Saa nährä tuoko naisleijonat mitalin. Aika nihkeää oli Kiina-peli, mutta ehkä se siitä vetreytyy
http://www.iltalehti.fi/kisaextra/2010021711136999_ki.shtml
Jääkiekkomitali?
21
1884
Vastaukset
- Uutela P.
Tuoltahan saa lahjaksi mitalin tässä lajissa.
- tullen
Suomi osaa kyllä hävitä
- luottoa on
tullen kirjoitti:
Suomi osaa kyllä hävitä
Tiukan paikan tullen Suomi osaa jopa voittaa!
- ...
tullen kirjoitti:
Suomi osaa kyllä hävitä
NÄLKÄLAKKO!
http://www.supportmarkosihvonen.com/
Bileet eduskuntatalon edessä PE 19.2.2010 alk,klo: 18:00
Helsingin muurarit lähtevät liikkeelle torstaina 18.2. 2010 kello 12.00 ja silloin suuntana on eduskuntatalo. Sen edessä pidetään suuri mielenilmaus, jonka aiheena on ulkomaisen työvoiman vinoutunut käyttö Suomessa.
http://www.rakennusliitto.fi/mestalla/uutiset/?x2876736=2954863
Paikalla myös Ruotsin TV,koska kotimaista ei kiinnosta!
Vesiasiaa:
http://riikkasoyring.blogit.uusisuomi.fi/author/riikkasoyring/ - ...
... kirjoitti:
NÄLKÄLAKKO!
http://www.supportmarkosihvonen.com/
Bileet eduskuntatalon edessä PE 19.2.2010 alk,klo: 18:00
Helsingin muurarit lähtevät liikkeelle torstaina 18.2. 2010 kello 12.00 ja silloin suuntana on eduskuntatalo. Sen edessä pidetään suuri mielenilmaus, jonka aiheena on ulkomaisen työvoiman vinoutunut käyttö Suomessa.
http://www.rakennusliitto.fi/mestalla/uutiset/?x2876736=2954863
Paikalla myös Ruotsin TV,koska kotimaista ei kiinnosta!
Vesiasiaa:
http://riikkasoyring.blogit.uusisuomi.fi/author/riikkasoyring/ - K.Alervo
tullen kirjoitti:
Suomi osaa kyllä hävitä
Tavataan torilla!!!!!!!
- näin on
... kirjoitti:
NÄLKÄLAKKO!
http://www.supportmarkosihvonen.com/
Bileet eduskuntatalon edessä PE 19.2.2010 alk,klo: 18:00
Helsingin muurarit lähtevät liikkeelle torstaina 18.2. 2010 kello 12.00 ja silloin suuntana on eduskuntatalo. Sen edessä pidetään suuri mielenilmaus, jonka aiheena on ulkomaisen työvoiman vinoutunut käyttö Suomessa.
http://www.rakennusliitto.fi/mestalla/uutiset/?x2876736=2954863
Paikalla myös Ruotsin TV,koska kotimaista ei kiinnosta!
Vesiasiaa:
http://riikkasoyring.blogit.uusisuomi.fi/author/riikkasoyring/Ja mites tuolla mielenosoituksella mitalit voitetaan?
- miksei kyykkää .
Huumoripeli naisten jääkiekko, korttelikiekkoo. OK mutta väärässä paikassa eli olympialaisissa.
- hilari
kielarit jäi ottamatta ennen peliä
- joopajoo...
Mielummin katsoisi B ja C junnujen peliä kuin tuota amatöörien puuhastelua. Ringettehän on naisille aikoinaan kehitetty jääkiekon vastine.Touhuaisivat sen kumirinkulan ja kepin kanssa ja jättäisivät Olympialaiset huipuille.
- pois urheilu tapahtu
suomessa kilpailun jälkeen annetaan sellainen kuva vaikkaoltas 15 tooista kyllä toimittaja hakee syyn häviöön kaikesta muusta paitsi urheilijasta suomen mitalli saldo on 1 nyt julkaskaa paljonkos suomesta on näitä kutsuvieraita sun muita siipiveikkoja kuluttamassa vero markkoja vankooperin 4 tähden hotelleissa mitä varten tämä tieto on yhtä salasta kun somalien maahantuonti..
- antelias Aino
Tässä edelliselle kirjoittajalle lahjaksi muutama piste, on näköjään loppunut kesken:
..........................................
- jone111
kyllä ton kiina matsin perusteella EN USKO ET TULEE en halua kuitenkaan menettää toivoa mut PALJON PITÄÄ PARANTAA.okei kanada ja usa taistelee mestaruudesta.ja suomi ja ruotsi sit 3 sijasta mutta peli on 0-0 kun ottelu alkaa kaikki on mahdollista täytyy vaan uskoa naarasleijoniin
- laiskapee
Miksi naisten ja miesten lätkää pitää verrata keskenään ja sanoa että se on miesten laji? Nehän on oikeesti kaksi ihan eri lajia. Naisilla on oikeus pelata lätkää jos haluavat, mitä väliä sillä on miehille jos naisetkin saa oman hetkensä parrasvaloissa lätkimällä kiekkoa...
- Mies..
laiskapee kirjoitti:
Miksi naisten ja miesten lätkää pitää verrata keskenään ja sanoa että se on miesten laji? Nehän on oikeesti kaksi ihan eri lajia. Naisilla on oikeus pelata lätkää jos haluavat, mitä väliä sillä on miehille jos naisetkin saa oman hetkensä parrasvaloissa lätkimällä kiekkoa...
Totta, aivan eri lajeja, mutta naisten kiekkoa ei vaan pitäis päästää tälläsiin arvokisoihin, aivan hirveetä kattoo kun ne pelaa kuin pikkupojat!! Tietenkin naisten pitää päästä pelaamaan kiekkoa, mutta ei mihinkään kisoihin, kiitos!!
- auervaara(i)-
Onkohan ne amatsonit naisia? romuluisia 80 kiloisia lähes kaksimetrisiä,möreä-äänisiä,doupattuja järkäleitä,mitään naisellista niissä ei ole,testosteronia enemmän kuin teinipojilla.........yäk
- qwpjkgkgagårg
Et taida olla hirveästi seurannut. Katsoppa vaikka Erika Lawleria http://www.vancouver2010.com/olympic-hockey/athletes/erika-lawler_ath1023996RL.html. 152 senttiä.
Mitä vikaa siinä on jos nainen haluaa tehdä sitä mitä rakastaa? Itsekin olen nuori nainen ja pidän jääkiekosta vaikken sitä pelaakaan paitsi ehkä ulkojäillä. Ihan tavallisia naisia he ovat, vaikka kuinka koitat stereotypioidesi kanssa väittää vastaan.
Ja miesten jääkiekkoa ja naisten jääkiekkoa ei tule verrata keskenään. Jos ette pidä naisten jääkiekosta, älkää katsoko sitä. Itse pelaajat ja monet muut saavat siitä niin paljon, että siinä ei paljon sinun mielipiteesi vaikuta.
- lällällää, miehet!
....yhtä hyvin/huonosti sujuu naisilta kiekko kuin miehiltä. silti mitali tulee todennäköisemmin.'eat my dust!
Vaadin, että Kari Pekka Kyröstä tulee suomen hiihdon päävalmentaja. Nyt nähdään mihin Kyrön hyllytys
on johtanut,Ei mitalin mitalia. Kyrön keitoksilla tuli kultaa ja kunniaa.- rponssi vansgouver
Kyllä suomalaiset saa mitalin kun kiinalaiset saa oman pronssin ei se kauan vie kun siitä on jo kopiota jaossa
- habahabahaba
ehdottomasti!!!
on aika naurettavaa asettaa 12 mitallin tavoite kun ei olla missään lajissa olla huipulla (paitsi snoukka). ölymppiä ihmettä sopii aina toivoa mutta sen varaan ei kannattaisi tavoitteita asettaa, aika arpapeliä. sanoin torstaina 2 mitalia, siinä pysyn (näistä toinen tulee oleman se ölympiä ihme).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581