Gauber suolan käyttöohjeet?

mitenköhänaogjl

Miten sitä oikein käytetään, olen kuullut, että olisi hyvä ennen paastoa syödä sellaista, että suoli tyhjentyisi.

6

472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MJ

KANNATTAA OSTAA KAKSI PUSSIA SITÄ SUOLAA NIIN SE ON PALJON TEHOKKAAMPAA.JA MITEN SITÄ KÄYTETÄÄN NIIN SEKOITAT NOIN PUOLI LASILLISEEN VETEEN NE PUSSIT JA PIENIN KULAUKSIN JUOT SEN.MAISTUU PELKÄLLE SUOLALLE...

• xez

Suolentyhjennys
        "Viimeisenä valmistautumisviikon iltana, noin 3-4 tuntia viimeisen aterian jälkeen mutta hyvissä ajoin ennen nukkumaan menoa aloitetaan suolentyhjennys. Se on tarpeen, jotta paasto alkaisi mahdollisimman vähin vaivoin. Jollei suoleen erittyviä kuona-aineita poisteta, elimistö alkaa käyttää niitä ravintonaan. Tästä taas saattaa aiheutua monenlaisia epämiellyttäviä oireita, kuten päänsärkyä.

Sekoita 30 g glaubersuolaa puoleen litraan haaleaa vettä. Maku ei ole kovin miellyttävä, mutta voit halutessasi sekoittaa suolan myös mehuun maun parantamiseksi. Glaubersuola on tehokas suolentyhjentäjä. Vaikutus alkaa tuntua viimeistään parin tunnin kuluessa, minkä jälkeen vessassa voi joutua juoksemaan useamman kerran. Tee nämä toimenpiteet kuitenkin niin hyvissä ajoin, että saat nukkua rauhassa!"

http://www.vogel.fi/advice/Paasto/valmistautuminen.php

• 9oijtageoskdnv

Vai onko se heillä jossain jemmassa ja pitää pyytäää jossa pitää ensin kertoa mihin sitä käyttää, mä tykkään sellaisesta ettei tarvitsis puhua mitään sen kun vaan ostaisi sen mitä tarvitsee...

• noc nic
        9oijtageoskdnv kirjoitti:

Vai onko se heillä jossain jemmassa ja pitää pyytäää jossa pitää ensin kertoa mihin sitä käyttää, mä tykkään sellaisesta ettei tarvitsis puhua mitään sen kun vaan ostaisi sen mitä tarvitsee...

itse olen ostanut vogelin valmiin paastopaketin jossa on glaubersuolat, mehut ja muut juomat sekä suolihuuhteluvälineet kaikki valmiina. Eikä tarvii kellekään jutella.

• ostanut.........
        9oijtageoskdnv kirjoitti:

sitä saa ostaa myös luontaistuote kaupoista,eikä maksa kuin alle pari euroo pussi

• mummonmustikka
        ostanut......... kirjoitti:

sitä saa ostaa myös luontaistuote kaupoista,eikä maksa kuin alle pari euroo pussi

Apteekin hyllyltä saa toki ostettua ilman suurempia selityksiä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      175
      7304
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      80
      3119
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      2275
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      67
      1445
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      368
      1389
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      1323
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1276
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1051
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1018
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1010
    Aihe