Mikä olis paras dekin koko kun kenkän numelo sanoo 44 ? oisko joku 7.85 tai 8
Dekin koko?
8
793
Vastaukset
- joririnne
ota kasi! se on miesten koko! ja sit isompaa tai pienempää jos tuntuu siltä!
- petzzu
älä ainakaa yli kasia ku se on jo hirvee halko. mulla samankokone jalka silti pidän 7.75. makuasioita!
- ääliökani
petzzu kirjoitti:
älä ainakaa yli kasia ku se on jo hirvee halko. mulla samankokone jalka silti pidän 7.75. makuasioita!
taidan ostaa enjoin 7.75 dekin kiitti vastauksista :)
- neuvo
no meet vaikka johonkin skedekauppaan ja kysyt. mulla on 7.75 noin kolme viikkoo vanha ja jalankoko 39,5 ja ihan hyvin käy että ota vaan se kasi tai se mikä hyvältä tuntuu
- hymy smaileri
Hei aloittaisin skeittauksen mut en tiedä onko dekeissä pyörät.kun kuvissa näytetään vaan lautaa.ja minkä kokonen lauta kuuluis kun oon joku 145-150 cm kengän koko 38-39.
- sk8tyttö
dekeissä ei ole lautaa, koska "dekki" tarkottaa skeitin lauta osaa. "compelet" on niitä valmiiksi koottuja skeittejä.
- sk8tyttö
eheh siis meinasin dekeissä ei ole niitä pyöriä :D
- rullailemaa
Mun jalka on noin 44-45 ja oon skeitannu 7.75 ja 8.0 molemmat mukavia en tykkää liian isoista että seon ihan makuasia. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465761Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki553045- 1832655
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102361- 272083
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132079törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151766- 1461337
- 141309
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611163