Mistä kengät harrastajalle

Osku1983

Niin eli vanhoista sisäpelikengistä tulee jalkapohjat kipeiksi ja tarkoitus ois kyllä hommata OIKEAT sulkapallokengät. Pari kertaa tulee viikossa pelattua. Onko kenelläkään tietoa mistä päin saisi asiantuntevaa palvelua ja tietysti myös hyvät kengät. Vanhat on siis Wilsonin n. 50€ kengät Intersportista.

Itse olen Kotkasta, mutta suuntaan kyllä piakkoin pääkaupunkiseudulle, eli sieltähän niitä liikkeitä/halleja varmasti löytyy... Tietäis vaan minne kannattaa lähteä kyselemään.

Niin ja jos itse tiedät oikeasti hyvät kengät mitä kannattaisi metsästää niin pistäppäs vinkkiä :)

4

1732

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osku1983

Eli sain sitten vinkkiä alan osaajilta tuolla hallilla pelatessani ja niillä molemmilla oli wilsonin court challenge 700 -kengät ja kehuivat kovasti. Ostin sitten sellaiset, jos ketään kiinnostaa...

• viiiks

Etkä!

Wilsonin kengät ovat huonoimpia!! Jos kengät ostaa niin Yonexilla on parhaat mutta kalliit. Ja victor on parantanut huomattavasti ja ne ovat selkeesti edullisempia

• jaakk0s

Mikonkadun Intersportissa on usein ollut hyviä alennuksia jos sattuu löytymään sopiva koko. Alennettuina on usein paljon erilaisia kenkiä.

Mulla on myydä käyttämättömät sisäpeli-Adidakset kokoa 38,5 jotka ostin mutta kuitti katosi. Ostin juuri samasta paikasta 25€, saman verran pyydän. :)

• Nopsakka

Hieman pisti silmään kommentti Wilsonin kengistä, kun itse olen pelannut 30 vuotta sulista monilla ei merkkisillä kengillä. Tällä hetkellä pelaan Wilsonin squash-kengillä; wilsonin court challenge 700. Olen ostamassa varastoon toiset samanlaiset, koska olen ollut erittäin tyytyväinen. Tukee hyvin nilkkaa. Käytän lisäksi aina sporttipohjallisia, koska jalan kaari on niin korkea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      547
      6906
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      320
      2570
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      387
      2005
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      127
      1216
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      30
      1148
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      4
      1128
    7. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      84
      961
    8. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      949
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      60
      925
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      41
      812
    Aihe