Mikä on ollut kauhein työ tai työpaikka jossa olet ollut? Perusteluja kehiin.
Itselläni voiton vie ehdottomasti puhelinmyynti provikkapalkalla.
G: Hirvein työpaikkasi?
14
6890
Vastaukset
- vaikka
galluptutkimuksen kirjaaminen koneelle...
- agentti
Kuulostipa tutulta, olen täysin samaa mieltä kanssasi. Kaiken lisäksi kun lähdin pois koeajalla, sain pomon erillisen lausunnon ansiosta karenssin, vaikkei sitä pitänyt tulla. Sanonpa vain jos tuo on tulevaisuuden ala, niin on muuten paljon työttömiä jos provikalla pitää istua niskalimassa. kaiken kukkaraksi, pomo valitti koko ajan huonoista kontakstimääristä, me kaikki oltiin aikuisia ihmisiä ja tajuttiin mistä meidän palkka koostuu, EI MINUN ALA....
- Boss
Kun otan rakennusurakan vastaan työntekijät saavat osan sen tuloksesta. Se on provikkaa joka vain maksetaan kahdesti kuussa tasasummina.
- Ei ole
Eikä ole kaikki työ provikkapalkkaista. Mitäs ukkeli valehtelet. Sinussa nyt ei palkan maksajaakaan.
- huhuh
Oli tällänen Tampereelta Helsinkiin tullu rakenusfirma. Huhuh.Siellä pallo täysin hukassa. Ammattilainen oli siellä punanen vaata ja laatu...
- uunot
Moniko on ollut tämän pellefirman palveluksessa?
- lihanleikkaaja
Yleensä firmoissa olen aina pärjännyt ja työtovereiden kanssa myös, mutta kyllä ryhmäurakat ovat kaikkein viheliäisimpiä asioita , jotka on kertakaikkiaan lopetettava. Niisssä syntyy herkästi tosi ikäviä kiusaamisklikkejä. Niiden sijaan henkilökohtaiset urakat käyttöön. Silloin työn tekeminen on paljon mielekkäämpää ,kannustavampaa ja palkitsevampaa ilman kenenkään peiliin katsomista ja luottamusmiehienkään siihen kehoittamista. Digitaalit ja muut pelokkeet suorastaan pahentavat tilannetta. Jokainen työssä oleva tehköön oman motivaationsa ja ponnistustasonsa mukaan.Silloin ei työn tuloksesta ja ansioista tule epäselvyyksiä ,eikä turhia siipeilyjä ja muita juonitteluja pääse syntymään.
- No more
Kamalin duunipaikka tähän mennessä on ollut halpakauppa Lidl. En menis enää toiste!! Älytön kiire koko ajan, työtekijät minimissä eli ihan liian vähän myyjiä per myymälä; taukojen pitäminen kiirepäivinä lähes mahdotonta varsinkin jos olet kassavuorossa. Kassanopeuksia kytätään, pomot valittaa jatkuvasti kaikesta mahdollisesta....ei oo ihmisten hommaa. Kaiken huipuksi ihme sääntöjä ja vaatimuksia työntekijöille. Vieläkin puistattaa koko paikka!!
- ex kauppias
suomen spar ehdottomasti vaikka olin yrittäjä niin olin pelkkä renki. Olis pitäny nuolla persettä oikeen kunnolla ja jättää aivot narikkaan kun niille menee töihin mäkin paiskoin duunia 7pv/viikko 12-15h/päivä. Ei kiitos varsinkin jos jää 900 000 mk myynnistä itelle
saman verran tai vähemmän kuin tavalliselle duunarille.- totatota
sulla kai sattu pilkkuvirhe....
- vuokratyöläinen
Yksi esimerkki siltä ajalta kun olin vuokratyöläisenä toimialapalvelun kautta. Mulla ei ollut hätää koska olin ns. vuokratyövoimaa ja hommani oli lyhyt määräaikainen keikka, mutta kuvitelkaapa minkälaista ois ollut olla vakkarina tällaisessa paikassa:
Olin töissä kanslistin sijaisena suuressa julkisen hallinnon osastossa (keskittyi terveyspuolen asioihin...)Toimin aluksi sijaisena naiselle joka oli sairaslomalla ja josta kaikki puhuivat kuiskaten jopa hänen poissaollessaan, hän oli kuulemma niin pelottava tapaus. Kun hän tuli takaisin sain mm. huomautuksen siitä että olin siirtänyt kuulakärkikynän paikkaa hänen huoneessaan(!). Työkavereinani oli mm. yksi kesätyöharjoittelija, joka tilitti poikkimennyttä suhdettaan ja terapiakäyntejään joka päivä suureen ääneen, toinen työkaveri odotteli eläkettä ja pelasi päivät pitkät pasianssia huoneessaan (ovi oli kiinni ja kerran vahingossa tulin liian nopeasti koputuksen jälkeen sisään huoneeseen!). Kolmas oli se tunnollinen joka hoiti hommat, ja tuloksena teki päivittäin ylitöitä, joita ei ehtinyt pitää ja jotka sitten kuolettuivat seuraavan kuukauden aikana.
Kun "pelottava nainen" tuli takaisin, kahvitunneista muodostui väkinäisiä istuntoja jossa jokainen varoi sanomasta mitään ja kuuntelimme tuntikaupalla kuvauksia hänen kiduttavasta sairaudestaan (tai sitten sen toisen työntekijän poikkimennyttä suhdetta, nukkumisvaikeuksia ja unilääkereseptejä).
Olipa mukava että sieltä oli sitten pakko lähteä :-)- oikein
Eiköhän se muutaman työpaikan huono ilmapiiri ole A:lla ,tai P:llä alkava firma.
- arvaa vaan
oikein kirjoitti:
Eiköhän se muutaman työpaikan huono ilmapiiri ole A:lla ,tai P:llä alkava firma.
tää ei oo mikään provo!
- S.L
Juha Myllymaa Oy,eli sitarin elintarvikepuoli tampereen lielahdessa...uskomaton pulju, onneks se on ihan kaatumispisteessä, hahaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006101004424h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102458Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2111862Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231663- 721050
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.43993Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75875Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57862En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43832Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä82792