Tosta aiheest tulee mieleen tää aloitus :D Luuletteko tosissaan et nainen jka on vaikka 18-30 on todellakin ollut vain sen yhden miehen kanssa..? :D Joo ehkä joku harva mut häviävä osa, suurin osa vain on sen verran fiksuja et ei niitä mainosta :D
Kuinka moni nainen sanoisi tulevalle aviomiehelle " oonpa pannu noin 10 eri miehen kanssa"?
Tuskin monikaan :D Mitä ne miehet vaimoistaan kuvittelee :D On varmasti oikeita "siveyden sipuleita". Ja mies joka on pannu muuten ku oman käden kautta on varmaan kans huora...?
No joo tosiasiahan täällä on et miehet täällä ei ole saanut edes sormella koskea, siksi näin jyrkät jutut täällä :d
Vai et näin :D
4
415
Vastaukset
- 3kymppinen mies
mut ei se fiksuutta oo ettei panoistaan uskalla kertoa. Moni mies ei tuu sen asian kanssa toimeen jos naisella ollu paljon miehiä, mut mua henkilökohtaisesti häiritsee eniten just se, että mä haluan tuntea seurustelukumppanin pääpiirteittäin läpikotaisin ja päättää ite siitä haluanko olla hänen kanssaan vai en. Jos nainen peittelee menneisyyttään en pysty luottamaan siihen.
t. Jokaisella on menneisyytensä enkä oo kertaakaan naista huoritellut vaikka menneisyys vaivaisi. - Arasville
Olen sanonut tämänkin aiemmin, mutta kyllä fiksu mies aina lutkan tunnistaa, vaikka tämä kuinka valehtelisi. Ja sitten kohtelu on sen mukaista.
- N.w.O
Nainen joka on pannut päämäärättömästi useiden kymmenien miehien kanssa on aina tasokkaampi kuin mies jolla ei ole yhtään kertaa. Suora kysynnän ja tarjonnan määritelmä.
Voi kysyä että naiset keksivät kimpassa tämän määritelmän "pelisäännöksi", jotta heidän oikeus "parempiin" miehiin pysyisi edelleen voimassa.
Jos kaikki YT-miehet hylkäisivät runsaasti seksikokemusta omaavat naiset niin kaaos olisi lähes täydellinen. :D
- Mies ja arvot
Luulet siis, että pystyt pakenemaan menneisyyttäsi koko loppuelämäsi? En usko, että onnistut.
Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322973- 71376
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201316Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701181- 441140
- 371011
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381001Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877