Onko yksinkertainen.blondi

salapoliiti.

palstan älykkäin nainen?

40

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yb-fani

on älykkäin, tunne korostuu kun vertaa hänen kirjoituksiaan toisten naispuolisten kirjoituksiin.

• salapoliiti.

aivan niin...

• Äimänenkäki

valheellisella menolla -tarkoittaa mitä???!

• salapoliiti.

sanonut, että y.b on älykäs?

Kysyin palstalaisten mielipidettä.

Ex-Wastaajan mielestä hän ei siis ole älykäs...

• eewarifuni

.

• ...

piti olla sulle tuntematon. Joten mistä sä tiiät ettei y.b oo kritisoinu salapoliitia. Viinapäissäs puhut vähän väliä itteäs pussiin.

• kukkispukkis

"kun jotkut sotkee koko ajan persoonaansa keskusteluun"

no eikai me nyt mitään robotteja olla

• ,,..
        salapoliiti. kirjoitti:

sanonut, että y.b on älykäs?

Kysyin palstalaisten mielipidettä.

Ex-Wastaajan mielestä hän ei siis ole älykäs...

Minä en tiedä, että mitä tai millaista keskustelua sinä tältä keskustelupalstalta haet, mutta miellyttävä keskustelija sinä et ole.

Ja minä ainakaan en ole mikään "Ex-Wastaaja", enkä ole vastuussa siitä, että mikäli jos te(?) tapaus "salapoliitin" tyyppiset, kilahtaneen oloiset feikit tai muut hörhöttäjät luotte profiileita tällaiselle foorumille ja sitten sen perusteella hyökkäilette jatkuvalla syötöllä esimerkiksi minun kimpussani, kun tälle keskustelupalstalle tulen keskustelemaan. Olen sanonut, etten ole kenenkään tälle foorumille kirjoittavan tuttu - tunnen kyllä paljon ihmisiä, mutta en tämän foorumin kautta ketään, EIKÄ MINULLA myöskään ole profiilia, tai saatika nimimerkkiä foorumille - en ole S24:n jäsen...

Käsittääkseni kysyit nimimerkki "salapoliiti", että onko joku "y.b" ( jollaista minä en millään muotoa tunne), "palstan älykkäin nainen" (tuollaista ilmaisumuotoa aloituksessasi käytit), etkä kysynyt, että onko kyseinen nimimerkki älykäs. Minä taas en missään väittänyt, etteikö hän voisi olla älykäs, mutta sen verran rankasti kritisoin teennäistä ja epämiellyttävää keskustelukulttuuria tällä keskustelupalstalla, etten voi sanoa pitäväni erityisen kiinnostavana tai mielenkiintoisena KETÄÄN tällä keskustelupalstalla keskustelemassa käyvää, joka ei havaittavasti kritisoi sitä paskan ja saastan määrää, mitä tällä palstalla esiintyy. Itse ainakin haluan tulla puhutelluksi sillä perusteella, mitä kirjoitan ja HALUAN, että noi "Ex-Wastaaja"- vainoamispuheet minua kohtaan loppuvat!!! Se, että jos jossakin on hulluja, jotka vääristelevät keskustelukontekstia, sanottua tai tekemisiä, EI LIITY MINUUN.

Jossakin just eilenkin sanoin tällä Miehen Logiikka-palstalla, että tämä on näemmä AINOA keskustelufoorumi, missä sallitaan rekisteröityneiden hyökkäileminen ja silmittömän asiaton kiusaaminen anonyymin palstakirjoittajan kimpussa. Sitä oudoksun. Samaten oudoksun sitä, että kaikki vähänkin kiinnostavaksi etenevät keskustelut, joihin otan osaa, poistatetaan usein niin nopeasti, etten yleensä kerkeä edes lukea ajatuksella viestejä. Ja sitäkin oudoksun, että osa rekatuista nimimerkeistä ei oikeasti näy tekevän mitään muuta(!), kuin vittuilevan minulle. Se on outoa, koska itse olen kyllä sen verran keskustelukykyinen ihminen, ettei minun kanssani kenelläkään ole vaikeuksia keskustella, jos rehdisti pitäytyy siinä, mitä keskustelupalstakannanotossani ilmaisen. Ja olen kyllästynyt hulluihin, jotka puhuttelevat minua nimillä, joiden kanssa mulla ei ole mitään tekemistä.

• Anonyymi
        ,,.. kirjoitti:

Minä en tiedä, että mitä tai millaista keskustelua sinä tältä keskustelupalstalta haet, mutta miellyttävä keskustelija sinä et ole.

Ja minä ainakaan en ole mikään "Ex-Wastaaja", enkä ole vastuussa siitä, että mikäli jos te(?) tapaus "salapoliitin" tyyppiset, kilahtaneen oloiset feikit tai muut hörhöttäjät luotte profiileita tällaiselle foorumille ja sitten sen perusteella hyökkäilette jatkuvalla syötöllä esimerkiksi minun kimpussani, kun tälle keskustelupalstalle tulen keskustelemaan. Olen sanonut, etten ole kenenkään tälle foorumille kirjoittavan tuttu - tunnen kyllä paljon ihmisiä, mutta en tämän foorumin kautta ketään, EIKÄ MINULLA myöskään ole profiilia, tai saatika nimimerkkiä foorumille - en ole S24:n jäsen...

Käsittääkseni kysyit nimimerkki "salapoliiti", että onko joku "y.b" ( jollaista minä en millään muotoa tunne), "palstan älykkäin nainen" (tuollaista ilmaisumuotoa aloituksessasi käytit), etkä kysynyt, että onko kyseinen nimimerkki älykäs. Minä taas en missään väittänyt, etteikö hän voisi olla älykäs, mutta sen verran rankasti kritisoin teennäistä ja epämiellyttävää keskustelukulttuuria tällä keskustelupalstalla, etten voi sanoa pitäväni erityisen kiinnostavana tai mielenkiintoisena KETÄÄN tällä keskustelupalstalla keskustelemassa käyvää, joka ei havaittavasti kritisoi sitä paskan ja saastan määrää, mitä tällä palstalla esiintyy. Itse ainakin haluan tulla puhutelluksi sillä perusteella, mitä kirjoitan ja HALUAN, että noi "Ex-Wastaaja"- vainoamispuheet minua kohtaan loppuvat!!! Se, että jos jossakin on hulluja, jotka vääristelevät keskustelukontekstia, sanottua tai tekemisiä, EI LIITY MINUUN.

Jossakin just eilenkin sanoin tällä Miehen Logiikka-palstalla, että tämä on näemmä AINOA keskustelufoorumi, missä sallitaan rekisteröityneiden hyökkäileminen ja silmittömän asiaton kiusaaminen anonyymin palstakirjoittajan kimpussa. Sitä oudoksun. Samaten oudoksun sitä, että kaikki vähänkin kiinnostavaksi etenevät keskustelut, joihin otan osaa, poistatetaan usein niin nopeasti, etten yleensä kerkeä edes lukea ajatuksella viestejä. Ja sitäkin oudoksun, että osa rekatuista nimimerkeistä ei oikeasti näy tekevän mitään muuta(!), kuin vittuilevan minulle. Se on outoa, koska itse olen kyllä sen verran keskustelukykyinen ihminen, ettei minun kanssani kenelläkään ole vaikeuksia keskustella, jos rehdisti pitäytyy siinä, mitä keskustelupalstakannanotossani ilmaisen. Ja olen kyllästynyt hulluihin, jotka puhuttelevat minua nimillä, joiden kanssa mulla ei ole mitään tekemistä.

.

"Tällä palstalla ei missään # NIMESSÄ # saa puhua * HENKILÖYTYMISTÄ *!1!1111
        ha-rha-rha-rh-hr-har-har-hr-ha-rha-hr-ahr-ahr-harha-rh-ahr-ar-ahr-ah-rha--har

.

• viIi

mutta onko hän kaunis...

Hähä! :D

• Marjelie

miten tämä hänen älykkyytensä ilmenee?

• salapoliiti.

en minä ole huomannut, että hän olisi sen älykkäämpi kuin muutkaan.

Hahahahahahahaha!

