NetHair

00sss

Kukaan tilannut kyseisestä verkkokaupasta Clip-On pidennyksiä?
Haluaisin tietää että onko laadukkaita? Kestääkö kihartamisen jne?
Ajattelin ensin tilata dremhairista mutta sieltä on mustat kokonaan loppu, ja siellä maksaa 40cm clip-onit 69e
kun taas NetHairissa maksaisi 50cm 56e.
Mielipiteitä?

http://www.nethair.net/clipon-50cm-c-38_39.html

42

5023

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

Tossa sun linkissä sanotaan, että on aitoa hiusta, toten kestää kaikki käsittelyt. Ite oon dreamhairista tilannu sitä halpis-synteettistä, eikä se oikeesti mitään kuumennusta kestä, mun suoristusrauta poltti tukan.
      Mulla ei ole viel tosta nethairista kokemusta, mutta luulen että toi tukka on niin halpaa siksi koska se ei ole remyä, vaikka onkin aitoa tukkaa.. mut dreamhairin kuituhius on ihan kertakäyttökamaa..

• ooibggv

dreamhairis ole aitoa hiusta? ainakin sivuilla kovasti mainostetaan, miksi kukaan sitten edes tilaisi jotai halpiskuitutukkaa? ainakin ne mitä minä katsoin, luki "Aitoa erittäin laadukasta takkuuntumatonta 100% Remy aitohiusta, tangle free."

Mitä tämä remy muuten edes on?

• ...........
        ooibggv kirjoitti:

dreamhairis ole aitoa hiusta? ainakin sivuilla kovasti mainostetaan, miksi kukaan sitten edes tilaisi jotai halpiskuitutukkaa? ainakin ne mitä minä katsoin, luki "Aitoa erittäin laadukasta takkuuntumatonta 100% Remy aitohiusta, tangle free."

no mä ostin synteettiset sieltä viidellä kympillä. Ne ostaa, keillä ei ole rahaa aitoihin, ja viime kesänä ainakin aidot maksoi siellä reilun satasen, en tiedä miten on noin laskenut hinnat. Remy tarkoittaa sitä, että ne hiukset on laitettu kasvusuunnan mukaan siihen hiusnauhaan/sinettiin.
        Mut jos tosiaan saa noin halvalla sieltä remyhiusta, pitää varmaan itekin käydä katsomassa.. Tosin olen aina ostanut hiusnauhan, koska yhdessä clipsipaketissa on aika vähän tukkaa..

• jepjeeeee
        ooibggv kirjoitti:

Mulla on dreamhairin hiukset 100% aitohiusta, ja kyllä on hyvät! Kovassa käytössä olleet, mut huono puoli vaan kakshaaraset :D

• halooo? synteettinen tarkottaa muovista hiusta, ei remy hiusta.

• pidennyksistä haavei

Nethairin pakkauksessa taitaa olla aika paljon enemmän tukkaa kun kävin katsomassa. Ne taitaa riittää yhteen pidennykseen. Ei tarvitse ostaa kahta pakettia. Itsekin olen ajatellut ottaa clip-on pidennykset.

• Hiuspeikko

Moi,

oon käyttänyt dreamhairin clip on pidennyksiä jo varmaan 3 vuotta. Mulla on ne megapitkät ja sitten ne noin 40cm pitkät. Huomaa että ne on molemmat eri päästä leikattu. Hyvää laatua kuitenkin molemmat, vaikka ne mustat lyhyemmät takkuuntuvatkin ehkä vähän enemmän pestessä. Olen ollut tyytyväinen. Dreamhairin hiukset ovat hyvässä kunnossa. Latvat ovat vähän ohuet, mutta hiukset itsessään tuntuvat olevan ihan hyvässä kunnossa.

Tilasin sitten tässä hiljattain nethairista ruskeaa hiusta, pituudeltaan 50cm. Aluksi tuntui hyvältä laadulta, mutta heti kun pesi niin tuntui tavallista takkuuntuvammalta ja pörröisemmältä. Tuli mieleen että onkohan oikeasti remy hiusta. Mistä sen saisi tarkistettua? Tuntuu että kun ovat päässä, menevät todella paljon takkuun. Joutuu aina vahvasti harjaamaan, ja hiuksia lähtee enemmän kuin muista clip on hiuksistani. Lisäksi nämä hiukset ovat kuivemmat kuin dream hairin hiukset ja hius on ohuempaa (hiusnauha ei kuitenkaan vaikuta ohuemmalta mutta hius on tavallaan hennompaa). Pehmeältä hius kyllä vaikutti. Kuivat ja takkuuntuvat. Latvat ovat kuitenkin jotenkin paksummat kuin dreamhairin hiuksissa. Eivät ole yhtä kiiltävää hiusta kuin dreamhairin, tai omassa päässäni kasvaneet hiukset.

Yhteenveto: Jos jommasta kummasta pitää tilata, niin suosittelen dreamhairista. Olen ulkomailta ajatellut tilata seuraavaksi, koska sieltä saa olettaakseni parempi laatuista hiusta. Useimmiten paketissa on 100g hiusta (esim. dreamhair tai nethair), mutta ulkolaista nettikaupoista saa esim. 160g-170g hiusta samalla hintaa. Eli hiusnauhoissa on enemmän hiusta. Oletteko tilanneet esim. Hello gorgeous:sta tai Headkandi:sta?

Kertokaa mielipiteitänne.

• fjkldf

Olen tilannut hiuksia nethair nettikaupasta. Pidin niistä. Hinta on heillä paljon edullisempi kuin dreamhairilla. Pidin myös laadusta vaikka tilaamani hiukset eivät olleetkaan remy hiusta. Näytti heillä olevan myynnissä myös remyä, mutta päädyin tuohon edullisempaan vaihtoehtoon Kuitenkin aitoa hiusta ja ihan ok hinnalla. Ulkomailta tilasin myös kerran mutta paketti meni sitten tullin kautta eikä hius ollut kovin hyvää.

• 123123123
        fjkldf kirjoitti:

Olen tilannut hiuksia nethair nettikaupasta. Pidin niistä. Hinta on heillä paljon edullisempi kuin dreamhairilla. Pidin myös laadusta vaikka tilaamani hiukset eivät olleetkaan remy hiusta. Näytti heillä olevan myynnissä myös remyä, mutta päädyin tuohon edullisempaan vaihtoehtoon Kuitenkin aitoa hiusta ja ihan ok hinnalla. Ulkomailta tilasin myös kerran mutta paketti meni sitten tullin kautta eikä hius ollut kovin hyvää.

Ostin nethairin luksus pidennyksen "korkealaatuista remy hiusta". Hiukset menevät ihan älyttömään takkuun helposti ja ne pitää yrittää kammata väkivalloin jos haluaa takut pois. Jotta onkohan remy hiusta?

• kfjagå
        123123123 kirjoitti:

Ostin nethairin luksus pidennyksen "korkealaatuista remy hiusta". Hiukset menevät ihan älyttömään takkuun helposti ja ne pitää yrittää kammata väkivalloin jos haluaa takut pois. Jotta onkohan remy hiusta?

laatu on surkeaa!!!

• äopj
        kfjagå kirjoitti:

laatu on surkeaa!!!

ihan tosi huonoa laatua.

• jossssu
        äopj kirjoitti:

ihan tosi huonoa laatua.

Valitettavan huonolaatuista, ei se edullinen hinta yleensä hyvää lupaa :/

• ärät
        jossssu kirjoitti:

Valitettavan huonolaatuista, ei se edullinen hinta yleensä hyvää lupaa :/

Mulla on pari kuukautta ollut Nethairin hiukset nyt käytössä ja olen ollut tyytyväinen laatuun. En ole saanut hiuksia takkuun. Varmasti tilaan sielta myös uudemmankerran. Tosin olen kyllä hoitanut hiuksia hyvin ja ohjeiden mukaan. Nethairin nettisivuilta muuten löytyy hoito-ohjeita hiuksille. Aiemmin ostanut muualta mutta nyt taidan pysyä Nethairin asiakkaana :) Tietäisikö kukaan mistä saa tuollaisia etuhiuksien clip-on juttuja???

• jjjjjjjjjjjo
        ärät kirjoitti:

Mulla on pari kuukautta ollut Nethairin hiukset nyt käytössä ja olen ollut tyytyväinen laatuun. En ole saanut hiuksia takkuun. Varmasti tilaan sielta myös uudemmankerran. Tosin olen kyllä hoitanut hiuksia hyvin ja ohjeiden mukaan. Nethairin nettisivuilta muuten löytyy hoito-ohjeita hiuksille. Aiemmin ostanut muualta mutta nyt taidan pysyä Nethairin asiakkaana :) Tietäisikö kukaan mistä saa tuollaisia etuhiuksien clip-on juttuja???

mäkin hoidan pidennyshiuksiani kunnon aineilla ja nethairin hiukset ei vaan hoidosta huolimatta kestä hyvänä

• tilannut ja kokeillu
        ärät kirjoitti:

Joo tilasin nethairista remy hiusta mutta ei se kyllä ole remy hiusta todellisuudessa. Saattaa kuulostaa ällöttävältä, mutta siellä missä pitäisi olla hiusten latvat, näkyy myös ikäänkuin hiuksen juuria eli sellaisia palloja. Lisäksi hiuksia irtoilee aika paljon. Myös kun vertaan muihin pidennyksiini, nämä nethairin hiukset menevät heti takkuun. Ja samalla tavalla olen hoitanut kuin muitakin pidennyksiäni, mutta nämä ovat aivan hirveät. Kyllä nämä pehmoiset ovat ja suoristettuna voi jonkin verran käyttää, mutta kyllä voin sanoa että rahat menivät hukkaan. En tiedä kehtaako näitä enää palauttaa kun tästä on jo hetki kun ostin nämä, vaikka tuotehan kylläkin myytiin remy hiuksena, eikä se sitä ole. Yök. Muistaakseni yli 80€ meni hukkaan. Huijausta.

• jhuffd
        tilannut ja kokeillu kirjoitti:

Joo tilasin nethairista remy hiusta mutta ei se kyllä ole remy hiusta todellisuudessa. Saattaa kuulostaa ällöttävältä, mutta siellä missä pitäisi olla hiusten latvat, näkyy myös ikäänkuin hiuksen juuria eli sellaisia palloja. Lisäksi hiuksia irtoilee aika paljon. Myös kun vertaan muihin pidennyksiini, nämä nethairin hiukset menevät heti takkuun. Ja samalla tavalla olen hoitanut kuin muitakin pidennyksiäni, mutta nämä ovat aivan hirveät. Kyllä nämä pehmoiset ovat ja suoristettuna voi jonkin verran käyttää, mutta kyllä voin sanoa että rahat menivät hukkaan. En tiedä kehtaako näitä enää palauttaa kun tästä on jo hetki kun ostin nämä, vaikka tuotehan kylläkin myytiin remy hiuksena, eikä se sitä ole. Yök. Muistaakseni yli 80€ meni hukkaan. Huijausta.

Ota ihmeessä yhteyttä liikkeeseen joka myi hiukset sinulle. Minä sain heiltä hyvää asiakaspalvelua kun halusin tiedustella paria asiaa heidän pidennyksistään.

• Heidiöa
        fjkldf kirjoitti:

Ei Nethairin hinnat edes ole kovin edulliset kun vertaa paljonko hiusta ko. summalla saa.
        Yhden kerran olen Nethairista tilannut hiukset ja vaikka odotukset ei ollutkaan kauhean korkeat, jouduin pettymään pahasti. Hiukset olivat jo tullessaan latvoista kuivan tuntuiset ja heti ensimmäisistä käyttökerroista lähtien alkoivat menemään takkuun varsinkin takaosasta. Pesussa ne sitten menivät ihan pilalle, hoitoaineesta huolimatta ei meinaa saada selväksi.
        Kaikenkaikkiaan, olisi kannattanut maksaa vähän enemmän että olisi saanut kestävät pidennykset, nyt rahat meni kokonaan hukkaan.
        Kannattaa lukea näitä keskustelupalstoja laajalti ennen tilauksen tekemistä että saa realistisen kuvan siitä mitä on ostamassa.

Ulkomailta voi saada halvemmalla hyvää laatua, mutta toisaalta jos tilaus menee tulliin, hintaa tulee helposti muutama kymppi enemmän. Ja mikäli ei ole varma väristä, kannattaa muistaa ettei ulkomailla ole samanlaista palautusoikeutta kuin Suomessa.

• PAHASTI PETTTYNYT
        kfjagå kirjoitti:

laatu on surkeaa!!!

SAMA TÄÄLLÄ IHAN PASKAA! VIIKOSSA IHAN MATTAPINTA JA TAKUSSA PAKKO HARJAT TUNNIN VÄLEIN JOS MEINAA KESTÄÄ. HELVETIN HUIJARIT. AIEMMIN OLI VUOSI SAMAT HIUKSET MUT NE OLIKIN KAMPAAMOSTA. EI KANNAT PANNA RAHAA NOIHIN HALPOIHIN HUIJARI PASKOIHIN. HARMITAA EI VIITTIS HETI POISKAAN REPIÄ VAAN PAKKO SE ON.SII NETHAIR KIERTÄKÄÄ KAUKAA!!!!!

• tilannut ja kokeillu

Minusta Dreamhairin hiukset ovat aika kalliita, vaikkakin parempia kuin nethairin hiukset. Kun olen tilannut vaikka mistä pidennyksiä ajan myötä, niin ei nämä Dreamhairin hiuksetkaan aivan hintansa väärti ole. Miinusta tulee Dreamhairin clip-oneille hirveän ohuista latvoista, kun katsoo kuinka monta grammaa hiusta on setissä, se ei ole kovin paljon hintaansa nähden. Ja jos ajattelee että laatu maksaa, niin kyllä näistä hiusta lähtee aikalailla, eivätkä pakkaukset ole riittäviä mielestäni edes koko pakkauksissa (119€ muistaakseni 40cm setti 8 osiota vähän päälle 100 grammaa). Mittailin huvikseni myös näitä hiussettien painoja, niin vaikuttaa että tämä setti on punnittu clipsien kanssa eikä paino ole vain hiuksille jos nyt puntari oli kunnossa. Punnitkaa itse kun tämä vaaka on melkoisen vanha. Lisäksi dreamhairin pisimmässä 60cm setissä on ihan hirveän ohuita nuo osiot. Puhumattakaan latvoista. Koko settejä ei ole saatavilla yhdessä paketissa vaan pitää tilata ainakin 2 tai 3 pakettia ja on meinaan kallista laatuun nähden, ja sitten on koko pää klipsuja täynnä kun on niin vähän hiusta per osio ja pitää laittaa monta osiota päähän että pidennykset sekoittuu omiin hiuksiin. Ja ne lisäsentit joista maksaa, pitää kuitenkin leikata pois kun latvat on niin ohuet.

Silti vaikuttaa kuitenkin paksummalta kuin nethairin hiukset, eivätkä nämä takkuunnu niin paljon. Eli ei kannata mielestäni tilata ainakaan nethairista. Eli vaikka nyt tässä kritisoin dreamhairin hiuksia (siis ei ole hiusta grammamääräisesti tarpeeksi hintaansa nähden, osiot on vaan leikattu paloiksi joten hiusta lähtee osioiden sivuilta, vaaleammat sävyt tuntuvat vähän kuivilta, latvat tosi ohuet ja ne pitää tasata ainakin niissä pisimmissä vaihtoehdoissa), niin kyllä vielä enemmän kritisoin nethairin pörröpesäkkeitä. Ihmettelinkin, miten nethairin yliohuet hiukset voivat mennä niin pörröpesäkkeiksi vaikka hiusta on vain siellä täällä harvakseltaan osioissa. Mulla oli jopa vaikeuksia saada sitä linnunpesää pois päästäni kun takkuuntuivat niin pahasti.

• dssd

Ei kannata muuten uskoa mitä keskustelufoorumeissa puhutaan. Varsinkin näissä mihin ei tarvitse kirjaantua. Kilpailu alalla kun alalla kovaa ja uskoisin kilpailijat haukkuvat toisten tuotteita tai sitten kehuvat omiaan.Ei pysty sanomaan mikä on oikea mielipide ja mikä ei. Käykää lukemassa rehellisempiä palautteita keskustelupalstoilta johon täytyy kirjautua. Huomasin vaan, että dreamhairista ja nethairista on aika erilaisia juttuja tällaisillä keskustelupalstoilla

• oug
        dssd kirjoitti:

Ei kannata muuten uskoa mitä keskustelufoorumeissa puhutaan. Varsinkin näissä mihin ei tarvitse kirjaantua. Kilpailu alalla kun alalla kovaa ja uskoisin kilpailijat haukkuvat toisten tuotteita tai sitten kehuvat omiaan.Ei pysty sanomaan mikä on oikea mielipide ja mikä ei. Käykää lukemassa rehellisempiä palautteita keskustelupalstoilta johon täytyy kirjautua. Huomasin vaan, että dreamhairista ja nethairista on aika erilaisia juttuja tällaisillä keskustelupalstoilla

Mut johtuisko siitä et ihmisillä on erilaisia mielipiteitä! Jotku tykkää äidistä ja toiset tyttärestä!!

• Ristiina?
        dssd kirjoitti:

Anteeksi Nethairin yrittäjä kun en pitänyt toimittamastasi hiuksesta yhtä paljon kuin dreamhairista tilaamastani. Anteeksi etten tiennyt ettei nethairin hiuksista saa antaa rehellistä palautetta vaan ainoastaan sitä saa kehua (jos nyt aihetta löytää).
        Hei pliis, laita suora linkki sinne mistä haluat ihmisten palautteita lukevan ettei vaan tule väärä mielikuva :))))

Kaikella hyvällä!!

• Getalife
        Ristiina? kirjoitti:

Anteeksi Nethairin yrittäjä kun en pitänyt toimittamastasi hiuksesta yhtä paljon kuin dreamhairista tilaamastani. Anteeksi etten tiennyt ettei nethairin hiuksista saa antaa rehellistä palautetta vaan ainoastaan sitä saa kehua (jos nyt aihetta löytää).
        Hei pliis, laita suora linkki sinne mistä haluat ihmisten palautteita lukevan ettei vaan tule väärä mielikuva :))))

Kaikella hyvällä!!

Tää oliki hyvä kevennys! Ei tsiisus tätä touhua... Varmaan ainoastaa positiiviset kommentit nethairista on totta ja muut ei. Nii vissiin.
        ja käsittääkseni suomessa ei tällä alalla edes ole paljoa kilpailua.. mutta eipä sille mitään voi jos ei kestä kritiikkiä.

• yyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
        Getalife kirjoitti:

Tää oliki hyvä kevennys! Ei tsiisus tätä touhua... Varmaan ainoastaa positiiviset kommentit nethairista on totta ja muut ei. Nii vissiin.
        ja käsittääkseni suomessa ei tällä alalla edes ole paljoa kilpailua.. mutta eipä sille mitään voi jos ei kestä kritiikkiä.

:D:D joo täälläkin kirjottelee yks dreamhairin myyjä, nethairin hiukset on ihan risukasoja.
        Oikeasti kyllä, oon hoitanu tosi hyvin ja harjannu aina pois ottaessa ja päähän laiton jälkeen.
        Oon laittanu aina todellakin laimennettua shampoota että shampoota on ehkä 1/4 osa ja 3/4 sitte vettä ja kans kauheet määrät hoitoainetta, pessy kerran viikossa about ja tehny tehohoidon, jota sai käyttää vaan 4-6 pesukerroilla joten en oo vielä toista kertaa laittanut. Nää hiukset on mennyt 3 viikossa samaan kuntoon kun mun kuidut 2 viikossa suunnilleen. Ja ne pesin joka päivä.
        Ensivaikutelma on kyl sellanen et vauts mitä hiuksii, sitten pesin ja ne meni laineillekki. :(
        Leikkasin yks päivä vielä huonoja latvoja ja pesin kerran sen jälkeen ja taas ihan kauheessa kunnossa.
        Ostakaa mielummin jostain muualta jos haluutte laatua. :(
        Ainiin ja mäkin huomasin hiusten päissä ennen leikkaamista sellasia tummia ns. palloja, siis juuria tai niiiitä mitä ne on (hiussipuleita? :D) :(
        Ja seassa on varmaan 200 ihan tummaa hiusta. Joten joo, kannattaa muualta todellaki tilailla:(

Vaikkapa Dreamhairista ======)

• utttera
        yyyyyyyyyyyyyyyyyyyy kirjoitti:

:D:D joo täälläkin kirjottelee yks dreamhairin myyjä, nethairin hiukset on ihan risukasoja.
        Oikeasti kyllä, oon hoitanu tosi hyvin ja harjannu aina pois ottaessa ja päähän laiton jälkeen.
        Oon laittanu aina todellakin laimennettua shampoota että shampoota on ehkä 1/4 osa ja 3/4 sitte vettä ja kans kauheet määrät hoitoainetta, pessy kerran viikossa about ja tehny tehohoidon, jota sai käyttää vaan 4-6 pesukerroilla joten en oo vielä toista kertaa laittanut. Nää hiukset on mennyt 3 viikossa samaan kuntoon kun mun kuidut 2 viikossa suunnilleen. Ja ne pesin joka päivä.
        Ensivaikutelma on kyl sellanen et vauts mitä hiuksii, sitten pesin ja ne meni laineillekki. :(
        Leikkasin yks päivä vielä huonoja latvoja ja pesin kerran sen jälkeen ja taas ihan kauheessa kunnossa.
        Ostakaa mielummin jostain muualta jos haluutte laatua. :(
        Ainiin ja mäkin huomasin hiusten päissä ennen leikkaamista sellasia tummia ns. palloja, siis juuria tai niiiitä mitä ne on (hiussipuleita? :D) :(
        Ja seassa on varmaan 200 ihan tummaa hiusta. Joten joo, kannattaa muualta todellaki tilailla:(

Vaikkapa Dreamhairista ======)

ja tähän on vielä pakko tulla kommentoimaan.
        Itselläni ei ole kokemusta nethairista mutta olen seuraillut alan toimijoita vähän aikaa aikeissani ostaa hyvät clip onit. Huomioin että nethair polkee hintojaan alemmas koko ajan, tästä voisi päätellä että kauppa ei käy eikä tämä herätä luottamusta paikkaan.

• nanna999
        utttera kirjoitti:

ja tähän on vielä pakko tulla kommentoimaan.
        Itselläni ei ole kokemusta nethairista mutta olen seuraillut alan toimijoita vähän aikaa aikeissani ostaa hyvät clip onit. Huomioin että nethair polkee hintojaan alemmas koko ajan, tästä voisi päätellä että kauppa ei käy eikä tämä herätä luottamusta paikkaan.

Niin polkee.Ja kannattaa huomioida, että Nethairin joissakin paketeissa on vähemmän hiusta ja hintaa ei pysty suoraan vertaamaan. Itselleni ei ainakaan riitä 70g hiusta. Onkohan Nethairin remy oikeasti remyä. Esim. Hairtrade, dreamhair ja monet muut myyvät hiusta remynä, mutta hiukset ovat kaukana remystä. Aluksi ne näyttävät hyviltä, mutta menevät muutamassa viikossa takkuun, eli ei remyä.

• maur

Osaisikohan kukaan joka on tilannut nethairilta clip-on pidennyksiä sanoa kauanko menee että ne tulevat perille?

• a'pihrgpoh

en suosittele!

• Pidennyksistä

Olen tilannut nyt kahdesti nethairilta clip-on pidennykset. Ensimmäisiä olen käyttänyt lähes päivittäin (eli lähes päivittäin myös ne pessyt ja suoristanut) yli puoli vuotta. Tottakai latvoista on saanut pari senttiä leikata kuivuneita pois, mutta noin ovat kyllä edelleen hyvässä kunnossa. (Olen myös vaalentanut ne jollain marketin vaalennusaineella kolme kertaa,vaikka tätähän ei kyllä todella suositella.)

Kannattaa tosissaan katsoa että mitä shampoo jota käyttää sisältää, sillä tietyt aineet (kuten esimerkiksi silikoni) pilaavat pidennyksen hyvällä todennäköisyydellä samantien.

Joku kommentoi niitä pieniä palluroita hiusten latvoissa, ja epäili että ne olis jotain juuria... Käsittääkseni ne pallurat tulee jossain niistä miljoonasta käsittelyvaiheesta jotka hiukset käy läpi tehtaalla. Kaikkien hiusten ainakin pitäis olla varsinkin noissa remyissä ihan samoinpäin.

Suosittelen yleisesti, että kun pidennykset on pessyt niin jättää hoitoaineen vaikuttamaan vaikka puoleksikin tunniksi. Oon ite antanu vaikuttaa joskus yönkin yli.... Ja jos on aikaa niin mielummin antaa pidennysten kuivua itellään, esimerkiksi yön aikana jos illalla pesee. Kuumuus nyt ei tee hyvää omillekkaan hiuksille :--) Ite hieron vielä yleensä Biosilkin Silk therapya kosteisiin pidennyksiin.

• Pettynyt Nethairiin

Tilasin teippipidennykset Marraskuussa Nethairista, käytän päivittäin.
      Se teippi jota niiden mukana tuli, kesti 10h ja sitten pidennykset alkoivat irtoilla. (Ammattitaitoinen kampaaja laittoi.) Teipit näkyvät ikävästi, ja hius on teippien välissä, toisin kuin esimerkiksi tuolta tilattavissa teippipidennyksissä: http://www.rapunzelofsweden.fi. Hiukset myös irtoilevat, ja useassa pidennyksessä on enää vain vähän hiuksia. Lisäksi hiukset katkeilevat, ovat nyt melkein yhtä lyhyet kuin omat hiukseni. Pidennykset myös valuvat, repivät omia hiuksia irti ja irtoilevat vaikka ostin uutta, laadukasta teippiä.

Vaikka parempien pidennysten hinta hirvittäisi, kannattaa miettiä sitä halpojen pidennysten aiheuttamaa vauriota omille hiuksille, sitä teippimäärää mikä kuluu kun jatkuvasti saa olla laittamassa takaisin, sekä kestoa! pidennykseni kestivät juuri ja juuri kuukauden, ystävälläni on aikaisemmin mainitsemastani paikasta tilatut ja ne ovat olleet hänellä vuoden! siinä voi miettiä jokainen tuleeko halpa sittenkään oikeasti halvaksi.

Kiitos ja kuittaus.

• kiinnotunut

Hei !
        entä hiusten laatu , ovatko karheita yms. mitä ylempänä sanotan ? olisin ostamassa clip-onit , enkä teippejä , eli jos laatu oli kuitenkin tyydyttävä , voisin näitä harkita :)

• åoijoisc

En suosittele Nethairia!

• asbv

Onko sillä sulle väliä onko ne karheet vai silkkiset jos se hius ei kestä käyttöä?

• ei todellakaan!

juu itse en todellakaan suosittelisi dreamhairia. Tuli ostettua n. 6kk sitten sieltä blondit 45cm clip on pidennykset ja laatu on aivan surkeaa, hiukset ovat karheat vaikka kuinka hoitaisi oikein. Silloin maksoivat 99e eli rahat TODELLAKIN menivät hukkaan. Mutta jokainen voi tehdä niistäkin sitten omat johtopäätöksensä kokemuksen mukaan..

• ei todellakaan!

jatkoa edellisestä että dreamhairin hiuksissa kesti siis 2viikkoa tullakkin, ja viikko dreamhairin tilauksen jälkeen tilasin hairiumista hiukset ja saapuivat ennen dreamhairin hiuksia..

• Clip123

Tilasin NetHairista clip-on pidennykset vaaleana ja olivat mielestäni todella hyvät. Värjäsin hiukseni ruskeiksi ja samoin myös clipit. Clipeille ei tapahtunut mitään. Ne ovat edelleen käytössäni. Välillä kiharran ja välillä taas suoristan. Pesen ja laitan paljon hoitoainetta. Toimii ainakin minulla! Ei valittamista.
      Hairiumista tilaamani teipit menivät heti alussa järkyttävään takkuun. Valitin maahantuojalle ja he halusivat hiukset takaisin tarkistusta varten. Väittivät minun käyttäneen vääriä hoitotuotteita. Lähettivät uudet tilalle ja ei ainuttakaan takkua. Joskus voi sitä paskaakin tulla.
      Parhaat hiukset tietty saa kampaajan kautta tilaamalla esim. Heinilästä ja Kinnuselta. Heidän hiuksistaan minulla ei ole valittamista.

• miilu

Mulla kans aika hyvät kokemukset paikasta nethair. Tosin alkupään kommenteista on jo monta vuotta aikaa. Nyt tuleet hiukset kuitenkin kestäneet kauan. Kestivät värjäyksen myös.

• pjoevn

No kiva et just sä satuit saamaan hyvät. Muille on sit myyty jotain muuta. Ei muuten voi Hairiumin ja Nethairin hiuksista puhua samana päivänä, Hairium on 100 kertaa parempi!

• ulleaa

Eivät toimita luvatussa aikataulussa ja laatukaan ei ole luvatunlaista.

• eiikinäenäääääää

NEThairista ihan kamalaa hamppua pidennykset ja toimitus kaikkea muuta kuin nopea! Hius on halpaa, joten ehkä odotin liikoja niin halpaan hintaan.

• outoa

jännä että ihmisillä on noin negatiivisia kokemuksia.. Löysin tämän keskustelun vasta nyt jälkikäteen, kun pidennykset ehdin jo tilata, eikä niissä ole mitään moitittavaa. Toisaalta minulla ei oikein vertailukohtaakaan ole, kun aiemmin en ole pidennyksiä omistanut. Nethairilla on aika suppeat valikoimat, mutta ainakin omien kokemusteni pohjalta voisin tilata sieltä seuraavatkin pidennykseni kun niiden aika koittaa. Ja minun kohdalla toimitus ainakin oli nopea, kolmantena päivänä tilauksesta tulivat hiukset perille.

• Anonyymi

Nethair paketti tuli viikossa. Mutta klipsipidennykset oli yllättävän ohuet, ei tule siis käyttöön mulle kyllä. Onko teillä onnistunut palautus?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      2953
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      6
      1341
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1296
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1171
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1129
    6. 37
      1001
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      991
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      947
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      944
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      867
    Aihe