Meillä menossa kait ylämäki/vastamäki...tai sitten alamäki/myötämäki.
Nimittäin mietin tuossa että kun on nyt liitossa sellainen kurjavaihe menossa...että onko tämä nyt se vastamäki---eli siellä mäen päällä odottaa joku kaunis näköala=palkinto tai hyvä olo.
Mutta voihan tämä olla se alamäki/myötämäki...vauhtikiihtyy ja syvyyttä ei näy...että miten kovalla vauhdilla sitä lennetään jonnekin vielä pahempaan...
että mitenhän nämä mäet....meitä on siis huijattu.
ylämäen jälkeen tulee alamäki,alamäen pituudesta/syvyydestä ei ole tietoa...mutta alamäen jälkeen jossain vaiheessa tulee ylämäki...yleensä vauhti vie jo ylämäen puoleenväliin....
eli taitaa elämä olla vuoristorataa.
Mutta niinhän sitä väitetään että mutkainen tie ei käy niin yksitoikkoiseksi kun se suora tie.
ylä ja alamäki
3
725
Vastaukset
- Shooting gallery
Unohda analogiat ja kohtalolle alistuminen. Sellaista asiaa kuin kohtalo ei ole olemassa vaikka emme olekaan täysin oman onnemme seppiä.
Suurin virhe avioliitossa, minä voi tehdä, on se, että olettaa asioiden menevän omalla painollaan ja että tunne-elämä on sama kuin rakkaus ja rakastaminen ja rakastuneena oleminen.
Rakkaus = substantiivi, arvomaailman käsite
Rakastaminen = verbi ja tekoja
Rakastuneen oleminen = tunne
Noita kaikkia on vaalittava erikseen. Tunne on vasta pohjimmaisena. Jos sen nostaa ylimmäiseksi, kärsivät nuo kaksi tärkeämpää.
Avioliittoaan voi hoitaa ja on itsestä kiinni, tuleeko myötä vai vastamäkiä paljon vai erittäin paljon. - Wsbcd
Vertasin taannoin oman liittoni (mun mielestä) isoa alamäkee ystäväni (mun mielestä) mitättömään alamäkeen ja hämmästyin sitä, miten mä elämän ja parisuhteen vaikeudet käsitän.
Kaiken lisäks mä olen silti toiveikas, oikeestaan varma, että mä ja mun siipppani selvitään, kun taas kaverini on sitä mieltä, että heillä siippansa kanssa on ehdottomasti ero edessä.
Että kyllä se "huijaus" on lähinnä siellä omassa pääkopassa syntynyt asenne.- ajattelun aihetta
taitaa kirjoittaja nyt miettiä sitä onko alamäki aina alaspäin huonompaan menoa vai alamäki sitä keveämpää kulkua.
Onko ylämäki sitten raskasta huonompaan menoa vai kenties parempaan menoa...ponnistelua perempaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759