Prätkärotsi 28v. miehellä?

-_-

Miten on, voiko tuon ikäinen mies vielä pitää prätkärotsiä? Itse kaivoin kaapista sen esiin, ja mielestäni ok takki...muija sanoi että ei liiku minun kanssa askeltakaan, jos takki on päällä...=) sellaisia pitävät hänen mukaansa vain teinipojat.

Mielipiteitä, miehiltä sekä naisilta?

26

14754

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesakko

Onko sulla prätkää? Jos on, niin prätkärotsi on ajossa varmaan tarpeellinen. Jos ei, niin jätä rotsi kaappiin tai vie kirppikselle.

• tunturikoppa

No jos on maihinnousutakki niin onko pakko ampua ihmisiä? Tai pilottitakki? Pitääkö omistaa suihkukone? Saako pitää kavelykenkiä vaikka kulkeekin autolla kaikkialle? Vastausta pliis, en halua nolata itseäni.

• kuuleppas..

..oliko Ramonesilla prätkiä? Ei tietääkseni, ja silti maailman siisteimmät äijät ovat kyseessä!

• M28

Prätkärotsi on nahkatakki siinä missä muutkin ja hyvä sellainen. Prätkärotsi ei ole mikään teinivaate, vaikka jotkut teinipojat sellaista pitävätkin. Jos muija ei suostu liikkumaan kanssasi, liiku yksin! Itsekin vedän välillä prätkärotsin päälle, jos sille tuntuu.

• -_-

Siinä mielessä tuo saattakkin olla parempi juttu kuin ensi näkemältä tuntuikaan..mieluummin nimittäin liikun kaupungilla ilman muijaa..eli entistä useammin vaan rotsi niskaan, niin ei avokki tuppaa mukaan! =)

• gsdf

Mun mielestä sellaista pitävän tulisi olla vähintään 30-vuotias, niinkun kunnon moottoripyöräilijät ovat. Ei se mikään teinivaate ole.

• jace

onhan se prätkärotsi nyt ihan eri miehekäs kuin karmea "Anssi kela" takki. toivottavasti tiedätte mitä tarkoitan, sellainen musta puolipitkä oon kelalla, karmea. miten paljon muuten prätkärotsi maksaa, saako alle 1000 mummon markan? Se näyttää ihan kivasti lisäävän "harteikkuutta"...

• M28

Omani maksoi aikanaan about 750mk. Stuntmanissa näyttää olevan 215€, mutta kyllä se jostain muualta varmaan alle 1000 mummon lähtee.

• Nahkafettari
        M28 kirjoitti:

Omani maksoi aikanaan about 750mk. Stuntmanissa näyttää olevan 215€, mutta kyllä se jostain muualta varmaan alle 1000 mummon lähtee.

Siis prätkärotsi on ehdoton kuningas, jota ei voita mikään. Se on seksikäs ja rohkea vaate joka ei jätä ketään kylmäksi, itse rakastelen naiseni kanssa usein hapsullinen prätkärotsi päällä ja se antaa aivan uskomattoman lisäkiihkon hommaan.

Pistä mielummin muijasi kaappiin, ja rotsi päälle.

• Pete

• PRÄTKÄROTSI
        Nahkafettari kirjoitti:

Siis prätkärotsi on ehdoton kuningas, jota ei voita mikään. Se on seksikäs ja rohkea vaate joka ei jätä ketään kylmäksi, itse rakastelen naiseni kanssa usein hapsullinen prätkärotsi päällä ja se antaa aivan uskomattoman lisäkiihkon hommaan.

Pistä mielummin muijasi kaappiin, ja rotsi päälle.

Itse olen täysin samaa mieltä kuin Nahkafettari eli:

PRÄTKÄROTSI ( perinteinen ja väriltään musta n.s. Marlon Brando-tyyliä oleva) on :
        - ehdoton kuningas, jota ei voita mikään
        - rohkea vaate
        - seksikäs vaate

Prätkärotsi ei jätä ketään kylmäksi.