• jep.

muija.

• vaan tiiä.

Onneks mun mielipiteellä ei ole merkitystä.

• ##

kuitenkin kommentoimaan. Miksi?

• ## kirjoitti:

kuitenkin kommentoimaan. Miksi?

vaan tiiä

• runontaja kirjoitti:

vaan tiiä

kyl mä tiiän, mut sil ei oo mitän tekemistä kera Y.b:N ja toiseks... mistähän toi sekski tuli mieleen?
        En laita tai pyrin laittamatta ihmisä eriarvoisuuteen... toki jos töissä joku luistaa täissään ja sysää ne toisille, ei boi häntä kehua.

• phantom of J

ei voi olla, jos sitä saitilta tarvii kysellä =o)

ainii meidän mielipide..eipä se ketään kiinnosta

• 77777

vaikka peittää sen melko tehokkaasti. Mikä kannattaakin, täällä.

• Uljasurmas

On varmaan naisista, mutta se ei ole vielä paljon, kun tätä saittia ajattelee =)

• Juu-u.

Kunhan pysyy yksinkertaisena ja blondina.

• Tingle

Voi olla tai olla olematta.

Olennaista on se että hän on palstalla ainoa jossa on "sankari" laatua.

• Oopust

tyhjänpuhuja bimbo se on.

• Sankari.tar
        Oopust kirjoitti:

Sankaritar

• Anonyymi
        Oopust kirjoitti:

No näinpää

• .

ämmä

• Juupa joopa

'

• Sankari.tar
        Juupa joopa kirjoitti:

'

Sankaritar

Ette vain pidä hänestä koska hän ei ole tasollanne vaan omallaan :)

• Ootas ku mä mietin.. Kyyyyllä, kyllä hän on. Se ei ehkä ole suuri saavutus tässä tilanteessa, jolloin täällä ei ylipäätään ole ketään. Mutta kuitenkin. Älykkäin, ehdottomasti. Ja vaatimattomin.

• Anonyymi

Valitettavasti on---------sixwarten ennool tääl aikoihin känynykkää
        nykkin vahnks klikkasin linkkiä :P

• Anonyymi

.

"Juu aar thö # MOUST # Welkom hiör"

h-ahr-ahr-ahr-ha-rha-rharh-ahr-ahrahrahrah-rha-rha-hr-ahr-ar-ahr-ahr-ha-rha--har

.

• Paras:)

• Anonyymi kirjoitti:

.

"Juu aar thö # MOUST # Welkom hiör"

h-ahr-ahr-ahr-ha-rha-rharh-ahr-ahrahrahrah-rha-rha-hr-ahr-ar-ahr-ahr-ha-rha--har

.

Oi, täällähän on mukava meininki:)

• Anonyymi

Oli kivempaa täällä silloin, kun otsikotti itse kommenttinsa. Tylsää anonyyminä. Hauskuus poissa.

• Anonyymi

I think so too

• Anonyymi

Kyllähän mä ihan fiksu oikeasti olen. Ihan en mensaan pääse, joten älykkäimmäksi tuskin voi kutsua.
      Yksinkertaisuus kuitenkin on hyvä, monimutkaiset suorittajat näkee niin paljon turhaa vaivaa.

• Anonyymi

"Todellisuudessa ratifioituja ominaisuuksia omaava vaihtoehto pakottaa kohderyhmää huomioimaan laajentuvia markkinoita ja uusia induktiivisia tuotantomenetelmiä."

har haaarrrr

• Anonyymi

Täh? Onko tuo joku puppugeneraattorin aivopieru? Saman suomeksi, kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täh? Onko tuo joku puppugeneraattorin aivopieru? Saman suomeksi, kiitos.

-.

"HeHEEEEE # MISTä # sä arvasit sä olet joku AINSTAINI!!!!!!!1111111111 "

ha-rha-rharhahr-ahr-ahrah-rha-rarh-arh-ahr-arhahrarharh-ahr-ahrahr--har

.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      590
      2021
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      98
      999
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      957
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      826
    5. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      4
      817
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      749
    7. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      70
      747
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      678
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      553
    Aihe