Piikkikorkoni ovat vuosien varrella kolonneet parketteja, puhkoneet sohvanpäällisiä ja talloneet vahingossa viattomien varpaita. Mitään erittäin vakavaa vahinkoa en onneksi ole aiheuttanut, kuten on käynyt englannissa: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010021211105598_ul.shtml
Mitenkäs te muut piikkikorkojen käyttäjät, onko matkanne varrelle osunut pieniä/suuria vahinkoja ? :)
Vaaralliset piikkikorot
11
1571
Vastaukset
- 9 cm korot
No itselle ei ole sattunut niin mitään, mutta joku tyttären kavereista oli kokeillut meillä korkkareita oikein kunnolla ja muovimaton pinta oli mennyt rikki monesta kohtaa. Parkettimme olisi tuommoisen kestänyt moitteetta ja itse sovittelenkin korkkareita aina olohuoneessa, ei tule vahinkoja. Muovimatoille en kotona mene korkkareilla lainkaan.
- 13cm HeelZ
Muutamat korkkaarit ovat tosiaan kanssa puhkoneen sohvanpäällisiä (metallikorkolaput) ja naamuja parketteihin. Ei onneksi mitään muuta vakavampaa.
Korko silmässä, auts. - Johonka
Millä ihmeen ilveellä te olette onnistuneet tuhoamaan sohvanpäällisiä koroilla?! :D
- 13cm Heelz
No joskus tullut bileissä hypättyä sohvalle, ja on sitten joskus muussakin touhussa mennyt kankaasta läpi ;-)
- Johonka
13cm Heelz kirjoitti:
No joskus tullut bileissä hypättyä sohvalle, ja on sitten joskus muussakin touhussa mennyt kankaasta läpi ;-)
Just :D Oliko bileet kotona vai jonkun muun luona?
- 13cm Heelz
Johonka kirjoitti:
Just :D Oliko bileet kotona vai jonkun muun luona?
Kotona ja kaverilla, nyt toivottavasti muistaa olla tekemättä enää uudelleen. Sidukka kädessä asiat joskus unohtuu... :D
- mökiltä vanha
13cm Heelz kirjoitti:
Kotona ja kaverilla, nyt toivottavasti muistaa olla tekemättä enää uudelleen. Sidukka kädessä asiat joskus unohtuu... :D
nahkasohva jonka ei olis yhtään väliä. Sen sais tulla reittämään, tulispa sitten heitettyä sekin pois. Mitä muuta olette koroillanne tuhonneet?
- vaaaan
mökiltä vanha kirjoitti:
nahkasohva jonka ei olis yhtään väliä. Sen sais tulla reittämään, tulispa sitten heitettyä sekin pois. Mitä muuta olette koroillanne tuhonneet?
Käytän korkkareita ja tiedän et muutaman kerran on juhlat olleet paikassa,missä on ollut lakatut mäntylattiat tai jotain.. joihin korko jättänyt jäljet,siis paljon jälkiä..
- 13cm Heelz
mökiltä vanha kirjoitti:
nahkasohva jonka ei olis yhtään väliä. Sen sais tulla reittämään, tulispa sitten heitettyä sekin pois. Mitä muuta olette koroillanne tuhonneet?
No vahinkoja ne ovat olleet, ja pitäis tietty tajuta että kun metallikorkolaput niin se menee helposti läpi.
Eiköhän se ole nuo lattiat mitkä kärsii koroista, varsinkin joku pehmeä mäntylattia. Onneks ei oo tullut rikottua vesipatjaa :D
Ilmapalloja on ainakin helppo puhkoo vappuna :)
- Älkää Silmään
Toki Korkokengän korko ihmistä vahingoittaessa onkin vaarallisimmillaan juuri silmään osuessa, koska silmän kohdalta se menee helpoiten aivoihin ja on nopeampi vaara kuin mihinkään toiseen kohtaan koron ihmistä osuessa... Joten Staci osuikin just vaarallisimpaan kohtaan Gavinia... On paljon varpaille astumisia, mutta ilmeisesti enemmän sattuu, kun osuu jalkapöydälle, koska jalkapöytä on puoli alamäkeä ja, jos korolla astuu jalkapöydälle, ni korko alkaa liukumaan alaspäin jolloin jalkapöydän iho repee rullalle ja se sattuu/repäsee hankaa tosi kiperästi ihoa... On niitä peniksen tallojiakin ja fetisti leikkejä, joissa naiset tallovat miesten munaa koroilla koko painollaan, mutta ei niissä ole käynyt mitään vaarallista, mutta toivottavasti ei tule silmän tallomis fetistejä, koska se on Vaarallista, Silmä voi painua aivoihin, näkö lähteä, aivovamma tai pahimmillaan saattaa tulla jopa hengenlähtö...
- aapee
Jaahah. Tää on taas joku telaketjufemakko joka käyttää lenkkareita vaikka linnan juhlissa. Kuules nyt: korot ei vahingoita mitään, jos nainen osaa kävellä niillä. Tosin, kyllähän ne särkee vaikka betonilattian jos on tullu harrastettua liikaa tunnesyömistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483