mitkä näistä tehoaa parhaiten?
rusketusta tableteilla -merilevätabeltit,kalaoljy vai karoteenit
4
736
Vastaukset
- porkkanaa
Porkkanaa nassuun hyvissä ajoin ennen auringon ottoa...aluksi tulee hieman kellertävä iho,mut jos se ei haittaa...
- 4cs
merilevässä ole karoteeniäa paljon enemmän kuin porkkanatableteissä. tätä mie hain---
- medschool'10
4cs kirjoitti:
merilevässä ole karoteeniäa paljon enemmän kuin porkkanatableteissä. tätä mie hain---
On olemassa betakaroteenia paljon tehokkaampia karotenoideja. Niiden nimet on lykopeeni ja astaksantiini. Betakaroteeni muuttuu pikkuhiljaa a-vitamiiniksi ja menettää samalla ihoaan suojaavan tehon. Lykopeeni ja astaksantiini pysyvät ihonalaiskerroksissa muuttumattomana eli niiden teho säilyy. Astaksantiini on luonnon vahvimpia antioksidantteja. Se on muun muassa 6000 kertaa tehokkaampi kuin C-vitamiini ja 550 kertaa tehokkaampi kuin e-vitamiini. (http://www.vitaelab.fi/Terveystietoa/Astaksantiini)
Astaksantiinilla tai lykopeenilla ei saa itsestään oranssia, mutta mahtavan ruskettuneen kyllä. Ne eivät kuitenkaan korvaa aurinkorasvaa. Itse söin amerikasta tilattua astaksantiinia (6mg) ennen Thaimaan matkaa, ja rusketuin tosi hyvin vaikka yleensä palan auringossa (olen erittäin blondi)
Ja näitä kannattaa popsia jos aikoo ruskettua, koska nämä suojaavat ihoa myös auringon muilta haittavaikutuksilta eli ennenaikaselta vanhenemiselta ja ihosyövältä (aurinkorasva edelleen must!onhan rasvassasi sekä uv-a että uv-b suoja)
Www.iherb.com
- Anonyymi
olin lapsena vaaleahiuksinen nyt ristinen, söin finneihin roaccutania ja käytin finnivoiteita, poltin kai naamani vajaa parikymppisenä enkä enää rusketu kunnolla naamasta ja selästä, vai ekseemako sen tekee, ei auta aksantiini 4mg 60kpls sun caroteenit, spirulinat, chlofyllit, kupari, d vitamiini lähes ympäri vuoden, ei mikään, ihan turha puhua aina yleistävästi aineista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘751114PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832