Aivan erityisen totta on, että prätkärotsi ylle puettuna antaa rakasteluun aivan uskomattoman lisäkiihkon! Musta prätkärotsi yllesi puettuna olet huomattavasti haluttavampi ja seksikkäämpi!

• BlackHeartAngel

prätkärtosi ei sovi kaikille, mutta valtaosalle kyllä..
      Ihmisistä siispä tämäkin kiinni...
      Oma mies käyttää aina "liekkitakkia"..
      Itsellä prätkärotsi&nahkahousut..
      Minusta prätkärotsi on hieno takki...
      ..Ja kestää paremmin, kuin jotkut kangastakit tms.. =P
      Teinipojilla harvemmalla on varaa prätkärotsiin, yleisimmiten näkyy kyllä motoristeilla tms.
      paitsi jos äiti&isi rahoittaa..
      Ja rock'n'roll-ihmiset suosii kyllä..

• 29v

Käytän,vaikkei ole fillarii nytten.Oon muuten ns. isänmaallinen kaljupää.

• takinkääntäjä

Jos omistat prätkän.

• nahkafani

rohkeasti päälle. miksi jättäisit sellaisen upean takin homehtumaan ullakolle, joka on tehty käytettäväksi. prätkärotsi on upea vaatetus ja sopii kaikenikäisille. ei siis ole isätä kiinni, osta vielä upeat nahkafarkut takin kanssa, niin onhan vientiä ja ihailua ympärillä. hetero ei ole homo ja homo ei ole hetero. ole niinkuin itse koet ja haluat olla. nahkafani

• kuuleppas..

Totta ihmeessä sitä voi pitää! Ite pidän varmaan siihen asti kun nirri lähtee, sanoi muija mitä tahansa. Pitääkö se itse sitten jotain jakkupukuja tai tuulitakkia tms? Sellaisten kanssa ei ulkona kehtaa liikkua...älä alistu vaan tee niinku mieli tekee. Sitäpaitsi ethän sinä ole vielä edes minkään ikäinenkään! (tuo siis hyvällä, ei pahalla) :)

• AIiceCooper

takki päälle ja äkkiä

• PRÄTKÄROTSI

Olen täysin samaa mieltä kuin "AliceCooper" eli sitä mieltä minäkin että: "Takki päälle, ja äkkiä!"

• runkkari-jari

ihan vitun sama mitä akat sanoo. pistää rotsi päälle.

• ebar

Totta helvetissä päälle. Itse ostin rotsin vuonna 1993 köpiksestä ja yhä käytössä. Ikää vasta 38.

• Rock rock

Itse olen 28 ja prätkärotsi päällä aina kun tarkenee. Olen lisäksi valtionvirassa ja en omista prätkää. Se takki ei siihen ajamiseen sovellu kuitenkaan. Soitan tosin rock-musiikkia..

• PRÄTKÄROTSI
        Rock rock kirjoitti:

Itse olen 28 ja prätkärotsi päällä aina kun tarkenee. Olen lisäksi valtionvirassa ja en omista prätkää. Se takki ei siihen ajamiseen sovellu kuitenkaan. Soitan tosin rock-musiikkia..

Hyvälaatuisella ja itselleen hieman väljällä prätkärotsilla tarkenee talvipakkasillakin, kun alle mahtuu ja laittaa sopivasti ja sopivaa vaatetta. Prätkärotsilla, jossa on puuvillaa oleva vuori, tarkenee paremmin kuin prätkärotsilla, jossa on polyesteriä oleva vuori.

Pidän todella hienona asiana, että valtion virassa olevalla henkilöllä on prätkärotsi, jota käyttää aina kun kokee tarkenevansa siihen pukeutuneena. Minullakaan ei ole prätkää enkä ole koskaan omistanut mopediakaan mutta silti minulla on perinteinen musta n.s. Marlon Brando-tyyliä oleva prätkärotsi, jota käytän talvellakin.

On totta, että prätkärotsi (kuvailemani tyyliä oleva) ei sovellu prätkällä ( = moottoripyörällä) ajamiseen ( koska kaulan ympärystän suojaaminen viimalta onnistuu niin heikosti, vaikka kaulukset olisivat kuinka pystyssä tahansa kaulaa vasten ja vaikka kaulan ympärillä olisi vaikka kuinka hyvä vaatetus prätkärotsin kaulusten alla). Kyseisen tyylinen prätkärotsi soveltuu ehkä joten kuten mopedilla ajamiseen (ei kuitenkaan hyvin talvella) vaan muutoin ulkona liikkumiseen kylläkin.

Itselläni ei ole ollenkaan minkäänlaista rock- eikä sen kummenkin kevyestä musiikista pitävän henkilön taustaa ja silti omistan jopa useamman väriltään mustan prätkärotsin. Siihen nähden, että omistan prätkärotsin ja pukeudun siihen usein ulos lähtiessäni, minulla on erikoinen tausta.

• Custom prätkäilijä
        PRÄTKÄROTSI kirjoitti:

Hyvälaatuisella ja itselleen hieman väljällä prätkärotsilla tarkenee talvipakkasillakin, kun alle mahtuu ja laittaa sopivasti ja sopivaa vaatetta. Prätkärotsilla, jossa on puuvillaa oleva vuori, tarkenee paremmin kuin prätkärotsilla, jossa on polyesteriä oleva vuori.

Pidän todella hienona asiana, että valtion virassa olevalla henkilöllä on prätkärotsi, jota käyttää aina kun kokee tarkenevansa siihen pukeutuneena. Minullakaan ei ole prätkää enkä ole koskaan omistanut mopediakaan mutta silti minulla on perinteinen musta n.s. Marlon Brando-tyyliä oleva prätkärotsi, jota käytän talvellakin.

On totta, että prätkärotsi (kuvailemani tyyliä oleva) ei sovellu prätkällä ( = moottoripyörällä) ajamiseen ( koska kaulan ympärystän suojaaminen viimalta onnistuu niin heikosti, vaikka kaulukset olisivat kuinka pystyssä tahansa kaulaa vasten ja vaikka kaulan ympärillä olisi vaikka kuinka hyvä vaatetus prätkärotsin kaulusten alla). Kyseisen tyylinen prätkärotsi soveltuu ehkä joten kuten mopedilla ajamiseen (ei kuitenkaan hyvin talvella) vaan muutoin ulkona liikkumiseen kylläkin.

Itselläni ei ole ollenkaan minkäänlaista rock- eikä sen kummenkin kevyestä musiikista pitävän henkilön taustaa ja silti omistan jopa useamman väriltään mustan prätkärotsin. Siihen nähden, että omistan prätkärotsin ja pukeudun siihen usein ulos lähtiessäni, minulla on erikoinen tausta.

Prätkärotseja löytyy joka lähtöön, hillittyjä ja näyttäviä. Niiden kanssa käytetään erityistä kauluria ajossa, koska niissä ei kaulukset anna suojaa viimalta. Oikeissa ajorotseissa on toppauksia kyynärpäissä ja olkapäissä, ehkä ne on enemmän niile joilla on prätkä, mutta aika makeita takkeja päällä muutenkin.
        http://www.rideicon.com/product_details.jsp?category=3428&id=11941

• hurlumhei81

Ostin ensimmäisen prätkärotsini vuonna 2000 ja tänäkin päivänä sama rotsi ajaa asiaansa enemmän, kuin hyvin.
      Vuoren pitäisi käydä korjauttamassa, kun tahtoo olla vähän kulumaa.
      Uutta takkia olen kyllä miettinyt, mutta en oinein lämpene kyseiselle ajatukselle, kun tiedän, että kaksi ensimmäistä vuotta menee pelkästään siihen, että rotsi on asianmukaisesti kulunut oikeista kohdista, täydellisen katu-uskottavuuden saavuttamiseksi.

• osta uusi

Nythän muuten Nahka-Freda lopettaa ja parhaillaan sieltä saa laadukkaita rotseja -80% alennuksella.

• pärinä poju

tietääkö kukaan mistä saisi miesten kaunoluistimia.itse en osaa luistella mutta haluaisin näyttää siltä..että osaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      978
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      176
      877
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe