Tänään kehityskeskustelussa. Perkele sanon minä. Opetettu johdon pikkuesimies on mielin kielin kysymässässä, ootko nyt tyytyväinen , kun ei niin pahasti potkaistu päähän kun olis voitu.>Ole huomaamaton ja tyytyväinen , niin Ehkä voit vielä selvitä eläkeputkeen tai ehkä sitten et. On se PERKELE, että konsultit on keksineet taas yhden tavan kyykyttää duunaria ja samalla rahastaa tyhmää työnantajaa.
Saatana jotain on pielessä pomo ei osaa johtaa, vaan pitää kysyä tyhmältä duunarilta. Ja kaikki tämä tapahtuu meidän verovaroilla pyörivässä puljassa.
Olinpa taas kerran
tsekevaara
1
1047
Vastaukset 1
- Tavallinen duunari
Kehityskeskustelut ovat vain sitä varten, että tavallinen "pulliainen" saa esimieheltä nuolut ja voi tuntea hetken olevansa hyvä työntekijä. Minulla oli myös kehityskeskustelu ja esimies lupasi mitä lupas ja lupaukset eivät koskaan pitäneet paikkaansa. Tosi asia on se, että tavalliset työntekijät hoitavat esimiesten mokat ja tekevät niiden huonosti hoidetut työt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831129
- 73932
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut143802- 57680
- 43605
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.180603- 30592
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4586Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140579Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61565