-Kitaransoittoa olisi takana 10 vuotta... keppi pysyy kyllä hallussa.
-Asun Jyväskylässä
-Punk, Rock, Reggae, Blues, Jazz.. kaikki menee. Kunhan ei joudu mitään mättöä soittamaan.
-Mielellään bändiin, jolla olisi bändihuone.
-Iteltäni löytyy Akustinen kitara, Sähkökitara, pari huuliharppua, marshallin vahvistin ja pari mikkiä.
-Laulutaito on ok
Ota yhteyttä!
-92 Syntynyt kitarsisti Jyväskylästä etsii bändiä!
2
288
Vastaukset
- sama mies
Että sanoitus luonnistuu myös.
- rewq
TERE!!! tääl kitaristi! omia biisejä on! tyyli hard rock!! näin pääasiassa toi tyyli!! muutakin soittelen mm blues, jazz... asun kuopiossa! mutta pääsen liikkuu aika hyvin!! nyt olen kaksi viikkoa reissun päällä sit palaan kuopioon!! eli tarvittaessa voin olla kaksikin viikkoa jossain(täältä etelästä aina saa yöpaikan!!) nyt olen espoossa ja ensi viikolla palaan kalakukkojen luvattuun mestaan!! 045 3231521 rane
PS on tos yks rumpali ollut mut ei tullu viime treeneihin!! käyty tampereel treenaa... kun ukkoja eikä akkojakaan meinaa löytyä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272105
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221500Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis671189Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111109Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101107- 88962
- 80829
- 17827
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16741Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107681