Olen pari vuotta seurustellut mieheni kanssa, nyt tuntuu, että mitta on täysi.. Meillä harvoin on yhteistä aikaa, kumpikin tekee vuorotyötä.. Aina vapaa päivinään mies vaan ryyppää ja rellestää.. Sitten kun itselläni on vapaata,en saisi muuta tehdä kuin olla kotona. Viikko sitten olisi olut yhteistä aikaa, mutta hän olikin vetänyt pers kännit.. Harvoin kuulen edes sanaa : "Rakastan sinua".. Tänäänkin tuli taas viesti,että pakko nollata tilanne.. Eli juoda.. Ja kappas vain, ainoa yhteinen vapaa ilta... Noh,menee se näinkin... :(
Kohtalon tovereita?
4
253
Vastaukset
- Suoli24:n vakiovast.
n/a
- Huonoja suhteita
Ei kai tuossa auta kuin keskustelu. Helppohan se on sanoa... Mutta jos asia sinua vaivaa, eikä siihen tule muutosta, niin olis varmaan aika tehdä jotain. Hitto, kuinkahan moni roikkuu huonossa suhteessa vaan siksi, ettei uskalla/osaa muutakaan tehdä? - *nostaa käden ylös...*
Kyllä minä vielä joskus...- samis....
*nostaa myös käden ylös*
Sitä se on, kun tuntuu ettei toimi, mutten silti uskalla lähteä. Tai uskaltaisi, mutta hyvinä hetkinä tuntuu ettei haluakaan. - Huonoja suhteita
samis.... kirjoitti:
*nostaa myös käden ylös*
Sitä se on, kun tuntuu ettei toimi, mutten silti uskalla lähteä. Tai uskaltaisi, mutta hyvinä hetkinä tuntuu ettei haluakaan.Juurikin noin.
Sitten ne hyvät hetket, ovatko ne edes todellisia?
Yhdessä suhteessa olin vuosia, mikään ei toiminut. Kerran kuukaudessa tai parissa oli ihan kivaa. Sillä taas jaksoi muka seuraavaan kivaan hetkeen. Lähdin, vaikka se oli tosi vaikeaa. Ja kannatti, en tiedä olenko koskaan tehnyt mitään yhtä viisasta tai viisaampaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481