Dekin koko?

ääliökanipupupano

Mikä olis paras dekin koko kun kenkän numelo sanoo 44 ? oisko joku 7.85 tai 8

8

793

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joririnne

ota kasi! se on miesten koko! ja sit isompaa tai pienempää jos tuntuu siltä!

• petzzu

älä ainakaa yli kasia ku se on jo hirvee halko. mulla samankokone jalka silti pidän 7.75. makuasioita!

• ääliökani
        petzzu kirjoitti:

älä ainakaa yli kasia ku se on jo hirvee halko. mulla samankokone jalka silti pidän 7.75. makuasioita!

taidan ostaa enjoin 7.75 dekin kiitti vastauksista :)

• neuvo

no meet vaikka johonkin skedekauppaan ja kysyt. mulla on 7.75 noin kolme viikkoo vanha ja jalankoko 39,5 ja ihan hyvin käy että ota vaan se kasi tai se mikä hyvältä tuntuu

• hymy smaileri

Hei aloittaisin skeittauksen mut en tiedä onko dekeissä pyörät.kun kuvissa näytetään vaan lautaa.ja minkä kokonen lauta kuuluis kun oon joku 145-150 cm kengän koko 38-39.

• sk8tyttö

dekeissä ei ole lautaa, koska "dekki" tarkottaa skeitin lauta osaa. "compelet" on niitä valmiiksi koottuja skeittejä.

• sk8tyttö

eheh siis meinasin dekeissä ei ole niitä pyöriä :D

• rullailemaa

Mun jalka on noin 44-45 ja oon skeitannu 7.75 ja 8.0 molemmat mukavia en tykkää liian isoista että seon ihan makuasia. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5761
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      55
      3045
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      183
      2655
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      10
      2361
    5. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      27
      2083
    6. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2079
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      15
      1766
    8. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      146
      1337
    9. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      14
      1309
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      261
      1163
    Aihe