Gauber suolan käyttöohjeet?

mitenköhänaogjl

Miten sitä oikein käytetään, olen kuullut, että olisi hyvä ennen paastoa syödä sellaista, että suoli tyhjentyisi.

6

433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MJ

      KANNATTAA OSTAA KAKSI PUSSIA SITÄ SUOLAA NIIN SE ON PALJON TEHOKKAAMPAA.JA MITEN SITÄ KÄYTETÄÄN NIIN SEKOITAT NOIN PUOLI LASILLISEEN VETEEN NE PUSSIT JA PIENIN KULAUKSIN JUOT SEN.MAISTUU PELKÄLLE SUOLALLE...

      • xez

        Suolentyhjennys
        "Viimeisenä valmistautumisviikon iltana, noin 3-4 tuntia viimeisen aterian jälkeen mutta hyvissä ajoin ennen nukkumaan menoa aloitetaan suolentyhjennys. Se on tarpeen, jotta paasto alkaisi mahdollisimman vähin vaivoin. Jollei suoleen erittyviä kuona-aineita poisteta, elimistö alkaa käyttää niitä ravintonaan. Tästä taas saattaa aiheutua monenlaisia epämiellyttäviä oireita, kuten päänsärkyä.

        Sekoita 30 g glaubersuolaa puoleen litraan haaleaa vettä. Maku ei ole kovin miellyttävä, mutta voit halutessasi sekoittaa suolan myös mehuun maun parantamiseksi. Glaubersuola on tehokas suolentyhjentäjä. Vaikutus alkaa tuntua viimeistään parin tunnin kuluessa, minkä jälkeen vessassa voi joutua juoksemaan useamman kerran. Tee nämä toimenpiteet kuitenkin niin hyvissä ajoin, että saat nukkua rauhassa!"

        http://www.vogel.fi/advice/Paasto/valmistautuminen.php


      • 9oijtageoskdnv

        Vai onko se heillä jossain jemmassa ja pitää pyytäää jossa pitää ensin kertoa mihin sitä käyttää, mä tykkään sellaisesta ettei tarvitsis puhua mitään sen kun vaan ostaisi sen mitä tarvitsee...


      • noc nic
        9oijtageoskdnv kirjoitti:

        Vai onko se heillä jossain jemmassa ja pitää pyytäää jossa pitää ensin kertoa mihin sitä käyttää, mä tykkään sellaisesta ettei tarvitsis puhua mitään sen kun vaan ostaisi sen mitä tarvitsee...

        itse olen ostanut vogelin valmiin paastopaketin jossa on glaubersuolat, mehut ja muut juomat sekä suolihuuhteluvälineet kaikki valmiina. Eikä tarvii kellekään jutella.


      • ostanut.........
        9oijtageoskdnv kirjoitti:

        Vai onko se heillä jossain jemmassa ja pitää pyytäää jossa pitää ensin kertoa mihin sitä käyttää, mä tykkään sellaisesta ettei tarvitsis puhua mitään sen kun vaan ostaisi sen mitä tarvitsee...

        sitä saa ostaa myös luontaistuote kaupoista,eikä maksa kuin alle pari euroo pussi


      • mummonmustikka
        ostanut......... kirjoitti:

        sitä saa ostaa myös luontaistuote kaupoista,eikä maksa kuin alle pari euroo pussi

        Apteekin hyllyltä saa toki ostettua ilman suurempia selityksiä :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe