Vaaralliset piikkikorot

Sussu70

Piikkikorkoni ovat vuosien varrella kolonneet parketteja, puhkoneet sohvanpäällisiä ja talloneet vahingossa viattomien varpaita. Mitään erittäin vakavaa vahinkoa en onneksi ole aiheuttanut, kuten on käynyt englannissa: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010021211105598_ul.shtml
Mitenkäs te muut piikkikorkojen käyttäjät, onko matkanne varrelle osunut pieniä/suuria vahinkoja ? :)

11

1571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9 cm korot

      No itselle ei ole sattunut niin mitään, mutta joku tyttären kavereista oli kokeillut meillä korkkareita oikein kunnolla ja muovimaton pinta oli mennyt rikki monesta kohtaa. Parkettimme olisi tuommoisen kestänyt moitteetta ja itse sovittelenkin korkkareita aina olohuoneessa, ei tule vahinkoja. Muovimatoille en kotona mene korkkareilla lainkaan.

    • 13cm HeelZ

      Muutamat korkkaarit ovat tosiaan kanssa puhkoneen sohvanpäällisiä (metallikorkolaput) ja naamuja parketteihin. Ei onneksi mitään muuta vakavampaa.
      Korko silmässä, auts.

    • Johonka

      Millä ihmeen ilveellä te olette onnistuneet tuhoamaan sohvanpäällisiä koroilla?! :D

      • 13cm Heelz

        No joskus tullut bileissä hypättyä sohvalle, ja on sitten joskus muussakin touhussa mennyt kankaasta läpi ;-)


      • Johonka
        13cm Heelz kirjoitti:

        No joskus tullut bileissä hypättyä sohvalle, ja on sitten joskus muussakin touhussa mennyt kankaasta läpi ;-)

        Just :D Oliko bileet kotona vai jonkun muun luona?


      • 13cm Heelz
        Johonka kirjoitti:

        Just :D Oliko bileet kotona vai jonkun muun luona?

        Kotona ja kaverilla, nyt toivottavasti muistaa olla tekemättä enää uudelleen. Sidukka kädessä asiat joskus unohtuu... :D


      • mökiltä vanha
        13cm Heelz kirjoitti:

        Kotona ja kaverilla, nyt toivottavasti muistaa olla tekemättä enää uudelleen. Sidukka kädessä asiat joskus unohtuu... :D

        nahkasohva jonka ei olis yhtään väliä. Sen sais tulla reittämään, tulispa sitten heitettyä sekin pois. Mitä muuta olette koroillanne tuhonneet?


      • vaaaan
        mökiltä vanha kirjoitti:

        nahkasohva jonka ei olis yhtään väliä. Sen sais tulla reittämään, tulispa sitten heitettyä sekin pois. Mitä muuta olette koroillanne tuhonneet?

        Käytän korkkareita ja tiedän et muutaman kerran on juhlat olleet paikassa,missä on ollut lakatut mäntylattiat tai jotain.. joihin korko jättänyt jäljet,siis paljon jälkiä..


      • 13cm Heelz
        mökiltä vanha kirjoitti:

        nahkasohva jonka ei olis yhtään väliä. Sen sais tulla reittämään, tulispa sitten heitettyä sekin pois. Mitä muuta olette koroillanne tuhonneet?

        No vahinkoja ne ovat olleet, ja pitäis tietty tajuta että kun metallikorkolaput niin se menee helposti läpi.
        Eiköhän se ole nuo lattiat mitkä kärsii koroista, varsinkin joku pehmeä mäntylattia. Onneks ei oo tullut rikottua vesipatjaa :D
        Ilmapalloja on ainakin helppo puhkoo vappuna :)


    • Älkää Silmään

      Toki Korkokengän korko ihmistä vahingoittaessa onkin vaarallisimmillaan juuri silmään osuessa, koska silmän kohdalta se menee helpoiten aivoihin ja on nopeampi vaara kuin mihinkään toiseen kohtaan koron ihmistä osuessa... Joten Staci osuikin just vaarallisimpaan kohtaan Gavinia... On paljon varpaille astumisia, mutta ilmeisesti enemmän sattuu, kun osuu jalkapöydälle, koska jalkapöytä on puoli alamäkeä ja, jos korolla astuu jalkapöydälle, ni korko alkaa liukumaan alaspäin jolloin jalkapöydän iho repee rullalle ja se sattuu/repäsee hankaa tosi kiperästi ihoa... On niitä peniksen tallojiakin ja fetisti leikkejä, joissa naiset tallovat miesten munaa koroilla koko painollaan, mutta ei niissä ole käynyt mitään vaarallista, mutta toivottavasti ei tule silmän tallomis fetistejä, koska se on Vaarallista, Silmä voi painua aivoihin, näkö lähteä, aivovamma tai pahimmillaan saattaa tulla jopa hengenlähtö...

    • aapee

      Jaahah. Tää on taas joku telaketjufemakko joka käyttää lenkkareita vaikka linnan juhlissa. Kuules nyt: korot ei vahingoita mitään, jos nainen osaa kävellä niillä. Tosin, kyllähän ne särkee vaikka betonilattian jos on tullu harrastettua liikaa tunnesyömistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe