Herran rauhaa.
Näin uuden vuoden aaton yönä unen jossa, oli aava meri ja meressä liikkui lohikäärme määrätietoisesti eteenpäin. Hetken kuluttua uni vaihtui sen vastamaisemaan. Sitä vastassa oli lukematon määrä hyvinvaikeasti selitettävän näköisiä enkeleitä joilla oli kasvot kuin leijonilla, käsitin että unessa oli tietynlainen vastakkainasettelu.
Myöhemmin mietin pitkään tätä unta ja tulin siihen lopputulokseen että jos tämä uni oli profetia, sen täytyy merkitä sitä että peto on lähtenyt liikkeelle.
(täytyy vielä mainita että kyseisenä yönä kuu oli näyttäytynyt punaisena, jos tämän joku haluaa jonkinlaisena enteenä ottaa)
Kertokaa mielipiteitänne
Profetia(ko?)
2
211
Vastaukset
Jos olet tosissasi etkä ole Perkeleen pelleilijä, niin unesi on ainakin yhtenevä Raamatun ilmoituksen kanssa, jonka mukaan lopunaikana merestä nousee peto, kuten Ilmestyskirja 13:1 sanoo. Lohikäärme on itse Saatana, joka antaa suuren vallan lopunajan maailmanhallitsijalle eli petomaiselle Antikristukselle. Vastassa olevat leijonakasvoiset enkelit sopivat myös hyvin Raamatun ilmoitukseen. Kristus on Juudan leijona ja hänen enkeleillään voi hyvin olla leijonan kasvot.
- Jesurun
En todellakaan pelleile. Olen elävässä uskossa. Mutta kiitos tulkinnastasi, halusin vain jakaa tämän muiden uskovien kesken, siunausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422214- 241740
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271425- 1081247
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151219- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846