Dekin koko?

ääliökanipupupano

Mikä olis paras dekin koko kun kenkän numelo sanoo 44 ? oisko joku 7.85 tai 8

8

699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joririnne

      ota kasi! se on miesten koko! ja sit isompaa tai pienempää jos tuntuu siltä!

      • petzzu

        älä ainakaa yli kasia ku se on jo hirvee halko. mulla samankokone jalka silti pidän 7.75. makuasioita!


      • ääliökani
        petzzu kirjoitti:

        älä ainakaa yli kasia ku se on jo hirvee halko. mulla samankokone jalka silti pidän 7.75. makuasioita!

        taidan ostaa enjoin 7.75 dekin kiitti vastauksista :)


    • neuvo

      no meet vaikka johonkin skedekauppaan ja kysyt. mulla on 7.75 noin kolme viikkoo vanha ja jalankoko 39,5 ja ihan hyvin käy että ota vaan se kasi tai se mikä hyvältä tuntuu

    • hymy smaileri

      Hei aloittaisin skeittauksen mut en tiedä onko dekeissä pyörät.kun kuvissa näytetään vaan lautaa.ja minkä kokonen lauta kuuluis kun oon joku 145-150 cm kengän koko 38-39.

    • sk8tyttö

      dekeissä ei ole lautaa, koska "dekki" tarkottaa skeitin lauta osaa. "compelet" on niitä valmiiksi koottuja skeittejä.

      • sk8tyttö

        eheh siis meinasin dekeissä ei ole niitä pyöriä :D


    • rullailemaa

      Mun jalka on noin 44-45 ja oon skeitannu 7.75 ja 8.0 molemmat mukavia en tykkää liian isoista että seon ihan makuasia. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe