Neuvoja netistä

Oletko koskaan kysynyt neuvoja netistä johonkin ongelmaasi?

Oletko saanut vastauksen kysymykseesi ja avun tarpeeseesi?

Onko olemassa ongelmaa tai kysymystä, johon kukaan ei vastaisi vain vittuillakseen?
26139
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 26

Vanhimmat

Useimmiten tulee muutama asiallinen vastaus ja loput sitä skeidan maiskuttelua. Olipa kysymys mikä vain niin aina siihen muutama paskaveikko on mussuttamassa, jos ei muuten, niin sen vuoksi että netissä kuulemma pitää olla niin.

Äänestä

Olen moneenkin ongelmaan kysynyt.

Olen saanut, ja yleensä vielä pikaisemmin kuin itse googlettelemalla.

Onko olemassa ongelmaa tai kysymystä, johon kukaan ei vastaisi vain vittuillakseen?

On.

ps. Oletin, että kysymyksesi eivät koskeneet ainoastaan tätä palstaa.

Äänestä
  • Aloittaja

Minä olen kysynyt neuvoja useampaankin eri alan ongelmaan niihin liittyviltä palstoilta. Aina on apuja tullut, mutta niin on tullut suunsoittoakin. ML-palsta ei minustakaan ole kaikista otollisin paikka asiapitoisten ongelmien ratkaisemiseen. ;-)

Äänestä

ja saanut.

Äänestä

ja saanut apua/ vertaistukea, mutten tältä palstalta. En ole tosin tälle palstalle mitään henk.koht ongelmia tuonutkaan, täällä varmasti voidaan vastata mihin tahansa ongelmaan/ kysymykseen vittuilulla.

Äänestä
  • jopa tämä viesti minulta voidaan ottaa vittuiluna, ja sitä se kyllä itse asiassa onkin

Äänestä

• alright kirjoitti:

jopa tämä viesti minulta voidaan ottaa vittuiluna, ja sitä se kyllä itse asiassa onkin

ku mua hymyilyttää! =D

Äänestä

• Noona kirjoitti:

ku mua hymyilyttää! =D

ei toimi? kyllähän muaki hymyilyttää :D

Äänestä

kysymyksiin kyllä, olen saanut asiallista neuvoa. Luoja varjelkoon mua koskaan kysymästä neuvoja ihmissuhdeongelmiin netistä...

Äänestä

olen saanut apua tietoneeseen, telkkariin ja autoon liittyvissä kysymyksissä. Jos oikein muistan niin olen saanut vain asiallisia neuvoja ja telkkariin liittyen se neuvo oli erittäin oleellinen sillä säästin sillä korjaajan maksun. Thanks to Buddy :)

Äänestä

En mä tunne ainakaan ketään joka ei näin olisi tehnyt.

Äänestä
  • kaikkia vanhainkotien asukkaita

Äänestä

tätä palstaa vai nettiä ylipäätään? Googlea käytän harva se päivä mutta jos ajatellaan tätä palstaa niin vastaan näin:

Oletko koskaan kysynyt neuvoja netistä johonkin ongelmaasi? - Kyllä useinkin kyselen (valitettavasti) :D

Oletko saanut vastauksen kysymykseesi ja avun tarpeeseesi? - Enpä nyt heti muista etten olis saanut ratkasua ongelmaani joten siitä tää palsta ainakin on hyvä kun täältä saa apua ja täällä näyttää olevan joka alan asiantuntijat.

Onko olemassa ongelmaa tai kysymystä, johon kukaan ei vastaisi vain vittuillakseen? - No eipä nyt tule mieleen sellasta kysymysta johon ihmiset ei haluis vastata siksi että ne "haluaa vittuilla" mulle...(??) Mitä sä nyt oikeen sekoilet??? :D Tää oli ihan outo kysymys.

Äänestä
  • luultavasti nettiä yleensä, ja se voi tarkoittaa niin meseä, facebookia, erilaisia palstoja tai wikipediaa luulisin

Äänestä

• Aloittaja

Minä kun olen jonkun kerran kysynyt neuvoa esimerkiksi johonkin tietotekniseen ongelemaan asiaan liittyvältä palstalta. Ylensä olen saanut avun, mutta lähes joka kerta joku on haukkunut minut myöskin tyhmäksi tai provoillut muuten vaan.

Noin muuten minulla tuntuu olevan tänään huono ulosanti, jos kysymyksiäni ei ymmmärretä. :-(

Äänestä

• ratikkakuski kirjoitti:

Minä kun olen jonkun kerran kysynyt neuvoa esimerkiksi johonkin tietotekniseen ongelemaan asiaan liittyvältä palstalta. Ylensä olen saanut avun, mutta lähes joka kerta joku on haukkunut minut myöskin tyhmäksi tai provoillut muuten vaan.

Noin muuten minulla tuntuu olevan tänään huono ulosanti, jos kysymyksiäni ei ymmmärretä. :-(

mä voin haukkua sut nyt tyhmäks, nii ei tuu paha mieli

Äänestä

mulle se ainakin on ihan normaalia jos itse kyselen apua että samassa ketjussa on muutama "vitun idiootti"- huutelija. Oon tottunut siihen jo niin paljon että sillä on sama vaikutus kuin että joku heittäis sinne väliin että "moi!" :)

Huono ulosanti johtuu siitä että tänään on maanantai.

Äänestä

• zisel kirjoitti:

mulle se ainakin on ihan normaalia jos itse kyselen apua että samassa ketjussa on muutama "vitun idiootti"- huutelija. Oon tottunut siihen jo niin paljon että sillä on sama vaikutus kuin että joku heittäis sinne väliin että "moi!" :)

moi!

Äänestä

• alright kirjoitti:

moi!

Vitun idiootti!

Äänestä

• zisel kirjoitti:

Vitun idiootti!

mulkero!

Äänestä

• alright kirjoitti:

mulkero!

pyrin siihen :)

Äänestä

• Aloittaja

zisel kirjoitti:

Kyllä minä ymmärrän, että vaikkapa täällä ML:ssä saa paskaa niskaansa. Mutta miten ihmeessä joku Toyota-mies viitsii roikkua Volkkari-palstalla haukkumassa porukkaa? Luulisi, että ihmiset roikkuisivat netissäkin siellä, missä samanhenkiset ihmiset keskustelevat yhteisistä kiinnostuksenkohteista.

Ps. Minulla on talviloma, joten poikkeuksellisesti ei ole edes tyypillistä maanantai-apatiaa. ;-)

Äänestä

Kyllä minä ymmärrän, että vaikkapa täällä ML:ssä saa paskaa niskaansa. Mutta miten ihmeessä joku Toyota-mies viitsii roikkua Volkkari-palstalla haukkumassa porukkaa? Luulisi, että ihmiset roikkuisivat netissäkin siellä, missä samanhenkiset ihmiset keskustelevat yhteisistä kiinnostuksenkohteista.

Ps. Minulla on talviloma, joten poikkeuksellisesti ei ole edes tyypillistä maanantai-apatiaa. ;-)

kirjottaa tähän että täytyy olla harvinaisen elämäänsä kyllästynyt jos tollanen "toyota mies" pyörii volkkari-palstoilla vaan porukkaa haukkumassa mutta olenhan mäkin täällä miehen logiikassa ja aika harvoin mulla on mitään positiivista sanottavaa miehistä :D Tästä syystä en nimitä "toyota miestä" elämäänsä kyllästyneeksi vaan harvinaisen viisaaks ihmiseks joka todennäkösesti on myös helvetin hyvännäkönen! :D

Ps. Mulla on marinoituja broiler-suikaleita ja jääkaapissa on sekä tulista että makeeta chili-soosia, sweet&sour- thai kastiketta, salsaa ja tietenkin soijaa. Mietin tässä mitä saisin niistä aikaseks. Ananasta ei ole. Jos saan jotain hyvää aikaseks niin raportoin siitä välittömästi. Ketään ei varmaan kiinnosta mutta se on sivuseikka :)

Äänestä

Oletko koskaan kysynyt neuvoja netistä johonkin ongelmaasi? - olen kysynny..

Oletko saanut vastauksen kysymykseesi ja avun tarpeeseesi? - joskus oon joskus en..

Onko olemassa ongelmaa tai kysymystä, johon kukaan ei vastaisi vain vittuillakseen? - ei kai?

Äänestä

Oletko koskaan kysynyt neuvoja netistä johonkin ongelmaasi? kyllä olen.

Oletko saanut vastauksen kysymykseesi ja avun tarpeeseesi? jup.

Onko olemassa ongelmaa tai kysymystä, johon kukaan ei vastaisi vain vittuillakseen? ei missään tapauksessa.

Äänestä

Netissä on asiallisiakin keskustelupalstoja, joilla saa asiantuntevia neuvoja.

Myös vittuiluvapaita keskustelupalstoja löytyy...

Äänestä

Kommentoi aloitusta

ratikkakuski kirjoitti:

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu