Jääkiekkomitali?

trigger

21

1884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uutela P.

      Tuoltahan saa lahjaksi mitalin tässä lajissa.

      • tullen

        Suomi osaa kyllä hävitä


      • luottoa on
        tullen kirjoitti:

        Suomi osaa kyllä hävitä

        Tiukan paikan tullen Suomi osaa jopa voittaa!


      • ...
        tullen kirjoitti:

        Suomi osaa kyllä hävitä

        NÄLKÄLAKKO!

        http://www.supportmarkosihvonen.com/

        Bileet eduskuntatalon edessä PE 19.2.2010 alk,klo: 18:00

        Helsingin muurarit lähtevät liikkeelle torstaina 18.2. 2010 kello 12.00 ja silloin suuntana on eduskuntatalo. Sen edessä pidetään suuri mielenilmaus, jonka aiheena on ulkomaisen työvoiman vinoutunut käyttö Suomessa.
        http://www.rakennusliitto.fi/mestalla/uutiset/?x2876736=2954863

        Paikalla myös Ruotsin TV,koska kotimaista ei kiinnosta!

        Vesiasiaa:
        http://riikkasoyring.blogit.uusisuomi.fi/author/riikkasoyring/


      • ...
        ... kirjoitti:

        NÄLKÄLAKKO!

        http://www.supportmarkosihvonen.com/

        Bileet eduskuntatalon edessä PE 19.2.2010 alk,klo: 18:00

        Helsingin muurarit lähtevät liikkeelle torstaina 18.2. 2010 kello 12.00 ja silloin suuntana on eduskuntatalo. Sen edessä pidetään suuri mielenilmaus, jonka aiheena on ulkomaisen työvoiman vinoutunut käyttö Suomessa.
        http://www.rakennusliitto.fi/mestalla/uutiset/?x2876736=2954863

        Paikalla myös Ruotsin TV,koska kotimaista ei kiinnosta!

        Vesiasiaa:
        http://riikkasoyring.blogit.uusisuomi.fi/author/riikkasoyring/

        MIETTIKÄÄ:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8838291


      • K.Alervo
        tullen kirjoitti:

        Suomi osaa kyllä hävitä

        Tavataan torilla!!!!!!!


      • näin on
        ... kirjoitti:

        NÄLKÄLAKKO!

        http://www.supportmarkosihvonen.com/

        Bileet eduskuntatalon edessä PE 19.2.2010 alk,klo: 18:00

        Helsingin muurarit lähtevät liikkeelle torstaina 18.2. 2010 kello 12.00 ja silloin suuntana on eduskuntatalo. Sen edessä pidetään suuri mielenilmaus, jonka aiheena on ulkomaisen työvoiman vinoutunut käyttö Suomessa.
        http://www.rakennusliitto.fi/mestalla/uutiset/?x2876736=2954863

        Paikalla myös Ruotsin TV,koska kotimaista ei kiinnosta!

        Vesiasiaa:
        http://riikkasoyring.blogit.uusisuomi.fi/author/riikkasoyring/

        Ja mites tuolla mielenosoituksella mitalit voitetaan?


    • miksei kyykkää .

      Huumoripeli naisten jääkiekko, korttelikiekkoo. OK mutta väärässä paikassa eli olympialaisissa.

    • hilari

      kielarit jäi ottamatta ennen peliä

      • joopajoo...

        Mielummin katsoisi B ja C junnujen peliä kuin tuota amatöörien puuhastelua. Ringettehän on naisille aikoinaan kehitetty jääkiekon vastine.Touhuaisivat sen kumirinkulan ja kepin kanssa ja jättäisivät Olympialaiset huipuille.


    • pois urheilu tapahtu

      suomessa kilpailun jälkeen annetaan sellainen kuva vaikkaoltas 15 tooista kyllä toimittaja hakee syyn häviöön kaikesta muusta paitsi urheilijasta suomen mitalli saldo on 1 nyt julkaskaa paljonkos suomesta on näitä kutsuvieraita sun muita siipiveikkoja kuluttamassa vero markkoja vankooperin 4 tähden hotelleissa mitä varten tämä tieto on yhtä salasta kun somalien maahantuonti..

      • antelias Aino

        Tässä edelliselle kirjoittajalle lahjaksi muutama piste, on näköjään loppunut kesken:
        ..........................................


    • jone111

      kyllä ton kiina matsin perusteella EN USKO ET TULEE en halua kuitenkaan menettää toivoa mut PALJON PITÄÄ PARANTAA.okei kanada ja usa taistelee mestaruudesta.ja suomi ja ruotsi sit 3 sijasta mutta peli on 0-0 kun ottelu alkaa kaikki on mahdollista täytyy vaan uskoa naarasleijoniin

      • laiskapee

        Miksi naisten ja miesten lätkää pitää verrata keskenään ja sanoa että se on miesten laji? Nehän on oikeesti kaksi ihan eri lajia. Naisilla on oikeus pelata lätkää jos haluavat, mitä väliä sillä on miehille jos naisetkin saa oman hetkensä parrasvaloissa lätkimällä kiekkoa...


      • Mies..
        laiskapee kirjoitti:

        Miksi naisten ja miesten lätkää pitää verrata keskenään ja sanoa että se on miesten laji? Nehän on oikeesti kaksi ihan eri lajia. Naisilla on oikeus pelata lätkää jos haluavat, mitä väliä sillä on miehille jos naisetkin saa oman hetkensä parrasvaloissa lätkimällä kiekkoa...

        Totta, aivan eri lajeja, mutta naisten kiekkoa ei vaan pitäis päästää tälläsiin arvokisoihin, aivan hirveetä kattoo kun ne pelaa kuin pikkupojat!! Tietenkin naisten pitää päästä pelaamaan kiekkoa, mutta ei mihinkään kisoihin, kiitos!!


    • auervaara(i)-

      Onkohan ne amatsonit naisia? romuluisia 80 kiloisia lähes kaksimetrisiä,möreä-äänisiä,doupattuja järkäleitä,mitään naisellista niissä ei ole,testosteronia enemmän kuin teinipojilla.........yäk

      • qwpjkgkgagårg

        Et taida olla hirveästi seurannut. Katsoppa vaikka Erika Lawleria http://www.vancouver2010.com/olympic-hockey/athletes/erika-lawler_ath1023996RL.html. 152 senttiä.

        Mitä vikaa siinä on jos nainen haluaa tehdä sitä mitä rakastaa? Itsekin olen nuori nainen ja pidän jääkiekosta vaikken sitä pelaakaan paitsi ehkä ulkojäillä. Ihan tavallisia naisia he ovat, vaikka kuinka koitat stereotypioidesi kanssa väittää vastaan.

        Ja miesten jääkiekkoa ja naisten jääkiekkoa ei tule verrata keskenään. Jos ette pidä naisten jääkiekosta, älkää katsoko sitä. Itse pelaajat ja monet muut saavat siitä niin paljon, että siinä ei paljon sinun mielipiteesi vaikuta.


    • lällällää, miehet!

      ....yhtä hyvin/huonosti sujuu naisilta kiekko kuin miehiltä. silti mitali tulee todennäköisemmin.'eat my dust!

    • Vaadin, että Kari Pekka Kyröstä tulee suomen hiihdon päävalmentaja. Nyt nähdään mihin Kyrön hyllytys
      on johtanut,Ei mitalin mitalia. Kyrön keitoksilla tuli kultaa ja kunniaa.

      • rponssi vansgouver

        Kyllä suomalaiset saa mitalin kun kiinalaiset saa oman pronssin ei se kauan vie kun siitä on jo kopiota jaossa


      • habahabahaba

        ehdottomasti!!!

        on aika naurettavaa asettaa 12 mitallin tavoite kun ei olla missään lajissa olla huipulla (paitsi snoukka). ölymppiä ihmettä sopii aina toivoa mutta sen varaan ei kannattaisi tavoitteita asettaa, aika arpapeliä. sanoin torstaina 2 mitalia, siinä pysyn (näistä toinen tulee oleman se ölympiä ihme).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe