Lahti-2001 suomalaiset tehtiin..

syntpukki

Suomalaista tehtiin tarkoituksellisesti syntipukki Lahdessa 2001 jotta todella suuri dopingskandaali
saatiin peiteltyä. Norjalaiset vihjasivat doping-tarkastajille hermohessistä josta suomen hiihtäjät
jäivät kiinni ja doping-teisteistä ei lainkaan julkaistu epo-tuloksia koska melkein kaikki mitalistit olisivat
jääneet kiinni..

Tuolloin FIS:ssä oli pääasiassa Norjalaisia ja Ruotsalaisia johtotehtävissä, jotka peittelivät
todellista skandaalia..

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1934172

..ja Suomen tiedostusvälineet menivät halpaan ja alkoivat kuuluisan Kyrö-jahdin...

..tässä seuraavassa linkissä on Lahden 2001 mitalistit, josta näkyy miten Norjalaiset ja Ruotsalaiset
ottivat suurimman osan mitaleista..

http://fi.wikipedia.org/wiki/Hiihdon_maailmanmestaruuskilpailut_2001

13

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+19

      Väkivalloin Norskit kävivät piikittämässä Kuitusta, Myllylää, Isometsää, Jauhoa, Kirvesniemeä ja Immosta. Ymmärrän sen vielä että isot Norjalaiset saivat väkivalloin piikitettyä Jauhoa ja Kuitusta mutta miten helskútissa nämä Suomen rehelliset karpaasit eivät lyöneet turpaan Norskeja kun he väkisin Hemohessiä (ja myös EPOa) suomen puhtaisiin urhelijoihin piikittivät.

      • 38355478

        oon seurannut urheilua tuollaiset 30 vuotta ja kaikki käyttää ja tyhmät jää kiinni. Myllylä voitti 99 liian paljon norskien mielestä ja 2001 tui käry ja aika monelle. Sitten 2002 kärysi vielä Muehlegg. Norskeille oli liian kova paikka että muut juhlivat. Suomalaiset ovat tyhmiä kun eivät ole aikaisemmin varmistaneet paikkoja kv-liittojen johdossa. Norjalaiset hallitsevat hiihtoliittoa ja ruotsalaisetkin osaavat puukottaa selkään. Aikoinaan Nurmi suljettiin Los Angelesin maratonilta ruotsalaisen toimesta kun oli muka ammattilainen. Kysymys kuuluu että miksi suomalaiset ei ole tuolla liitossa huutamassa että hurrit ja turskat turpa kiinni. Ehkä suomalaiset poliitikot sekä urheilujohtajat ovat lampaita ja OK ja kv-liitot juottavat ja syöttävät niitä vain sen takia että osaavat lampaat pitää turpansa kiinni ja hakematta mitään kunnon kv-paikkoja mistään liitoista. Suomessa osataan lähinnä pilata olympiamenestys. Jätetään Multala kotiin ja pieleen menee, majoitetaan joukkue miten sattuu (torino) luvataan rikalalle paikka ja ei lähetetä jne. Näyttää olevan että jos on pienet resurssit niin vielä useammat johtaja osaavat sotkea kaiken kun joku veljen kummin kaiman pitää päästä kisoihin eikä se suurin suosikki.


    • arvailla voi

      Osaa olla niin rehellinen, vaikka asia kohdistuisi omaa maataan vastaan, mutta vain suomalainen osaa olla niin nynny, jos pitäisi paljastaa muiden maiden urheilijoista ikäviä asioita.

      Tottakai Swedut ja Norskit peittelivät omien aineiden käyttöä suuntaamalla huomion suomalaisten aineasioihin. Tiesivät, etteivät omat aineet näy vielä testeissä. Nämä länsinaapurimme ovat vuoren varmasti syyllistyneet itsekin dopingiin kuten kaikki muutkin maat ja toivon, että siinä yli 30:n joukossa olisi rutkasti Ruotsalaisia ja Norjalaisia eikä vain...no jätänpä sanomatta
      Saas nähdä, milloin selviää, mistä maista ja keitä on kiinni jäänyt.

      • 12+9

        "Nämä länsinaapurimme ovat vuoren varmasti syyllistyneet itsekin dopingiin"

        Heheheehe...TOTUUS ON ETTÄ SUOMALAISET OVAT SYYLLISTYNEET DOPINGIIN, Norjalaiset ja Ruotsalaiset eivät ole syyllistyneet dopingiin. Oletko muuten koskaan kuullut länsimaisen oikeuskäytännön yhtä tärkeintä periaatetta "syytön kunnes toisin todistetaan"


      • URHEILU-TIETÄJÄ*
        12+9 kirjoitti:

        "Nämä länsinaapurimme ovat vuoren varmasti syyllistyneet itsekin dopingiin"

        Heheheehe...TOTUUS ON ETTÄ SUOMALAISET OVAT SYYLLISTYNEET DOPINGIIN, Norjalaiset ja Ruotsalaiset eivät ole syyllistyneet dopingiin. Oletko muuten koskaan kuullut länsimaisen oikeuskäytännön yhtä tärkeintä periaatetta "syytön kunnes toisin todistetaan"

        Norjalaiset ovat syyllistyneet!

        100% faktiset veriarvoseurannat todistivat tämän jo vuonna 2000! FIS ei ole vain edes yrittänyt tehdä mitään! Miksihän ei?


      • hohhhhooohooo
        URHEILU-TIETÄJÄ* kirjoitti:

        Norjalaiset ovat syyllistyneet!

        100% faktiset veriarvoseurannat todistivat tämän jo vuonna 2000! FIS ei ole vain edes yrittänyt tehdä mitään! Miksihän ei?

        Suomennamme edellisen kirjoittajan "faktat"

        100% faktiset veriarvoseurannat= Huhuja ja Suomalaisten yritys peitellä omia käryjä
        todistavat= olen nähnyt unta että näin on
        FIS ei ole yrittänyt tehdä mitään= saanut kiinni mm. Suomalaiset dopinghiihtäjät


      • URHEILU-TIETÄJÄ*
        hohhhhooohooo kirjoitti:

        Suomennamme edellisen kirjoittajan "faktat"

        100% faktiset veriarvoseurannat= Huhuja ja Suomalaisten yritys peitellä omia käryjä
        todistavat= olen nähnyt unta että näin on
        FIS ei ole yrittänyt tehdä mitään= saanut kiinni mm. Suomalaiset dopinghiihtäjät

        Pelle hei!

        Tutkimusten takana on Tapio Videman ja Jim Stray-Gundersen, FIS:n alaisuudessa toimineet koulutetut tutkijat!

        Pidä sinä junnu pääsi kiinni, kun et edes tuskin elänyt tuolloin!


      • 14+17
        URHEILU-TIETÄJÄ* kirjoitti:

        Pelle hei!

        Tutkimusten takana on Tapio Videman ja Jim Stray-Gundersen, FIS:n alaisuudessa toimineet koulutetut tutkijat!

        Pidä sinä junnu pääsi kiinni, kun et edes tuskin elänyt tuolloin!

        Jaa, että onnistuitkin veteisemään Videmanin ja Stray-Gundersenin tähän, no sehän on hyvä. Opettelisitko ensin kuitenkin luetun ymmärtämistä ja katsoisit viestketjun missä väite oli että "Norjalaiset ovat 100% varmuudella syyllistyneet dopingiin". Kerro nyt sinä idiootti minulle missä ja koska jompi kumpi näistä herroista on kertonut että´nimenomaan norjalaisilla olisi verenkuvassa sellaisia muutoksia että he olisivat käyttäneet dopingia, päinvastoin on annettu tietoja tästä tutkimuksesta että NIMENOMAAN NORJALAISTEN VERENKUVAT TODISTAVAT SEN ETTÄ NORJALAISET EIVÄT OLE KÄYTTÄNEET DOPINGIA (LUE EPOA), SIIS STRAY-GUNDERSENIN ja VIDEMANIN KERTOMANA . Ja ihan tiedoksi, olen onnellinen että minua kutustaan junnuksi, satuin muuten olemaan tuohon aikaan 80-90-luvulla noin 40 - 60 henkilön esimiehenä yrityksessä josta omistin itse osan.


