Mistä kengät harrastajalle

Osku1983

Niin eli vanhoista sisäpelikengistä tulee jalkapohjat kipeiksi ja tarkoitus ois kyllä hommata OIKEAT sulkapallokengät. Pari kertaa tulee viikossa pelattua. Onko kenelläkään tietoa mistä päin saisi asiantuntevaa palvelua ja tietysti myös hyvät kengät. Vanhat on siis Wilsonin n. 50€ kengät Intersportista.

Itse olen Kotkasta, mutta suuntaan kyllä piakkoin pääkaupunkiseudulle, eli sieltähän niitä liikkeitä/halleja varmasti löytyy... Tietäis vaan minne kannattaa lähteä kyselemään.

Niin ja jos itse tiedät oikeasti hyvät kengät mitä kannattaisi metsästää niin pistäppäs vinkkiä :)

4

1739

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osku1983

Eli sain sitten vinkkiä alan osaajilta tuolla hallilla pelatessani ja niillä molemmilla oli wilsonin court challenge 700 -kengät ja kehuivat kovasti. Ostin sitten sellaiset, jos ketään kiinnostaa...

• viiiks

Etkä!

Wilsonin kengät ovat huonoimpia!! Jos kengät ostaa niin Yonexilla on parhaat mutta kalliit. Ja victor on parantanut huomattavasti ja ne ovat selkeesti edullisempia

• jaakk0s

Mikonkadun Intersportissa on usein ollut hyviä alennuksia jos sattuu löytymään sopiva koko. Alennettuina on usein paljon erilaisia kenkiä.

Mulla on myydä käyttämättömät sisäpeli-Adidakset kokoa 38,5 jotka ostin mutta kuitti katosi. Ostin juuri samasta paikasta 25€, saman verran pyydän. :)

• Nopsakka

Hieman pisti silmään kommentti Wilsonin kengistä, kun itse olen pelannut 30 vuotta sulista monilla ei merkkisillä kengillä. Tällä hetkellä pelaan Wilsonin squash-kengillä; wilsonin court challenge 700. Olen ostamassa varastoon toiset samanlaiset, koska olen ollut erittäin tyytyväinen. Tukee hyvin nilkkaa. Käytän lisäksi aina sporttipohjallisia, koska jalan kaari on niin korkea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      107
      3654
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2892
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      112
      2451
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      43
      1925
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      242
      1623
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      41
      1565
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1360
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1336
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1191
    Aihe