Mikä on Kemin halvin autokorjaamo?
halvin autokorjaamo?
20
7792
Vastaukset
- panit pahan arvion
riippuu mitä autolle tehdään ja paljonkko vie aikaa, osia yms...vaikea arvoida. Kun tiedät mitä korjausta auto tarvitsee, soita korjaamoihin ja kysy hinta-arvio. Hinta-arviohan ei sitten saa poiketa kovin paljoo siitä loppusummasta..
- autoi56lija
varmaan jos joku sun kaveri tekis iltahommina nii ois halvin :P mut firmat 45-80€ tunti. oman kokemuksen mukaa. merkkiliikkeet kalleimpia
- vilkun vaihtoon
autoi56lija kirjoitti:
varmaan jos joku sun kaveri tekis iltahommina nii ois halvin :P mut firmat 45-80€ tunti. oman kokemuksen mukaa. merkkiliikkeet kalleimpia
Aika kova hinta. Ja sutkip:t vähän vähemmän.
- sutki mikä sutki
vilkun vaihtoon kirjoitti:
Jaa että 45-80 E. Taisi olla provo, ja omiin nimiin.
- hwhh
vilkun vaihtoon kirjoitti:
mutta ku tässä maassa on tapana eättää usiampaa lääskipersettä sen yhen vilkunvaihtajan työllä. Siksi täälä ei kohta kannata tehdä mitään kun kukaa ei maksa älyttömyyksiä
- nimim. 2.5htyö/120€
hwhh kirjoitti:
mutta ku tässä maassa on tapana eättää usiampaa lääskipersettä sen yhen vilkunvaihtajan työllä. Siksi täälä ei kohta kannata tehdä mitään kun kukaa ei maksa älyttömyyksiä
no ei valitettavasti oo provo... kannattaa vältellä merkkiliikkeitä. ite ainaki sen teen, onneks on vanhempi auto jota pystyy joka paja korjaa, lukeen vikakoodit sun muut. Ja ollu toistaseks vähävikanen.. "koputtaa puuta" :D
- Japsi-autoilija
Eli kuitilla ja ihan laillisesti Patu siinä lapintiellä taitaa olla hinta-laatu-suhteellakin aika korkealla. Minä käytän Patua japsin korjaukseen ja sitten siellä Paattiossa on se yksi yhden miehen korjaamo siinä meri-seon takana, näyttää sakemanneihin olevan erikoistunut ja jolla on rehtiä toimintaa. On varmasti muitakin, mutta nämä kaksi ainakin minä rankkaan aika korkealle.
Sitten on näitä hanslankareita siellä täällä, jotka ei kuittia kysele, niillä työnlaatu voi olla loistavaa tai sitten täyttä soopaa. Merkkiliikkeistä Aine ja Torniossa citikka-liike tekevät kunnon työn, jos ajan sattuu saamaan. Merkkiliikeillä tuntiveloitus on tosiaan jo 70€/h.- kokeiltu, eka&vika
Joo, vie vaan Patulle jos luotat harjoittelijoiden työhön. Eikäs ne viimeksi olleet venakkoja, kurdeja ym. "ilmaisia" harjoittelijoita.
Yhteiskunta maksaa jotta yrittäjä pärjää
- kinmo77
paattiossa on uusi korjaamo asentajat ovat olleet wetterin ja pörhön palveluksessa ennenkuin päättivät oman yrityksen laittaa suosittelen AK-AUTOPALVELUA.ovat nopeita ja edullisia.varikonkatu 23 kemi p.0400306147 ja 0400307456
- GeeGan
Uskoisin että aloittaja on saanut jo autonsa kuntoon, tai sitten ottanut sen kilvet pois?
Kaksi (2) vuotta vanha kysymys?
Mainostatko itseäs? - kiertäisinkaukaa
nopeesti nämä vaihtuvat:D Tässä mainitut pojat tekivät jo komean konkurssin ja nyt samoissa tiloissa yrittää eräs toinen. Taustat kannattaa aina tutkia ennen kuin valitsee!! Joskus voi tulla jotain yllättävääkin vastaan, joka saattaa muuttaa käsityksen 100%. Tutkikaa ja kyselkää, älkää luottako tunteeseen
- karjalahti
kiertäisinkaukaa kirjoitti:
nopeesti nämä vaihtuvat:D Tässä mainitut pojat tekivät jo komean konkurssin ja nyt samoissa tiloissa yrittää eräs toinen. Taustat kannattaa aina tutkia ennen kuin valitsee!! Joskus voi tulla jotain yllättävääkin vastaan, joka saattaa muuttaa käsityksen 100%. Tutkikaa ja kyselkää, älkää luottako tunteeseen
Nyt kannattaa olla tosiaan varovainen ja tiedustella nykyisen korjaajan taustoja. Pojat teki komean konkurssin ja tästä nykyisestä, huhhuh.. en taida uskaltaa sanoa mitään.
Katsokaa tarkkaan, millä korjaamolla käytätte autoanne ja minkälaisten rikollisten ja kiristäjien kanssa olette tekemisissä
- halpaeihyvä
pittääkö sen olla hyvä myös ?
- tyytyväinen asiakas
Käytin siinä Paation korjaamolla auton pojat käytti katsastuksessa ja korjasivat viat
mitä tuli lappuun. Sain leimattuna pirssin takaisin ja oli edullinen sekä asiallista
palvelua. Se toinen kaveri on ollut todellakin Wetterillä ,mutta se toinen ilmeisesti
Aineella sielä olen sen ainakin nähnyt . - lin
korjaa itte niin minäki teen tulee halvemmaks =)
- mersumies
myöskin entinen ak-re on aloittanut korjaamopalvelut. itse olen muutaman kerran käynyt ja palvelu ollut todella mukavaa ja hinta edullinen. PS: omistaja vaihtunut ja sen kyllä huomaa!
- Straw man
Ei uskos mutta totta se on? Tulla nyt tänne suoli24 palstalle mainostaan ittees.
Huomaa tuosta kun mainitset aina ton omistajan vaihdoksen. ; )
Jos joku haluaa tietää halvimman korjaamon, niin se on Auto-Jussi Keminmaassa.
Korjaa takuu varmasti romusi talteen ja saattaapi jopa maksaakki siitä.
- Syvitsy
Mä korjaan 30 eur tunti, mutta en anna mitään takuuta virheistä tai siitä että auto tulee kuntoon.
Halpa olen mutten ehkä paras
-Rebel Raimo- - korjaamon pitäjä
Autohuolto Tommi Lalli tmi kemissä!
29€/h alv ja työlle takuu!
PUH:0407360977 Tommi- 18+9
Härskiä ilmoittaa työn hinta ilman arvonlisäveroa, jonkinlainen koijausko mielessä?! Kuluttaja-asiakkaalle pitää AINA ilmoittaa arvonlisäverollinen hinta, kehotan tutustumaan kuluttajansuojalakiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849