      • URHEILU-TIETÄJÄ*
        14+17 kirjoitti:

        Jaa, että onnistuitkin veteisemään Videmanin ja Stray-Gundersenin tähän, no sehän on hyvä. Opettelisitko ensin kuitenkin luetun ymmärtämistä ja katsoisit viestketjun missä väite oli että "Norjalaiset ovat 100% varmuudella syyllistyneet dopingiin". Kerro nyt sinä idiootti minulle missä ja koska jompi kumpi näistä herroista on kertonut että´nimenomaan norjalaisilla olisi verenkuvassa sellaisia muutoksia että he olisivat käyttäneet dopingia, päinvastoin on annettu tietoja tästä tutkimuksesta että NIMENOMAAN NORJALAISTEN VERENKUVAT TODISTAVAT SEN ETTÄ NORJALAISET EIVÄT OLE KÄYTTÄNEET DOPINGIA (LUE EPOA), SIIS STRAY-GUNDERSENIN ja VIDEMANIN KERTOMANA . Ja ihan tiedoksi, olen onnellinen että minua kutustaan junnuksi, satuin muuten olemaan tuohon aikaan 80-90-luvulla noin 40 - 60 henkilön esimiehenä yrityksessä josta omistin itse osan.

        Junnupoika hoi!

        Nimenomaan näiden miesten tutkimus osoitti 100% että norskit käyttää!

        Tutkimusajankohtana mainittiin kuusamon mc -kilpailu, vuotta en nyt muista. Ilmoitettiin suunnilleen näin, että 8 osakilpailun 10 parhaan joukosta oli muunnellut vertansa ja kymmenen joukossa oli kuusi norjalaista. Siinäpä se Stray-Gundersenin ja Widemanin todiste.


        Joten olepa sinä pikkuäpärä ihan hiljaa ja ime peukaloasi, kun et mistään mitään tiedä raukka!


      • 4+8-
        URHEILU-TIETÄJÄ* kirjoitti:

        Junnupoika hoi!

        Nimenomaan näiden miesten tutkimus osoitti 100% että norskit käyttää!

        Tutkimusajankohtana mainittiin kuusamon mc -kilpailu, vuotta en nyt muista. Ilmoitettiin suunnilleen näin, että 8 osakilpailun 10 parhaan joukosta oli muunnellut vertansa ja kymmenen joukossa oli kuusi norjalaista. Siinäpä se Stray-Gundersenin ja Widemanin todiste.


        Joten olepa sinä pikkuäpärä ihan hiljaa ja ime peukaloasi, kun et mistään mitään tiedä raukka!

        että löydät tällaisen tutkimuksen jossa näin lukee, ettei vain olisi jotain mielikuvitustavaraa.

        ps. olet totaalinen taliaivo jos et kykene todistamaan väitettäsi, se että sinä väität jossain lukavan näin ei ole sitten todistus. Ilmoita tutkimuksen tiedot ja sivunumero missä näin todetaan ja mistä tutkimuksen voi tilata tai saada niin tarkastetaan.


      • URHEILU-TIETÄJÄ*
        4+8- kirjoitti:

        että löydät tällaisen tutkimuksen jossa näin lukee, ettei vain olisi jotain mielikuvitustavaraa.

        ps. olet totaalinen taliaivo jos et kykene todistamaan väitettäsi, se että sinä väität jossain lukavan näin ei ole sitten todistus. Ilmoita tutkimuksen tiedot ja sivunumero missä näin todetaan ja mistä tutkimuksen voi tilata tai saada niin tarkastetaan.

        http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto.shtml/arkistot/kotimaa/2002/10/134531

        Voi voi kyykkivä pikkupoju! Minä pystyn aina todistamaan väitteeni, mutta sinä et! Se on eromme pikkuäpärä!

        Luepa sieltä alhaalta apinan äpärä!


    • hyvä me

      Ruotsi ja Norja saivat suurimman osan mitaleista? Norja ja Ruotsi saivat yhteensä 14 mitalia, esim. Suomi ja Venäjä saivat yhteensä 18 mitalia, Suomen luvussa on muuten mukana kisoissa dopingista kärähtäneen Virpi Kuitusen kultamitali koska silloisten sääntöjen mukaan dopingista kärähtänyt urhailija sai pitää mitalinsa jos oli saanut sen ennen positiivisen dopingtestin ottoa.

      • Anonyymi

        Olisi virpikin ollut seäuorqselkäinen ja oalauttanut kilkuttimensa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe