Mistä kengät harrastajalle

Osku1983

Niin eli vanhoista sisäpelikengistä tulee jalkapohjat kipeiksi ja tarkoitus ois kyllä hommata OIKEAT sulkapallokengät. Pari kertaa tulee viikossa pelattua. Onko kenelläkään tietoa mistä päin saisi asiantuntevaa palvelua ja tietysti myös hyvät kengät. Vanhat on siis Wilsonin n. 50€ kengät Intersportista.

Itse olen Kotkasta, mutta suuntaan kyllä piakkoin pääkaupunkiseudulle, eli sieltähän niitä liikkeitä/halleja varmasti löytyy... Tietäis vaan minne kannattaa lähteä kyselemään.

Niin ja jos itse tiedät oikeasti hyvät kengät mitä kannattaisi metsästää niin pistäppäs vinkkiä :)

4

1624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osku1983

      Eli sain sitten vinkkiä alan osaajilta tuolla hallilla pelatessani ja niillä molemmilla oli wilsonin court challenge 700 -kengät ja kehuivat kovasti. Ostin sitten sellaiset, jos ketään kiinnostaa...

      • viiiks

        Etkä!

        Wilsonin kengät ovat huonoimpia!! Jos kengät ostaa niin Yonexilla on parhaat mutta kalliit. Ja victor on parantanut huomattavasti ja ne ovat selkeesti edullisempia


    • jaakk0s

      Mikonkadun Intersportissa on usein ollut hyviä alennuksia jos sattuu löytymään sopiva koko. Alennettuina on usein paljon erilaisia kenkiä.

      Mulla on myydä käyttämättömät sisäpeli-Adidakset kokoa 38,5 jotka ostin mutta kuitti katosi. Ostin juuri samasta paikasta 25€, saman verran pyydän. :)

    • Nopsakka

      Hieman pisti silmään kommentti Wilsonin kengistä, kun itse olen pelannut 30 vuotta sulista monilla ei merkkisillä kengillä. Tällä hetkellä pelaan Wilsonin squash-kengillä; wilsonin court challenge 700. Olen ostamassa varastoon toiset samanlaiset, koska olen ollut erittäin tyytyväinen. Tukee hyvin nilkkaa. Käytän lisäksi aina sporttipohjallisia, koska jalan kaari on niin korkea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe