mihin intohimo lopahtaa?

hhhuolestunut

Olen parikymppinen nainen ja itseäni suuresti ärsyttää eräs asia; seksihimoni vähentyminen. Jokaisessa parisuhteessa missä olen ollut, alussa seksiä on enemmän kuin laki sallii, pian se alkaa vähentyä ja lopulta sitä ei ole enää lainkaan... minun osaltani. minulla ei ole ollut mitään pitkiä suhteita, pisin puoltoista vuotta, joten ei silloinkaan pitäisi vielä huuman kokonaan kadota. olen yrittänyt vaihtaa e-pillerimerkkiä, olen jättänyt pillerit pois, kokeillut muita ehkäisykeinoa, mutta millään niistä ei ole ollut enää siinä kohtaa vaikutusta kun intohimo on kadonnut. Aina kun alan tapailemaan uutta miestä, seksiä on todella paljon ja siinä kohtaa tuntuu, etten voisi elää ilman seksiä... ei mene montaa kuukautta kun läheisyyden osotukseni alkavat vähentyä, enkä lopulta anna enää vastakaikua seksiyrityksille. Auttakaa hyvät ihmiset jos teillä vaan on jotain asiallisia neuvoja. Todella ärsyttävää ja masentavaa, koska tuntuu, että jokaiselle parisuhteelleni käy niin. Nyt olen tapaillut erästä miestä muutaman kuukauden ja alan nyt jo huomaamaan itsessäni fysikaalisia muutoksia. Mikä minussa on oikeen vikana...

6

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • me too

      Mulla käy myös noin, mutta sitten jossain vaiheessa ne halut sieltä taas herää. Itse en saa orgasmia (ainakaan usein) mutta mies on jo kuulemma tottunut siihen,. Nautin silti seksistä. Sehän se pääasia on, ei se että tulee. Jos en tule, mies hoitaa sormin mut loppuun tai sitten teen sen itse.
      Älä siis murehdi kanssa-sisko.
      Kokeilkaapa vaikka erilaisia leikkejä. mtv3.fi/helmi löytyy vinkkejä ja helmi-kauppa, josta löytyy myös kaikkee kivaa :P
      Tsemppiä vain sinulle :)

      • allisoni

        Joo harjoitus tekee Mestarin ja onhan sulla loppu Elämä aikaa kokea ja kasvaa siinä.
        Odota, odota kyllä kaikki järjestyy.


      • kdfhöfdj

        "Itse en saa orgasmia (ainakaan usein) mutta mies on jo kuulemma tottunut siihen,. Nautin silti seksistä. Sehän se pääasia on, ei se että tulee. Jos en tule, mies hoitaa sormin mut loppuun tai sitten teen sen itse."

        siis miten tämä liittyy aloittajan juttuun yhtään mitenkään??


      • fgadgag
        kdfhöfdj kirjoitti:

        "Itse en saa orgasmia (ainakaan usein) mutta mies on jo kuulemma tottunut siihen,. Nautin silti seksistä. Sehän se pääasia on, ei se että tulee. Jos en tule, mies hoitaa sormin mut loppuun tai sitten teen sen itse."

        siis miten tämä liittyy aloittajan juttuun yhtään mitenkään??

        äläs ole kateellinen, kun toisen mies tekkee hommat loppuun.
        Saahan sitä kehuskella keskustelupalstalla, jossa aiheesta puhutaan !


    • tähtityttönen....

      juu et todellakaan ole ainoa!!!
      ite painin aivan samojen ongelmien kanssa!!!
      ja erittäin pahalta tuntuu kultani puolesta...
      ite kyl tykkään läheisyyttä antaa ja mut seksi on asia joka ei vain kiinnosta.... ja siihen en syytä tiedä tarkalleen....
      veikkaisin että johtuu pillereistä täysin... mut en lopeta niitä koska en halua muuta ehkäisyä....
      kesällä vaihdoin nimittäin pillereit ni lopputulos oli tämä... ja olen koittanut saada lääkäreitä vaihtamaan vanhan merkin takaisin niin eivät ole suostuneet, koska tupakoin.... niin joudun tyytymään tähän yhteen ainoaan merkkiin.... joka on saanut minut siihen pisteeseen ettei minulla tule edes menkkoja enää nykyisin... voisikohan sillä olla vaikutusta asiaan??? jos oikeesti joku viisaampi tietää niin voisi todellakin kertoa!!

      aloittajalle!!
      et todellakaan ole yksin!! on meitä monta muutakin kanssa sisarta jotka kärsii samasta!!! :)

    • Monimutka

      Minä sanoisin että ongelmaasi ei oikein ole olemassa varsinaista "parannuskeinoa". Sinä olet vain "seksuaaliselta temperamentiltasi" sellainen että innostut nopeasti ja vahvasti ja myös kyllästyt helposti. Toki tuo luonteesi voi iän myötä tasoittua mutta et ehkä pääse siitä koskaan ihan kokonaan eroon. Mutta pääasia on että tunnista tuon piirteesi ja hyväksyt sen osana itseäsi. Sitä kautta voit ehkä käsitellä asiaa ja saada joskus myös aikaan pitkässä suhteessa toimivan seksielämän. Se vaatii ehkä myös tavallista enemmän yrittämistä ja uuden keksimistä sillä intohimo ei pysy suhteessa itsekseen.
      Mutta omana havaintonani olen usein huomannut että alussa hyvin kiihkeiden naisten kanssa suhteet myös usein viilenevät nopasti. Alussa rauhallisempi nainen taas voi jatkaa ihan "samalla tasolla" vuosia eteenpäin. Mutta tämä nyt on varmaan vain karkea yleistys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe