Mitä sinulta puuttuu ?

12

237

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zisukka

lumilapio - partsia tarvis vähä haravoida

• paljain jarpain

ainakin täältä... tai on ainaskin joskus puuttunu. Nyt puuttuu housukki...

• Typerää porukkaa

puuttuu aivot ainakin.

• FrozenCorpse

- Teräase
      - Passi
      - Empatiakyky ja sosiaalisuus ( eivät ole tulossakaan)
      - Normaalius ( ei ole tulossakaan)

• ,..,

Ja sun kaltaisesi imbesilli kirjoittaa keskustelupalstalle? Mikä urpo valitsee nimimerkikseen "modelli"? Oksettavaa ja ainoastaan itsesi kaltaiset siat voivat tollasta ääliötä kompata. Osaatko jumis kertoa seitsemänkymmentä merkitystä nimimerkille "modelli" ilman sanakirjoja ja nopeasti luetellen? Well.. Veikkaan, ettet osaa - saastainen keskustelupalstahäirikkö. Sinä varmastikin osaisit korkeintaan kirjoittaa nimesin kuulakärkikynällä, jos sua pyydettäisiin *reps*, vaikka ilmiselvän suomalainen sinä pelle oletkin. Onko sulla runkku vielä lippis ja vaikka bodatut lihakset? Sitten olet insilli tullut vähä keskustelupalstalle keskustelemaan ja valitsit - imbosilli- oikein aihealueen "Miehen Logiikka". Minä kyllä alkaisin lesboksi,, jos miehet olis tossa.

Ikävää, että saat sekoilla keskustelupalstalla, mikä lie finninaama boduperse nyt oletkaan. Yäk ja uskotko tämän: minä en halua lukea juttujasi. Mikä velvollisuus mulla muka on pelkän keskustelupalstalla käynnin perusteella tuntea pahoinvointia lukemastani, niin siis mikä häh muka velvollisuus?

• Nämä trollit alkavat mennä tylsiksi, kun matkit aina vaan huonommin alkuperäistä Eewaria. Tsemppiä nyt!

• mun kaltainen urpo valitsee nimimerkikseen modelli ! Oksentele sinä ihan rauhassa ei se minua häiritse. Nimimerkille modelli ja sen merkitykselle, ei nyt tule mieleen kuin 69 merkitystä. Well..veikkasit aika hyvin, mutta toi saastainen keskustelupalstahäirikkö on jo imartelua, et pääse mun suosioon tuolla. Minulla on tosiaankin vaikeaa hahmottaa, miten päin sitä kärikuulakynää käytetään, mutta sen tiedän ettei se aseeksi sovi, jos ei sitä osaa käyttää.

Vaikka olenkin vain Suomalainen pelle, niin ylpeä kuitenkin, ja ilman lippistä (*jeps*)! Kato kun on lihakset, niin voi olla -intill- Ikävä todeta, että en aijo ryhtyä sinun miesehdokkaaksi, joten ihan sama, ryhdy lesboksi tai ole ryhtymättä.

Tosi ikävää,että me molemmat saamme VIIHTYÄ täällä keskustelupalstalla. Uskon, että voi paljon paremmin, kun luet minun juttuja etkä omiasi, siitä se pahaolo sulle tulee. Usko minua, minä tiedän jos joku.

• ,..,
        Ratikkakuski kirjoitti:

Nämä trollit alkavat mennä tylsiksi, kun matkit aina vaan huonommin alkuperäistä Eewaria. Tsemppiä nyt!

Mä en matki yhtään ketään, mutta sen olen huomannut, että sulla on pakkomielle minuun. Ja että noita v*tun ystäväsi - sinun Ratikkaankusija ystäviäsi- tyhmän oloisten nimimerkkien, kuten "modelli", juttuja kommentoi jotkut, ikäänkuin tavallisempienkin juttuja (sairaat!!). En ihan täysin tajua sitä - en sinua tai ystäviäsi ja: onnekseni en tajua ( ties mitä paskaa tai suolla eläviä hirviöitä paljastuisi, jos saisin tietää, että keiden kanssa tässä keskustelen).

• lottovoitto 7 oikein.

• Ja unohdit varanumerot.

• modelli kirjoitti:

Ja unohdit varanumerot.

jos sais 7 oikein ja jokainen varanumero osuisi kohtaan. Eikä siinä vielä kaikki, jokeri molemminpäin osuu.

• elämä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      143
      8043
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      46
      4553
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      50
      4135
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      422
      2139
    5. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      81
      1870
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      35
      1508
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1497
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      201
      1355
    9. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      18
      1345
    10. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      33
      1217
    Aihe