Miehen paino

Naiset ???

Minkä painoisena uskoisit miehen olevan parhaillaan?

-Hoikkana ja timminä sekä tiukasti "ihannepainossaan"
-Hiukan yli (~5kg) ihannepainon)
-Pikkuisen pyylevänä (10-15 kg yli ihannepainon)
-Reilusti tukevana (ehkä 20 kg tai vähän yli ihanne painon)
-Selvästi lihavana (yli 30 kg yli ihannepainon)

Mitä mietteitä miehen paino ja vartalon rakenne Naisissa ylipäätänsä herätää? Onko asia mielestänne oleellinen.

30

3811

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen..............

oleellinen asia, kyllä se muu merkkaa kuin paino. Voin kyllä tunnustaa että itse jostain syystä tunnen mieltymystä reilusti tukeviin miehiin. Pitää olla mistä ottaa kiinni :).

• flkfldkfksödlkf

Normaali vartalo tai hiukan pullukkakin saa olla, timmistä treenatusta urheilullisesta vartalosta saa plussaa, mutta bodarit ei ihan mun makuuni. Nälkiintynyt ruipelo on out. Pitää sitä jotain olla mistä ottaa kiinni.
      Itse olen pyöreähkö, painoindeksin mukaan lähempänä normaalipainon ylärajaa. Naisvartalo ihanteeni on jäntevä urheilullinen kroppa, josta löytyy lihaa luiden ympäriltä. En ihannoi alipainoa myöskään naisissa.

• kfugier

ylimääräinen kilo max. 8 kg on ihan hyvä. Liian laihat ja liian lihavat EI KIITOS. Kriteerinä minulla ettei mies saa painaa minua vähemmän. Minä 168/ 70 joten jos mies alle 70 niin ei tule mitään..:) vatsaa saa olla hiukan mutta liika on liikaa. Roikkuvat tissit ja maha yök!

• liikkuvainen nainen

olla vähän vatsaakin eikä muutenkaan ulkoisesti tarvitse olla urheilijan näköinen, mutta sitä toivon, että mies kuitenkin pitää kunnostaan huolta eli harrastaa jotain liikuntaa eikä vain makoile sohvalla.

• ggggff

Miksei tuossa alkuperäisen luettolassa ole sellasia, jotka on alle sen normaalipainon. Sellane mies on hyvä joka on luonnostaan vähän normaalia laihempi.

• jonna.,

Mitähän aloittaja meinaa ihannepainolla? Oletan nyt vastauksessani, että mies on 180cm pitkä. Paras paino hänelle on 85-90kg kohtuullisen tiukkaa lihasta. Mikään aivan rasvaton bodari ei tarvii olla.

• gfhdjksl

Samaa ihmettelen, oli ketjun aloittajan kysymyksen asettelu pahasti pielessä. Miehen paino vaihtelee läskin tai lihaksien määrän mukaan. Esim 185 cm mies jolla lihakset ovat kunnossa ja paino jakautunut tasaisesti kroppaan näyttää hoikalle 90 kiloisena, toinen samat mitat ja painot omaava löysäkroppainen, jolla ylimääräinen paino on vyötäröllä, vaikuttaa läskiltä.

• Mrs Robinsson
        gfhdjksl kirjoitti:

Samaa ihmettelen, oli ketjun aloittajan kysymyksen asettelu pahasti pielessä. Miehen paino vaihtelee läskin tai lihaksien määrän mukaan. Esim 185 cm mies jolla lihakset ovat kunnossa ja paino jakautunut tasaisesti kroppaan näyttää hoikalle 90 kiloisena, toinen samat mitat ja painot omaava löysäkroppainen, jolla ylimääräinen paino on vyötäröllä, vaikuttaa läskiltä.

oma mieheni on juuri tuollainen 185 senttinen ja painaa kevyet sata kiloa. Eikä kukaan väittäisi miestäni ikinä lihavaksi eikä miehelläni ole edes vatsaa.

• A.p.

Tarkoitin ihanne painolla taulukoiden painoindeksin mukaista painoa. Olen itse 175 cm ja painan 80 kg. Ei siis kai mitenkään paha?? Ymmärtääkseni minun "ihannepainoni" olisi jossakin 75 paikkeilla, mutta kyllähän se aika hoikaksi vetäisi ja siinä on todella vaikea pysyä.

• ....
        A.p. kirjoitti:

Tarkoitin ihanne painolla taulukoiden painoindeksin mukaista painoa. Olen itse 175 cm ja painan 80 kg. Ei siis kai mitenkään paha?? Ymmärtääkseni minun "ihannepainoni" olisi jossakin 75 paikkeilla, mutta kyllähän se aika hoikaksi vetäisi ja siinä on todella vaikea pysyä.

Itse ainakin pidän normaaleista tai vähän tukevimmista kuin laihoista miehistä.

• ....................

Sellainen normaali/hieman tukevahko.

"Onko asia mielestänne oleellinen."

No totta helvetissä on, en minä ainakaan halua mitään 200-kiloista mätisäkkiä tai 50-kiloista vinkuheinää.

• määritelmässä

mätisäkki on nimitys naisesta, kun NAARASpuolisilla kaloilla on mätiä.

Tiedoksesi.

• ....................
        määritelmässä kirjoitti:

mätisäkki on nimitys naisesta, kun NAARASpuolisilla kaloilla on mätiä.

Tiedoksesi.

Okei, anteeksi ;)

No korjataanpas...vaihdetaan mätisäkin tilalle paskasäkki. Nyt tyytyväinen?

• Henttu78

Vähän aikaa sitten minulla oli mies jolla oli ylipainoa varmaan sen 20 kg.. Sinänsä se ei haitannut. Yhdessä oloon vaikutti kaikki muut asiat enemmän. vaikka itse urheilullisena ihmisenä en oikein tykännyt hänen suhtutumisestaan omaan kroppaan. Itse olen sitä mieltä että itsestään täytyy pitää hyvää huolta. Liikkua ja syödä oikein.. Any way. Nyt minulla on mies joka urheilija.. Hiihtää kilpaa.. Ehkä pikkuisen "ruipelo", mutta kerta toisensa jälkeen hänen vartalo saa minut ihan villiksi.. Siis pelkkä vartalo. Eipä ole ennen sattunut tällaista =) Ja kun mies nostaa syliinsä niin tuntee itsensä ihan pikkuiseksi ja kevyeksi. Aah... Voimaa on kuin pienessä kylässä.. Ja voin kyllä sanoa senkin että kyllä näyttää kunto vaikuttavan "mieskuntoonkin". Kaikin puolin kroppa kunnossa ja kunto hyvä niin mies jaksaa sängyssäkin.
      Muuten painolla ei nyt niin hirveän isoa merkitystä, jos muuten kaikki synkkaa =)

• sfsdfsdfsd

Tuossa ylempänä on hyvä osoitus siitä, että naiset luulevat kohtuu hyvässä lihaskunnossakin olevaa miestä "ruipeloksi". Ilmeisesti katsottu liikaa jotain Schwarzegger leffoja. Vittu että naiset on tyhmiä.

• jmfnhdgvfsd
        sfsdfsdfsd kirjoitti:

Tuossa ylempänä on hyvä osoitus siitä, että naiset luulevat kohtuu hyvässä lihaskunnossakin olevaa miestä "ruipeloksi". Ilmeisesti katsottu liikaa jotain Schwarzegger leffoja. Vittu että naiset on tyhmiä.

"Kohtuu hyvässä lihaskunnossa" voi olla sekä 180/60 oleva maratoonari että 180/100 oleva bodari. Riippuu siitä, tykkääkö, että niitä lihaksia on paljon vai vähän...

• ................

Paino ei kerro kovin paljoa millainen kroppa on, eikä painoindeksi. Oma painoindeksi on 28,3. Olen 188 pitkä ja painan 100 kiloa. Lievästi ylipainoinen siis painoindeksin mukaan. Se on kuitenkin enimmäkseen lihasta, vaikka vähän liikaa on läskiäkin omaan makuun. Kun tästä poltan 4-5 kiloa läskiä pois, niin olen melkoisen timmissä kunnossa. Painoindeksin mukaan siltikin lievästi ylipainoinen.

• arturtu

tostahan puuttuu alle painoindexin kaverit kokonaan :P

• BUAH!!!!!!!
        arturtu kirjoitti:

tostahan puuttuu alle painoindexin kaverit kokonaan :P

naiset haluu lihavahkon miehen rinnalle et ne ei tunne ittee nii läskiks! näin se on! OLKAA VAA IHANNEPAINOS MIEHET!!!!!!!!!!!!!
        elkää läskistykö!

• JUDGING

onko asia oleellinen

Hiukan yli (~5kg) ihannepainon)
      -Pikkuisen pyylevänä (10-15 kg yli ihannepainon)

• Tasa-arvotsinni

Mielenkiintoista, että niin moni nainen tykkää miehistä joilla voi olla hieman painoakin. Ihannenainen palstalla kun ihaillaan niin paljon naisia joiden päivittäinen ruokien kalorimäärä on veikkaisin 700-1200 kcal. Eli miehet saavat syödä nälkänsä pois, mutta naisen pitäisi elää nälän rajamailla. Ihannenaisten kuviakin tuolla haetaan anorektikkojen nettisivuilta. Tämän lisäksi naisten pitäisi leikellä itseään ja tunkea itsensä myrkkyjä täyteen. Tympii, ulkonäkötasa-arvo on samalla tasolla kuin vuosisatoja sitten kun kylkiluita katkottiin.

Itse olen aktiivinen ja harrastan liikuntaa ja kokkaan terveellistä ruokaa. Näkösihtiini tarttuu enimmäkseen sellaiset miehet jotka näyttävät siltä että jaksavat lähtä kanssani pitkille lenkeille eivätkä harrastaa kaljaa ja makkaraa ja televisionkatselua. Liian erilaiset elämäntavat eivät tee parisuhteelle hyvää, kokemuksesta tiedän. Painosta en osaa sanoa. Aktiivisen elämänasenteen voi aistia myös olemuksesta, esim. ryhdistä ja liikkeistä.

• 2132156465
        Tasa-arvotsinni kirjoitti:

Mielenkiintoista, että niin moni nainen tykkää miehistä joilla voi olla hieman painoakin. Ihannenainen palstalla kun ihaillaan niin paljon naisia joiden päivittäinen ruokien kalorimäärä on veikkaisin 700-1200 kcal. Eli miehet saavat syödä nälkänsä pois, mutta naisen pitäisi elää nälän rajamailla. Ihannenaisten kuviakin tuolla haetaan anorektikkojen nettisivuilta. Tämän lisäksi naisten pitäisi leikellä itseään ja tunkea itsensä myrkkyjä täyteen. Tympii, ulkonäkötasa-arvo on samalla tasolla kuin vuosisatoja sitten kun kylkiluita katkottiin.

Itse olen aktiivinen ja harrastan liikuntaa ja kokkaan terveellistä ruokaa. Näkösihtiini tarttuu enimmäkseen sellaiset miehet jotka näyttävät siltä että jaksavat lähtä kanssani pitkille lenkeille eivätkä harrastaa kaljaa ja makkaraa ja televisionkatselua. Liian erilaiset elämäntavat eivät tee parisuhteelle hyvää, kokemuksesta tiedän. Painosta en osaa sanoa. Aktiivisen elämänasenteen voi aistia myös olemuksesta, esim. ryhdistä ja liikkeistä.

Arvelisin, että ihannenainen palstalle kirjoittelevat enemmän nuoret pojat jotka pitävät hoikista tytöistä koska ovat itsekin vielä aika pienikokoisia ennen kuin lähempänä 30 vuotta alkavat saada miehisiä piirteitä.

Kyllähän me naisetkin katsellaan ihannemiesten kuvia. Oikeassa elämässä ainakan minun ihastukseni ovat olleet ihan tavallisen näköisiä miehiä.

• mielenkiintoinen !

Jep, pääsääntöisesti naisen seksikkääksi ominaisuudeksi nimetään hoikkuus. Miehellä vastaava on sitten varmaan lihaksikkuus, joka kuvaa voimaa. Pelkkään voimaan voi kuulua myös vähäinen ylipaino, mutta tuskin kovin monen ihanne on kuitenkaan kaljamaha tai pulskistumaan päässyt tietokoneiden kanssa taitava henkilö - siis kun puhutaan ulkonäöstä. Itse asiassa Sinäkin toit esiin, että miehellä pitää olla, noh sanon tässäkin, voimaa niin paljon, että pystyy lähtemään lenkille kanssasi.

Toisaalta ei tässäkään mielestäni voi puhua toisen sukupuolen syrjimisestä vaatimusten kanssa nimittäin vaikka naisten pitäisi tehdä kovasti työtä hoikkuutensa eteen, niin miestenkin pitäisi tehdä kovasti työtä lihaksikkuutensa, "voimakkaannäköisyytensä" eteen punttisalilla. Miehillä ja naisilla on tosiaan ihanteissa vähän eri standardit, mutta ihanteeseen pääsyssä täytyy kärsiä, se on varmasti se muuttumaton fakta: normaali ei ole ihanne - eikä se sitä ole käsittääkseni ollut koskaan (esim. muinoin kun ruoka oli "kortilla", lihavuus oli seksikästä koska se oli vaikeasti saavutettavisssa). Tietysti joillakin tuo ihanne on helpommin saavutettavissa: pitkät ja luonnostaan harteikkaat miehet ovat etulyöntiasemassa ja luonnostaan hoikat ja kurvikkaat naiset sitten taas toisen sukupuolen puolella.

Mielenkiintoista on sekin, että sitten kuitenkaan suuri bodari ei ole useinkaan ihanne eikä se anorektinen mallikaan. Toki myönnetään, että bodari ja malli ovat tehneet vartalonsa eteen paljon uhrauksia ja työtä, mutta lopputuloksen luonnottomuus ei enää istukaan sitä arvostelevan sukupuolen silmään ihanteena.

Niin ja, paljastanpa nyt omat ihanteeni: pidän voimaakkaan kurvikkaista naisista, joilla saa olla oikein mielellään hivenen ylipainoa (edeltävä oli siis vaan analyysia mielikuvastani näistä kirjoituksista).

• Äijjjjjä

No, minä en ainakaan itse ihaile naisten ylenpalttista hoikkuutta. Itse tykkään eniten sellaisesta nomaalista tai hiukan rehevästä vartalosta. Iso takamus ja paksut reidet. Sellainen nainen on ulkonäölliosesti kiinnostava.

• FrozenCorpse

Alipainoinen tai maks. normaali. Ei yhtään ylitse.

• Rururin

Minulle ei ulkonäkö ole kaikki kaikessa jos muuten tullaan juttuun.
      Älyttömät lihaskimput tosin kuvottavat. Kai se sellainen hiukan yli, tai pikkuisen pyylevä olisi paras mutta seurustelen tälläkin hetkellä laihan miehen kanssa. Ei muuten mitään, mutta voisi olla jotain pehmikettä luiden ympärillä. :D

• painoisena,

ja taulukoiden mukaan se ei tarkoita vain yhtä tiettyä kilomäärää. Harvoin mietin, paljonkohan kukakin painaa.

Rakenne... No, ihmisillä on erilaisia makuja. Kieltämättä tavallisen kokoinen, urheileva mies on minun makuuni.
      Kehonrakentamisessa voi mennä yli, jos tavoittelisi todella pieniä rasvaprosenttejä. Jos taas on todella laiha, niin ei ehkä ole sitten juuri jonkun makuun. Tietenkin leveät hartiat tekevät jotenkin miehekkään näköiseksi. Joku juttu siinä on, että on kiva, jos mies on suurempi kuin itse.

• 8+16

Hauska tämä miehen pituus/painosuhde. Olen itse 180/84 salilla treenaava 33v mies.
      Muutamien treffien jälkeen, mitkä ovat johtaneet sänkyyn ovat naiset aina varmistaakseen kysyneet uudestaan painostani, koska ovat livenäkemisen jälkeen veikanneet painokseni hieman yli 70 kiloa?
      No, tällaista se vissiin on, kun omaa ns "uimarityyppisen" vartalon.

• m22....

Komppaan. Ite harrastan maratonjuoksusta painonnostoon.
        Mullakin on ns uimarityyppinen vartalo, leveät hartiat ja vielä melko paksu selkä/rintakehä. Lihaa on tullut eri lajien kautta joka paikkaan.

Olen 183cm/93kg ja minua oikeasti luullaan melkein 10 kiloa laihemmaksi mitä oikeasti olen.

• n32

No hoikkana&timminä, tieety!

Itselleni on tärkeää, ettäö mies on urheilullinen tai normaalipainoinen jos puhutaan romanttisesta suhteesta. Platonisessa suhteessa painolla ntai vartalonmallilla ei ole merkitystä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      200
      4403
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      45
      2051
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      63
      1723
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1373
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1347
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      969
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      933
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      899
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      828
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      706
    Aihe