itse ainakin toimisin niin, et jos alkais tulee ongelmia sänkypuolella niin silloin siitä asiasta puhuttais avoimesti ja yritettäis löytää sellainen ratkaisu yhdessä et se ongelma korjaantuisi eikä suinkaan niin et sit lähdettäis heti ettii sitä nautintoa muualta. Se jos mikä ei kuulu rakastavaan parisuteeseen et lähdetään ettii nautintoa toisen ihmisen luota..ja tää ei todellakaan ole mikään uskontoasia vaan ihan puhtaasti mun oma mielipide ja mun moraali sanoo näin, ei mikään uskonto! Vaikka tietysti kyllähän sekin sanoo noin mut se nyt ei mua sinällään kiinnosta.

        Niin, sulla on sananvapaus ja mulla on sananvapaus eli mul on ihan samalla tavalla oikeus tuomita täällä näiden muutamien ihmisen teot ku sulla oikeus puolustaa heitä..eihän siinä mitä.

        Ja edelleen, tää on avoimen suhteen palsta eikä pettäjien..eli ei varmaa yllätys et tääl moni tuomitsee näiden naisten toiminnan, jos menisivät pettäjien palstoille ni sieltä varmaan sais jopa ymmärrystä teoilleen..


      • Villi & vapaa
        meppis kirjoitti:

        Enhän mä nyt mistään uskonnosta täällä puhu, vaan siitä et mun moraali ei antais tuommoiseen mahdollisuutta. En vois ikinä antaa itelleni anteeks jos koskaan noin menisin tekemään toiselle. JA jokaisella se moraali on varmaan sit erilainen mut olkoon se moraali mikä hyvänsä ni ei se silti tee sallituks pettämistä..niin se vaan on ja niin sen kuuluukin mennä.

        Itse ainakin toimisin niin, et jos alkais tulee ongelmia sänkypuolella niin silloin siitä asiasta puhuttais avoimesti ja yritettäis löytää sellainen ratkaisu yhdessä et se ongelma korjaantuisi eikä suinkaan niin et sit lähdettäis heti ettii sitä nautintoa muualta. Se jos mikä ei kuulu rakastavaan parisuteeseen et lähdetään ettii nautintoa toisen ihmisen luota..ja tää ei todellakaan ole mikään uskontoasia vaan ihan puhtaasti mun oma mielipide ja mun moraali sanoo näin, ei mikään uskonto! Vaikka tietysti kyllähän sekin sanoo noin mut se nyt ei mua sinällään kiinnosta.

        Niin, sulla on sananvapaus ja mulla on sananvapaus eli mul on ihan samalla tavalla oikeus tuomita täällä näiden muutamien ihmisen teot ku sulla oikeus puolustaa heitä..eihän siinä mitä.

        Ja edelleen, tää on avoimen suhteen palsta eikä pettäjien..eli ei varmaa yllätys et tääl moni tuomitsee näiden naisten toiminnan, jos menisivät pettäjien palstoille ni sieltä varmaan sais jopa ymmärrystä teoilleen..

        Mitäpä jos juttelisit seuraavaksi aiheesta sen puoliskosi kanssa. Amen.


    • bla_

      Avoin suhde on siis täysin sitä että toisen luottamusta ei petetä.. Eli siis että ollaan yhdessä tuumin tehty pelisäännöt selviksi ja kumpikin voi luottaa siihen että toinen pitäytyy sovitussa..

      Juurikaan tuollain miten alkuperäinen toimii, ei avoimessa suhteessa voi toimia.. :( Luottamus suhteen toiseen osapuoleen on se kaiken a ja o, sitten kun se on saatu, voi mikä tahansa hyvä suhde toimia!! JOS kummatkin sitä haluaa..

    • palsta..

      Tämä ei todellakaan kuulu otsikon "avoimet suhteet"-alle, vaan "uskottomuus"-palstalle.

    • Susupussukka

      Rakastaja, enkä vaihtaisisi pois.

    • Anonyymi

      Kohta on taas moraalinvartijat käsiryysyssä, rakentakaa itsellenne ihan oma elämä mihin keskittyä tai menkää töihin, toisilla tuntuu olevan ihan liikaa vapaa-aikaa. Semmosilta pitäis ottaa tuet pois niin luulisi löytyvän nopeasti oikeasti hyödyllistä tekemistä.

      • Anonyymi

        Ole hyödyksi itsellesi.


    • Anonyymi

      Olen 43-vuotias nainen.
      Ensimmäisen rakastajan mieheni hommasi minulle 21vuotta sitten hänen oman hyvän kaverinsa.
      Olen ollut seksisuhteessa häneen koko tämän 21vuotta.
      Olemme kolmistaan mieheni ollessa paikalla muuten rakastajan kanssa kaksistaan.
      Mies oli sinkku kun aloimme ja on ollut Joopa aviossa ja siitä huolimatta seksi luistaa hyvin.
      Seksiä harrastamme eniten meillä.
      Tämä rakastaja on meillä noin 4--10 yötä kuukaudessa ja nukumme kaikki samassa sängyssä ja panevat yhdessä ja vuorotellen.
      Saan olla muidenkin miesten kanssa mutta minun täytyy kertoa miehelleni siitä.
      Puhumme toki seksistämme myös vaikka olemme olleet kimpasssakin.

    • Anonyymi

      Kalumies

    • Anonyymi

      En hyväksyisi itsellä enkö toisella.

      -nainen

    • Anonyymi

      Kuvaamasi kuvio ei ole avoin suhde vaan pettämistä ihan puhtaasti.

      Pistä suhteesi poikki, koska tuo sinun touhusi on syvästi haavoittavaa.

    • Anonyymi

      Haet vain ilusiota.Tunusta asiasi miehelle katso kuinka käy.Et kunioita miestäsi avioliitosi voi huonosti.Miksi et eroa? Jäät lopulta kiinni koko homastasi.

    • Anonyymi

      Tuli rakastaja raju, silloin lähti taju. Lumet suli, pulipuli.

    • Anonyymi

      Luulenpa yksinäiset keksii noita jutuja kirjotuksia.Ei ole vaimoa.Ei ole aviomiestä.Ei seurustelu suhdetta.Elävät mielikuvitus suhteissa ja mielikuvitus panemisisa.

    • Anonyymi

      Olet hyi.

    • Anonyymi

      Jokainen tyylillään, mutta yksi suurimmista eron syistä on tämä. Ymmärrän, kun olen ko asian itse kokenut. Tiedän mitä salailu aiheuttaa..... se henkinen pettäminen on paljon pahempaa, kuin vehkeiden yhteen hankaaminen ja se henkinen petos sen eron lopulta aiheuttaa. Näin meilläkin meni. Miehellä siis oli sutinaa, mitä ei tunnustanut, vaikka suoraan kysyin.

      Jos seksiä pitää jossain muualla etsiä, niin peilistä voi sitä syyllistä etsiä. Jos sitä ei sieltä löydy, niin avoin keskustelu kumppanin kanssa tai ero..... siinä on 2 vaihtoehtoa.

      Pettäminen on aina pettämistä..... turhan korea sana tämä rakastaja(-tar).

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe