Seure henkilöstöpalvelut kokemuksia?

selleri-siili

Hei!
Millaisia kokemuksia teillä on Seure henkilöstöpalveluista?

42

15692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukkuluuruux

      Töitä ei ole tai paremminkin ne jaetaan liian suurelle porukalle. Tilastoissa 1 työpäivä tekee ihmisesä työllisen. Eli 20-25 ihmistä saadaan "työllisiksi" hommalla, jota oikeasti olisi vain yhdelle. firman puhelinmyyjät ovat kyllä mielin kielin, mutta luottaa ei firmaan voi. Mainokset ei anna oikeaa kuvaa.

    • Höynäytetty aatu

      ihan satunnaista. Puhelinmyyjiin ei voi luottaa missään asiassa. Firma haalii valtavat määrät ihmisiä listoille, joskus tulee töitä jopa kerran kuussa. Tämä on ollut systeemi jo ennen lamaa. Heikoilla olet, jos tämä on ainoa työsi. Minkäänlaista urakehitystä ei ole, eläke on käytännössä täysin olematon vähäisten työpäivien takia. Keikkapaikassa harvoin on tehtävänä yhden ihmisen työt, vaan aina useamman tai säästetty hommia jo monta päivää. Kaikki otetaan irti.

    • Seurelainen

      Aloitin työt viikon päästä haastattelusta. Aluksi sain kuukauden sopimuksen jota jatkettiin kunnes minut vakinaistettiin asiakasyritykseen. Olin tyytyväinen Seureen.

    • Lähäri123

      Olen ollut jo vuosia täyspäiväinen Seuren keikkalainen.Ammatiltani olen Lähihoitaja.Ainakin hoitoalalla keikkaa on aina riittänyt niin paljon ,kuin vain on ikinä jaksanut tehdä.Muista aloista en tiedä.Palkka on aina maksettu ajallaan ja muutenkaan ei ole ollut mitään ongelmia.Olen kuullut juttua,että kesäkuussa olisi hiljaisempaa keikkarintamalla.En tiedä..Ainakin mulle on aina löytynyt silloinkin keikkaa.Suosittelen lämpimästi kaikille niille,jotka haluavat itse päättää,mitä vuoroja tekevät.Sopii myös hyvin vuorotyöhön kyllästyneille,tai niille jotka eivät muuten pysty/halua tehdä vuorotyötä.

    • duumaritar

      tein keikkatytä täyspäiväisesti vajaa 2vuotta palkka ajallaan työtä olis voinut tehdä enemmänkin mutta työaika laki ei sitä sallinut nyt vakiduunin ohella keikkailen sitä ei työaikalaki katso

      • jymäytetty009

        Kokemukset valitettavasti ihan toiset


      • 2388eräs
        jymäytetty009 kirjoitti:

        Kokemukset valitettavasti ihan toiset

        Työtä on ollut melko vähän.


    • kesaheina

      onko täällä siivousalan keikkailijoita. ite ny palaamassaa takasin seureen tammikuun alusta keikkailee, ny katoin keikkanetistä varsin et mitä joulukuusi ni oli oikeestaan va 4 ja 6 tunnin. onko siellä koko päivätyötä nykysin miten. aikaha tetty näyttää. ja mulle sanottii et maksetaan extraa siitä jos on valmis lähteen lyhyemmillekin keikoille tietääkö joku paljon se extraa on?

    • MonopoliSeure

      Seure on monipoliasemassa ja se näkyy, seure kyykyttää keikkailijoitaan ja suosii joitakin keikkailijoita. Kaupungit hki, espoo, vantaa, joiden on pakko ottaa Seuresta keikkailijoita, eivät muista hoiva-alan yrityksistä saa tilata. Eli tervettä kilpailua ei ole. Seure voi siis käyttäytyä miten haluaa. Seuressa ei kukaan vastaa mitään, ei varsinkaan jos kysyy ns ikäviä asioita. Sähköposteihin ei vastata ja tiedusteluihin ei saa vastausta. Jos saa, niin allekirjoituksena on Seure. Ainoastaan joku Sami siellä vastaa omalla nimellään, muut kuittaavat vastauksena Seure

    • Anonyymi

      Seure mainostaa työtä keikkatyönä. Hommaan pitää sitoutua puoleksi vuodeksi ilman että tuntiakaan luvataan. Tämä on määräaikainen sopimus puolen vuoden ajaksi nollatunteilla. Seure on sekoittanut käsitteet.
      Yhdessäkään rekrylafkassa ei löydy mitään joustavaa. Höpöpuhetta.
      Kannattaa sopia suoraan työt yrityksen kanssa ja jättää nämä työntekijöitä polkevat tahot.

      • Anonyymi

        No nyt on kyllä niin höpöpuhetta moiset väitteet Seuresta. Oletkohan itse ymmärtänyt väärin? Kannattaa olla yhteydessä Seureen, että saat asian selvitetyksi...


      • Anonyymi

        Tein seurelle hommia 2016, sitten kun peruin töitä sain rekrytointikiellon ko yhteisöön, oli vielä niin vittumaista tohua, kutsuttiin haastatteluun jossa ryhävalas feministi sanoi jotta mijsi sulla uusi sähköposti, toivottavasti koko seure lopetetaan.


      • Anonyymi

        Seure on perseessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein seurelle hommia 2016, sitten kun peruin töitä sain rekrytointikiellon ko yhteisöön, oli vielä niin vittumaista tohua, kutsuttiin haastatteluun jossa ryhävalas feministi sanoi jotta mijsi sulla uusi sähköposti, toivottavasti koko seure lopetetaan.

        Sama kävi mulle, peruin muutaman keikan lapsen sairastumisen takia, pitkän tauon jälkeen haastattelu jossa vaihdevuosiongelmainen ryhävalas pisti mimut rekrykieltoon.


    • Anonyymi

      Nimenomaan olen ollut Seureen yhteydessä ja minulle vastattiin juuri noin kuin yllä kirjoitin. Seuren nettisivuilla kirjoitetaan, että joustava työ ja voit valita itse työaikasi. No ei se minusta ole kovin joustavaa, jos on sitouduttava puoleksi vuodeksi. Olin lähdössä ulkomaille 3 kk.n kuluttua ja etsin keikkahommia sille ajalle. Seuresta ilmoitettiin, että pitää sitoutua 6 kk.ksi ja nimenomaan nollatuntisopimuksella. Siihen loppui puhelinhaastattelu Seuren kanssa, koska en pystynyt sitoutumaan 6 kk.ksi.
      Joustavimmin saa töitä, kun asioi suoraan firmoihin.

      Olen nyt keikkatöissä suoraan firmoihin, joissa sopimus kestää sen päivän, lähettävät viestin seuraavista keikoista ja vastaan, tulenko vai en. Tämä on käsitykseni joustavasta keikkatyöstä.
      Koostan itse riittävät tunnit kuussa ja töitä riittää. Pidän lomat silloin, kun itse haluan.
      Muutama muukin rekryfirma mainostaa, että keikkatöitä on tarjolla. Tässä toisessa firmassa kerrottiin, että kaikki keikat on pakko ottaa vastaan, mitä tarjoavat kuukaudessa. Käyn töissä, opiskelen ja valitsen työni siten, että työtuntini teen luentojen ulkopuolella enkä päällekkäin.
      Muutenkin haluan pitää työn sellaisena, että saan itse valita tunnit, koska matkustan paljon. Vaihtoehtoisesti voin tehdä toisinaan hyvinkin pitkiä työvuoroja 16-20 h per vrk.
      Jos Seurella on tarjota nyt hommia, jotka käyvät omaan tilanteeseeni joustavasti niin saa kyllä olla yhteydessä.
      Edellinen vastaukseni heiltä oli kyllä tuo, minkä yllä kirjoitin.

    • Anonyymi

      Jotakin on tapahtunut.Seurella tosi vähän keikkaa nytten.Onkohan mestojen sijaisrahat lopussa.No pian on vuosi 2020

      • Anonyymi

        Todellakin harvoin on keikkaa tarjolla, Keusote alueella. Ja keikkanetissä jotain häikkää , ehdotuksiin ei vastata ja tiedän että osastolla on tarvetta edelleen. Toi markkinoita hallitseva monopoli ei ole oikein hyvä juttu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin harvoin on keikkaa tarjolla, Keusote alueella. Ja keikkanetissä jotain häikkää , ehdotuksiin ei vastata ja tiedän että osastolla on tarvetta edelleen. Toi markkinoita hallitseva monopoli ei ole oikein hyvä juttu!

        Olin joskus aikoinaan määräaikasessa työsuhteessa Seurella ja lomaa oli hyvin haastava saada millään palkattomana oli kyse sitten lukulomasta tai muusta tulevaisuuden kannalta tärkeästä. Sama palkka on keikkatyöläiselläkin, mutta eivät anna palkatonta oikein millään pidempään kuin kolmea päivää.

        Todella törkeitä olivat myös. Esittivät ”työnantajia” joilla on kaikki valta, vaikka oikea työnantajani oli kyllä työkohteen esimies eikä kukaan muu. Jäi kyllä tosi huono kuva! Onneksi en ole enää listoilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin joskus aikoinaan määräaikasessa työsuhteessa Seurella ja lomaa oli hyvin haastava saada millään palkattomana oli kyse sitten lukulomasta tai muusta tulevaisuuden kannalta tärkeästä. Sama palkka on keikkatyöläiselläkin, mutta eivät anna palkatonta oikein millään pidempään kuin kolmea päivää.

        Todella törkeitä olivat myös. Esittivät ”työnantajia” joilla on kaikki valta, vaikka oikea työnantajani oli kyllä työkohteen esimies eikä kukaan muu. Jäi kyllä tosi huono kuva! Onneksi en ole enää listoilla!

        Kuka teki kanssasi työsopimuksen, maksoi palkan, hoiti palkasta lakisääteiset maksut, ilmoitti tulosi verottajalle ja eläkevakuutusyhtiöön ja vakuutti sinut lakisääteisellä työtapaturmavakuutuksella? Ai se pikkupomosi siellä työkohteessa vai?
        Ota selvää asioista, ennen kuin täällä keuhkoat.


    • Anonyymi

      Parhaat keikat saat tummaihoisena, työpolitiikka on kiinasta, johdossa todella ammattitaidottomia perus vihervasureita.

      • Anonyymi

        Pitänee paikkansa. Johdossa on ammattitaidotonta porukkaa, joka ei ymmärrä tai halua, että opettajan sijaisuuksiin otetaan ammattitaitoisia opettajia, vai onko niin, ettei haluta maksaa pätevän palkkaa. Itselläni on pitkä kokemus ja olen erityisopettaja - enkä kelvannut Seurelle.


    • Anonyymi

      Olen nyt keikkaillut vakityön (50%) ohessa Seuren kautta pääkaupunkiseudulla lähihoitajana ja kaikki on sujunut ihan mallikkaasti. Töitä olis ihan älyttömästi, tänään viimeksi, kun katsoin sovellusta, niin tästä 2 vk eteenpäin olis pääkaupunkiseudulla noin 500 paikkaa haettavana! Et jos ei muilla aloilla oo töitä riittävästi, niin ei muuta ku opiskelemaan lähihoitajaksi. Töitä riittää. Ja Seurella esim on jo peruspalkka 14,47/h. Kaikki ikälisät ansainneena saan vähän yli 16/h. Kyllä se ainakin mulle riittää.

    • Anonyymi

      Minuutistakaan ylitöistä eivät suostu maksamaan. Omalla alalla kun olisi mahdollisuus tehdä paljonkin ylitöitä, niistä ei makseta vaan saadaan vapaana. Muutenkin aika tiukkaa meininkiä. Jos haet vaikka yhtä päivää vapaaksi ja et ole moista hakenut kahteen vuoteen, kysellään hyvin tarkkaan mitä varten vapaata ja sekin tietysti palkattomana pitää ottaa. Nyt sitten yt:t menossa ja lomauttavat varmaan jokaisen koko firmasta.

    • Anonyymi

      Seren elähtänyt pomo tarvii hormoonikorvaushoidon, pikinmiten, jollei se tantta oo jo pistetty eläkkeelle.

      • Anonyymi

        Oon samaa mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon samaa mieltä

        Miten tommosta rekkalesoa ei saada pihalle, pilaa koko firman maineen, kallion baarien kantaasiakas.


    • Anonyymi

      Vanha, loppuun palanut ämmä

    • Anonyymi

      Tein keikkaa Seuresta ennen keikkanettiä, silloin sovittiin keikasta puhelimitse ja aina sai toivomansa keikan. Keikkanetin tultua työ muuttui epävarmaksi, koska ei tiedä saako toivomansa keikan tai saako keikkaa ollenkaan. Kokemukseni on, että keikkanetti tuhosi keikkojen saanti mahdollisuudet.

    • Anonyymi

      Vittumainen vaajajärkinen vanha toosa päästä viallinen.

      • Anonyymi

        Pomosta en tiedä, mutta Seuren toiminta oudoksuttaa. Viesteihin ei vastata, ehkä useamman viikon viiveellä. Sähköposteja tulee, missä luvataan ottaa yhteyttä. Ei koskaan soiteta. Viestissä sanotaan, ”että olemme yrittäneet sinulle soittaa” tms. No kyllähän minä nään puhelimestani, ettei vastaamattomia viestejä ole! Palkanmaksu kannattaa aina tsekata, että lisät maksetaan oikein.
        En kannata Seurea! Asukkaatkin moittivat. ”Ai olet Seuren listoilla”. Paska firma ja huonot työntekijät. No kiva tehdä töitä.


    • Anonyymi

      Kaikki ohjataan hoitamaan keikkanetin tai omaseuren kautta. Järjestelmät erittäin kömpelöitä eivätkä toimi. Aina huoltokatko tai jotenkin muuten puutteelliset sivut. Puhelimella ei voi mitään hoitaa heidän mukaansa tietoturvasyistä, eikä sähklpoostilla lähettäminen onnistu. Voi lähettää vain linkin kautta - joka ei toimi. Toinen vaihtoehto näin 2022 vuonna on viedä esim verokortti itse paikan päälle. Melko hanurista koko touhu.

    • Anonyymi

      Onko hoitaja pula ? Seure vaatii apotti koulutusta. Työpäivät on 7 h mittaisia, sama työ pitäisi tehdä kuin vakityöntekijän mutta lyhyemmässä ajassa. Sunnuntai töitä ei ole. Alihankkijoita olisi mutta ne karsitaan pois , tässä on kyse pelkästään rahasta, hoitaja ei saa tienata vaan vaaditaan tekemään enemmän töitä ja pienemmällä palkalla. Hoitajia olisi mutta annetaan kuvaa että ei olisi. LAITOKSET ei halua maksaa hyvästä hoidosta, jos laitos paikan hinta on 5000e pitää ihmetellä miksi vanhus ei saa rahalle vastinetta.

    • Anonyymi

      Täysin paska. Palkat tulevat milloin sattuu, Sarastialta saa palkat varmemmin ajallaan ja oikein.
      Jos Seurelta saa palkkaa niin se on huomattavasti pienempi kuin on sovittu sopimuksessa.
      En voi suositella kenellekään tai ehkä erittäin rikkailla on varaa ottaa Seuren maksamaa paskaa palkkaa.

    • Anonyymi

      Seuren palkan maksu päivä on 28.4.23 mutta palkka ei ole tilillä. Lähdin kaupungilta pois koska palkkoja ei maksettu ajallaan. Nyt ei seure maksa palkkaa, johtuuko siitä että kaupunki omistaa seuren ? Koska kaikissa muissa keikka firmoissa, palkka on maksettu ajallaan. Jos muissa keikka firmoissa on keikkaa, en tee jatkossa seurelle 1 kertaki on liikaa kun palkka saamatta nyt on viikonloppu ja pyhät edessä ja seuren toimisto on 3 päivää kiinni joten en saa vastausta puuttuvaan palkkaan.

    • Anonyymi

      Lähetin seurelle verokorttini 4 kertaa ku 2 ekan kerran jälkeen ne väitti et ei ollu oikea tiedosto vaikka oli, palkkapäivä huomenna ja 60% liksasta meni veroihin, toki saan rahat takas myöhemmin mutta olisi ollut kiva saada koko summan.

      • Anonyymi

        Oon viel koittanut olla yhteydessä heihin mutta ei kuulu mitään. Loistava firma jos haluut tienata about 5e/h


    • Anonyymi

      Itse en tee keikkaa hoitoalalla enää, kun Seure pitää monopolia. Käsittämätöntä että toimistoissa työskentelevät toimii asiattomasti eikä omaa mitään käsitystä hyvistä tavoista.

      • Anonyymi

        Juuri näin.
        Ylimielisiä viestejä jos esimerkiksi joudut SL:n vuoksi perumaan useamman vuoron.
        Puhutaan aikuisille ihmisille kuin lapsille.


    • Anonyymi

      Aivan käsittämättömän huono firma. Itse myös lopettanut keikkailun seuren vuoksi.

    • Anonyymi

      Seuren tiedonkulku on todella surkeeta. Työntekijån aliarvioiminen, kukaan ei ota vastuuta tai hoida asioita loppuun . Seuresta työntekijä Ei saa vastauksia, ei viesteihin vastata, ei soitto pyyntöihin. Miten tollasessa firmassa voisi tehdä työtä? Onneksi keikka firmoja on nyt paljon että voi vaihtaa muualle.

    • Anonyymi

      Seure on niin ala-arvoinen firma, sanat ei riitä kuvaamaan. Mistä tällänen ylimielisyys, töykeys ja suoranainen hoitajien lyttääminen on peräisin? Minkälainen idiootti sitäkin orkesteria pyörittää. Palaa rahaa ihan turhuuteen kun kaikenmaailman käsienheiluttelijat siellä istuu toimistossa osaamatta yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Vaihdoin Medistaffiin, lähtöpalkka 3410 kk plus lisät, 14h työvuoroista käteen jäi 4000 kk

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe