kytänny, että koska joku näsäviisas 'entinen' nettiaddikti tulis komentamaan palstalaiset pihalle, kun on ollu niin komiat ilimat, mutta sitä ei ole tapahtunut.. Mitä tämä oikein meinaa?
Mä oon koko viikonlopun
15
310
Vastaukset
- sininen_sitruuna
Oikeastaan mie voisin tuon tehdä, mutta en mie taida viittiä.. kun en ole itsekään kyennyt ulkoilemaan.. :( Vapaalla ollut kyllä, mutta samaan syssyyn tietenkin kipeänä.. ja läksyjä yrittänyt tehdä sen ajan minkä olen jaksanut..
Ehkä se meinaa, että näsäviisaat-entiset-nettiaddiktit ulkoilevat? :) - uk-ko
on vallannut kaikki talviolympialaisten muodossa? Eikös siellä mene koko ajan jotakin sivakointia joltakin kanavalta? Sen takia täällä on varmaan muutenkin näin hiljaista.
- ,,...
Jollei toi(kin) ole jotakin sarkasmia sinulta, saat Vuoden Pellen arvonimityksen minulta ilomielin...Tuutko muuten anaaliseksuaali-ahdistelupuheilla taas kimppuun? Nasta olisi, jos keskustelupalstalla voisi käydä keskustelemassa ilman sellaisia vastenmielisyyksiä...
- ,,...
Ratikkakuski kirjoitti:
Ei kai sinulla vieläkin ole se halko perseessäsi? ;-)
Olet erehtynyt henkilöstä, tai kiusaat keskustelupalstalla. Olen huomannut, että ylläpito symppaa sinua - samoin kuin ilmeisimminkin palstan pahimmat nettiaddiktit. Lienee pakko olla niin, että sinut asialliseksi määrittelevät eivät ole ihan tolkun tulkinnalla liikenteessä. Minusta tässä keskustelufoorumissa on ongelma, mutta onneksi sun hullut molotukset eivät liity minuun. Ongelmaksi voisi lukea sen, että jos yksityishenkilöitä päästetään nettifoorumien sheriffeiksi tai muihin vastuutehtäviin. Minä ainakin mieluusti keskustelisin, enkä olisi sinun ja kaltaistesi loppumattoman asiattoman kohtelun kohde.
- HannaV........
Ratikkakuski kirjoitti:
Ei kai sinulla vieläkin ole se halko perseessäsi? ;-)
...
- Marjelie
joka päivä käynyt ainakin lenkillä, vaikka on ollut pakkanen. Pukeutua voi lämpimästi niin, kyllä sen jonkinlaisen lenkin voi tehdä. Tänäänkin kävin 5km sauvakävelyllä, ei ollut niin kylmä viima kuin eilen ja aurinkokin paistoi.
Ulkona käyminen palstalaisilta ehkä onnistuisi jos netti menisi kiinni päiväsaikaan, mutta sehän ei tietenkään ole mahdollista.
Itseä vaan niskasta kiinni ja ulos. Terveellistäkin olisi. - kirpela
on ollu pihalla komias ilmas.
kuus tuntia siellä ulkona ite niin en ehtiny koneen ääreen kuin vasta nyt. Hyvä ilma siel on vieläkin vaikka jo pimee.
pihalla ollenkaan, enkä tästä koneen äärestä poistu ennenkuin se näsäviisas aloitus puskista palstalle ilmestyy.
;)relaxed_eyes kirjoitti:
pihalla ollenkaan, enkä tästä koneen äärestä poistu ennenkuin se näsäviisas aloitus puskista palstalle ilmestyy.
;)on turha käskee sua pihallle kun en viitti puskasta käskeä :)
- ,,,,,,,
Luepas uudelleen xenan kommentti LOLlin ystävänpäiväketjussa.
- Warning!
relaxed_eyes kirjoitti:
Onko multa lipsahtanu joku kommentti ohi...
your touch!
- zusi
paitsi liian myöhästä..aamua ootellaan. T:cookos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971625- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 81689
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661