Mua ahdistaa... En tiiä sittenkään kärsinkö mistään anoreksiasta, lääkärit kyllä väittää että joo, mutta mutta... erehdyin syömään poikkiksen nähden tavallista enemmän ja heti alko kauhee vittuilu, et etsä kärsikkää enää mistään syömishäiriöstä? Ja nauraa siihen päälle... Halusin muutenkin jo siinä vaiheessa tappaa itteni, olin syöny liikaa, mua ahdisti ja toinen vittuilee suoraan päin naamaa... Ja kun kysyin et mitä se tarkotti sillä, vastaus oli et "nokun söit tänää enemmä..." Ja lisää naurua.. Se nauro mulle, mua ahdisti muutenkin, yritin esittää, että mulla oli kaikki hyvin, mutta oikeesti olin oksentaa jo sillon kun söin... Ja myöhemmin kun yritin kysyy uudestaan, että mitä se tarkotti niin vastaus oli jälleen kerran "nokun söit tänää... ei sulla enää voi olla mtn..." Mä en syö enää ikinä!!! Pyysin siltäkin jo anteeks että söin edees jtn, en ollu koko päivänä syöny mtn muuta... Eikä sekään edes tiedä sitä miten paljon syön päivässä, se ei ikinä saa edes tietää, toi oli vasta mun ensimmäinen ruoka, en olis voinu syödä mitään muuta ja nyt, en syö enää, lopetan täysin syömisen!!! Se ei edes tiedä tarkkaan, se tietää vaan sen mitä netissä lukee jollain lääkäri sivulla anoreksiasta ja se luulee, että se on totuus. Okei, hienoo ettei mulla oo senkään mielestä mtn, voin lopettaa sen syömisen ja vaikka sitten kuolla, ehkä se sitten on onnellinen!!
Ja anteeks että taas vaihteeks itkin tänne, jotenkin vaan pää sekoo... En tiedä enää mitä ajatella, saan koko ajan ristiriitasia lauseita, lääkärit väittää toista ja osa kavereista ja jotkut, varsinkin miespuoliset kaverit väittää ettei mulla voi olla mtn kun en oo ees laiha...
huoh, taas...
1
205
Vastaukset
- suklaapossu
Ehkä sun kannattaisikin selittää sun poikaystävälle tarkemmin mitä syömishäiriö OIKEASTI on ja näin se ehkä saa jotain muutakin näkökulmaa asialle kuin ne jotkut sivustot ja stereotypiat. Lähes kaikki ihmiset, joille olen syömishäiriöstä kertonut, ovat olleet silleen että "Aijaa, painaks joku 20 kg?". Kun niille selittää että se on paljon muutakin kuin lukuja ja syötyjä määriä, yleensä heidän on helpompi ymmärtää tilannetta.
Tsemppiä ! :)
Äläkä lopeta syömistä, se ei auta mitään, vaan kerro kerro kerro kerro että vaikka söisin rekkalavallisen suklaata niin olet syömishäiriöinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563141Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193961- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810